Jump to content

BMW 320d sau i?


carstos

Recommended Posts

daca nu sa Ăžepuit , inseamna ca a avut ceva ghinion 10.000 ron bagati in reparaĂži pentru o masina din 2005 si asta in 6 luni eu zic ca e mult .....PS: iulian poate vi si cu e90`u la o intalnire de la aqua magic ( vezi la topicul intalniri constanta )
Link to comment
Share on other sites

Si eu recunost ca m-am aberat cand l-am luat pe asta diesel.. dar ce sa faci eram grabit, nu mai aveam masina neam ... greu tare fara o pereche de roti sub fund :) + ca la mine am doar un magazin de paine, restul gasesc la vreo 6 km .. naspa tare cu cumparaturile chiar daca naveta cu autobuzul era partial suportabila o perioada de timp.

Nu e asa Iulian ca daca lua si 15 in oras ieseai una peste alta mai ieftin ? Nu mai punem la socoteala perii albi ..

 

Da cam asta e adevarul, nu sunt foarte fiabile, iar dieselurile cu atat mai putin. Sper ca nu am deraiat prea mult de la subiect si am zapacit omul sau l-am facut sa se razgandeasca de la a cumpara un BMW cu totul.... <_<

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu am diesel si n-am probleme cu el. deocamdata (il am din septembrie si cam 10mii km <_< la masini sh conteaza cel mai mult de unde si de la cine o cumperi, plus starea ei. daca ar fi sa aleg iar o masina, mi-as lua un 325i sau 330d berlina. dar deocamdata tractorasul meu ma satisface pe deplin. si daca ii pica turbina mare lucru, o schimbam si gata, doar nu o schimb in fiecare an :) eu mi-am luat bmw ca imi place masina si ca e solida si frumoasa, dar acum nu ma astept sa nu se strice nimic la ea...

eu zic sa iei diesel daca vrei sa mergi mult cu masina (inainte de bmw aveam cielo si mai mult de 12-13mii km nu faceam pe an, cu bmw-ul cred ca o fac 18-20mii :bashwall: si benzina daca vrei o masina mai silentioasa si mai echilibrata, dar o sa gasesti greu un 320i sau 325i care sa aiba si niste dotari mai faine cam la acelasi pret cu 320d. diesel-ul se vinde mai bine iar 320d cred ca e cel mai vandut model de 3ar. majoritatea benzinarelor sunt 318i...care e mai slab decat 320d.

ceea ce nu imi place deloc la diesel este chiar turbina, care nu ii permite o dezvoltare la fel de echilibrata a puterii ca la un benzinar aspirat (nu turbo), dar presupun ca e vorba si de obisnuinta...

Link to comment
Share on other sites

Nu te-ai Þepuit, astfel de lucruri se Întâmplã.

BMW-urile nu sunt chiar cele mai fiabile maÂşini. :unsure:

era bine dacã ºtiam asta Înainte sã-mi achiziÞionez maºina. una peste alta sunt mulÞumit, dar nu mã aºteptam la unele lucruri. mi se pare normal sã schimbi o curea, o rolã Întinzoare, o pompã apã, bujii etc. dar la turbinã nu mã gândeam <_<

 

 

daca nu sa Ăžepuit , inseamna ca a avut ceva ghinion 10.000 ron bagati in reparaĂži pentru o masina din 2005 si asta in 6 luni eu zic ca e mult .....PS: iulian poate vi si cu e90`u la o intalnire de la aqua magic ( vezi la topicul intalniri constanta )

cred cã o sã vin cât de curând. o sã mai vbim pe topicul dedicat.

 

Nu e asa Iulian ca daca lua si 15 in oras ieseai una peste alta mai ieftin ? Nu mai punem la socoteala perii albi ..

peri albi nu prea imi fac cã nu sunt genul :) de fapt acum am altã belea, am carnetul suspendat 90 de zile, mai am câteva zile cu dovada. dar nu-mi fac griji.

vorba ta, ieÂşeam mai ieftin cum ziceai tu, dar asta e.de-acum n-o sĂŁ se mai strice nimic :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Soferi de benzinare nu mai sunt dieselurile cum erau inainte.Eu am un 320d din 2002 si sunt foarte multumit.Am facut multe masini(318is 143cp,320i 150cp) cu tractorasu asta cum spun multi.Daca va puneti langa un ursulet 325i de 170cp cu tractorasu asta(320d 150cp)in treapta a-2 o sa ramaneti uimiti de ce poate tractorasu.O sa vedeti ursanu cum ramane in urma de la 100km-h.Cand te dai cu un 318 de 118 cai mai bine nu te dai,simt ca ma dau cu un logan si nu mai pun consumul aproape dublu la 318.Asa ca soferi de benzinare mai bine taceti din gura cu calutii vostrii puturosi.Pentru senzatii sa vb baietii care au de la 2.5 24v(192cp)in sus nu putzoii cu 170 de cai ca, daca se intalnesc cu un 320d pe autostrada ii toaca marunt dieselu(trebuie sa bagati din a-5 in a-3 ca sa faceti si voi fata si parca vad acu de la consum cum urca la 20% :twoup:).In legatura cu problemele la diesel mi se par normale la masinile voastre pentru ca numai voi stiti de la ce samsar cu fata de tocilar le-ati cumparat si cu cati km.Eu am masina de 3 ani cumparata de la primul proprietar.Am luat-o la 150.000 km si acuma am 230.000 si merge perfect.In afara de bucsile de la bascula,amortizoarele si arcurile pe care le-am vrut eu sport nu am schimbat nimica.Cred ca mai conteaza si cum o conduci si pe la ce mecanici ajungi cu masina.Proprietarii de Bmw benzinare pana la 170 de cai sunt rugati sa se abtina de la comentarii inutile ca sunt numai zgomotu de toba.Isi pun o toba sport si zic ca l-au apucat pe Dumnezeu de picioare ca rupe masina dar de fapt doar au impresia.E de vina zgomotu de la toba.Va salut pe toti si la mai multi cai.
Link to comment
Share on other sites

Soferi de benzinare nu mai sunt dieselurile cum erau inainte.Eu am un 320d din 2002 si sunt foarte multumit.Am facut multe masini(318is 143cp,320i 150cp) cu tractorasu asta cum spun multi.Daca va puneti langa un ursulet 325i de 170cp cu tractorasu asta(320d 150cp)in treapta a-2 o sa ramaneti uimiti de ce poate tractorasu.O sa vedeti ursanu cum ramane in urma de la 100km-h.Cand te dai cu un 318 de 118 cai mai bine nu te dai,simt ca ma dau cu un logan si nu mai pun consumul aproape dublu la 318.Asa ca soferi de benzinare mai bine taceti din gura cu calutii vostrii puturosi.Pentru senzatii sa vb baietii care au de la 2.5 24v(192cp)in sus nu putzoii cu 170 de cai ca, daca se intalnesc cu un 320d pe autostrada ii toaca marunt dieselu(trebuie sa bagati din a-5 in a-3 ca sa faceti si voi fata si parca vad acu de la consum cum urca la 20% :twoup:).In legatura cu problemele la diesel mi se par normale la masinile voastre pentru ca numai voi stiti de la ce samsar cu fata de tocilar le-ati cumparat si cu cati km.Eu am masina de 3 ani cumparata de la primul proprietar.Am luat-o la 150.000 km si acuma am 230.000 si merge perfect.In afara de bucsile de la bascula,amortizoarele si arcurile pe care le-am vrut eu sport nu am schimbat nimica.Cred ca mai conteaza si cum o conduci si pe la ce mecanici ajungi cu masina.Proprietarii de Bmw benzinare pana la 170 de cai sunt rugati sa se abtina de la comentarii inutile ca sunt numai zgomotu de toba.Isi pun o toba sport si zic ca l-au apucat pe Dumnezeu de picioare ca rupe masina dar de fapt doar au impresia.E de vina zgomotu de la toba.Va salut pe toti si la mai multi cai.

Esti chiar periculos! Sa vii sa te dai cu mine la 125 kw benzinar si o sa-ti treaca sigur.! Pa!

Link to comment
Share on other sites

Soferi de benzinare nu mai sunt dieselurile cum erau inainte.Eu am un 320d din 2002 si sunt foarte multumit.Am facut multe masini(318is 143cp,320i 150cp) cu tractorasu asta cum spun multi.Daca va puneti langa un ursulet 325i de 170cp cu tractorasu asta(320d 150cp)in treapta a-2 o sa ramaneti uimiti de ce poate tractorasu.O sa vedeti ursanu cum ramane in urma de la 100km-h.Cand te dai cu un 318 de 118 cai mai bine nu te dai,simt ca ma dau cu un logan si nu mai pun consumul aproape dublu la 318.Asa ca soferi de benzinare mai bine taceti din gura cu calutii vostrii puturosi.Pentru senzatii sa vb baietii care au de la 2.5 24v(192cp)in sus nu putzoii cu 170 de cai ca, daca se intalnesc cu un 320d pe autostrada ii toaca marunt dieselu(trebuie sa bagati din a-5 in a-3 ca sa faceti si voi fata si parca vad acu de la consum cum urca la 20% :twoup:).In legatura cu problemele la diesel mi se par normale la masinile voastre pentru ca numai voi stiti de la ce samsar cu fata de tocilar le-ati cumparat si cu cati km.Eu am masina de 3 ani cumparata de la primul proprietar.Am luat-o la 150.000 km si acuma am 230.000 si merge perfect.In afara de bucsile de la bascula,amortizoarele si arcurile pe care le-am vrut eu sport nu am schimbat nimica.Cred ca mai conteaza si cum o conduci si pe la ce mecanici ajungi cu masina.Proprietarii de Bmw benzinare pana la 170 de cai sunt rugati sa se abtina de la comentarii inutile ca sunt numai zgomotu de toba.Isi pun o toba sport si zic ca l-au apucat pe Dumnezeu de picioare ca rupe masina dar de fapt doar au impresia.E de vina zgomotu de la toba.Va salut pe toti si la mai multi cai.

 

mai da periculos ma esti .... parca ai avea f19 nu masina

Link to comment
Share on other sites

Daca va puneti langa un ursulet 325i de 170cp cu tractorasu asta(320d 150cp)in treapta a-2 o sa ramaneti uimiti de ce poate tractorasu.O sa vedeti ursanu cum ramane in urma de la 100km-h.

serios? de unde ai tu toatã experienÞa asta? revino pe pãmânt ºi În lumea realã mãi bãiatule. ºtii tu ce e ãla urs ºi ce poate el?

 

Âşi vezi cĂŁ "tractoraÂşul" tĂŁu, nu prinde ĂŽn veci 100 km/h ĂŽn treapta "a-2". mai studiazĂŁ boss ...

Link to comment
Share on other sites

conduc constant 320d e46, si 318i e90.

 

320d trage f bine chiar daca e din 2001.

318i, eu sunt multumit de ea. nu caut senzatii de Mpower.

da iti dau exemple: pe autostrata poti merge constant la 160 km/k cu un consum de 7.8 aprox.

in oras, daca ii dai talpa merge si motoru asta mic poti sa fi linistit.

pt 10000 km pe an te-as sfatui spre un benzinar. numai bine

Link to comment
Share on other sites

Soferi de benzinare nu mai sunt dieselurile cum erau inainte.Eu am un 320d din 2002 si sunt foarte multumit.Am facut multe masini(318is 143cp,320i 150cp) cu tractorasu asta cum spun multi.Daca va puneti langa un ursulet 325i de 170cp cu tractorasu asta(320d 150cp)in treapta a-2 o sa ramaneti uimiti de ce poate tractorasu.O sa vedeti ursanu cum ramane in urma de la 100km-h.Cand te dai cu un 318 de 118 cai mai bine nu te dai,simt ca ma dau cu un logan si nu mai pun consumul aproape dublu la 318.Asa ca soferi de benzinare mai bine taceti din gura cu calutii vostrii puturosi.Pentru senzatii sa vb baietii care au de la 2.5 24v(192cp)in sus nu putzoii cu 170 de cai ca, daca se intalnesc cu un 320d pe autostrada ii toaca marunt dieselu(trebuie sa bagati din a-5 in a-3 ca sa faceti si voi fata si parca vad acu de la consum cum urca la 20% :twoup:).In legatura cu problemele la diesel mi se par normale la masinile voastre pentru ca numai voi stiti de la ce samsar cu fata de tocilar le-ati cumparat si cu cati km.Eu am masina de 3 ani cumparata de la primul proprietar.Am luat-o la 150.000 km si acuma am 230.000 si merge perfect.In afara de bucsile de la bascula,amortizoarele si arcurile pe care le-am vrut eu sport nu am schimbat nimica.Cred ca mai conteaza si cum o conduci si pe la ce mecanici ajungi cu masina.Proprietarii de Bmw benzinare pana la 170 de cai sunt rugati sa se abtina de la comentarii inutile ca sunt numai zgomotu de toba.Isi pun o toba sport si zic ca l-au apucat pe Dumnezeu de picioare ca rupe masina dar de fapt doar au impresia.E de vina zgomotu de la toba.Va salut pe toti si la mai multi cai.

 

Foarte corect, vorba aia..sustin si semnez...mai ales asta :) --- "In legatura cu problemele la diesel mi se par normale la masinile voastre pentru ca numai voi stiti de la ce samsar cu fata de tocilar le-ati cumparat si cu cati km"

Link to comment
Share on other sites

Salutare, fiind foarte multe comentarii…le-am dat paste intr-un document word ca sa pot “da replica” la fiecare in parte…fara prea mult effort 

 

Asa ca o sa incep…

 

1. “Senzatii nu o sa fie la 11-12l/100.Senzatiile incep de pe la 20l/100.

Cu un 320d nu o sa ai senzatii.Nici cu un 325i.

Vrei senzatii iti cumperi un M3 sau un 335i.Bine, depinde si ce intelege fiecare prin senzatii”

 

Senzatii sunt si la 11-12l/100 km…o sa ai destule senzatii si cu un 320d…chiar foarte multe.

Senzatii multe aveam si cu Dacia 1310…in sensu` ca neavand masina o stabilitate foarte mare, cu Dacia simteam la 90 ce vei simti cu BMW-ul la 160 probabil  Senzatii o sa ai si cu 320d…daca stii cum sa le obtii…adevarat ca n-ai cum sa compare senzatiile dintr-un 320d cu cele dintr-un M3 sau 335i…cum zicea colegu…in 320d o sa fie niste senzatii mai mici…clar, dart e asigur ca o sa fie.

Adevarat ca si ce intelege fiecare prin “senzatii” …

 

 

2. “Cand zic senzatii vreau sa spun ... sa simt ca trage masina, ca are reprize bune si ca nu e nevoie sa ma rog de ea intr-o depasire; cam asta ma intereseaza. Nu vreau sa ma iau la intrecere cu super masini, nu asta e intentia mea. Vreau o masina buna, care sa ma ajute cand am nevoie de ea si aici vorbesc de conditii cat de cat normale, nu raliu.”’

 

320d trage foarte bine si in niciun caz n-o sa te rogi vreodata de ea…desigur…cum un M3 ai depasi mult mai repede, dar totul depinde de sofer…daca esti sofer prost poti sa ai si M3 ca daca te bagi intr-o depasire neinspirata…tot degeaba…adevarat si ca M3-ul te-ar ajuta mult mai mult…dar pana la urma…tot de sofer depinde…ca daca te bagi prost in depasire cand ala care vine de pe contrasens….poti sa simti ca te rogi si de M3 sa te treaca de tir mai repede…si/sau sa nu reusesti  320d o sa te ajute tot timpul, a mea m-a ajutat intotdeuna...acum cateva zile am facut Bucuresti – Tr. Severin in 2 ore si 30 min pet imp de zi…mers super sport....iar daca aveam M3…probabil scoteam 2 ore si 20 min…nu cred ca ar fi fost asa de mare diferenta la drum lung…ziua…aglomerat…

 

 

 

3. “diesel + resoftare e cea mai buna alegere daca vrei un cuplu frumos, de intretinut se intretine mai usor benzina dar la cuplu sta foarte prost in comparatie de diesel.

mai repede isi tine pretul 320i . E plina piata de 320d si este mai ieftin decat 320i.Parerea mea”

 

Resoftarea este cea mai proasta solutie…asta daca iti pasa de masina si vrei sa o tii ceva timp…daca nu…si vrei sa o dai pana sa apara problemele…atunci nicio problema  320d nu e in veci mai ieftin decat 320i…320d e mai scump ca lumea vrea “motorina” in general…intotdeuna un benzinar e cu vreo 2000 E mai ieftin decat o masina pe motorina…(ma refer la acelasi tip de masina, doar motorizarea diferita)…

Ziceam NU RESOFTARII…pentru ca asa este, e clara treaba. Ce sa mai zic…ca stiu pe cineva care si-a luat 330d (prin 2007 cred, masina fiind 2006, vreo 60 000 km) …si s-a dus la HAMANN sa-l modifice si oamenii (de la HAMANN, ganditi-va…deci nu o resoftare ieftina facuta in garaj pe 200 E, ci HAMANN) i l-au modificat doar la interior + exterior…si-au zis ca motorul mai bine il lasa asa cum e  Deci ce sa zic mai mult de atat…

 

 

4. “Si mie mi se pare ca dieselul isi pastreaza mai bine pretul la revanzare. Eu vreau sa iau masina, o tin 1-2 ani si apoi iau alta. Merg 15.000 km cu ea si gata.”

 

”Se pare ca modelul E90 nu e f. indragit de posesorii de BMW de pe aici”

 

Pai bineinteles ca se va vinde mai bine, pentru simplul motiv ca e mai cautat…e simplu ca buna ziua, nu stiu cum pot unii sa spuna ca 320i e mai scump decat 320d…numai prostii…parerea mea…

Nu vad de ce sa dai o masina dupa doar 15 000…dart u stii …

E90 nu e indragit de cei care au E46…eu am avut si E46 si am E90…amandoua sunt niste masini extraordinare…dar clar ca as alege oricand din nou E90…din destule motive…

Spunea parca cineva undeva…o chestie care mi se pare adevarata…E46 un bmw adevarat, E90…o masina mai buna…facand referire probabil la aspect…la bordul care la E46 vine inspre tine…iar la E90 au schimbat linia bordului…dar am inteles ca pe noile modele s-a revenit la cea veche…etc…

 

 

5. “BMW-ul e o masina aparte de asta multi care au avut masini de la VAG nu le inteleg si li se pare lor ca ar fi Vag-urile ceva mai bune(poate mai ieftine la intretinere) dar la capitolul performante BMW cu modelele sale cam ingroapa concurenta.

 

Vezi motorul de 150 CP diesel -2002-2005 pe E46 vizavi de concurenta in aceeasi ani. Pune pe langa diferenta de putere o cutie foarte bine etajata si un tren de rulare mai stabil+tractiune spate - este frumos nu?”

 

FOARTE CORECT.

 

 

6. “câtĂŁ dreptate poĂži sĂŁ ai... eu mi-am cumpĂŁrat de 7 luni un E90 320d Âşi mi-a fĂŁcut o grĂŁmadĂŁ de probleme. cea mai gravĂŁ a fost schimbarea turbinei acum 2 sĂŁptĂŁmâni (cea veche era ĂŽn stare criticĂŁ) Âşi acum ĂŽmi face probleme cu pornirea. imi apar pe navigaĂžie trei erori: DSC Failure!, Run Flat Indicator Failure! Âşi Fuel Pump!. dacĂŁ ĂŽi dau cheie ĂŽn momentul de afiÂşare al erorilor ĂŽnvârte ĂŽn gol, nu se alimenteazĂŁ. bĂŁnuiesc pompa de motorinĂŁ, ori senzor ceva ori modulul pompei de motorinĂŁ. Sper sĂŁ fie ori senzor ori modulul de comandĂŁ cĂŁ dacĂŁ e pompa de ĂŽnaltĂŁ presiune e cam scumpĂŁ, 8-900 euro aprox.

la viitorul BMW cred cĂŁ o sĂŁ optez pentru benzinar, deÂşi fac mai mult de 40.000km/an.”

 

Eu nu stiu de unde ai luat tu aceasta masina…si cum dracu atata ghinion cu ea…imi pare rau.

Parerea mea e ca e ca si cu calculatoarele…majoritatea sunt bune….dar poti sa ai si un mare ghinion… Fosta mea masina (E46) avea 170 000 km cand am luat-o si pana la 200 000 (cat a a avut cand a intrat ala-n mine si mi-a facut-o praf) n-am avut absolute nicio problema cu ea…si n-am schimbat decat uleiul, placutele…consumabile…si ceva mai deosebit…am schimbat bratele de pe fata…si bieletele…dar nicio problema la motor…etc…

Actuala masina avea 107 000 km cand am luat-o si are 154 000 acum…deci aproape 50 000 km pe RO si am schimbat doar uleiul, lichidul de frana recent, doua burdufuri pe spate ca asa am vrut eu, curelele amandoua…pentru siguranta mea…nu ca ar fi fost neaparat nevoie acum…si doua bielete de pe fata…nicio alta problema pana acum…si sa-mi ajute bunul Dumnezeu sa nu fie nici de acum inainte 

 

 

7. “Da Iulian cam asa sa sta treaba, suntem putini care recunosc ca au probleme mari cu diesel, apoi mai e problema cu mecanicii din Ro care schimba vreo 4 piese pana ajung la aia care trebuie din rea vointa sau nestiinta. Un motor simplu, aspirat e ideal pentru Romania si conditiile de acolo. Romanii sunt prea mandri sa zica in gura mare..da domle am gresit. Si mai e un motiv pentru care Romania e plina de BMW diesel.. pur si simplu sunt mai ieftine la aceiasi ani si km fata de modele pe benzina. Si daca te apuci si te gandesti de ce oare? un diesel nou e mai scump decat modelul pe benzina.Avand in vedere si consumul mai mic nu are sens. Adevarul e pur si simplu dupa 4 -5 ani sunt praf si foarte costisitor de intretinut. Diagnosticarea e un cosmar. De unde la SH si pretul mai mic. Motorul in sine tine dar ce e pe langa, turbina, pompe si ce mai e pe acolo, "consumabile" cica , " maruntisuri" de mii de euro .asa pica la toate .. si celalate texte care le mai auzim”

 

Diesel-urile nu-s mai ieftine decat modelele pe benzina la aceiasi ani si km….si dotari…adaug eu…dimpotriva, sunt mai scumpe cu vreo 2000 E…in general…dupa cum ziceam mai sus…nu stiu de unde le scoti…

 

 

8. “eu recunosc cĂŁ m-am Ăžepuit cu maÂşina, nu Âştiu dacĂŁ din vina exploatĂŁrii proaste a celui (celor) din urma mea, cât mai mult a nefiabilitĂŁĂžii maÂşinii ĂŽn sine”

 

Nu pot sa spun ca ma bucur ca recunosti…ca n-am nicio bucurie ca ai tu probleme…mai degraba te apreciez pentru ca recunosti…dar te asigur ca ai probleme din pricina exploatarii celui/celor din urma ta…si a numarului de km probabil…si nu din cauza de nefiabilitate a masinii…

Din nou…imi pare sincer rau ca ai atatea probleme cu masina…sau ca ai avut…

 

 

9. “eu am diesel si n-am probleme cu el. deocamdata (il am din septembrie si cam 10mii km la masini sh conteaza cel mai mult de unde si de la cine o cumperi, plus starea ei. daca ar fi sa aleg iar o masina, mi-as lua un 325i sau 330d berlina. dar deocamdata tractorasul meu ma satisface pe deplin. si daca ii pica turbina mare lucru, o schimbam si gata, doar nu o schimb in fiecare an eu mi-am luat bmw ca imi place masina si ca e solida si frumoasa, dar acum nu ma astept sa nu se strice nimic la ea...”

 

Foarte corect, conteaza de unde si de la cine o cumperi…si starea ei…

Daca pica turbina…se poate si reconditiona am inteles…dar daca mai lasi putin motorul pornit dupa ce mergi sport…probabil ca o sa tina mult si bine…

 

 

 

 

10. “Âşi vezi cĂŁ "tractoraÂşul" tĂŁu, nu prinde ĂŽn veci 100 km/h ĂŽn treapta "a-2". mai studiazĂŁ boss”

 

Nu mai retin…dar parca era vorba de 320d…asa-i…100 km/h in a 2-a nu prinde, a exagerat cu 10 km/h…E90 320d prinde 90 in a 2-a...deci pe-acolo 

 

 

 

Si ca incheiere…320d iti ofera destule senzatii, este o masina foarte buna…extraordinara…dar daca mergi doar 10 000 km/an …parca mai bine ti-ai lua benzina…desi…e ca naibii…senzatii mai mari o sa ai cu diesel-ul la turatii mici…si cu benzina la turatii mari :twoup:

 

Ma rog…mai discutam…vezi tu :)

Link to comment
Share on other sites

Daca va puneti langa un ursulet 325i de 170cp cu tractorasu asta(320d 150cp)in treapta a-2 o sa ramaneti uimiti de ce poate tractorasu.O sa vedeti ursanu cum ramane in urma de la 100km-h.

serios? de unde ai tu toatã experienÞa asta? revino pe pãmânt ºi În lumea realã mãi bãiatule. ºtii tu ce e ãla urs ºi ce poate el?

 

Âşi vezi cĂŁ "tractoraÂşul" tĂŁu, nu prinde ĂŽn veci 100 km/h ĂŽn treapta "a-2". mai studiazĂŁ boss ...

Nu a zis nimeni ca prinde cu a-2 100 de km la h doar ca de la 100 de km pe h incep sa vad ursanu in oglinda.Era vorba doar de o cursa intre un 320d e46 15ocp si un 325 e30 170cp din treapta a-2.In legatura cu pustiu cu 125kw sunt disponibil oricand la o cursa.

 

Soferi de benzinare nu mai sunt dieselurile cum erau inainte.Eu am un 320d din 2002 si sunt foarte multumit.Am facut multe masini(318is 143cp,320i 150cp) cu tractorasu asta cum spun multi.Daca va puneti langa un ursulet 325i de 170cp cu tractorasu asta(320d 150cp)in treapta a-2 o sa ramaneti uimiti de ce poate tractorasu.O sa vedeti ursanu cum ramane in urma de la 100km-h.Cand te dai cu un 318 de 118 cai mai bine nu te dai,simt ca ma dau cu un logan si nu mai pun consumul aproape dublu la 318.Asa ca soferi de benzinare mai bine taceti din gura cu calutii vostrii puturosi.Pentru senzatii sa vb baietii care au de la 2.5 24v(192cp)in sus nu putzoii cu 170 de cai ca, daca se intalnesc cu un 320d pe autostrada ii toaca marunt dieselu(trebuie sa bagati din a-5 in a-3 ca sa faceti si voi fata si parca vad acu de la consum cum urca la 20% :twoup:).In legatura cu problemele la diesel mi se par normale la masinile voastre pentru ca numai voi stiti de la ce samsar cu fata de tocilar le-ati cumparat si cu cati km.Eu am masina de 3 ani cumparata de la primul proprietar.Am luat-o la 150.000 km si acuma am 230.000 si merge perfect.In afara de bucsile de la bascula,amortizoarele si arcurile pe care le-am vrut eu sport nu am schimbat nimica.Cred ca mai conteaza si cum o conduci si pe la ce mecanici ajungi cu masina.Proprietarii de Bmw benzinare pana la 170 de cai sunt rugati sa se abtina de la comentarii inutile ca sunt numai zgomotu de toba.Isi pun o toba sport si zic ca l-au apucat pe Dumnezeu de picioare ca rupe masina dar de fapt doar au impresia.E de vina zgomotu de la toba.Va salut pe toti si la mai multi cai.

Esti chiar periculos! Sa vii sa te dai cu mine la 125 kw benzinar si o sa-ti treaca sigur.! Pa!

Te astept la o cursa wolf.Sa vezi si tu niste stopuri de diesel.

Link to comment
Share on other sites

pt colegul,care a facut tr-severin-buc in 2ore si 30min,tu realizezi ce vb? inseamna ca ai avut vit medie de 140km/h....imposibil

 

nici eu nu stiu ce inseamna 325i pe urs insa cu 320d stock am batut 325i automat pe e36 de 3 ori,iar intre mine si 320i 150cp e46 pana la 140km/h a fost o dif de nici un sfert de masina

 

eu cred ca un 320d resoftat pune pb serioase unui 325,iar daca vrei senzatii 335i,335d

Link to comment
Share on other sites

pt colegul,care a facut tr-severin-buc in 2ore si 30min,tu realizezi ce vb? inseamna ca ai avut vit medie de 140km/h....imposibil

 

nici eu nu stiu ce inseamna 325i pe urs insa cu 320d stock am batut 325i automat pe e36 de 3 ori,iar intre mine si 320i 150cp e46 pana la 140km/h a fost o dif de nici un sfert de masina

 

eu cred ca un 320d resoftat pune pb serioase unui 325,iar daca vrei senzatii 335i,335d

 

 

Amice...habar n-am ce viteza medie am avut...oricum te asigur ca am facut Buc-Sev in 2 ore si 30 de minute ...ziua...trafic ...si asta cu incetinit in anumite localitati...ca aveam un S500 in fata care avea statie si stia unde-s radarele...etc...

 

Hai sa-ti spun cum a fost treaba...am intrat pe autostrada (sau am iesit din Buc), duminica dupa-amiaza la ora 15:00...la 15:37 am iesit de pe autostrada...am mers in general pe la 180 (sa nu dau in radar cu 50km/h peste viteza legala) ...si i-am dat si 200...200 + chiar...dar pe portiuni destul de scurte (m-am luat cu un alt tip ce avea tot un 3-ar E90) ...

 

Deci A1 - 15:00 - 15:37 ...37 de min...

 

Eu n-aveam de gand sa mai fac recorduri de astea...(scosesem 2h si 45 de min cu fostul E46)...

Dar, dupa Pitesti...a trecut un tip cu un S500 (de-al nou) pe langa mine...adica motor de 5000 cmc si vreo 380 de cai...daca nu ma insel...

M-am luat dupa el...incurajat de faptu` ca avea statie (i-am vazut antena) si in general prefer sa-l am pe unul in fata care merge tare...simtindu-ma in acest fel protejat in primul rand de radare...etc....

 

Daca a trecut ala pe langa mine...m-am luat dupa el...pe curbe saracu` era praf...desi masina lui era evident mai stabila decat a mea...pe curbe eram in spatele lui...insa cand era vorba de linie dreapta...abia ma tineam dupa el...exemplu...dupa ce am iesit dintr-o curba...in spatele lui fiind...am accelerat cat am putut...aveam 210 km/h si ala era cu muuult in fata mea :twoup: Il ajungeam iar pe curbe ...

 

Asa am facut Pitesti - Craiova intr-o ora si 3 minute... se facuse 16:40

 

Asadar...ca sa nu zic iar deci...Pitesti-Craiova 63 min...se facuse 16:47

 

De la intrarea pe centura Craiovei...pana la iesirea de pe centura si continuarea drumului spre Severin...inca 7 min...

 

Am zis ca daca tot am scos timpul asta destul de bun...hai sa-i dau mai departe (mai retinut totusi in Dolj...dar de indata ce am intrat in MH...am zis ce-o fi o fi...radare...vad eu, ma descurc...mai stiu lumea pe acolo...hai sa-i dau sa vad cat scot :)

 

Bineinteles ca la 17:15 am dat intr-un radar de-al nou undeva intr-o localitate aproape de MH...depaseam o coloana de masini...erau doua tiruri...aveam 130 cand am vazut masina politiei...si mi-a carait si detectoru`...am franat pe la 86...dar degeaba, viteza era limitata la 30 km/h acolo...

 

Am stat 20 de min cu baietii, ca-i stiam (super baieti, nu mi-au facut nimic si nici nu le-am dat nimic...inca:) ...adica 50 km/h peste limita de 30 km/h inseamna 3 luni suspendare...+ o luna ca era depasirea interzisa...etc etc)...si la 17:35 am plecat spre Severin...si-am mai facut 15 min...

 

Sa adunam..37 min autostrada + 63 de min Pitesti-Craiova...+ 7 min centura Craiovei...+ 13 + 15 + 15 = fix 150 minute...adica 2 ore si 30 min...corect ?:)

 

P.S. Daca nu ma crezi te iau o data cu mine si-ti arat...daca e asa cum zic eu...platesc motorina si-ti dau 100 E tie...daca fac 2 h si 30 de min (hai sa punem 2h 40 min) ca nu se stie niciodata...platesti tu motorina si-mi dai 100 E.

 

 

Batem palma sau ma crezi pe cuvant ?:(

MS

 

P.S. 2 ...uitasem sa zic...dar si sa pui carnetul tau la bataie daca dau in radare :( Sau carnetul cuiva care n-are masina...ca ma-nteleg eu cu politistii sa-l ia pe ala si nu pe-al meu :D

 

P.S. 3 ...nu vad ce-i asa de greu de crezut...de obicei fac 100 de km cam intr-o ora...pe drumuri nationale cu circulatie rezonabila...si fara probleme...si nu foarte sucite (ma refer la curbe)...iar autostrada o faci cam intr-o jumatate de ora...40 de min...cat drac sa faci...35 de min am scos cu masina ceaalalta...mers pe la vreo 200 km./h...

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

nici eu nu stiu ce inseamna 325i pe urs insa cu 320d stock am batut 325i automat pe e36 de 3 ori,iar intre mine si 320i 150cp e46 pana la 140km/h a fost o dif de nici un sfert de masina

 

eu cred ca un 320d resoftat pune pb serioase unui 325,iar daca vrei senzatii 335i,335d

 

ma cam mir ca ai luat 325-ul, chiar si automat, eu stiu ca 325i manual e36 are cel putin cu o secunda in fata 320d e46. problema e daca mai avea toti caii e36-le ala, poate facuse doar liniute toata viata lui.

 

in general e bine sa compari masini de aceeasi generatie, nu cred ca un 320d, chiar si resoftat, ar pune probleme unui 325i e46.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

ce-mi plac mie discutiile astea gen "te fac sa moara sa faca" , "iti dau 3 masini", "m-am dat cu nu stiu cine si i-am dat fum (de diesel bineinteles)" :) Tare de tot. :)

 

Si mai hilar este ca agitatii astia congestionati la fata sunt in principal posesorii de masini cu motoare mici si cel mai des cazane obosite, ii vezi des prin oras, urla motarele alea de ti se face mila, aproape ca scot span pe esapament da' ce conteaza :(

 

edit: ah, persoanele de fata se exclud desigur :twoup:

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

pt colegul,care a facut tr-severin-buc in 2ore si 30min,tu realizezi ce vb? inseamna ca ai avut vit medie de 140km/h....imposibil

 

nici eu nu stiu ce inseamna 325i pe urs insa cu 320d stock am batut 325i automat pe e36 de 3 ori,iar intre mine si 320i 150cp e46 pana la 140km/h a fost o dif de nici un sfert de masina

 

eu cred ca un 320d resoftat pune pb serioase unui 325,iar daca vrei senzatii 335i,335d

 

 

Amice...habar n-am ce viteza medie am avut...oricum te asigur ca am facut Buc-Sev in 2 ore si 30 de minute ...ziua...trafic ...si asta cu incetinit in anumite localitati...ca aveam un S500 in fata care avea statie si stia unde-s radarele...etc...

 

Hai sa-ti spun cum a fost treaba...am intrat pe autostrada (sau am iesit din Buc), duminica dupa-amiaza la ora 15:00...la 15:37 am iesit de pe autostrada...am mers in general pe la 180 (sa nu dau in radar cu 50km/h peste viteza legala) ...si i-am dat si 200...200 + chiar...dar pe portiuni destul de scurte (m-am luat cu un alt tip ce avea tot un 3-ar E90) ...

 

Deci A1 - 15:00 - 15:37 ...37 de min...

 

Eu n-aveam de gand sa mai fac recorduri de astea...(scosesem 2h si 45 de min cu fostul E46)...

Dar, dupa Pitesti...a trecut un tip cu un S500 (de-al nou) pe langa mine...adica motor de 5000 cmc si vreo 380 de cai...daca nu ma insel...

M-am luat dupa el...incurajat de faptu` ca avea statie (i-am vazut antena) si in general prefer sa-l am pe unul in fata care merge tare...simtindu-ma in acest fel protejat in primul rand de radare...etc....

 

Daca a trecut ala pe langa mine...m-am luat dupa el...pe curbe saracu` era praf...desi masina lui era evident mai stabila decat a mea...pe curbe eram in spatele lui...insa cand era vorba de linie dreapta...abia ma tineam dupa el...exemplu...dupa ce am iesit dintr-o curba...in spatele lui fiind...am accelerat cat am putut...aveam 210 km/h si ala era cu muuult in fata mea :twoup: Il ajungeam iar pe curbe ...

 

Asa am facut Pitesti - Craiova intr-o ora si 3 minute... se facuse 16:40

 

Asadar...ca sa nu zic iar deci...Pitesti-Craiova 63 min...se facuse 16:47

 

De la intrarea pe centura Craiovei...pana la iesirea de pe centura si continuarea drumului spre Severin...inca 7 min...

 

Am zis ca daca tot am scos timpul asta destul de bun...hai sa-i dau mai departe (mai retinut totusi in Dolj...dar de indata ce am intrat in MH...am zis ce-o fi o fi...radare...vad eu, ma descurc...mai stiu lumea pe acolo...hai sa-i dau sa vad cat scot :)

 

Bineinteles ca la 17:15 am dat intr-un radar de-al nou undeva intr-o localitate aproape de MH...depaseam o coloana de masini...erau doua tiruri...aveam 130 cand am vazut masina politiei...si mi-a carait si detectoru`...am franat pe la 86...dar degeaba, viteza era limitata la 30 km/h acolo...

 

Am stat 20 de min cu baietii, ca-i stiam (super baieti, nu mi-au facut nimic si nici nu le-am dat nimic...inca:) ...adica 50 km/h peste limita de 30 km/h inseamna 3 luni suspendare...+ o luna ca era depasirea interzisa...etc etc)...si la 17:35 am plecat spre Severin...si-am mai facut 15 min...

 

Sa adunam..37 min autostrada + 63 de min Pitesti-Craiova...+ 7 min centura Craiovei...+ 13 + 15 + 15 = fix 150 minute...adica 2 ore si 30 min...corect ? :)

 

P.S. Daca nu ma crezi te iau o data cu mine si-ti arat...daca e asa cum zic eu...platesc motorina si-ti dau 100 E tie...daca fac 2 h si 30 de min (hai sa punem 2h 40 min) ca nu se stie niciodata...platesti tu motorina si-mi dai 100 E.

 

 

Batem palma sau ma crezi pe cuvant ? :(

MS

 

P.S. 2 ...uitasem sa zic...dar si sa pui carnetul tau la bataie daca dau in radare :( Sau carnetul cuiva care n-are masina...ca ma-nteleg eu cu politistii sa-l ia pe ala si nu pe-al meu :D

 

P.S. 3 ...nu vad ce-i asa de greu de crezut...de obicei fac 100 de km cam intr-o ora...pe drumuri nationale cu circulatie rezonabila...si fara probleme...si nu foarte sucite (ma refer la curbe)...iar autostrada o faci cam intr-o jumatate de ora...40 de min...cat drac sa faci...35 de min am scos cu masina ceaalalta...mers pe la vreo 200 km./h...

 

 

Presupun ca ai gasit bariera ridicata la trecerea de cale ferata de la Ciochiuta si nici nu se mai lucra la pod. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
320d din ce inteleg, dar poate drumul ala l-a facut cu Hayabusa. :twoup: Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.