Jump to content

bmw 320i 2,2 170 cp!help


OlimpuSS

Recommended Posts

Poate fi vorba si de banii tai, cand cumperi o masina de asta de la unul care a chinuit-o crezand ca are racheta. :)

Nu stiu cum te poti plictisi in trei saptamani de o masina. As fi curios ce masina a avut inainte, de si-a luat 320i si acum nu-i mai ajung caii.

 

 

masina este f bine intretinuta si are 120 000 km,merge f bine si chiar sunt multumit de masina numai ca as vrea ceva mai special de la motorul asta plus de asta ce conteaza ce masina am avut inainte ?...un tdi de 1,4 :bashwall:)dar tu ce masina ai?

 

am gasit ceva pe la mastertuner si sper sa iasa ceva 200-200+ urmarind sa umblu si putin la avans

 

apropo de pisica,s a scos dintr un e36 318 170 cp cu un compresor...deci de putut se poate

 

Corectie: e vorba de un 316...

 

se pare ca MAS stie mai bine...ceea ce am citit despre acea pisica mi a placut foarte mult...MAS dc gasesti un link ceva il poti posta sa citeasca si baietii <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tocmai mi am achizitionat de vreo 3 sapt un bmw 320i sedan cu motor 2171 cmc si 170 cp,125 kw greutatea masinii 1460 km

masina trage destul de bine insa as vrea ceva mai mult de la ea ,undeva la 200-200 si ceva cp...m am gandit la un cip dar ii da doar 16 cp+o evacuare si un filtru sport tot nu cred ca ajung nici macar la 195 cp

m am gandit sa scriu pe forum poate primesc cateva informatii de la cei mai vechi in domeniu...va salut si astept sa mi scrieti

 

gasisem intr un timp un topicul cu e36 316i modificat cu compresor...dc il gaseste cineva poate ne da un link

 

ma gandeam sa pun si cateva poze cu masina <_<

post-14079-1236645817_thumb.jpg

post-14079-1236645832_thumb.jpg

post-14079-1236645852_thumb.jpg

post-14079-1236645877_thumb.jpg

post-14079-1236645925_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Haideti bai fratilor terminati cu aberatiile.

 

GOLF 5 GTI face in 7.2, pai e o secunda pana la 8.2 cat face 320i, ce dracu. Asta inseamna ca in momentul in care masinile schimba a 3-a, este o distanta de 3-4 masini intre ele, fiti seriosi.

 

Nu stiu cu ce soferi va dati voi la linii, dar 320i e o pocnitoare lesinata, nu stiu cum dracu de va ganditi sa faceti raliu cu ea.

 

Pocnitoare sau nu , asta a fost rezultatul.Teoretic nu te contrazic ca , golful 5 trebuia sa il manance si totusi nu a fost asa.Posibil sa fii fost doar din prostia soferului de golf.Ca erau sau nu soferi , asta iar nu prea am idee avand in vedere ca nu am soferul nici uneia dintre ele la momentul respectiv si am precizat mai sus ca tine si de sofer , care degeaba are masina daca nu stie sa exploateze intreaga sa putere.Cat despre "ne dam la linii" tin sa precizez ca eu nu sunt unul dintre cei ce se dau la linii , nu ma tine masina avand in vedere motorizarea si nu imi permit 330i sau 330d cu atat mai putin un 335 si sunt doar un observator dinafara de asta exista posibilitatea sa ma insel si sa nu vad obiectiv , dar pana una alta tind sa il cred oarecum pe OlimpuSS.Si nu ii tin parte ca sincer nu am motive si nici nu sustin ca 320i e o masina extraordinara.

Link to comment
Share on other sites

@ Olimpuss: cand am zis 4, ma refeream la nota. Si eu il corectasem, ca are 6 cilindri, nu 4.

 

@WLF: cand schimbi a 3a la un 320i, ai in jur de 130, se vede ca te-ai dat ca un mos cu 320i-ul de ti-a facut impresia asta. Daca nu stii sa conduci nu da vina pe masina. Si nu confunda senzatiile de nesiguranta cu adrenalina <_<

 

Plus, de ce impui ceea ce doresti tu altora? Daca nu ii trebuie volan sport? Sau alte dotari? Pentru fiecare conteaza altceva, asa ca relax.

 

Si inca ceva: ma distreaza cum vorbiti voi de numere. MAI BAIETI, voi nu prea ajungeti la cifrele alea, pentru ca nu aveti conditiile care le-au avut cei care le-au testat si nu aveti nici experienta necesara(majoritatea) Ceea ce faceti e pur si simplu galagie.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce soferi erau in masinile astea de care povestesti tu, dar dupa datele tehnice ar trebui teoretic sa te spulbere.

 

Am avut un 320ci pentru o zi, cat mi-a stat masina in service. O pocnitoare nene, lesinata rau, n-am vazut asa ceva, am avut mai demult o Alfa JTS de 166 de cai si se infigea mult mai bine. Deci vinde-o si ia ceva mai serios daca vrei senzatii, minim 200 de cai.

 

wlf nu stiu ce masina ai dar vad ca esti foarte categoric in exprimare. arta de a conduce nu consta in liniute si sfatul meu e sa nu subestimezi o masina apropiata de putere; ai fi surprins sa constati ca un 320i cu un pilot la volan te-ar lasa in spate cu un 325i pe un drum virajat sau chiar cu un 330i in fct de veleitatile tale de sofer. pe vremuri ne minunam la o masina cu 150cp ni se parea racheta acum majoritatea vb de puteri >200cp chiar 250+cp dar putini, f putini stapanesc cu adevarat masinile astea si ma refer la situatii critice. asa ca putin echilibru in pareri nu strica.

Link to comment
Share on other sites

mai RX8 treaca mearga masina nu e cine stie ce poate ai patina ambreiajul sau mai stiu eu ce

530d e masina grea totusi si la fel

dar Astra de 180 cai te rupe;eu am facut o proba cu un Audi A4 1,8 turbo 4x4-150 cai cu ceva modificari turbina mai mare(cea de la versiunea 1,8 180 cai) + soft si am iesit egali iar masina aia are cam 1400 kg si maxim 200 cai.

Link to comment
Share on other sites

daca tot vreti liniute nu inteleg de ce nu va luati 330i din start ...la ce preturi sunt acum ar trebui sa avem cate un 330 in curte toti <_<

 

ca sa iei un 330i de afara chiar trebuie sa ai ceva bani;taxa de inmatriculare nu e deloc mica iar cu euro4 sunt de abia de la sfarsitul anului 2003(s-a mai discutat asta pe aici) iar cele de vanzare pe autovit chiar sunt putine.

Link to comment
Share on other sites

buna

 

am o intrebare la voi ,baieti.

Am un 116i de aproape un an,oare cand tb sa merg la revizie?

am inteles la 30 000km?

astept un raspuns

mersic

pai... ai gresit topicul dar hai ca-ti spun eu

 

reviziile se fac o data pe an sau la 30k km sau atunci cand te anunta masina !

Link to comment
Share on other sites

@ Olimpuss: cand am zis 4, ma refeream la nota. Si eu il corectasem, ca are 6 cilindri, nu 4.

 

@WLF: cand schimbi a 3a la un 320i, ai in jur de 130, se vede ca te-ai dat ca un mos cu 320i-ul de ti-a facut impresia asta. Daca nu stii sa conduci nu da vina pe masina. Si nu confunda senzatiile de nesiguranta cu adrenalina <_<

 

Eu cred ca nu se exprima Olimpus corect, cand schimbi din 2 in 3, ai maxim 100 la ora, 95-100 cam asa. La cam orice BMW in 6 cilindri ai avea.

 

Daca Olimpus a vrut sa spuna ca a stat in fata la Mazda aia cand a schimbat din 3 in 4 la 130 la ora, se abereaza si mai si mai rau.

 

wlf nu stiu ce masina ai dar vad ca esti foarte categoric in exprimare. arta de a conduce nu consta in liniute si sfatul meu e sa nu subestimezi o masina apropiata de putere; ai fi surprins sa constati ca un 320i cu un pilot la volan te-ar lasa in spate cu un 325i pe un drum virajat sau chiar cu un 330i in fct de veleitatile tale de sofer. pe vremuri ne minunam la o masina cu 150cp ni se parea racheta acum majoritatea vb de puteri >200cp chiar 250+cp dar putini, f putini stapanesc cu adevarat masinile astea si ma refer la situatii critice. asa ca putin echilibru in pareri nu strica.

 

Nu vorbim de drumuri virajate aici. E vorba de linie data intre 320i si diverse masini. Cat de pilot trebuie sa fi? Daca nu furi startul, nu trebuie decat sa ti volanul drept, pedala la fund si sa schimbi vitezele.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

<_<

 

WLF, despre ce vorbesti tu acolo? Recomand sa mai citesti odata :) Si citeste toate posturile, pana jos. Nu si raspunde unui topic ce nu iti convine.

 

 

"Cat de pilot trebuie sa fi? Daca nu furi startul, nu trebuie decat sa ti volanul drept, pedala la fund si sa schimbi vitezele."

 

E clar cat de bine stii sa faci tu o liniuta :bashwall:)))

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

<_<

 

WLF, despre ce vorbesti tu acolo? Recomand sa mai citesti odata :) Si citeste toate posturile, pana jos. Nu si raspunde unui topic ce nu iti convine.

 

Reciteste, am editat. Mi s-a parut ca Olimpus a scris, nu tu.

Link to comment
Share on other sites

"Cat de pilot trebuie sa fi? Daca nu furi startul, nu trebuie decat sa ti volanul drept, pedala la fund si sa schimbi vitezele."

 

E clar cat de bine stii sa faci tu o liniuta <_<)))

 

Cand aveam varsta ta, aveam E34 535i, tu probabil inca nu aveai carnet pe atunci. Si am trecut prin faza asta cu linute, forje, chestii ca orice adolescent. La ora actuala asa fac linii, eventual inchid ochii sau casc de plictiseala.

Link to comment
Share on other sites

Thumbs up, elder WLF.

 

 

vezi ca intelepciunea ta face quote-urile gresit, eu niciodata nu am zis "Cat de pilot trebuie sa fi? Daca nu furi startul, nu trebuie decat sa ti volanul drept, pedala la fund si sa schimbi vitezele."

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

@ Olimpuss: cand am zis 4, ma refeream la nota. Si eu il corectasem, ca are 6 cilindri, nu 4.

 

@WLF: cand schimbi a 3a la un 320i, ai in jur de 130, se vede ca te-ai dat ca un mos cu 320i-ul de ti-a facut impresia asta. Daca nu stii sa conduci nu da vina pe masina. Si nu confunda senzatiile de nesiguranta cu adrenalina <_<

 

Plus, de ce impui ceea ce doresti tu altora? Daca nu ii trebuie volan sport? Sau alte dotari? Pentru fiecare conteaza altceva, asa ca relax.

 

Si inca ceva: ma distreaza cum vorbiti voi de numere. MAI BAIETI, voi nu prea ajungeti la cifrele alea, pentru ca nu aveti conditiile care le-au avut cei care le-au testat si nu aveti nici experienta necesara(majoritatea) Ceea ce faceti e pur si simplu galagie.

 

 

@WLF: cand schimbi a 3a la un 320i, ai in jur de 130, se vede ca te-ai dat ca un mos cu 320i-ul de ti-a facut impresia asta. Daca nu stii sa conduci nu da vina pe masina. Si nu confunda senzatiile de nesiguranta cu adrenalina :)

 

cand schimbi a3a inteleg prin a trece din treapta 2 in treapta 3 deci ai cam 80-85 !!! nu stiu de unde ai venit tu cu ideea de 130???tu ce masina conduci?ai permis de conducere?

 

 

WLF se pare ca nu citesti tot...la 320 cand schimbi a3a ai sub suta...eu cand spun ca schimb a3a inteleg trecerea de viteza din 2 in 3...deci de unde ai aberat tu 130 km/h nu stiu...plus de asta pt cei care tot mirati raman precizez inca o data ca rx8 ul de 192 cp nu e mare jucarie,a fost batut de un e36 325 tot 192 cp fara probl deci dc nu as fii stat si eu langa rx a1a a2a?parca am spus ca am aterizat pe luna...

Link to comment
Share on other sites

Mai, mare e gradina. Si multi sar gardul.

 

Olimpuss, am specificat, cand treci din 3 in 4. Schimbi a 3a. In ce o schimbi??? In a 2a sau a 4a. Nu inteleg de ce trebuie sa ma explic atata pentru niste "necapabili" care nu pot citi posturile.

 

Puneti quote aiurea, cand puneti, ca olimpuss nu prea stie cu ce se mananca astea, WLF iara, dar stiti sa comentati si sa rastalmaciti posturile.

 

 

LE1: =)))))))))))))))))))) Olimpus, nici tu nu citesti tot

 

 

LE2:

 

@Olimpus: citeste posturile nu quote-urile. Eu am zis ca ai 130, cand schimbi a 3a. In a 4a. Ma repet. Va incurcati in propriile texte. E varza tot topicul cu quote-uri aiurea.

 

@WLF: tata drag, vezi cum induci in eroare cu citatele tale?

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

deci pana la urma eu ce inteleg din topicul asta? <_<

...ca 320i 2,2 e o masina cu performante de invidiat si ca sta lg sau inaintea multor masini cu performante mult mai bune teoretic

 

ok, urmatoarea masina v-a fi 320i 2,2 :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.