Jump to content

BMW 320d sau i?


carstos

Recommended Posts

Salut,

 

Vreau sa iau un 320d sh (modelul nou, din 2005 - prezent). Unii spun ca daca mergi sub 40.000 km/an e de preferat benzina. Eu merg cam 10.000 km/an, dar imi place dieselul pt ca are cuplu si fiind motor BMW ma gandesc ca trebuie sa fie unul foarte reusit. Nu am condus nici un fel de BMW, dar pot spune ca motoarele pe benzina clasice (aspirate) nu imi plac f. mult, cel putin nu cele cu cilindree mica, pt. ca trebuie turate in draci ca sa simti ceva.

 

Sunt mult mai mari costurile de intretinere la motorina?

Link to comment
Share on other sites

Sunt nou pe acest forum si acum citesc posturile. Am vazut un topic legat de timpul 0-100km/h la un 320d (163 CP) si se pare ca era destul de departe de specificatii. Sunt contrariat, ma asteptam la BMW-urile sa fie masini impecabile si cifrele date de producator sa fie reale.

 

Eu am condus o Skoda Octavia 105 CP diesel si tragea bine. Ma gandeam ca un 163 CP ar trebui sa faca o diferenta clara <_<

 

Modelul 320d e unul reusit dupa parerea voastra? Merita banii? Eu vreau sa iau o masina care sa arate bine, sa fie destul de fiabila si puternica. M-am gandit ca 320d ar indeplini aceste conditii.

Edited by carstos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt contrariat, ma asteptam la BMW-urile sa fie masini impecabile si cifrele date de producator sa fie reale.

 

 

Eu vreau sa iau o masina care sa arate bine, sa fie destul de fiabila si puternica. M-am gandit ca 320d ar indeplini aceste conditii.

 

Probabil faci parte din categoria celor care au foarte multe pretentii de la masina deoarece este un BMW.O sa fii un pic dezamagit daca asa este.

Sunt convins ca iti vei lua diesel deci nu mai zic nimic de benzina. <_<

Link to comment
Share on other sites

Nu este normal sa ai pretentii de la un BMW? Eu am un buget cam de 15-16000 EUR si as vrea sa iau ce e mai bun in acesti bani. M-am gandit ca la un sh pierd mai mult decat la una noua (sunt si riscuri, sunt constient de asta) si primesc mult mai multe dotari decat la una noua pe aceasi bani.

 

Eu merg 10.000 km pe an, folosesc masina pt dus la servici si rar pt iesiri. Imi place sa merg mai sport si vreau ca masina sa fie sportiva, cat de cat. Stiu ca multi vor spune ca sunt nebun sa-mi doresc masina puternica pt. mers in oras, dar mie imi place sa am rezerva de putere ce face diferenta intr-o depasire (de exemplu).

 

In concluzie sunt deschis la orice sugestii, inclusiv pt. motorizarile pe benzina. De exemplu la Skoda ma intristam cand ajungeam la 4500 RPM. Imi plac si turatiile. Daca consumul mediu nu sare de 11-12 l/100km si masina ofera senzatii ... iau benzina oricand. Tinand cont ca e si mai ieftin de intretinut ... cu atat mai bine.

 

Acum putin off topic: As fi cumparat Golf 6 1.4 160 CP (benzina + turbina + compresor) pt. ca are cuplu de diesel si turatii de benzinar ... dar e prea scump si arata ca dracu masina.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un buget cam de 15-16000 EUR . Imi place sa merg mai sport si vreau ca masina sa fie sportiva, cat de cat. dar mie imi place sa am rezerva de putere ce face diferenta intr-o depasire (de exemplu).

 

Daca consumul mediu nu sare de 11-12 l/100km si masina ofera senzatii ... iau benzina oricand.

 

Senzatii nu o sa fie la 11-12l/100.Senzatiile incep de pe la 20l/100.

Cu un 320d nu o sa ai senzatii.Nici cu un 325i.

Vrei senzatii iti cumperi un M3 sau un 335i.Bine, depinde si ce intelege fiecare prin senzatii.

Link to comment
Share on other sites

Am exagerat probabil cu senzatiile si mai mult ca sigur nu cunosc senzatiile adevarate despre care vorbesti. <_<

Cand zic senzatii vreau sa spun ... sa simt ca trage masina, ca are reprize bune si ca nu e nevoie sa ma rog de ea intr-o depasire; cam asta ma intereseaza. Nu vreau sa ma iau la intrecere cu super masini, nu asta e intentia mea. Vreau o masina buna, care sa ma ajute cand am nevoie de ea si aici vorbesc de conditii cat de cat normale, nu raliu.

 

La diesel cuplul mare iti da impresia asta ca trage si poate de asta m-am uitat intai la diesel. Am condus cateva masini pe benzina, motoare aspirate pana in 140 CP si nu prea simteam ca trag, decat daca le tineam in 4000 RPM si apoi acceleram.

Link to comment
Share on other sites

la 10.000 km/an sa ia diesel ?

 

 

DA ..va avea senzatia ca si-a luat avion !..Si diesel si BMW ..nu stiu de ce se considera varianta ideala ..mai ales la un 320 .la un 330 poate sa ai senzatie cu un diesel..Uite daca te ajuta eu am avut 320D 150cai si nu e frate senzatie .E OK..si atat ! trage merge frumos ,consuma putin

 

Eu sunt curios daca te uiti si dupa optiuni gen Idrive, sunet , xenon , scaune ..sau vrei doar look simpatic si consum mic . Ca nu stiu de ce da nu-mi place ca tot zici ba de Skoda , golf .Daca spui ceva si de Opel gata nu te ia mai ia nimeni in serios <_<

Link to comment
Share on other sites

sunt de acord cu ce zice MAS. daca vrei cu adevarat niste senzatii ia un 330d sau macar un 325i cu dotari misto. (apropo a mea e de vanzare <_< )

 

daca ar fi sa aleg strict intre e90 320d sau 320i, as alege diesel...chiar daca faci doar 10.000km pe an. se va revinde mai usor, isi va tine mai bine pretul, reviziile nu sunt chiar atat de scumpe fata de benzina, ai cuplu care in oras o sa te incante foarte tare si in plus cu o resoftare ajungi la 200 cai lejer si atunci chiar o sa simti diferenta.

 

cel mai bine, baga un test drive cu ambele motorizari si dupa te decizi.

Link to comment
Share on other sites

diesel + resoftare e cea mai buna alegere daca vrei un cuplu frumos, de intretinut se intretine mai usor benzina dar la cuplu sta foarte prost in comparatie de diesel.

 

ps: tine cont ca eu am varianta de 2200cm cubi de 170cp benzina si ati recomand diesel <_<

Link to comment
Share on other sites

Cred ca este o gluma faza cu E64? Cum sa ma incadrez la asa ceva? E seria 6 din cate am vazut ...

 

Si mie mi se pare ca dieselul isi pastreaza mai bine pretul la revanzare. Eu vreau sa iau masina, o tin 1-2 ani si apoi iau alta. Merg 15.000 km cu ea si gata.

 

Se pare ca modelul E90 nu e f. indragit de posesorii de BMW de pe aici <_<

Link to comment
Share on other sites

Cred ca este o gluma faza cu E64? Cum sa ma incadrez la asa ceva? E seria 6 din cate am vazut ...

 

Si mie mi se pare ca dieselul isi pastreaza mai bine pretul la revanzare. Eu vreau sa iau masina, o tin 1-2 ani si apoi iau alta. Merg 15.000 km cu ea si gata.

 

Se pare ca modelul E90 nu e f. indragit de posesorii de BMW de pe aici <_<

 

Nu stiu de unde ai dedus ca isi pastreaza mai bine diesel-ul pretul

 

Pe autovit sunt 8 bucati 320i , 2005 - prezent fata de 70 bucati 320 d 2005 - prezent

 

Nu mai zic ca cel mai ieftin 320i din 2005 este aproape 17 000 euro in timp ce sunt zeci de 320d-uri intre 14.000-16.000 euro

Link to comment
Share on other sites

Ia o maÂşinĂŁ pe benzinĂŁ.

 

Nu se justificĂŁ un diesel la 10 000 km pe an.

 

Diesel-ul este un compromis pentru cei care circulĂŁ mult.

tu nu intelegi ca nu asta e probema.. problema sunt senzatiile care tre sa recunnoastem la 2000cmc sunt mai mari in diesel decat in aceeiasi cilindree la benzina

 

 

 

<_<

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.