Jump to content

Zornait ciudat esapament


Recommended Posts

Am un 320d/150cp si doar la relanty se aude un zgomot ciudat de sub masina, un zornait. Ciudat este ca la 800 RPM se aude acel zornait, iar daca pisc doar fff putin acceleratia si o tin, sa zicem la 850 RPM, nu se mai aude. Iar daca ma duc in spatele masinii si apas sau imping cu piciorul pe iesirea esapamentului, motorul fiind la relanty, iar nu se mai aude. E ciudat, un mecanic mi-a zis ca poate fi din cauza combustibilului, ca nu ar fi ca ala de afara si din cauza asta relanty-ul e un pic mai scazut si intra in "vibratii" tot esapamentul. Nu baga gaze nici in masina si nici sub ea, m-am uitat pe dedesubt si nu am observat nimic ciudat, ba dimpotriva, esapamentul arata excelent, numai ca-mi cam vibreaza, dar daca pun doar un deget pe el, sa zic la mijloc, si imping cu o forta relativ mica nu mai face zgomotul acela. Sa fie inelele de sustinere ale esapamentului uzate sau invechite si sa nu mai (sus)tina cum ar trebui?

Mentionez din nou ca e un 320diesel common rail.

Ce ma sfatuiti?...s-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Edited by sarpe74
Link to comment
Share on other sites

Am un 320d/150cp si doar la relanty se aude un zgomot ciudat de sub masina, un zornait. Ciudat este ca la 800 RPM se aude acel zornait, iar daca pisc doar fff putin acceleratia si o tin, sa zicem la 850 RPM, nu se mai aude. Iar daca ma duc in spatele masinii si apas sau imping cu piciorul pe iesirea esapamentului, motorul fiind la relanty, iar nu se mai aude. E ciudat, un mecanic mi-a zis ca poate fi din cauza combustibilului, ca nu ar fi ca ala de afara si din cauza asta relanty-ul e un pic mai scazut si intra in "vibratii" tot esapamentul. Nu baga gaze nici in masina si nici sub ea, m-am uitat pe dedesubt si nu am observat nimic ciudat, ba dimpotriva, esapamentul arata excelent, numai ca-mi cam vibreaza, dar daca pun doar un deget pe el, sa zic la mijloc, si imping cu o forta relativ mica nu mai face zgomotul acela. Sa fie inelele de sustinere ale esapamentului uzate sau invechite si sa nu mai (sus)tina cum ar trebui?

Mentionez din nou ca e un 320diesel common rail.

Ce ma sfatuiti?...s-a mai confruntat cineva cu problema asta?

74134[/snapback]

Intra intr-o rampa pe sub masina si vezi sa nu-ti atinga esapamentul pe undeva caroseria sau alte elemente..si eu am patit asa ceva numai ca la mine se slabise un colier si permitea tobei sa oscileze cam mult...si-mi atingea roata de rezerva (locasul ei :blink: )...

Link to comment
Share on other sites

Asa am patit si eu.Iti spun sigur ca este racordul flexibil.Are o carcasa de tabla pe el care intra in vibratii.

Daca nu rezolvi, da-mi un pm si te trimit eu unde o rezolvi cu 250 RON si lucreaza frumos.De fapt am postat si pe aici pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

Guest requin
Asa patesc si eu dar cand masina ajunge la 2000 rpm, dar la mine problema e ca am plasa pe spoiler spate si imi tremura capu de toba si se loveste de plasa, daca nu ... cum au zis si baietii, la toba finala ai cauciucu ala care-ti tine toba si poate e uzat...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.