Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pentru a schimba rulmentul intermediar la cardan trebuie dat jos cardanul iar asta implica indepartarea traseului de evacuare cap-coada (cel putin asa e la 535i)... iar evacuarea asta (daca ai noroc sa nu rupi niciun surub de la prinderea ei in partea din fata) cantareste "700 de tone" <_<

Mie dupa ce mi-au pus tobele la loc, cei 2 mecanici (oameni destul de "facuti") un sfert de ora au tremurat din toate articulatiile :)

Cu cardanu jos..nu e o problema schimbatul rulmentului (recomdarea mea este sa-l schimbati cu suport cu tot, nu doar rulmentul ala koyo), cardanul se desface in doua de la o piulita de la crucea cardanica.

La mine toata operatiunea a durat in service la un prieten (2 mecanici) cam 1 ora si jumatate ceva cu pauzele firesti de tigara si manopera 250Ron (spaga inclusive) :bashwall:

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

la mine au schimbat-o pe canal ca elevatorul era ocupat si "m-au bagat mai dupa program"

 

PS> Ciupa: ai vazut cata butoaiele de toba finala+amortizor de zgomot sunt <_<

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Probabil s-au zgarcit la fier. <_<

"un fel de braĂž hidraulic care Ăžine evacuarea" e un cric folosit la cutie, diferential, punte. Daca la tobe mai e cum mai e, la un diferential sau o cutie ai pus-o daca o scapi pe dantura! Eu cand am montat diferentialul am fost 2 persoane care tineam de el, basca sa mai nimeresti si suruburile. S nu-s chiar micutz dar tot mi-am rupt carca cu fierul ala! Tare ar fi mers o jucarie d-aia.

Link to comment
Share on other sites

Pe mine mă enervează că au ales să unească cele două evacuări ĂŽntr-o singură finală cu o singură ieşire. :bashwall:

 

da` asta e naspa... si eu ma gandeam la ceva evacuare gen M5, dar m ia trecut cand am aflat ca trebuie facute modificari in caroserie la "groapa ai" de la baterie etc etc <_< :)

 

P.S. la schimbatul diff ului a mers mai usor..desi mi-i l-a schimbat un singur mecanic... ceva injuraturi mi-am luat de la "saracu" om si eu si masina :unsure:)

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Probabil s-au zgarcit la fier. <_<

 

De fapt au vrut sĂŁ pĂŁstreze o tentĂŁ discretĂŁ Âşi elegantĂŁ, evacuarea nu este vizibilĂŁ la E39 non-M.

 

 

"un fel de braĂž hidraulic care Ăžine evacuarea" e un cric folosit la cutie, diferential, punte.

 

Exact.

Link to comment
Share on other sites

Numai posesorii de E 46 i de 170 de cai au problema asta? pe tot forumul numai cei cu astfel de masini se plang de zgomotul asta <_<

 

 

aceeasi problema o am si eu un mic bocanit la plecare si cand ii dau a 2`a , am fost cu ea in service si am zis ca le dau cu ceva in cap mi-au tinut-o 3 zile mi-au luat bani pt uleiul din diferential si tot asa face masina , o sa urmeze sa schimb si eu rulmentul si bucsa am inteles ca e moartea lor !

Tine-ne la curent

Link to comment
Share on other sites

La mine se aude un singur soc la plecarea de pe loc , si cand o las in frana de motor la fel un pocanit , oricum nu stiu ce sa mai cred pana la urma o sa schimb rulmentul si flansa de la cardan sa stiu o treaba daca nici asa nu rezolv problema chiar nu mai stiu ce sa zic!

 

 

 

Multe dintre indicatii se bat cap in cap ....

Edited by Bogdy66
Link to comment
Share on other sites

nu e nimic din ce spuneti voi aici, dupa parerea mea, e bucsa centrala de la grup. costa undeva la 65 ron. plus manopera undeva la 100 ron ca trebuie dat jos grupul. poate gasesc pe realoem si arat poza.

sfat schimba-le pe toate de la grup ca tot il dai jos.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=33&fg=30

piesa 9

Exact.....sigur e de la bucsa respectiva...am ajutat cativa posesori de E46 sa o descopere.....pune masina pe un canal ,o rampa , trage frana de mana , bagi in a1a ,dai drumul la ambreiaj aproape pana sus si il calci la loc.....cineva sa se uite sub masina , eventual chiar sa puna mana pe bucse...am aceiasi problema , am cumparat bucsa de vreo 2 luni , am gasit si un DIY , insa trebuie sa confectionez o presa pentru extragerea ei de acolo .....daca ati facut operatia asta niste sfaturi ar fi de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

problema cu bucsa respectiva ... hmzz ce sa zic am fost vineri la service , au ridicat-o pe elevator au desfacut tot ce trebuia pe dedesubt sa vedem cardanul , bucsa aceea e ca noua , am ramas uimit cat de curat era in partea aceea a masinii , aproape nou dar la rulment era belea multa multa vaselina si mecanicul mo intrebat daca am umblat sau i-am pus vaselina , deci nu am umblat acolo si e clar ca vaselina respectiva este de la rulmentul respectiv , am dat comanda pe feby si ca pret undeva la 180 ron , dupa ce rezolv cu schmbarea rulmentului va zic daca mai face sau nu , sper sa pot face un DYE cand schimba rumentul ...
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu, se aude un pocnitura infundata undeva in centru-spate cand plec de pe loc si la frana de motor, dar si in treaptele a 2-a si a 3-a cand cupleaza. ma gandeam sa schimb rulmentul intermediar cardan cu tot cu suport dar daca ar fi ala ar face urat tot timpul in mers nu? <_<
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, am un E46 si am aceeasi problema. La schimbatul treptelor 2-3 are loc un soc. In plus, atunci cand stau la relanti se aude un zgomot ciudat sub masina, care dispare atunci cand apas ambreajul + trepidatii la viteze mai mari de 80 km/h.

Tinand cont de recomandarile voastre( si va multumesc pe aceasta cale) am sa incerc sa schimb rulmentul + flansa. Aveti idee de un pret aproximativ pentru cele 2 piese?

Link to comment
Share on other sites

am schimbat eu si flansa si rulmentul, am scapat de niste trepidatii cand acceleram cand era masina subturata...dar de bocaniturile alea nu am scapat....mai cautam.Urmeaza sa-i fac un update de soft la cutie si sa o mai caut pe la mecanica...trebuie sa gasesc sursa bocaniturilor ca imi stau pe creier.... Edited by miulm
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.