Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Recommended Posts

a mai avut cineva aceasta problema?pleaca ff greu de pe loc dar dupa 4000 incepe sa traga mai bine..poate sa fie sonda lambda de vina ca debitmetru daci scot mufa nu se mai accelereaza.cum se poate verifica daca e de la sonda?dacai scot mufa ar trebui sa se simta lipsa ei..astept parerile voastre.
Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie si pe partea de alimentare cu combustibil, si pe partea electrica...sonda lamba mai mult optimizeaza amestecul din punct de vedere al noxelor...respectiv ar trebui sa ai un consum mare fara sonda....

Eu asa am avut...dar la mine pragul de la care incepea sa traga era pe la 2300rot/min.....am curatat motorul pe interior cu substante, am schimbat uleiul si acum fac cerculete <_< ceea ce inainte nici nu visam....bine, ce am scos din motor nu vreau sa spun....

Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie si pe partea de alimentare cu combustibil, si pe partea electrica...sonda lamba mai mult optimizeaza amestecul din punct de vedere al noxelor...respectiv ar trebui sa ai un consum mare fara sonda....

Eu asa am avut...dar la mine pragul de la care incepea sa traga era pe la 2300rot/min.....am curatat motorul pe interior cu substante, am schimbat uleiul si acum fac cerculete :) ceea ce inainte nici nu visam....bine, ce am scos din motor nu vreau sa spun....

 

 

Cum ai curatat motorul? Cu ce substante? Asa de mare diferenta? <_<

Link to comment
Share on other sites

ayi dimnineata a pornit ff greu.si numai cu acceleratia la podea.relantiu o ia rayna,la semfor moare motoru.....nici nu stiu ce sai fac.sa fie oare debitmetru?ca dacai scot mufa la debitmetru se simte ca e scoasa,da rateuri,nu se accelereaya deloc.deci sonda nu are treaba cu forta motorului,de la ea e posibil sa consume mai mult.si eu am curatat acolo pe unde intra aerul in motor cu un spray de ala care se curata carburatoare si cam de atunci face figurile astea(de tras nu tragea dinainte)de asta si am curatat pe acolo,de atunci face oscilatiile astea la relantiu,moare motorul,da rateuri,se pune in nas....
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema ca si la mine debitmetru nu trebuia curatat ca s-o dus ala nu se curata , cand il pune in cap si nu mai trage decat la turatii mari e clar debitmetru cel putin la mine l-am schimbat si nu am mai avut probleme .apropo ce an e masina ca daca ai cu clapeta se mai poate curata sa culiseze daca ai cu rezistenta adio ,iti trebe unu nou sau sh ca noi is scumpe tare Edited by bmm
Link to comment
Share on other sites

masina e 89 si e cu clapeta.acuma sio revenit cu oscilatiile,numai moare motoru dar numai trage decat la turatii mari.deci e debitmetru sigur nuu?si cam cat ar ajunge un debitmetru sh?si sal pun pe masina inainte sal cumpar si daca tot asa face inseamna ca nu e de la el...mersi fain baeti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.