Jump to content

Chip tuning motor E90 320d 163cp


SILVIU2004

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hmm..., cutia manuala rezista la un cuplu foarte bun care ar trebuii sa porneasca de jos (1800-2000 rpm -deja sa traga bine), nu sa simtit diferenta mare dupa resoftare?

 

pai intra turbina acum de pe la 1800 , inainte cica intra de pe la 2200... e diferenta fata de inainte.. ..bine... masina o luasem cu 2 zile inainte de resoftare <_< .. deci mi-e destul de greu sa fac comparatie si nici nu mai condusesem motorina

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ieri am modificat ºi eu softul la E90-ul meu 320d. În primul rând l-am modificat pentru cã era deja modificat aiurea softul, mãritã presiunea În turbo cam mult + debit mãrit al injectoarelor.

Acum are undeva la 200cp Âşi 410nm. Foarte mulĂžumit, maÂşina trage liniar chiar Âşi ĂŽn zona haÂşuratĂŁ ĂŽnaintea celei roÂşii, nu mai dĂŁ ĂŽn nas precum ĂŽnainte.

Consum mai mic, undeva ĂŽn jurul a 0.4-0.5l/100km mai puĂžin.

Resoftarea a fost fĂŁcutĂŁ de 320i e36

 

cat iti ia in oras ?

Link to comment
Share on other sites

salut....si ce parere ai ? merita sa ma arunc si eu la un cip-cirip...la un e92 320d 177 cai cutie automata...? masina are 13 500 de km....

Depinde ce vrei de la maşină şi oricum decizia ĂŽţi aparţine.

Eu am recurs la remapare din cauza parametrilor modificaţi, aşa a venit maşina din Germania, presiunea ĂŽn turbo prea mare şi debitul mărit al injectoarelor(mi-a şi picat turbina prin februarie, am fost nevoit s-o schimb). Acum cele 2 valori sunt mai mici, puţin mai mari decât cele stock, dar s-au mai umblat la alţi parametri(avansul pompei, menţinerea acţionării turbinei şi la peste 4000rpm etc.).

Nici eu nu prea eram ĂŽncântat cu ideea modificării, dar am făcut-o mai mult de voie de nevoie(puteam să aleg revenirea softului la cel de fabrică, dar am zis să ĂŽncerc modificarea către 200cp şi 410nm). Acum sunt chiar ĂŽncântat, am şi un consum mai mic(aprox. cu 0.5-0.7l/100km mai mic), chiar trage de la turaţii mai joase(aprox de la 1800rpm) mai liniar până pe la 4500rpm(ĂŽnainte la 4100rpm dădea ĂŽn nas), râmâne turbina acţionată. Cele 400rpm ĂŽn plus suportate de turbină se fac utile ĂŽn depăşiri...

cuplul mărit de la 340nm la aprox 410nm chiar se face simţit.

Acum tu ai cutie automată şi cuplul o să-l ai mai mic după modificare faţă de o cutie manuală, cauza fiind limitarea cutiei automate la o anumită valoare.

Dacă vrei mai mult de la maşină ĂŽţi recomand remaparea softului.

 

P.S.: ca idee, tentat să tot ĂŽncerc modificarea, seara trecută am făcut o liniuţă cu un A6 3.0 tdi quattro, sincer nu ştiu câţi cp are, dar ĂŽn aprox 600m l-am ĂŽntrecut cu aprox 2 maşini distanţă.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.