Jump to content

probleme mari la turbo


Recommended Posts

aer trage usor?? sa nu fie ceva infundat si sa obtureze admisia de aer.

consuma multa motorina fata de obicei?

ulei papa? motoru l-ai desfacut sa vezi in ce stare mai sunt internele prin el?

 

naspa rau situatia...papa bani o reparatie de asta de innebunesti. <_< :)

 

sincer.. nu ai gasit inca un mecanic bun.. e imposibil sa fie o "belea" chiar atat de mare incat sa nu-i dea nimeni de cap

 

imi pare rau de situatia ta.. :bashwall:

incearca sa gasesti un mecanic chiar bun... degeaba deschid astia reprezentante daca nu au mecanici "destepti"

are trage usor,motorina consuma mai mult pt ca nu merge bine...cred ca e normal sa consume mai mult,ulei nu papa deloc.

 

 

La pornire ai probleme? Daca da poate sunt de vina injectoarele.

Ai putea sa verifici si intercoolerul si tubulatura aferenta. Daca e infundat , nu raceste aerul .

porneste mai usor decat unul pe benzina,sfert de cheie,interccoolerul cum pot sa-l verific?

Link to comment
Share on other sites

intercoolerul trebe dat jos...si curatat

P.S. tobele si catalizatoarele mai sunt bune...asigura evacuarea lejera a gazelor?

evacuarea e buna,intercoolerul il dau maine jos sa=l curat

Ce se intampla la kick-down? Urca greu in ture ? ... se plafoneaza la o turatie ? ..detaliaza

Verifica:

sondele ..lamda... ?

pompa de inalta presiune...

senzorul de presiune ...de deasupra filtrului de motorina...

inlocuieste filtrul de motorina....

verifica pompa de sub scaunul soferului

 

masina aia trebuie sa manance asfalt la 3000 de ture ... acceleratia asa proasta cum e ....este liniara ? sau bruscheaza dupa o anumita turatie = debitmetru cu probleme / vacum comanda turbina cu probleme

masina daca se plafoneaza la o turatie si nu se accelereaza ... NU INTRA TURBINA... dar in cazul ala ar trebui sa vezi un nor de fum negru in spate...ca se face supraalimentarea...si lipesteste presiunea de aer de la turbina... = motorina nearsa = fum negru pana cand debitmetru compenseaza ..

 

daca merge prost motorul (batai...ciocanele, zgomot urat de diesel) sunt ...injectoarele (ori scapa presiune ori pulverizeaza aiurea)... dar deobicei in cazul injectoarelor ... e mai grava problema merge urat de tot

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

intercoolerul trebe dat jos...si curatat

P.S. tobele si catalizatoarele mai sunt bune...asigura evacuarea lejera a gazelor?

evacuarea e buna,intercoolerul il dau maine jos sa=l curat

Ce se intampla la kick-down? Urca greu in ture ? ... se plafoneaza la o turatie ? ..detaliaza

Verifica:

sondele ..lamda... ?

pompa de inalta presiune...

senzorul de presiune ...de deasupra filtrului de motorina...

inlocuieste filtrul de motorina....

verifica pompa de sub scaunul soferului

 

masina aia trebuie sa manance asfalt la 3000 de ture ... acceleratia asa proasta cum e ....este liniara ? sau bruscheaza dupa o anumita turatie = debitmetru cu probleme / vacum comanda turbina cu probleme

masina daca se plafoneaza la o turatie si nu se accelereaza ... NU INTRA TURBINA... dar in cazul ala ar trebui sa vezi un nor de fum negru in spate...ca se face supraalimentarea...si lipesteste presiunea de aer de la turbina... = motorina nearsa = fum negru pana cand debitmetru compenseaza ..

 

daca merge prost motorul (batai...ciocanele, zgomot urat de diesel) sunt ...injectoarele (ori scapa presiune ori pulverizeaza aiurea)... dar deobicei in cazul injectoarelor ... e mai grava problema merge urat de tot

nu face nimic din ceea ce spui tu,merge perfect motorul,nu bate nu trepideaza,doar ca nu scoate fum deloc..si nu trage.

Link to comment
Share on other sites

daca nu ai mai condus alt 530D e39 in stare buna de functionare eu zic sa gasesti pe preten care are si sa mergi cu masina lui sa vezi poate chiar atata poate masina.... si eu cam stiu ce poate sa faca un 535 xi dar inca nu am condus nici unu.
Link to comment
Share on other sites

vad ca baietii tot zic de injectoare ....banuiesc ca alea le-ai verificat prima data nu ? plus ca fiind commonrail injectoarele sunt electronice si apare pe tester daca e ceva in neregula cu ele.

 

Te inteleg perfec cum te simti ..am stat si eu pe tusa vre-o 3 saptamani si tot si-au data cu parerea mecanicii de-am cumparat piese aiurea ...pana la urma a fost o chestie simpla.

 

Ma mir cum naiba atatia mecanici si atatea reprezentante si nu i-au dat de cap.

 

Acu ce-a mai ramas ...desfa motorul ala daca tot nu vezi nimic pe afara ...ce mai ai de pierdut ?

 

Mult noroc!

Link to comment
Share on other sites

deci sa va povestesc...am fost la AB iasi....au bagat-o inauntru pe la ora 1 ...pe la 5 au scos-o afara, avenit mecanicul si mi-a spus ca nu are ce sa-i faca.cuvintele lui au fost ``motorul pe afara nu are nimic..cauta in interior``.....am mai studiat cu cineva problema si maine desfac distributia ca cica e posibil ca atunci cand ea sa turat pinioanele de la axele cu came sa-si fi schimbat putin locul....pinioanele sunt bagate pe axe prin presare si stranse cu surub,ele nu au voie sa se miste de la semne,dar cand sa turat exista o posibilitate ca ea sa fi sarit de la punct....desfac si distributia,desfac si motorul daca e nevoie...atat a mai ramas de facut.

nu desface distributia,mai intai verifica intinzatorul de la lantul de distributie,acest intinzator e actionat prin presiune de ulei...sa nu se fii dezamorsat cand a dat de motorina si sa fii ramas asa... <_<

Link to comment
Share on other sites

La ce service-uri ai fost in Bacau ?1

am fost la Bogdan su la Nicu,mai stii pe altii buni in bacau?

este un tip is Timisoara care repara BMW-uri char se pricepe, de exemplu mie cei de la bmw mi-au cerut cateva mii de euro sami rezolve o prob la motor alt service(carlos) mia zis ca e un piston spart iar tipul asta mi-a zis pe loc ce are masina doar sa uitat la motor si a ascultat putin si mi-ai rez problema in 20 de minute cu 1.5mil. daca te intereseaza iti dau un nr de tel

Link to comment
Share on other sites

Sal,ma bag si eu in seama pe aici citind tot topicul am observat ca nici cum nu reusesti sa ii dai de cap la pr.Sa va explic ce servisuri avem in ro :) .

Eu sunt detinator de un e34 tds care are cam aceleasi simptome dar in fine nici nu incerc sa ajung la service in Ro cu el ca nu are rost.Sa revin la serviceuri:

Un amic posesor de 535 D din 2006 aceleasi pr cu el nu trage ,si cum avuse un accident a trebuit sa schibe turbo mic pt ca este cu 2 turbine asa mai departe.Reprezentanta timisoara ia schimb totul ce a trebuit in urma acc si totul ok.Masina a vanduto la un alt amic care stia cum tre sa mearga un 535d la 280cp.A mers in timisoara la reprezentanta cu motivul ca nu trage cum trebuie si atunci a inceput distractia:injectoare,senzori de nu stiu care,in total ajungea rep la 2340 eur <_< :bashwall: .Nu a facut nimik la masina si a mers in DEBRECEN in ungaria (suntem din oradea) fara sa sie boaba de ungureste si problema a fost ca un furtun a fost pus incorect nu a fost la locul lui.Toata chestia a costat 2000 de forinti cu tot cu teste.

Deci colegule incearca sa verifici si daca furtunele sunt toate puse unde trebuie nu numai daca sunt fisurate...

Bafta multa!!!sau dute la rep in ungaria ca noi cei din oradea nu ne riscam la rep la TM fiind mai aproape de noi.

 

P.S.Pot sa scriu un roman cu cei din rep BMW din RO cu ce povesti stiu ei de BMW-uri

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca ma bag si eu offtopic, dar stie cineva mai exact cum ajung la un service BMW din Ungaria? Doar la Debrecen e sau mai e si in alta parte? M-as duce pentru o verificare generala acolo pentru ca n-am incredere la noi. Stiu aia engleza? Ma gandesc ca la pretul corect si constatare in regula decat sa ma duc la Banat Car sau cum le zice. Cred ca si pretul la piese e mai mic.

Tot offtopic, il dau exemplu pe varul meu care are un ford mondeo din 2001. La masina ii bateau doua injectoare, s-a dus la un service si aia i-au zis ca e turbo de vina si trebuie schimbate si reprogramate doua injectoare. Pretul numai pentru doua injectoare, fara manopera, era de 900 euro. S-a dus in Polonia, acolo i-au schimbat injectoarele, i-au dat jos turbo si l-au verificat, au schimbat nu stiu ce piesa de la el. Total 4 injectoare + piesa turbo + 9 ore manopera + consumabile = 1000 euro. Asta pe vremea cand zlotul era ceva mai mult de 1 RON, acum e mai putin, iar pretul lor era in zloti oricum.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
oameni buni,AM REZOLVAT-O ,daca va spun nu o sa va vina sa credeti din ce era.....am inlocuit injectoarele si masina merge super ok,nu pot sa-mi dau seama cum de pe tester le dadea ok....in fine,masina merge bine si sunt multumit.

Sunt foarte multi care ti-au zis de injectoare. Bine ca ai rezolvat

Link to comment
Share on other sites

oameni buni,AM REZOLVAT-O ,daca va spun nu o sa va vina sa credeti din ce era.....am inlocuit injectoarele si masina merge super ok,nu pot sa-mi dau seama cum de pe tester le dadea ok....in fine,masina merge bine si sunt multumit.

ma bucur pentru tine <_< ..cat mai putine probleme pe viitor... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.