Jump to content

localizare auxiliary fun relay


Recommended Posts

salut1

am si eu o rugaminte la posesorii de e 39!

eu detin un e 39 530 d/2002 si in ultima saptamana am sesizat ca aeroterma nu mai baga la fel de tare si puternic ca inainte, adica nu mai are un flux puternic.

din aceasta cauza nu mai pleaca nici webasto dimineata cand il programez, am climatronic .

astazi am pus testerul pe masina si mi-a gasit defect ,,auxiliary fun relay'' .

dilema si intrebarea este ca nu stiu unde este situata aceast releu ca sa il inlocuiesc.

precizez ca am intrat si pe realoem , insa de asemenea nu am reusit sa-l localizez

daca a mai patit cineva asa sau cunoaste amplasamentul , va rog sa ma ajutati! multumesc

Link to comment
Share on other sites

salut1

am si eu o rugaminte la posesorii de e 39!

eu detin un e 39 530 d/2002 si in ultima saptamana am sesizat ca aeroterma nu mai baga la fel de tare si puternic ca inainte, adica nu mai are un flux puternic.

din aceasta cauza nu mai pleaca nici webasto dimineata cand il programez, am climatronic .

astazi am pus testerul pe masina si mi-a gasit defect ,,auxiliary fun relay'' .

dilema si intrebarea este ca nu stiu unde este situata aceast releu ca sa il inlocuiesc.

precizez ca am intrat si pe realoem , insa de asemenea nu am reusit sa-l localizez

daca a mai patit cineva asa sau cunoaste amplasamentul , va rog sa ma ajutati! multumesc

 

 

 

Si la mine sa intamplat asta iarna dar webasto mergea ,dupa doua zile si-a dat drumu ,a fost in perioada revelionului cand eram la munte si erau -24 de grade !

 

 

Nici o sugestie?

Link to comment
Share on other sites

Adica, daca dai manual ventilatorul pe viteza maxima, fluxul de aer nu mai este cum era la maxim, ci mai scazut ?

 

Eu patisem asa la celalalt e39 (520d/2000). Am schimbat faimoasa "rezistenta cu tzepi". Nu stiu cum ii spune in engleza. Eu am schimbat-o atunci la AB, undeva pe centura, la iesirea spre Ploiesti. Acum vreo 2 ani a costa 3 milioane si vreo 2-3 sute parca cu totul. Dupa ce am schimbat acea rezistenta totul era ca inainte.

Link to comment
Share on other sites

salut1

am si eu o rugaminte la posesorii de e 39!

eu detin un e 39 530 d/2002 si in ultima saptamana am sesizat ca aeroterma nu mai baga la fel de tare si puternic ca inainte, adica nu mai are un flux puternic.

din aceasta cauza nu mai pleaca nici webasto dimineata cand il programez, am climatronic .

astazi am pus testerul pe masina si mi-a gasit defect ,,auxiliary fun relay'' .

dilema si intrebarea este ca nu stiu unde este situata aceast releu ca sa il inlocuiesc.

precizez ca am intrat si pe realoem , insa de asemenea nu am reusit sa-l localizez

daca a mai patit cineva asa sau cunoaste amplasamentul , va rog sa ma ajutati! multumesc

 

 

Releul asta amuzant de l-a gasit testerul nu are treaba cu aeroterma.

Link to comment
Share on other sites

Adica, daca dai manual ventilatorul pe viteza maxima, fluxul de aer nu mai este cum era la maxim, ci mai scazut ?

 

Eu patisem asa la celalalt e39 (520d/2000). Am schimbat faimoasa "rezistenta cu tzepi". Nu stiu cum ii spune in engleza. Eu am schimbat-o atunci la AB, undeva pe centura, la iesirea spre Ploiesti. Acum vreo 2 ani a costa 3 milioane si vreo 2-3 sute parca cu totul. Dupa ce am schimbat acea rezistenta totul era ca inainte.

ms, insa daca era defecta piesa cu tepi trebuia ca testerul sa-mi scrie acel defect si nu releul asta.

piesa aia cu tepi parca se cheama blower stage unit

 

salut1

am si eu o rugaminte la posesorii de e 39!

eu detin un e 39 530 d/2002 si in ultima saptamana am sesizat ca aeroterma nu mai baga la fel de tare si puternic ca inainte, adica nu mai are un flux puternic.

din aceasta cauza nu mai pleaca nici webasto dimineata cand il programez, am climatronic .

astazi am pus testerul pe masina si mi-a gasit defect ,,auxiliary fun relay'' .

dilema si intrebarea este ca nu stiu unde este situata aceast releu ca sa il inlocuiesc.

precizez ca am intrat si pe realoem , insa de asemenea nu am reusit sa-l localizez

daca a mai patit cineva asa sau cunoaste amplasamentul , va rog sa ma ajutati! multumesc

 

 

Releul asta amuzant de l-a gasit testerul nu are treaba cu aeroterma.

 

pai daca stii ma multe , spune-mi si mie te rog...

Link to comment
Share on other sites

E simplu : fun relay = releu amuzant. Evident ca releul amuzant nu are nicio treaba cu aeroterma <_<.

Chiar daca te refereai la fan relay, nici el nu are treaba cu aeroterma ci cu ventilatorul de la radiator.

 

ms, insa daca era defecta piesa cu tepi trebuia ca testerul sa-mi scrie acel defect si nu releul asta.

piesa aia cu tepi parca se cheama blower stage unit

Testerul ala nu e chiar un atoatestiutor. Adica sunt multe defecte care-i scapa. Nu te gandi ca daca testerul nu-ti spune ca trebuie sa speli masina inseamna ca e curata :).

 

Testerul poate identifica doar defectele pentru care exista un feedback. Pentru alte evenimente este orb si mut.

Verifica deci regulatorul de turatie ( piesa cu tepi ).

Link to comment
Share on other sites

Mai exact ventilatorul de la AC. El are si rol de racire in caz de supraincalzire, pornind pe treapta a2a in caz ca vascocupla nu face fata. Cele 2 relee trebuie sa fie unul langa altul, unul pentru treapta 1 si unul pt treapta 2. Ca sa identifici releul de treapta 1, cupleaza compresorul de AC ar trebui sa porneasca pe prima treapta. Nu stiu exact unde e cutia cu relee la modelul tau, probabil pe la motor. Cele 2 relee ar trebui sa arate la fel.

Acum, puterea aerotermei in interior mai poate fi micsorata si de la un filtru de polen imbacsit. Sa nu fie 2 probleme separate.

Link to comment
Share on other sites

E simplu : fun relay = releu amuzant. Evident ca releul amuzant nu are nicio treaba cu aeroterma <_<.

Chiar daca te refereai la fan relay, nici el nu are treaba cu aeroterma ci cu ventilatorul de la radiator.

 

ms, insa daca era defecta piesa cu tepi trebuia ca testerul sa-mi scrie acel defect si nu releul asta.

piesa aia cu tepi parca se cheama blower stage unit

Testerul ala nu e chiar un atoatestiutor. Adica sunt multe defecte care-i scapa. Nu te gandi ca daca testerul nu-ti spune ca trebuie sa speli masina inseamna ca e curata :).

 

Testerul poate identifica doar defectele pentru care exista un feedback. Pentru alte evenimente este orb si mut.

Verifica deci regulatorul de turatie ( piesa cu tepi ).

 

si cum as putea verifica piesa cu tepi? este vreo metoda?

 

 

salut1

am si eu o rugaminte la posesorii de e 39!

eu detin un e 39 530 d/2002 si in ultima saptamana am sesizat ca aeroterma nu mai baga la fel de tare si puternic ca inainte, adica nu mai are un flux puternic.

din aceasta cauza nu mai pleaca nici webasto dimineata cand il programez, am climatronic .

astazi am pus testerul pe masina si mi-a gasit defect ,,auxiliary fun relay'' .

dilema si intrebarea este ca nu stiu unde este situata aceast releu ca sa il inlocuiesc.

precizez ca am intrat si pe realoem , insa de asemenea nu am reusit sa-l localizez

daca a mai patit cineva asa sau cunoaste amplasamentul , va rog sa ma ajutati! multumesc

 

 

Releul asta amuzant de l-a gasit testerul nu are treaba cu aeroterma.

 

 

acum am observat si eu ca am scris gresit....chiar amuzant , este "fan"!

scuze

Link to comment
Share on other sites

salut1

am si eu o rugaminte la posesorii de e 39!

eu detin un e 39 530 d/2002 si in ultima saptamana am sesizat ca aeroterma nu mai baga la fel de tare si puternic ca inainte, adica nu mai are un flux puternic.

din aceasta cauza nu mai pleaca nici webasto dimineata cand il programez, am climatronic .

astazi am pus testerul pe masina si mi-a gasit defect ,,auxiliary fun relay'' .

dilema si intrebarea este ca nu stiu unde este situata aceast releu ca sa il inlocuiesc.

precizez ca am intrat si pe realoem , insa de asemenea nu am reusit sa-l localizez

daca a mai patit cineva asa sau cunoaste amplasamentul , va rog sa ma ajutati! multumesc

 

 

revin cu o precizare: astazi am mai facut o verificare in sensul ca am trecut pe aer conditionat 16 grade si am dat aeroterma la maxim. in acest fel baga ff tare, asa cum ar trebui, mi-au zburat lucrurile prin masina!

este posibil sa fie '' piesa cu tepi''? pe caldura baga cam la jumatate!

Link to comment
Share on other sites

si cum as putea verifica piesa cu tepi? este vreo metoda?

Nu cred ca exista vreo metoda de testare a regulatorului fara scule dedicate.

Zici ca daca dai pe maxim rece merge bine. Dar pe dezaburire fortata parbriz sau pe manual pe maxim, fara AC pornit, cum merge?

 

Poti regla treptat debitul de aer sau doar la maxim se simte ceva si in rest doar adie?

Link to comment
Share on other sites

si cum as putea verifica piesa cu tepi? este vreo metoda?

Nu cred ca existe vreo metoda de testare a regulatorului fara scule dedicate.

Zici ca daca dai pe maxim rece merge bine. Dar pe dezaburire fortata parbriz sau pe manua pe maxim fara AC pornit cum merge?

 

Poti regla treptat debitul de aer sau doar la maxim se simte ceva si in rest doar adie?

 

fac maine aceste verificari si iti dau de stire.

el se regleaza manual treptat dar nu baga asa de atre ca pe aerul cond.

o sa incerc maine si fara aer si pe dezaburire fortata.

ms

Link to comment
Share on other sites

si cum as putea verifica piesa cu tepi? este vreo metoda?

Nu cred ca exista vreo metoda de testare a regulatorului fara scule dedicate.

Zici ca daca dai pe maxim rece merge bine. Dar pe dezaburire fortata parbriz sau pe manual pe maxim, fara AC pornit, cum merge?

 

Poti regla treptat debitul de aer sau doar la maxim se simte ceva si in rest doar adie?

 

am facut ieri verificarile dar nu am mai avut cand sa postez!

dezaburire fortata merge numai pe caldura( cred ca asa este normal) si are tiraj redus.

pe rece maxim fara aer coditionat merge normal.

toate comenzile climatronicului functioneaza.

debitul de aer se reduce doar pe cadura!

poate sa fie piesa cu tepi?

astept sa primesc salariul si o sa merg la filaret sa puna testerul sa vedem care este treaba.

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Sincer , eu nu tin minte sa fi incercat si cu aerul conditionat oprit. Asta era anul trecut in primavara, cand incepea sa se incalzeasca si era nevoie de aer conditionat. Cert e ca la mine, cu aerul pornit nu baga volumul de aer corespunzator treptei de la ventilator. Chiar daca il dadeam manual la maxim, el baga undeva pe la jumatate. Pana la jumatatea vitezei totul mergea ok, insa cum treceam de jumatate spre maxim, liniutele apareau pe afisaj insa volumul de aer ramanea neschimbat.

In rest toate comenzile functionau Ok.

Link to comment
Share on other sites

Sincer , eu nu tin minte sa fi incercat si cu aerul conditionat oprit. Asta era anul trecut in primavara, cand incepea sa se incalzeasca si era nevoie de aer conditionat. Cert e ca la mine, cu aerul pornit nu baga volumul de aer corespunzator treptei de la ventilator. Chiar daca il dadeam manual la maxim, el baga undeva pe la jumatate. Pana la jumatatea vitezei totul mergea ok, insa cum treceam de jumatate spre maxim, liniutele apareau pe afisaj insa volumul de aer ramanea neschimbat.

In rest toate comenzile functionau Ok.

multumesc! aproximativ aceiasi problema este si la mine.. o sa merg la bmw filater.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.