Jump to content

bmw 320i 2,2 170 cp!help


OlimpuSS

Recommended Posts

tocmai mi am achizitionat de vreo 3 sapt un bmw 320i sedan cu motor 2171 cmc si 170 cp,125 kw greutatea masinii 1460 km

masina trage destul de bine insa as vrea ceva mai mult de la ea ,undeva la 200-200 si ceva cp...m am gandit la un cip dar ii da doar 16 cp+o evacuare si un filtru sport tot nu cred ca ajung nici macar la 195 cp

m am gandit sa scriu pe forum poate primesc cateva informatii de la cei mai vechi in domeniu...va salut si astept sa mi scrieti

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pot sa bag mana in foc ca tu nu ai scos tot ce poate din motorul acela...170 de cai.

La o benzinara fara sa umbli prea mult la motor nu vei reusii sa cresti puterea motorului cu mai mult de 15-20 cai...ceea ce este putin...decat sa bagi banii in asta ...tine banii pt revizii mai de calitate, la timp, niste jante...discuri ventilate...multe altele. bafta

Link to comment
Share on other sites

Ce naiba sa vrei mai mult de la 320i? Vinde-o daca vrei mai multa putere.

 

Chiar ca ... fac si eu ca WLF ...de ce nu va cumparati ma 330i sau 540i ?? Chinuiti masinile astea gen 318 , 320d si 320i ... naiba le gaseste .

 

In fine nu sunt banii mei ...dar zic asa ca fapt divers <_<

Link to comment
Share on other sites

Poate fi vorba si de banii tai, cand cumperi o masina de asta de la unul care a chinuit-o crezand ca are racheta. <_<

Nu stiu cum te poti plictisi in trei saptamani de o masina. As fi curios ce masina a avut inainte, de si-a luat 320i si acum nu-i mai ajung caii.

Link to comment
Share on other sites

asigura-te inainte ca masina e intr-o stare tehnica buna;printr-o experienta similara am trecut si eu cand mi-am luat acelasi model din Germania(second-hand bineinteles);ca prima impresie,chiar nu m-a dat pe spate;dupa ce i-am schimbat senzorul ax came si filtrul de aer masina s-a comportat (si deocamdata inca continua) sesizabil mai bine;alt aspect ar fi ca poate inca n-ai ajuns sa te obisnuiesti cu masina si sa sti sa o exploatezi optim;se descurca binisor si in depasiri;de exemplu in viteza a 3-a,mergi constant putin la 3000 de rot/min si apoi calc-o sa vezi ce binisor se intinde;treapta a 4-a intr-adevar nu e asa viguroasa ca la un diesel sa zicem de putere asemanatoare,dar in viteza a 5-a,dupa 140km/h(daca ai si unde) ar trebui sa simti ca ,,trage'' destul de sanatos;retine ca are un moment motor de o valoare 210Nm nu foarte impresionanta,dar atinge valoarea maxima la 3500rot/min si pastreaza aceasta valoare pana la 5000rot/min;utilizand motorul pe o plaja a turatiilor cuprinsa in intervalul mai sus amintit vei simti cel mai bine daca masina corespunde sau nu pretentilor tale d.p.d.v. al performantelor;consumul de benzina este si el acceptabil(cel putin in cazul meu),deci parerea mea e ca nu e o masina rea deloc;deci ce sa mai zic,verifica-i compresia pe un tester,fa-i orice verificare crezi tu ca sa te lamuresti ca ar fi o.k. masina,apoi da-i benzina de calitate(de preferinta 98) si daca nu vei fi multumit,atunci inseamna ca trebuie sa treci la o motorizare superioara cum ar fi 325i sau si mai bine,un 330i.
Link to comment
Share on other sites

asigura-te inainte ca masina e intr-o stare tehnica buna;printr-o experienta similara am trecut si eu cand mi-am luat acelasi model din Germania(second-hand bineinteles);ca prima impresie,chiar nu m-a dat pe spate;dupa ce i-am schimbat senzorul ax came si filtrul de aer masina s-a comportat (si deocamdata inca continua) sesizabil mai bine;alt aspect ar fi ca poate inca n-ai ajuns sa te obisnuiesti cu masina si sa sti sa o exploatezi optim;se descurca binisor si in depasiri;de exemplu in viteza a 3-a,mergi constant putin la 3000 de rot/min si apoi calc-o sa vezi ce binisor se intinde;treapta a 4-a intr-adevar nu e asa viguroasa ca la un diesel sa zicem de putere asemanatoare,dar in viteza a 5-a,dupa 140km/h(daca ai si unde) ar trebui sa simti ca ,,trage'' destul de sanatos;retine ca are un moment motor de o valoare 210Nm nu foarte impresionanta,dar atinge valoarea maxima la 3500rot/min si pastreaza aceasta valoare pana la 5000rot/min;utilizand motorul pe o plaja a turatiilor cuprinsa in intervalul mai sus amintit vei simti cel mai bine daca masina corespunde sau nu pretentilor tale d.p.d.v. al performantelor;consumul de benzina este si el acceptabil(cel putin in cazul meu),deci parerea mea e ca nu e o masina rea deloc;deci ce sa mai zic,verifica-i compresia pe un tester,fa-i orice verificare crezi tu ca sa te lamuresti ca ar fi o.k. masina,apoi da-i benzina de calitate(de preferinta 98) si daca nu vei fi multumit,atunci inseamna ca trebuie sa treci la o motorizare superioara cum ar fi 325i sau si mai bine,un 330i.

 

*din ce am citit mesajele voastre,unele de incurajare unele bineinteles rautacioase...pt a da cateva detalii masina este 14.12.2004 are 122 000 km este adusa din germania si merge impecabil,fuge,trage,revizia am facut o numai cu produse de caliate,benzina folosita este cea de la petrom v cu cifra octanica de 100.

*ca idee ultima data m am tras cu o mazda rx 8 din 2006 30 000 km modelul de 192 cp...masina a stat extraordinar...a1a si a2a in fata rx8 ului iar la treapta 3 m a ajuns si a inceput sa ia distanta...deci masina nu ma nemultumeste cum trage si cum functioneaza vroiam doar niste idei pt marirea puterii

*cautant putin pe net am dat de mastertuner,o firma care fata de altele imi inspira cat de cat incredere si am impresia ca fac lucruri destul de bune,am vazut ca pot umbla si la avans,se poate face un cip si o modificare custom

*in legatura cu unele mesaje rautacioase gen ce masina am avut inainte...ce vreau de la saracul motor...am avut cateva masini pe mana,golf vr6 care mi a placut destul de mult...momentan mai am si un passat 4 motion resoftat care trage binisor ...deci nu sunt chiar venit cu pluta plecat de pe un tdi de 75 cp

*in speranta ca pe forum mai exista unii care chiar au habar de anumite lucruri , apreciaza pe cei care vor sa faca ceva si ii intereseaza marca tot raman cu gandul ca pot scoate din acest motor decent macat 200 de caluti chiar si cu costuri putin mai mari

 

 

<_<)

Link to comment
Share on other sites

Poate fi vorba si de banii tai, cand cumperi o masina de asta de la unul care a chinuit-o crezand ca are racheta. <_<

Nu stiu cum te poti plictisi in trei saptamani de o masina. As fi curios ce masina a avut inainte, de si-a luat 320i si acum nu-i mai ajung caii.

 

 

masina este f bine intretinuta si are 120 000 km,merge f bine si chiar sunt multumit de masina numai ca as vrea ceva mai special de la motorul asta plus de asta ce conteaza ce masina am avut inainte ?...un tdi de 1,4 :))dar tu ce masina ai?

 

am gasit ceva pe la mastertuner si sper sa iasa ceva 200-200+ urmarind sa umblu si putin la avans

 

apropo de pisica,s a scos dintr un e36 318 170 cp cu un compresor...deci de putut se poate

Link to comment
Share on other sites

ok, ca prima sugestie schimba motorul, asta as face eu, sau masina cu una mai puternica

doi> un turbo, un compresor, evacuare, admisie, soft si o sa sara de 200 cp, dar o sa si coste pe masura.

in plus, daca faci ceva schimbari de putere fa si schimbari de siguranta, si aici ma refer in primul rand la frane, discuri cel putin si etrieri

in rest bafta

si sa ne spui ce a iesit

Link to comment
Share on other sites

Cred ca mai bine luai pe motorina pt ca era cuplu mai mare si ai senzatia ca se duce mai bine.Comparativ cu a ta tot cam aia e dar obtii aceasi demaraj in ture mai putine.Nu vreau sa fiu rau dar mai bine iti luai 325i care avea 218cai era ceva mai mult la bani....dar era alta mancare de peste.Incearca sa mergi totusi si cu o motorina de 163/177 cai sa vezi care e treaba.Rau sunt convins ca nu se duce nici a ta.....are 170 cai ce naiba <_<
Link to comment
Share on other sites

Cred ca mai bine luai pe motorina pt ca era cuplu mai mare si ai senzatia ca se duce mai bine.Comparativ cu a ta tot cam aia e dar obtii aceasi demaraj in ture mai putine.Nu vreau sa fiu rau dar mai bine iti luai 325i care avea 218cai era ceva mai mult la bani....dar era alta mancare de peste.Incearca sa mergi totusi si cu o motorina de 163/177 cai sa vezi care e treaba.Rau sunt convins ca nu se duce nici a ta.....are 170 cai ce naiba <_<

 

eu am modelul e46 ,ceea ce mi spui tu este vb de e90...comparativ cu dieselul imi place la nebunie benzina plus de asta pe langa dieselul de care ai pomenit tu fuge mult mai bine,am facut comparatie,am batut e39 cu motor de 3000,astra gtc resoftat la 180 cp,si m am tinut f bine cu o mazda rx8 a1a si a2a la a3a incepea sa ia distanta deci nu este o masina puturoasa insa vreau sa fie ceva custom la motorul asta

Link to comment
Share on other sites

In cazul de fata doar turbo te va satisface. Supraalimentare in general.

Bani sa ai, senzatiile vor veni.

Pe langa bani trebuie sa mai ai si meseriasi ce stiu ce fac acolo cand modifica..

 

 

Dar decat sa iei un turbo sa-ti dea 50-60 de cai, asta pe 3000 euro, mai bine iei motor 3000 231 cai de pe 330i....

cu cip ajungi la 250.

Iti va ajunge si va fi si fiabil <_<

Link to comment
Share on other sites

eu am modelul e46 ,ceea ce mi spui tu este vb de e90...comparativ cu dieselul imi place la nebunie benzina plus de asta pe langa dieselul de care ai pomenit tu fuge mult mai bine,am facut comparatie,am batut e39 cu motor de 3000,astra gtc resoftat la 180 cp,si m am tinut f bine cu o mazda rx8 a1a si a2a la a3a incepea sa ia distanta deci nu este o masina puturoasa insa vreau sa fie ceva custom la motorul asta

cu E46 320 ai batut E39 si Astra GTC???hai ca la E39 mai zic dar la Astra... <_<

PS:supercharger iti trebuie-cam 5000 euro altfel pe aspirat ai asa:serpi+evacuare+soft+poate filtru sport sau ceva de genu+in ultima instanta axe cu came+diferential scurt

Link to comment
Share on other sites

Raspunsul este foarte simplu 330I+cip =minim250CP

Bafta!

 

eu am modelul e46 ,ceea ce mi spui tu este vb de e90...comparativ cu dieselul imi place la nebunie benzina plus de asta pe langa dieselul de care ai pomenit tu fuge mult mai bine,am facut comparatie,am batut e39 cu motor de 3000,astra gtc resoftat la 180 cp,si m am tinut f bine cu o mazda rx8 a1a si a2a la a3a incepea sa ia distanta deci nu este o masina puturoasa insa vreau sa fie ceva custom la motorul asta

cu E46 320 ai batut E39 si Astra GTC???hai ca la E39 mai zic dar la Astra... <_<

PS:supercharger iti trebuie-cam 5000 euro altfel pe aspirat ai asa:serpi+evacuare+soft+poate filtru sport sau ceva de genu+in ultima instanta axe cu came+diferential scurt

 

 

Astra GTC ce e aia???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.