Jump to content

Chip tuning motor E90 320d 163cp


SILVIU2004

Recommended Posts

Pe de alta parte, saptamana viitoare am drum in Bucuresti cu treburi, si te invit cu mine la oricare dintre dealerii BMW de acolo, sa purtam o discutie cu directorii sa vedem care dintre noi are mai multa dreptate in privinta asta. Apoi mergem la o cafea. <_< Eu am discutat atat cu dl. Schmidt cat si cu alti cativa directori depsre aceste probleme (fara sa ma laud, dar la dumnealor merg oricand prin intermediul unui membru al familiei cu care dansii au desfasurat afaceri) si stiu foarte bine ce vorbesc.

 

 

Era o discutie de principiu.Eu asa stiu ca trateaza BMW-ul problema cu ciptuningul.

Daca ai asa mari relatii si ti se aproba garantia la un BMW cu ciptuning, bravo tie.Eu nu am legaturi la asa nivel, doar respect politica lor.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu m-am laudat cu relatiile, si nici nu am spus ca mi se accepta garantia la un BMW cu chip. Am spus ca aceast chip, afecteaza garantia (in cazul in care este descoperit, si nefiind autorizat) numai asupra motorului si a cutiei de viteze, in cazul automatelor.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

eu mi-am facut chip la rabane care cred ca e tot una cu 320i e36 , acum cam o luna...pe un 320d din 2007 cu 78000 de km.

inca nu mi-a cazut nimic de pe masina... am cauciucuri de 205/55/r16 si in a -2 ai a-3 daca o calc cu dsc pornit

imi scartaie...acum nu stiu daca asta e de la chip ...in bucuresti consum cam 9.8 fara sa fac economie...

 

ce modificare pot sa ii fac la masina ca sa fac rost de alti cai ?

Link to comment
Share on other sites

revin si eu cu impresii dupa 6 luni de utilizare after-chip.

la marirea puterii eu zic ca trebui facute si modificari mecanice, adica schimbarea sistemului de franare, poate niste placute de frana mai mari. acum vin cu intrebarea, cei cu E90 cu motor de 3.000 cmc au aceleasi pacute de frana ca unul cu motor de 2.000 cmc, sau sunt diferite ? eu zic ca da, trebuie sa fie mai mari. de accelerat si urcat in viteza, se duce repede, partea cu franatul parca nu mai este asa de eficient.

apoi si cauciucurile, trebuie sa treci pe 17" si deci pe cauciucuri mai late, eu o simt pe a mea destul de instabila cand incep sa o duc la extrem, sau poate se comporta normal, ca inainte nu trageam asa de ea. nu va inchipuiti ca plec cu sartait de roti, o cresc in putere treptat, iar la viteze mai si anumite miscari relativ controlate, are tendinta sa rupa aderenta, ceea ce inainte nu se intampla. eu zic ca aici intervine latimea cauciucului, care faca ca masina sa fie mai stabila.

acum vine si partea cu consumul. george, dupa ce am remapat-o mi-a spus sa resetez consumul si sa vad ce se intampla. nu am facut-o si consumul crestea pe fiecare 100 km parcursi cu 0,1 l. apoi am facut un drum la Bucuresti si am resetat consumul. de atunci am facut vreo 900 km sau mai bine si am un consum mediu de 7,7 l. deci nu pot sa fie cei 350 km parcursi pe drum intins definitorii pentru consumul mediu destul de bun, restul il fac in Brasov de acasa pana la serviciu, si inapoi.

una peste alta sunt multumit de remapare o recomand, dar eu zic ca dupa aceasta operatiune trebui sa faci si unele schimbari, eu zic cele de mai sus.

cei care au mai facut remapare la acelasi motor, ce roti aveti si daca simtiti si voi acelasi lucru ?

Link to comment
Share on other sites

[...] poate niste placute de frana mai mari. acum vin cu intrebarea, cei cu E90 cu motor de 3.000 cmc au aceleasi pacute de frana ca unul cu motor de 2.000 cmc, sau sunt diferite ? eu zic ca da, trebuie sa fie mai mari.

De ce ar fi mai mari placutele?

Link to comment
Share on other sites

[...] poate niste placute de frana mai mari. acum vin cu intrebarea, cei cu E90 cu motor de 3.000 cmc au aceleasi pacute de frana ca unul cu motor de 2.000 cmc, sau sunt diferite ? eu zic ca da, trebuie sa fie mai mari.

De ce ar fi mai mari placutele?

nu stiu, de aia intreb. logic ar fi la o putere mai mare sa ai si un sistem de franare mai performant.

Link to comment
Share on other sites

bineinteles ca este alt sistem de franare pe 330d fata de 320d. la 330d nu intra jante mai mici de 17" tocmai din cauza discurilor mai mari, etriere si implicit placutele de frana (sunt diferite la 330d fata de 320d).

 

cand am fost la Bran si am testat e90 facelift de 245 cai, am ramas uimit sa vad ce discuri de frana imense poate sa aiba, atat pe fata cat si pe spate.

 

si eu cred ca dupa ce faci o resoftare, ar trebui macar sa faci un upgrade la placutele de frana (ceva mai performante), o suspensie sport si niste cauciucuri mai late / jante pe 17" minim.

Link to comment
Share on other sites

[...] poate niste placute de frana mai mari. acum vin cu intrebarea, cei cu E90 cu motor de 3.000 cmc au aceleasi pacute de frana ca unul cu motor de 2.000 cmc, sau sunt diferite ? eu zic ca da, trebuie sa fie mai mari.

De ce ar fi mai mari placutele?

 

Discuri mai mari --> placute mai mari.

 

Nu ti se pare logic? <_<

Link to comment
Share on other sites

vreau sa trec pe 17", dar bugetul este limitat, tinde spre zero, asa ca o las pe alta data.

cat despre schimbat sistem de franare, stie careva cam cat ar costa, trebuie schimbat doar disc frana+placute+etrieri, sau mai este si altceva ?

merci.

Link to comment
Share on other sites

Discuri mai mari --> placute mai mari.

 

Nu ti se pare logic? <_<

In ce sens sa fie logic :) ? Aveam impresia ca marimea placutelor nu influenteaza eficacitatea sistemului de franare.

 

Oricum, intrebarea mea se referea la a pune placute mai mari pe aceleasi discuri, nu era vorba de marirea amandurora :

 

[...] poate niste placute de frana mai mari. acum vin cu intrebarea, cei cu E90 cu motor de 3.000 cmc au aceleasi pacute de frana ca unul cu motor de 2.000 cmc, sau sunt diferite ? eu zic ca da, trebuie sa fie mai mari.

De ce ar fi mai mari placutele?

Link to comment
Share on other sites

pai daca placuta de frana e mai mare, nu ar fi normal sa franeze mai eficient? doar suprafata de contact cu discul e mai mare.

 

@Airhead: sunt pe piata sisteme de franare destul de ok, insa sunt cam scumpe (disc, etrier si placute). nu cred ca e necesar sa schimbi si pompa de frana. oricum, o solutie mai ieftina ar fi sa schimbi doar placutele cu unele mai bune.

 

eu stiu ca am intrebat la un moment dat de placute sport pentru fata si pretul era undeva la 700 ron setul, in timp ce alea normale costau doar vreo 180-200 ron <_<

 

oricum, franarea se poate imbunatati si prin cauciucuri mai late + suspensie sport + un lichid de frana mai bun.

Link to comment
Share on other sites

Pai atunci de ce n-am pune pe 335i placute si discuri de 320d? Ia spune-ne tu, Paul, daca tot stiai ca marimea discurilor si a placutelor nu influenteaza eficienta franarii...

 

P.S.: a fi eficient = a face lucrurile asa cum trebuie

a fi eficace = a face lucrurile care trebuie.

 

Cred ca mai indicata era folosirea cuvantului "eficient" in loc de "eficace", asta apropo de reinventarea/cunoasterea/folosirea limbii romane.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Mai mai mai, tu ai samanta de scandal in tine :) .

 

Lasa teoria batului de chibrit si da si tu un raspuns la obiect daca tot ai abordat subiectul, nu mai pasa motanul. Ajuta-ne sa clarificam urmatoarele aspecte :

1. Cum influenteaza dimensiunea placutelor eficacitatea franarii

2. De ce se pun discuri SI placute mai mari la modelele mai puternice

 

PS : Si uita treaba cu limba romana, iar ai fentat logica si incerci sa dai sensuri diferite unor sinonime. Eficace este sinonim cu eficient. Mama ei de treaba, vezi ca le cam ratezi, dar tot insisti sa-mi cauti nod in papura si erori in exprimare <_< .

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa ma bag in "idila" voastra...o sa dau eu raspunsurile la intrebari:

 

1. Cum influenteaza dimensiunea placutelor eficacitatea franarii

 

- placutele de frana fiind mai mari, intra mai mult material, automat sunt mai scumpe -> soferului ii pare rau sa arunce cu banii pe fereastra, deci merge mai incet cu masina -> in consecinta franarea se face mult mai rapid

 

2. De ce se pun discuri SI placute mai mari la modelele mai puternice

 

- in general la masinile mai puternice se pun si jante de dimensiuni mai mari, iar ca sa acopere locul ala ramas gol, care arata urat dealtfel, producatorii s-au gandit sa puna niste discuri mai mari...implicit si placute adecvate.

 

<_<

 

On topic: cred ca intrebarile astea au fost puse la misto nu? :)

Link to comment
Share on other sites

Nu pasez nici un motan, bai baiete.

 

Sunt simple ca "buna ziua" raspunsurile la intrebarile 1 si 2.

 

Si pune si tu mana pe un dictionar de sinonime si etimologii. Si vezi ca la sfarsitul fiecarei intrebari se pune semnul intrebarii ("?"). Asta ca tot fentez eu limba romana, vad ca tu driblezi punctuatia.

 

In alta oride de idei... sau parca mai bine in aceeasi oridine de idei, tu imi spui mie ca pasez motanul, iar in acelasi post imi ceri un raspuns pe care tu trebuia sa-l dai ca urmare a unei intrebari ale mele... <_< Pai... asta cum vine?

 

Dar m-am convins ca n-am cu cine... atata stii, atata faci/spui. Ba mai mult, dorinta asta de a te arata cult si faptul ca tu le stii pe toate... De fapt ma abtin... Acesta a fost ultimul post ca raspuns tie. De azi, poti scrie si spune ce vrei tu, nu ma mai cobor la nivelul asta.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Bai baiete, ca nu stii e una, ca te dai leu e alta, insa fara badaranii.

 

Nu stiu cum se face ca majoritatea celor care fac parte din categoria mesterilor care vand metabond, DL sau fac cip tuning, seamana ca doua picaturi de apa. Sunt autosuficienti, considera ca ei le stiu pe toate si in final se dovedesc artagosi si badarani ...

Link to comment
Share on other sites

[...] ce sa mai fac sa mai cresc puterea la masina e90 320d ... <_<

Intr-un post anterior ziceai ca ti-ai facut deja chip tuning. Nu esti multumit de rezultate? Vrei mai mult, cati cai ai in plus?

Link to comment
Share on other sites

203-205.. si vreo 400 si ceva cuplu...cand o sa am timp o sa ma duc sa o pun pe dyno...

- mi-a zis ca teoretic pot sa schimb turbina.. dar practic nu incape fizic una mai mare <_<

 

schimba-ti masina////

Link to comment
Share on other sites

rabane zicea ca a incercat sa puna si nu incapea....acu.. nici nu vreau sa bag in masina cat am dat pe ea...probabil cu banii necesari poti sa ii pui si motor de ferarri..

 

acolo,, inca 10-20 de cai cred ca ar fi mai mult decat de ajuns... pt moment <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.