Jump to content

cotatie de pret


armin

Recommended Posts

nu vreau sa o vand, in principiu, dar ma tot uit dupa ceva mai mare, un touring ceva...

 

piata e in vrie, nu cred ca pot sa fiu obiectiv in privinta evaluarii...poate nici voi tinand cont ca vedeti niste poze si nu o vedeti live si nu o testati...unii stiu masina, au mers cu ea.

 

masina este in stare foarte foarte buna, nu necesita reparatii.

 

are 169000 km, in posesia mea din sept.2007.

 

masina este cea din semnatura...o sa pun aici optiunile de fabrica + majoritatea imbunatatirilor aduse de mine pe parcurs:

 

Type code EV11

Type 320I (EUR)

Dev. series E46 (4FL)

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M54

Cubical capacity 2.20

Power 125

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery STOFF JACQUARD/GRAU-(WAR TITANGRAU) (H9TT)

 

 

Order options

No. Description

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD

240 LEATHER STEERING WHEEL

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

473 ARMREST, FRONT

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

632 COMPL PREP. BMW CELLULAR PHONE(MOTOROLA)

661 RADIO BMW BUSINESS

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

972 COMFORT PACKAGE

 

Series options

No. Description

520 FOGLIGHTS

 

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

550 ON-BOARD COMPUTER

832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

modificari:

 

EXTERIOR:

 

- semnale albe + stopuri LED

- bara originala pachet M TECH II

- tipsuri cromate

- folie fata/spate

- jante AC SCHNITZER TYPE 3 RACING ( replica) cu cauciucuri noi michelin pilot sport 225-40-18 si pirelli p zero 245-40-18

- arcuri EIBACH PRO KIT

 

INTERIOR:

 

- Scaune sport incalzite imbracate custom in piele

- cotiera fata/spate

- volan M cu piele perforata si comenzi

- footrest M

- trimuri din lemn negru cu insertii birch antracite

- maneta schimbator matt chrom

- 2DIN PIONEER mp3/dvd+bluetooth

 

alarma cu pager.

 

Nu este topic de vanzare !

Link to comment
Share on other sites

Pretul este o notiune care se leaga exclusiv de tranzactii certe efectuate. Cum tranzactii nu se fac si piata este blocata nu se poate estima nici macar o valoare de piata. Ceea ce se poate , eventual, estima in aceasta situatie este o valoare pentru vanzare fortata, care este un tip de valoare in afara pietii si care se raporteaza la conditiile in care are loc vanzarea : timp de expunere pe piata, cat de silit sa vanda este vanzatorul...

Din punctul meu de vedere, daca s-ar incerca acum o estimare a valorii de piata pe baza de oferte existente , pretul de ofertare ar trebui ajustat cu marje de negociere drastice.

Mai realist, dar fara legatura cu piata, s-ar putea face o estimare a valorii pe baza costului de inlocuire net, cu luarea in considerare a uzurii fizice, economice si functionale, dar nu cred ca te ajuta cu ceva, atata vreme cat piata este blocata.

Ti-am zis o gramada si nimic <_< .

Eu mi-am evaluat-o pe-a mea acum vreo cateva luni si rezultatul m-a dezamagit profund. Ce nu stii nu-ti face rau :)

Link to comment
Share on other sites

Sapalcan cred ca e cel mai in masura sa iti spuna, doar vinde o masina aproximativ la fel. <_<

 

hai ma...tu le vezi la fel?:)

 

nu zic ca a lui saplacan e nasoala sau scumpa, departe de mine :bashwall:...doar ca in afara de motorizare la optiuni se face diferenta

Link to comment
Share on other sites

stii care a fost ultima oferta cash pe ea :) .//Nu stiu daca e bine sa vinzi Nu ai putea sa conduci un touring fara optiuni :bashwall: ..Daca esti multumit de masinuta mai pastreaza ..Si acum tin minte prima seara cand ai adus=o acasa .:unsure: Eu ma bucuram ca m-am facut cu schimbator M ..si tu ca ai steptronic si 170 hp <_<
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca ai putea sa te bagi la mai mult de 10-11 atat timp cat gasesti cumparatorul care sa stie sa aprecieze o masina intretinuta si nu sterge diferenta dintre o bijuterie si o oala de fasole care insa arata la fel estetic. Pe mine m-a ajuns 10.000 cu absolut toate taxele si nu am scaune incalzite+cutie manuala. Am mai putini Km insa(128.000). Cu situatia de fata insa sunt de parere ca o vei vinde la pret mic...inexplicabil de mic fata de cat valoareaza(vorba lui Ciupanezu). Oricum ar fi bafta la vanzare!
Link to comment
Share on other sites

filozofati...<_<...eu vreau niste cifre

 

man iti dai seama.. ca tu ceri niste cifre de la niste persoane care nu-s interesate sa cumpere, cifrele astea nu o sa fie niciodata reale... eu care nu vreau sa cumpar pot sa fiu generos sau zgarcit.... ca nu am nici o miza....

 

Pretul real al masinii nu o sa-l poti afla... pretul... de vanzare... asta doar punand-o la vanzare...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.