Jump to content

Chip tuning motor E90 320d 163cp


SILVIU2004

Recommended Posts

Este cineva pe forum care a facut remapare la "320i e36" ?

Am de ales intre remapare noname 200 E si remapare SKN-900E?

Sfaturi?

 

Pai si eu de unde sa stiu prietene ca tu te referi la userul @320i e36? Tu ce ai intelege din ce ai scris mai sus? Ca sa anunti un user de regula se foloseste "@" inainte.

 

Cand am spus angrenaj ma refeream la elementele de pura sustinere a motorului, prietene.

 

Spune-ne si noua firmele alea noname cu care tu esti patit, sa stim si noi sa ne ferim de ele...

 

Garantia pe care ti-o acorda SKN, crede-ma, se refera la soft, nu la alte elemente. Si crede-ma din nou, nici o firma in domeniu nu iti acorda garantie asupra, de exemplu, elementelor de caroserie (in caz de rugina etc) sau mecanica dupa ce ti-a facut un chip. Lasa-mi numarul de contact de la ACS si sun imediat.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Este cineva pe forum care a facut remapare la "320i e36" ?

Am de ales intre remapare noname 200 E si remapare SKN-900E?

Sfaturi?

 

nu stiu ce nu ai inteles, din respectivul post, mai ales ca am folosit ghilimelele de rigoare, dar in fine.

Poti sa-l suni chiar acum pe om, il cheama Dan Podoaba si el te va lamuri 0744783547 ! Poate iti va pune la dispozitie si o copie dupa Contractul cu ACS(daca are timp)

Iar asta cu rugina si cu garantia ACS pt rugina, este o gaselinita de-a ta, sincer nu am auzit de BMW ruginit in 2 ani, poate doar daca-l "parchezi" langa Titanic. Ma refeream la "garantie totala", la ansamblele si subansamblele care se supun garantiei de 2 ani sau 100.000km, din cate stiu caroseria are o garantie de 12 ani.

 

Vibratiile si problemele care le-am avut cu Skoda evident nu erau de la scutul motor sau de la tampoanele motorului sau ale cutiei.

 

Pai intreaba-l pe user-ul " 320i e36" ce firma a modificat mapele pe care le instaleaza el...iar eu ti-am spus ca am avut probleme la remapare cu TCM Turbo, care nu-i o firma noname dar s-a comportat ca atare...iar majoritatea colegilor mi-au recomandat cu incredere SKN

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

gasesti aici mai multe despre ceea ce discutam acum : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...hl=e90+chip+acs

 

...cu mentiunea ca intelesesem eu gresit, in sensul ca cei de la ACS iti preiau restul de garantie BMW ramas de la momentul resoftarii, acolo unde este cazul(daca masina mai are sau nu garantie BMW), in cazul in care masina nu mai este in garantie, ei nu iti ofera decat garantie asupra soft-ului, parca 5 ani...la acelesi naucitor pret de 2.200 E

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Este cineva pe forum care a facut remapare la "320i e36" ?

Am de ales intre remapare noname 200 E si remapare SKN-900E?

Sfaturi?

 

Da, eu am facut si la seria 1 120d si la Audi A4 1.8T, rezultatele au fost mai mult decat multumitoare iar diferenta este clar notabila.

 

Eu, ca si client al lui 316i e36, te sfatuiesc sa mergi la el. Are si un topic aici pe forum, poti citi si impresiile celorlati care au facut remaparea la el.

Link to comment
Share on other sites

Stii, @fantozzi007, ma tot intreb: daca faci chip la ACS, masina fiind in garantie, si dupa 2 luni iti pica un senzor de vibrochen sa zicem, sau de ABS, sau ti se strica actuatorul de la usa dreapta spate, vreuna dintre aceste probleme reprezinta obiectul garantiei ACS? Este din cauza chip-tuningului?
Link to comment
Share on other sites

de cand ma bate o remapare si pe mine de la 163 la 203 cai... sunt tare nehotarat..parca n as vrea sa mi cada apoi turbina ambreaju si toate cele.....

Ha ha ha si eu .vreau la fel <_< pai ideea e cam asa. Creste presiunea in turbina cu 0.12 bari ...asta nu ar fi chiar o tragedie....motorul nu are nici o treaba tine 200 cai fara probeleme ambreiajul il poti strica si cu configuratia normala depinde cum mergi dupa ce faci chipu ....ce am inteles de pe forum e ca o valaore mai mare injectata de motorina vor supune injectoarele la un stres ceva mai mare si de aici si mici nereguralitati in functionare care pot aparea.Gandeste-te ca masina iese din fabrica testata intr-un mod prestabilit si functioneaza bine da ,apoi tu vii cu modificarea asta...care poate duce la functionarea defectuoasa o unuia sau a mai multor injectoare.De vazut fumul de la unele Mercedesuri care au chip ...am vazut eu la doi prieteni care au chip si fumega excesiv.Asta implica si Egr care o sa lucreze si mai mult si fortat.Eu stiu acum ce dracii mai pot aparea pe acolo ....se mai modifica nu stiu ce unghiuri deci sunt multe modificari ce au loc pe acolo.Eu am un prieten cu un Passat 2006 140 cai si dupa chip e ceva mai galagios deci fiecare trage concluziile.Acum si 200 cai suna tentant nu ?

 

gasesti aici mai multe despre ceea ce discutam acum : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...hl=e90+chip+acs

 

...cu mentiunea ca intelesesem eu gresit, in sensul ca cei de la ACS iti preiau restul de garantie BMW ramas de la momentul resoftarii, acolo unde este cazul(daca masina mai are sau nu garantie BMW), in cazul in care masina nu mai este in garantie, ei nu iti ofera decat garantie asupra soft-ului, parca 5 ani...la acelesi naucitor pret de 2.200 E

Sunt cam scumpi astia de la Skn pt 1.000E nu stiu daca se merita ...mai pui ceva si schimbi masina cu una mai noua.Garantia la soft e aproape egala cu 0 si legat de celelalte garantii probabil ca se baga astia la masini apropae noi pentru ca la una de 3 ani nu prea vad cum sa dea garantie.

Link to comment
Share on other sites

In cazul in care masina ajunge la reprezentanta, spre exemplu, si i se face un update al softului de injectie, dupa aceasta operatiune se face gratuit tuningul asupra noului soft. Sau daca se constata ca chip-ul nu lucreaza corect in anumite intervale de turatie etc. se incearca o noua versiune... Si asa mai departe.
Link to comment
Share on other sites

In cazul in care masina ajunge la reprezentanta, spre exemplu, si i se face un update al softului de injectie, dupa aceasta operatiune se face gratuit tuningul asupra noului soft. Sau daca se constata ca chip-ul nu lucreaza corect in anumite intervale de turatie etc. se incearca o noua versiune... Si asa mai departe.

 

Pai se face update la un chiptuning facut...sa zicem artizanal? Adica ei vor oficializa sa inteleg aceasta modificare care s-a facut in afara AB?...Si daca se intampla ceva aiurea spre exemplu, AB vor remedia chiar daca acel CT nu s-a facut de ei si constituie cauza radacina a problemei?

Link to comment
Share on other sites

ei nu iti ofera decat garantie asupra soft-ului, parca 5 ani

 

La ce se refera aceasta garantie?

 

 

 

cred ca se refera la acea "garantie"...adica daca nu-ti convine cum e dupa CT, ti se rescrie la loc...Eu unul n-am nimic impotriva metodei de restaurare intr-un timp dat de providerul CT si se pare normal ca la banii de mai sus sa fie 5 ani...

Link to comment
Share on other sites

Defineste "chiptuning artizanal" <_<)...

Se face update la softul de injectie, la reprezentante!

Cine a zis ceva de oficializat? Dar da, unii dintre cei care facem chiptuning, avem incheiate contracte cu anumiti dealeri...

In cazul in care clientul solicita la dealer chiptuning, acesta se face cu cei cu care dealerul are (daca are) contract incheiat, atunci garantia oferita de dealer ramane intacta.

 

Normal ca daca s-a facut in afara unui contract si se intampla ceva, nu va face obiectul garantiei.

 

Eu cred ca am fost destul de clar in ceea ce am spus.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Stii cand isi dau seama? Cand fac un update la softul de injectie sau un update general al masinii si apoi nu mai porneste... Atunci incep sa banuiasca si sa ia clientul la bani marunti pana "marturiseste".

 

Si apoi dau telefon la cel care a facut chip sa mearga sa faca backup... Asa cum am primit eu cateva telefoane de la dealeri :) <_<

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Pai si daca nu mai porneste a cui e vina?

Din cate inteleg eu, tu esti avizat, ai contract si n-ai de ce sa ai probleme la acele telefoane...Eu o vad cam asa..te suna, mergi si spui ce si cum si ii rezolvi masina omului la sediul dealerului.

CT artizanal l-am numit pe ala facut in afara unui cadru oficial si la care destul de multi apeleaza deoarece aici exista oameni superbine pregatiti si seriosi mai mult chiar decat unii oficializati in bransa. Si in final fiecare e liber sa-si dea masina pe mana cui considera ca-i merita increderea si respectul.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Ce sa va mai spun...pana la urma nu am rezistat tentatiei si am dat repede o "fuga" pana la Bucuresti. Am fost la acel tip pe nume Dragos(user-ul "320i e36") si am facut modificarea soft-ului. Daca se intampla ceva cu masina " responsabili morali" vor fi considerati si @Airhead si @poleposition <_< (este o gluma). NU stiu ce sa zic momentan, omul(Dragos) s-a descurcat bine, stiti bine ce parere am despre asta, dar acum ce sa mai zic...Am facut atata galagie despre "tuning pe bordura din parcare" despre "noname" si pana la urma tot acolo am ajuns. Ca impresie de moment, masina merge altfel, muuuult mai bine, iti da senzatia ca motorul nu mai trage acea greutate a caroseriei, parca merge mult mai lejer, mai silentios, iar viteza maxima(pe autostrada) a fost de 250 km/h, viteza pe care " a prins-o" relativ repede(inainte mai mult de 240-viteza indicata de vitezometru-nu a mers), iar de la 150 la 220km/h masina iti da senzatia ca va "decola", de abia dupa 220 acul kilometrajului incepe sa urce mai usor catre 250 :bashwall: . Pedala de acceleratie iti da acea senzatie de putere "nelimitata", este foarte elastica...una peste alta, este cu totul si cu totul altceva. Puterea indusa a fost de la 163-201 C.P. si cuplul motor de la 340Nm-410 Nm(la cutie automata), cifre relative pt ca asta nu mi-o poate spune concret decat testul dyno.Consumul a luat-o "razna", la 180 km/h "pe pilot", consumul instantaneu afisat era 5,9-6 l/100km.

Pentru moment sunt foarte incantat ! Totul a costat 200 de E, o suma derizorie in comparatie cu ceea ce ofera la masina. O transformare totala. Pana la urma si eu fac banii destul de greu pe timpurile astea, iar distanta de la 200 de Euro la 1000de Euro sau 2200 Euro este astronomica(cel putin pt mine). Puteam sa fac modificarea si cu 1000 si cu 2200, nu stiu cum m-as fi simtit dupa, dar eram in stare sa o fac. Cam aceste sunt parerile deocamdata, este bine ca avem printre noi oameni ca Brandex, Tibi Posa,Groza Dan, etc. care iti pot aduce turbine, ambreaje, la preturi omenesti :) ...Si daca ar fi sa-mi cada turbo si sa-l cumpar nou, tot ies mai ieftin decat daca as fi facut resoftarea la ACS :unsure:

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

@DanS, tu chiar nu intelegi ce spun eu aici... Mai sus am spus ca aia m-au sunat pentru ca le-a "murit" masina in service, cu chip facut la mine, fara ca eu sa am contract cu ei. Cum masina nu era in garantie, ca sa dea vina pe client, toata beleaua pica pe capetele lor. Asa ca au apelat la mine, dupa ce au aflat ca eu am facut chip masinii... Acuma e clar?
Link to comment
Share on other sites

@DanS, tu chiar nu intelegi ce spun eu aici... Mai sus am spus ca aia m-au sunat pentru ca le-a "murit" masina in service, cu chip facut la mine, fara ca eu sa am contract cu ei. Cum masina nu era in garantie, ca sa dea vina pe client, toata beleaua pica pe capetele lor. Asa ca au apelat la mine, dupa ce au aflat ca eu am facut chip masinii... Acuma e clar?

 

Am inteles din start fi fara grija ca inca mai judec...acel client a "marturisit", firma nu avea ce sa-i faca si oricum se spalau pe maini, au aflat din marturisirea clientului de tine, te-au chemat si ai rezolvat problema.

Totusi ma intreb si eu ca prostu'...ce se intampla daca nu erai disponibil sau daca nu mergeai/ rezolvai problema...devenea clientul suspicios sau nu...

Dar sincer, de fapt nu ma intereseaza...si...te rog nu mi-o lua in nume de rau.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Ce sa va mai spun...pana la urma nu am rezistat tentatiei si am dat repede o "fuga" pana la Bucuresti. Am fost la acel tip pe nume Dragos(user-ul "320i e36") si am facut modificarea soft-ului. Daca se intampla ceva cu masina " responsabili morali" vor fi considerati si @Airhead si @poleposition <_< (este o gluma). NU stiu ce sa zic momentan, omul(Dragos) s-a descurcat bine, stiti bine ce parere am despre asta, dar acum ce sa mai zic...Am facut atata galagie despre "tuning pe bordura din parcare" despre "noname" si pana la urma tot acolo am ajuns. Ca impresie de moment, masina merge altfel, muuuult mai bine, iti da senzatia ca motorul nu mai trage acea greutate a caroseriei, parca merge mult mai lejer, mai silentios, iar viteza maxima(pe autostrada) a fost de 250 km/h, viteza pe care " a prins-o" relativ repede(inainte mai mult de 240-viteza indicata de vitezometru-nu a mers), iar de la 150 la 220km/h masina iti da senzatia ca va "decola", de abia dupa 220 acul kilometrajului incepe sa urce mai usor catre 250 :bashwall: . Pedala de acceleratie iti da acea senzatie de putere "nelimitata", este foarte elastica...una peste alta, este cu totul si cu totul altceva. Puterea indusa a fost de la 163-201 C.P. si cuplul motor de la 340Nm-410 Nm(la cutie automata), cifre relative pt ca asta nu mi-o poate spune concret decat testul dyno.Consumul a luat-o "razna", la 180 km/h "pe pilot", consumul instantaneu afisat era 5,9-6 l/100km.

Pentru moment sunt foarte incantat ! Totul a costat 200 de E, o suma derizorie in comparatie cu ceea ce ofera la masina. O transformare totala. Pana la urma si eu fac banii destul de greu pe timpurile astea, iar distanta de la 200 de Euro la 1000de Euro sau 2200 Euro este astronomica(cel putin pt mine). Puteam sa fac modificarea si cu 1000 si cu 2200, nu stiu cum m-as fi simtit dupa, dar eram in stare sa o fac. Cam aceste sunt parerile deocamdata, este bine ca avem printre noi oameni ca Brandex, Tibi Posa,Groza Dan, etc. care iti pot aduce turbine, ambreaje, la preturi omenesti :) ...Si daca ar fi sa-mi cada turbo si sa-l cumpar nou, tot ies mai ieftin decat daca as fi facut resoftarea la ACS :unsure:

 

 

Salut, imi pare bine ca esti multumit si stai linistit in privinta fiabilitatii (nu fac experimente).

 

ps: ma cheama George nu Dragos :blink: , Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Salut, imi pare bine ca esti multumit si stai linistit in privinta fiabilitatii (nu fac experimente).

 

ps: ma cheama George nu Dragos :bashwall: , Numai bine.

 

 

Ok. Scuze George, te-am botezat, asta este... :)

Nu vrea sa ma hazardez cu afirmatile, pana acum totul este ok cu masina si sper ca acest lucru sa pot sa-l afirm si dupa 50.000 km. Raport calitate-pret foarte bun. Si revin cu vorba aia ...la ce preturi ai cred ca i-ai face invidiosi si pe chinezi <_< .Toate cele bune, saptamana viitoare iti mai aduc un prieten bun cu un E46... Salutare!

Link to comment
Share on other sites

. Asa ca au apelat la mine, dupa ce au aflat ca eu am facut chip masinii... Acuma e clar?

 

 

Cand faci un ciptuning nu pui o eticheta langa mufa OBD, sa se stie?

Asa stiam ca fac firmele serioase, pentru a evita eventuale neplaceri.

 

Daca nu o rezolvam, cei de la reprezentanta trebuiau sa-i cumpere omului ECU nou! Masina a murit la ei in service!

 

 

Eu cred ca daca nu ai fi rezolvat problema, cei de la reprezentanta ar fi impins masina afara si ar fi lasat-o acolo.

Nu inteleg de ce este de vina o reprezentanta pentru ca cineva a modificat softul original al masinii. <_<

 

In cazul in care masina ajunge la reprezentanta, spre exemplu, si i se face un update al softului de injectie, dupa aceasta operatiune se face gratuit tuningul asupra noului soft. Sau daca se constata ca chip-ul nu lucreaza corect in anumite intervale de turatie etc. se incearca o noua versiune... Si asa mai departe.

 

Daca masina ajunge la reprezentanta, proprietarul ar trebui ii avertizeze pe cei de acolo ca masina are softul de la injectie modificat.Eu asa ma gandesc ca ar fi corect.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

1. Cand fac chiptuning, dau proprietarului un mic abtibild (5 x 5 cm) pe care-l poate lipi sau nu, dupa alegere, si nu neaparat langa OBD. Nu pot impune nimanui sa lipeasca ceva pe masina.

 

2. Daca masina "si-a dat ultima suflare" in service-ul reprezentantei, sau in oricare alt service, mi se pare normal, corect si logic ca responsabilitatea sa o preia cei de acolo. Mai ales ca se pot documenta (daca se si pricep) pentru a vedea daca masinii i-au fost aduse sau nu modificari la partea de soft. Dar in orice caz, masina trebuie sa plece pe roti, asa cum a si venit in service, exact dupa cum tu sustii, @Bavaria, pe un alt topic al acestui forum. GRESESC?

 

3. Nu te gandesti tocmai bine. Atata timp cat reprezentanta tinde sa ridice garantia TUTUROR componentelor masinii, pentru o modificare adusa doar uneia dintre acestea. Sau sa schimbe o multime de piese, in ciuda faptului ca ele functioneaza corect, doar pentru ca ar putea fi una dintre cauzele unui defect la baza caruia a stat un chiptuning.

 

Ai argumente contra, @Bavaria, te rog posteaza-le <_<. Multam fain.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.