Jump to content

bmw 320i 2,2 170 cp!help


OlimpuSS

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Omul nostru a scris fabule aici.... asta e <_<

 

 

 

 

Ciupanezu.

Linkul dat de tine e de la un rx8 din 2001, 225 de cai parca...

Sunt si de 255 si de 280 de cai :)

 

7.1s 0-60 mph, deci vreo 7.3 0-100kmh

 

 

M-am uitat si n-am vazut mai mult de 235 de cai, chiar astea mai noi din 2008.

Link to comment
Share on other sites

PS:supercharger iti trebuie-cam 5000 euro altfel pe aspirat ai asa:serpi+evacuare+soft+poate filtru sport sau ceva de genu+in ultima instanta axe cu came+diferential scurt

 

Poate un kit dedicat luat de la firma de tuning sa ajunga la 5K, dar si pe la firmele de tuning un kit e undeva pe la 3000 si un pic... Daca-si face singur set-up-ul, il poate duce mai putin.

sincer nu as face set-up-ul la noi ,am cativa prieteni care mai se joaca prin motoare si au zis clar:vrei sa ai garantie la compresor monteaza-l undeva unde sa agreeze cei care il vand .Altfel oricat am studiat problema sub 5000 euro nu iesi cu tot cu montaj si drum ,asta e ori strangi bani ori vinzi masina si iei alta momentan eu iau in considerare prima varianta :) dar mai e pana acolo si orice modificare de genul asta inseamna alte frane alte suspensii alt ambreiaj asa ca le iau una cate una <_<

Link to comment
Share on other sites

Comaparati o masina cu 170 de cai in 4 cilindrii cu unele de 230-240cai motoare mult mai mari sau cu alte tehnologii.Nu au rost astfel de comaparatii.Poate ca pe 400metrii merg foarte bine unele masini dar e irelevant cum se duce cu a 1=a sau a 2-a ci cat de repede ajunge la 200Km/H e intersant.Am vazut cum fuge pe youtube un 320i cu 150 cai benzina si mi s-a parut ca se duce destul de repede pana la 180 apoi se inmoaie.Totusi nu se compara cu un 530d <_<
Link to comment
Share on other sites

PS:supercharger iti trebuie-cam 5000 euro altfel pe aspirat ai asa:serpi+evacuare+soft+poate filtru sport sau ceva de genu+in ultima instanta axe cu came+diferential scurt

 

Poate un kit dedicat luat de la firma de tuning sa ajunga la 5K, dar si pe la firmele de tuning un kit e undeva pe la 3000 si un pic... Daca-si face singur set-up-ul, il poate duce mai putin.

sincer nu as face set-up-ul la noi ,am cativa prieteni care mai se joaca prin motoare si au zis clar:vrei sa ai garantie la compresor monteaza-l undeva unde sa agreeze cei care il vand .Altfel oricat am studiat problema sub 5000 euro nu iesi cu tot cu montaj si drum ,asta e ori strangi bani ori vinzi masina si iei alta momentan eu iau in considerare prima varianta :) dar mai e pana acolo si orice modificare de genul asta inseamna alte frane alte suspensii alt ambreiaj asa ca le iau una cate una <_<

 

Si ce-are daca-ti faci tu setup-ul? Corect la partea cu franele si suspensiile... Ambreiajul depinde in functie de ce vrei de la masina...

nici dracu ,subliniez nici DRACU nu iti da garantie pe manopera in Romania,asa ca prefer sa dau 1500 euro pe manopera afara dar sa am garantie :bashwall:

ma refer la faptul ca daca iau un compresor de ex de la G-Power ,oamenii nu dau garantie decat daca montez la un dealer recunoscut de ei :unsure:

Link to comment
Share on other sites

eu am modelul e46 ,ceea ce mi spui tu este vb de e90...comparativ cu dieselul imi place la nebunie benzina plus de asta pe langa dieselul de care ai pomenit tu fuge mult mai bine,am facut comparatie,am batut e39 cu motor de 3000,astra gtc resoftat la 180 cp,si m am tinut f bine cu o mazda rx8 a1a si a2a la a3a incepea sa ia distanta deci nu este o masina puturoasa insa vreau sa fie ceva custom la motorul asta

cu E46 320 ai batut E39 si Astra GTC???hai ca la E39 mai zic dar la Astra... <_<

PS:supercharger iti trebuie-cam 5000 euro altfel pe aspirat ai asa:serpi+evacuare+soft+poate filtru sport sau ceva de genu+in ultima instanta axe cu came+diferential scurt

 

 

pai...e39 avea motor de 3000 diesel iar opelul astra gtc avea 150 cp diesel si are 1390 kg,crede ma ca gtc ul trage demential si s a tinut f bine,nu l am facut rau

 

 

eu am modelul e46 ,ceea ce mi spui tu este vb de e90...comparativ cu dieselul imi place la nebunie benzina plus de asta pe langa dieselul de care ai pomenit tu fuge mult mai bine,am facut comparatie,am batut e39 cu motor de 3000,astra gtc resoftat la 180 cp,si m am tinut f bine cu o mazda rx8 a1a si a2a la a3a incepea sa ia distanta deci nu este o masina puturoasa insa vreau sa fie ceva custom la motorul asta

 

Ce motor ai?

 

320i?

 

Cum sĂŁ faci un 530d cu 320i?

 

Iar RX-8-ul ÎÞi dã câte 2-3 stadioane.

 

da 530d modelul e39,l am facut si inca bine iar rx 8 ul m a facut la treapta a3a si lua distanta dar nu f mult...se ducea f usor in fata...motorul pe care il am este cel de 2,2i 170 cp 125 kw 210 newtoni

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce soferi erau in masinile astea de care povestesti tu, dar dupa datele tehnice ar trebui teoretic sa te spulbere.

 

Am avut un 320ci pentru o zi, cat mi-a stat masina in service. O pocnitoare nene, lesinata rau, n-am vazut asa ceva, am avut mai demult o Alfa JTS de 166 de cai si se infigea mult mai bine. Deci vinde-o si ia ceva mai serios daca vrei senzatii, minim 200 de cai.

Link to comment
Share on other sites

6 cilindri.

 

 

4, stai jos.

 

masin are 6 cilindrii <_<

 

 

Comaparati o masina cu 170 de cai in 4 cilindrii cu unele de 230-240cai motoare mult mai mari sau cu alte tehnologii.Nu au rost astfel de comaparatii.Poate ca pe 400metrii merg foarte bine unele masini dar e irelevant cum se duce cu a 1=a sau a 2-a ci cat de repede ajunge la 200Km/H e intersant.Am vazut cum fuge pe youtube un 320i cu 150 cai benzina si mi s-a parut ca se duce destul de repede pana la 180 apoi se inmoaie.Totusi nu se compara cu un 530d :)

 

 

este modelul facelift ARE 6 CILINDRII !!!! este 2,2 motorul

 

atunci inseamna ca pe mine cu 318i ma face greu ala cu mazda . Daca ezita un pic il si fac

 

pai dc vrei sa vezi unele lucruri reale si nu din fotoliul de acasa ne putem intalnii vineri seara mergem sa ne dam...chiar ai sa vezi lucruri interesante ,crede ma motorul rx8 ului nu este chiar deosebit,asta o spune si posesorul,la ture mari patineaza f mult si nu pleaca bine,la ture mici nu pleaca f tare...trebuie tinuta undeva intre...

 

 

Ce motor ai?

 

320i?

 

Cum sĂŁ faci un 530d cu 320i?

 

Iar RX-8-ul ÎÞi dã câte 2-3 stadioane.

 

 

Adevar graiesti!

 

2-3 stadioane poate ii da unui lupo,nu am zis ca am batur rx8 ul doar l am tinut a1a si a2a la usa din spate la a3a era langa mine si trecea usor NU ESTE MARE DIFERENTA!!!cu un simplu cip pe bani ma dau cu rx ul si l mananc

 

Pai rx-8 are 280 de cai parca...

 

 

esti total neinformat are 192 cp,am si specificat mai sus...mai este o versiune de 225

Link to comment
Share on other sites

2-3 stadioane poate ii da unui lupo,nu am zis ca am batur rx8 ul doar l am tinut a1a si a2a la usa din spate la a3a era langa mine si trecea usor NU ESTE MARE DIFERENTA!!!cu un simplu cip pe bani ma dau cu rx ul si l mananc

 

Tu cred ca nu realizezi ce povestesti aici. Cand schimbi a treia la un BMW, in general, ai aproximativ 100 la ora la turatie maxima.

 

Deci daca tu ai stat 0-100 langa o masina care face pe carte cu 1.5s mai putin ca tine, inseamna ca ai turbo si nu stiai. Masina ta face 8.2s suta pe carte, deci real ai face cam 8.5-9s. N-ai cum sa faci nici o masina din cele care le-ai enumerat.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred cĂŁ are rost sĂŁ te mai contrazici, toĂži avem BMW-uri.

 

Nu e ca atunci când povesteºti unor amici În faÞa blocului.

 

320i nu are treabĂŁ cu liniuĂžele.

 

530d-ul te face rĂŁu de tot, de Rx-8 nici nu mai are rost sĂŁ vorbim.

Link to comment
Share on other sites

Offtopic: Nu vad ce vi se pare asa de imposibil ca un 320i E46 2.2 sa bata un 530d E39.Poate era varianta non-facelift de 184cp care este ceva mai puturoasa.

320i E46 0-100 in 8,3s iar 530D-184cp(daca mai e si automat"dA") are 0-100 in 8,4s. Si acum sa fim seriosi,nu stiu cate E39 530d mai gasesti sub 250.000km si care sa functioneze ca atunci cand erau noi,+motorina mai proasta+uzura+greutate mai mare,etc....deci eu zic ca este posibil.

 

Ontopic: @Olimpuss-Eu zic sa lasi masina asa cum este,vrei ceva mai puternic?,schimb-o cu un 325i sau 330i.

Link to comment
Share on other sites

Deci sincer tind sa il cred pe OlimpuSS , avand in vedere ca voi nu ati pus in calcul si soferul acelei Rx-8 , cat despre chestii de genul asta stiu cateva , cat despre 530d am indoieli , exceptand niste condtitii de baza.A nu fii 530`u in toate cele sau sa nu stia cel care il conducea cum sa il calce.

 

Exemple : 320i (170 de cai aspirat) facelift vs golf 5 gti ( 190 de cai turbo) - castiga golful dar destul de greu (spre surprinderea mea) , ceea ce m-a lasat un pic rece avand in vedere renumele de golf gti (cel putin renumele ce il avea atunci , numai ce aparuse pe piata) , 135i + chip tuning ( a unei membre de pe forum condusa de prietenul ei ) vs m3 e46 cabrio unde 135`i-a dat 2 din 3 , si inca destul de urat as putea zice , cam cu o masina diferenta.

 

Ontopic : incearca pt inceput cu un chip tuning , eu zic ca e o idee <_<

Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

Deci sincer tind sa il cred pe OlimpuSS , avand in vedere ca voi nu ati pus in calcul si soferul acelei Rx-8 , cat despre chestii de genul asta stiu cateva , cat despre 530d am indoieli , exceptand niste condtitii de baza.A nu fii 530`u in toate cele sau sa nu stia cel care il conducea cum sa il calce.

 

Exemple : 320i (170 de cai aspirat) facelift vs golf 5 gti ( 190 de cai turbo) - castiga golful dar destul de greu (spre surprinderea mea) , ceea ce m-a lasat un pic rece avand in vedere renumele de golf gti (cel putin renumele ce il avea atunci , numai ce aparuse pe piata) , 135i + chip tuning ( a unei membre de pe forum condusa de prietenul ei ) vs m3 e46 cabrio unde 135`i-a dat 2 din 3 , si inca destul de urat as putea zice , cam cu o masina diferenta.

 

Ontopic : incearca pt inceput cu un chip tuning , eu zic ca e o idee <_<

 

 

din ce spui tu daca golful castiga destul de greu cu atat mai bine iese bmw ul pt ca din ce stiu golf 5 tfsi are 200 cp (motor turbo)...de 530d e39 am curaj pe bani sa fac orice pariu numia sa fie motorul curat sa nu aiba nici un dopaj

 

 

Offtopic: Nu vad ce vi se pare asa de imposibil ca un 320i E46 2.2 sa bata un 530d E39.Poate era varianta non-facelift de 184cp care este ceva mai puturoasa.

320i E46 0-100 in 8,3s iar 530D-184cp(daca mai e si automat"dA") are 0-100 in 8,4s. Si acum sa fim seriosi,nu stiu cate E39 530d mai gasesti sub 250.000km si care sa functioneze ca atunci cand erau noi,+motorina mai proasta+uzura+greutate mai mare,etc....deci eu zic ca este posibil.

 

Ontopic: @Olimpuss-Eu zic sa lasi masina asa cum este,vrei ceva mai puternic?,schimb-o cu un 325i sau 330i.

 

 

intotdeauna mi a placut sa am o masina mai speciala,niciodata nu mi au placut masinile stock !

dc sa mi iau un 325 cand pot scoate din ce am aceeasi putere?

mereu am fost atras de masinile care au fost iesite putin din tipar si care au reusit sa bata altele mult mai noi si mai scumpe

Link to comment
Share on other sites

Haideti bai fratilor terminati cu aberatiile.

 

GOLF 5 GTI face in 7.2, pai e o secunda pana la 8.2 cat face 320i, ce dracu. Asta inseamna ca in momentul in care masinile schimba a 3-a, este o distanta de 3-4 masini intre ele, fiti seriosi.

 

Nu stiu cu ce soferi va dati voi la linii, dar 320i e o pocnitoare lesinata, nu stiu cum dracu de va ganditi sa faceti raliu cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.