Jump to content

BMW 320d sau i?


carstos

Recommended Posts

Cu rotine,cu rotine,la experienta ta in ale sofatului,te descurci si cu rotinele la fel de bine precum cu 320d-ul si mai important,ca unul cu M3,M5 ori 535d :)

 

@Pole:

:)

 

Chiar nu vad ce legatura am eu cu turmentatii aia...(n-am avut rabdare sa vad tot clipul :( ) ...

Chiar nu stiu ce probleme ai...sau unde...repet...degeaba ai M3...sau M5...sau 535d...daca tu esti un sofer mai prost...si nu stii sa depasesti...nu stii sa intri bine in curbe...sa ramai in ele la o viteza mai mare...etc...

 

Repet, exista soferi mai prosti decat mine ...sau nu atat de buni...si exista si soferi mult mai buni decat mine...doar ca n-a fost ala cu S-ul...si cu siguranta nu esti tu sau altii care nu vor sa creada/priceapa/inteleaga ceva atat de simplu :(

 

daca ar fi avut M ar fi facut drumul in 2 ore ziua si o ora jumate nopatea :twoup:

 

Daca as fi avut M ...probabil as fi facut cu 10 ...15 sau MAXIM 20 de min mai putin...nu stiu...chiar nu stiu...

 

Noaptea nu fac curse...nici nu vreau sa stabilesc recorduri...noaptea este foarte periculos...ai avantajul ca e mai liber...dar si dezavantajul ca nu vezi la fel de bine...

 

Pai daca va mai spun ca acum vreo 2 ani sau 3...m-a luat unu` din Slatina ...un tip din Gorj, un X5 de-al nou...are o firma de transport in Motru sau Tg Jiu...GIL parca are acum nr (atunci avea nr rosii, numai ce luase masina) ...eram prin Slatina, nu aveam masina atunci, trebuia sa ajung dimineata la 8:00 la un examen...trenuri nu erau...autocar era prea tarziu...asa ca am iesit la ocazie...

 

A facut tipul ala de la Slatina pana la Bucuresti...fix o ora (noaptea)...de acolo de unde m-a luat...de la ALRO SLATINA...pana in Militari la Cora...fix o ora...nu mi-a venit sa cred atunci...

 

Peste un an si ceva...sau 2...cand am facut si eu cu fosta masina E46 150 de cai...1 ora si 15 min ziua, Buc-Slatina...atunci mi-a venit sa cred...

 

Pana la urma...zic ca am facut destul de bine...omu` avea inca 80 de cai in plus...si tractiune 4x4...desigur...al meu seria 3 era mai stabil pe curbe...la el nasol ca a fost noaptea si-a fost periculos...la mine nasol ca ziua era aglomerat...etc:)

 

Drumu ala de la Craiova la Severin e smecher,sunt portiuni unde si ziua prinzi lejer 200,zici ca-i autostrada.

 

In sfarsit cineva isi revine...nu stiu daca lejer 200 ...dar 180 fara probleme :D

Eu am mers cam cu 140...160...pana la intrarea in MH...mi-a fost si de radare :D

 

Drumul e foarte bun acolo, e ca-n palma aproape...sunt doua benzi pe sens...etc...

Link to comment
Share on other sites

Repet...daca vrea cineva (desi eu nu-s interesat neaparat ...eu stiu c-am facut, ce-am facut...si nu tin neaaparat sa demomstrez cuiva:) ) pot sa demonstrez oricand...pot sa fac asta din nou oricand...in anumite conditii...si daca am si eu ceva de castigat :twoup:

Desigur...daca vreau sa castig ceva...si nu fac cat am zis ...adica 2 ore si 30 ...maxim 45 de minute...eu sunt gata sa pierd orice vrea cineva/orice vreti voi :)

 

Cred ca n-are rost sa zic mai mult...cred ca deja s-a vorbit prea mult fara rost :)

 

Eu pun orice "la bataie" ...si fac pariu chiar si pe masina mea (daca as paria pe masina desigur ca ar fi multe "clauze contractuale" ...de genu`: "daca fac pana sau e blocaj in trafic...atunci se-ntelege ca nu mai e valabila treaba :( ) ...ca n-am cum sa pierd in conditii "normale".

 

 

 

dar tot nu inteleg ce te chinui atat sa ii convingi pe alti in cat timp faci tu nu stiu ce drum ... ce ai de castigat 20cp in plus , o steluta pe carnetul de conducere .

 

N-am nimic de castigat...dar ma deranjeaza comentariile rautacioase si in necunostinta de cauza...si fara rost...si mai ales faptul ca-s acuzat...indirect...cum ca as minti cu ceva:)

Link to comment
Share on other sites

uite ca am dat drumul la GPS,imi arata 343km

 

ai de trecut blasul,ai de trecut filiasul,ai de trecut strehaia,ai serpentine,ai gropi

 

deci tu ai facut 343km in 150min,adica ai scos o vit medie de 137,2km/h,iti dai seama ce superman esti tu cu 320d-ul tau,imposibil cu cat mergeai tata in localitati 140-160,afara cu peste 200km/h constant cu cat,caci mai ai de depasit,tir-uri,dacii,carute,mai opresti la treceri,mai iei o curba,mai franezi sa se bage unu la loc pe banda,mai prinzi cate o portiune cu gropi

 

eu ca sa scot vit medie de aprox 90km/h ziua ii dau 90-100km/h in localitati si pana in 180km/h afara,pe unde se poate,iar cand am trecut de la 320d resoftat la a4 3.0tdi (280cp)resoftat+suspensie sport nu stiu/nu cred ca am castigat 10min la un drum lung,pt ca ar trebui sa fiu inconstient

 

iti dai seama ca tu cu un M ai scoate sub 2h,este zeu !

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit cineva isi revine...nu stiu daca lejer 200 ...dar 180 fara probleme :)

Eu am mers cam cu 140...160...pana la intrarea in MH...mi-a fost si de radare :)

 

Drumul e foarte bun acolo, e ca-n palma aproape...sunt doua benzi pe sens...etc...

 

Vezi ca drumul e EXACT la fel si cand intri in oras (Craiova),o portiune buna de cativa km,multi intra cu 100-120 si stau radarele in draci pe-acolo exact la intrarea in oras,daca nu esti atent ca ai intrat in oras (desi nu pare dupa drum) te-au ars.

 

Edit:S-ar putea sa incurc drumul spre Turnul Severin cu ala spre Targul Jiu :twoup: Eu de asta vorbeam ca e calumea,asta de iesi din Craiova pe la Combinat,celalalt cu iesirea pe la Metro spre bals nu e cine stie ce dar e ok

 

http://img713.imageshack.us/img713/8119/drum.jpg

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

uite ca am dat drumul la GPS,imi arata 343km

 

ai de trecut blasul,ai de trecut filiasul,ai de trecut strehaia,ai serpentine,ai gropi

 

deci tu ai facut 343km in 150min,adica ai scos o vit medie de 137,2km/h,iti dai seama ce superman esti tu cu 320d-ul tau,imposibil cu cat mergeai tata in localitati 140-160,afara cu peste 200km/h constant cu cat,caci mai ai de depasit,tir-uri,dacii,carute,mai opresti la treceri,mai iei o curba,mai franezi sa se bage unu la loc pe banda,mai prinzi cate o portiune cu gropi

 

eu ca sa scot vit medie de aprox 90km/h ziua ii dau 90-100km/h in localitati si pana in 180km/h afara,pe unde se poate,iar cand am trecut de la 320d resoftat la a4 3.0tdi (280cp)resoftat+suspensie sport nu stiu/nu cred ca am castigat 10min la un drum lung,pt ca ar trebui sa fiu inconstient

 

iti dai seama ca tu cu un M ai scoate sub 2h,este zeu !

 

Bai Zoro ...singurul lucru corect pe care l-ai zis aici...e treaba cu Filiasul...uitasem de Filiasi...dar stii prea bine ca se trece repede prin el...sau ar trebui...aici imi recunosc ca uitasem de Filiasi :twoup:

 

Serpentine ...am...si care-i problema ? Gropi (mai mult denivelari) sunt doar in Strehaia...

 

Da Zoro, am facut 330 km (nu 343, te iau oricand de la iesirea din Sev pana la intrarea in Buc, cu siguranta nu-s mai mult de 330 km) ...uite chiar o sa ma uit din nou cat o sa fac drumul asta...desi m-am uitat de atatea ori :)

 

Bai Zoro...ziceai de 137,2 km/h viteza medie...eu am scris si mai sus...dar pentru tine scriu iar, nu-i nimic...pai daca autostrada am facut-o cu aproximativ 180 km/h...adica in 37 de min....mai raman de calculat pentru viteza medie (autostrada n-o luam in calcul ca acolo orice prost zboara) ...220 km...daca am mai facut 2 ore ...rezulta o viteza medie de 110 km/h...ce dracu-i asa de imposibil ?:)

 

Nu e imposibil...ti-am zis, demonstrez oricand, esti gata sa facem un pariu ? Desi nu stiu de ce dracu ma tin eu de lucruri din astea...dar mi-ar placea sa vad unul ca tine pierzand :(

 

Da...in localitati mergeam cu 120 prin Dolj...70 era limita...si cu 140...160 prin MH...unde se putea, nu in toate...

 

Eu n-am zis c-am fost foarte constient cand am facut asta...am zis doar ca am facut atat...:(

 

Am zis cam cat cred c-as scoate cu un M...dar n-am de unde sa stiu exact...pana la urma...sunt multi care degeaba au M...daca ei habar n-au...si sunt si multi care m-ar putea face si cu un VW Passat de 140 de cai...daca stiu...

 

In sfarsit cineva isi revine...nu stiu daca lejer 200 ...dar 180 fara probleme :D

Eu am mers cam cu 140...160...pana la intrarea in MH...mi-a fost si de radare :D

 

Drumul e foarte bun acolo, e ca-n palma aproape...sunt doua benzi pe sens...etc...

 

Vezi ca drumul e EXACT la fel si cand intri in oras (Craiova),o portiune buna de cativa km,multi intra cu 100-120 si stau radarele in draci pe-acolo exact la intrarea in oras,daca nu esti atent ca ai intrat in oras (desi nu pare dupa drum) te-au ars.

 

Portiunea asta de care zici tu...este foarte scurta pentru mine...eu fac dreapta pe centura :D

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit cineva isi revine...nu stiu daca lejer 200 ...dar 180 fara probleme :)

Eu am mers cam cu 140...160...pana la intrarea in MH...mi-a fost si de radare :)

 

Drumul e foarte bun acolo, e ca-n palma aproape...sunt doua benzi pe sens...etc...

 

Vezi ca drumul e EXACT la fel si cand intri in oras (Craiova),o portiune buna de cativa km,multi intra cu 100-120 si stau radarele in draci pe-acolo exact la intrarea in oras,daca nu esti atent ca ai intrat in oras (desi nu pare dupa drum) te-au ars.

 

Edit:S-ar putea sa incurc drumul spre Turnul Severin cu ala spre Targul Jiu :twoup: Eu de asta vorbeam ca e calumea,asta de iesi din Craiova pe la Combinat,celalalt cu iesirea pe la Metro spre bals nu e cine stie ce dar e ok

 

http://img713.imageshack.us/img713/8119/drum.jpg

 

Ah...tu ziceai de intrarea in Craiova cum vii dinspre Targu Jiu/Severin (e aceeasi din cate stiu) ...eu credeam ca zici despre intrarea in Craiova unde e Metro, dinspre Slatina/Bals...ca eu ziceam c-am facut Buc-Sev... :( Nu Sev-Buc...

Link to comment
Share on other sites

Ah...tu ziceai de intrarea in Craiova cum vii dinspre Targu Jiu/Severin (e aceeasi din cate stiu) ...eu credeam ca zici despre intrarea in Craiova unde e Metro, dinspre Slatina/Bals...ca eu ziceam c-am facut Buc-Sev... :twoup: Nu Sev-Buc...

 

Da,de asta zici tu http://img823.imageshack.us/img823/8397/craiovacrbb01azonametro.jpg

 

Gata cu off-topicul ca totusi ... eu ma retrag.

Link to comment
Share on other sites

hornet,mie nu-mi pasa de intervalul de timp in care ai parcurs o anumita distanta,nici viteza ta medie,nici inaltul tau grad de experienta in ale sofatului.Dar te rog sa nu mai vorbesti prostii precum ca nu conteaza diferenta de cai putere,mai ales cand aceasta este dubla.NU VEI CONDUCE cu 320d-ul cum ai conduce cu un M3,M5,535d etc.

Imi dau foc la masina daca tu intri intr-o anumita curba cu viteza cu care intra unu cu un M3.Ai condus si E60 ori M3 sa vezi diferenta de stabilitate?

De fapt,nu are rost sa ma obosesc,mare sofer ce esti.

 

Nu stiu cum sa-ti mai zic...sau cum sa te numesc...pentru ca am zis/explicat de-atatea ori...

 

Dar nu-i nimic...mai zic o data...so... nu conteaza atat de mult diferenta de cai putere la un drum intre localitati...aia conteaza si se simte in linie dreapta...fara sa fii nevoit sa depasesti...fara sa mergi incet si tu cu 150 de cai si ala cu 300...etc...

 

Daca as conduce eu acel M3 sau M5 sau 535d sau unul care conduce la fel de bine sau de prost ca mine...clar ca as conduce/ar conduce sau as merge/ar merge mult mai bine decat cu 320d -ul...dar daca conduce unul care habar n-are ...poate sa conduca si Lamborghini...ca tot degeaba...

 

Prostii vorbesti tu...sau nu citesti cu atentie...n-am zis ca se compara ca performante 320d cu M3 sau altceva...evident ca M-ul e o masina mult mai stabila...ca sa nu mai vorbim de puterea motorului...dar pana la urma nici aia nu te teleporteaza...doar te ajuta sa depasesti mai repede...sa accelerezi muuult mai repede dupa ce franezi...etc...dar astea ar fi valabile si/sau s-ar vedea marea diferenta daca n-ar mai fi nimeni altcineva pe drum...

 

Nu e nevoie sa-ti dai foc la nimic...nu cred c-am sustinut eu ca intru intr-o curba cu viteza unuia care ar intra cu M3...daca-i cel putin la fel de prost sofer ca mine...ca daca-i mai bun...clar ca n-am ce sa mai fac :twoup:

N-am condus nici E60, nici M3...si nici nu-i nevoie sa conduc ca sa-mi dau seama de diferenta...ca e clara...vine de la sine...logic ca-s mult mai stabile...

Dar...repet...daca ala de la volan e prost...poate sa fie si Lamborghini...

 

Pai te obosesti singur si fara rost...

Nu stiu daca-s mare sofer sau nu...cert e ca alea-s faptele :)

 

 

 

Ah...tu ziceai de intrarea in Craiova cum vii dinspre Targu Jiu/Severin (e aceeasi din cate stiu) ...eu credeam ca zici despre intrarea in Craiova unde e Metro, dinspre Slatina/Bals...ca eu ziceam c-am facut Buc-Sev... :) Nu Sev-Buc...

 

Da,de asta zici tu http://img823.imageshack.us/img823/8397/craiovacrbb01azonametro.jpg

 

Gata cu off-topicul ca totusi ... eu ma retrag.

 

Exact, asta e scurt de la intrarea in Craiova...pana cand faci dreapta pe centura...cel mult 1 km :(

Link to comment
Share on other sites

nu tata GPS-ul minte,devi penibil

 

bun,scoate autostrada,mai raman 230km (rotund) pe care tu pretinzi ca i-ai facut intr-o ora si 53minute,adica ai avut 122km/h vit medie,duminica cand este aglomerat

 

eu nu am reusit perf asta nici cu masini de doua ori mai puternice,suspensii sport,bla bla,tu da,est zeu,sa le zici alora de la top gear sa te ia pilot

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

nu tata GPS-ul minte,devi penibil

 

bun,scoate autostrada,mai raman 230km (rotund) pe care tu pretinzi ca i-ai facut intr-o ora si 53minute,adica ai avut 122km/h vit medie,duminica cand este aglomerat

 

eu nu am reusit perf asta nici cu masini de doua ori mai puternice,suspensii sport,bla bla,tu da,est zeu,sa le zici alora de la top gear sa te ia pilot

 

Asta-i ultimul comment pe care-l mai postez aici...si inchei...ca deja ma seaca discutia asta...vad ca n-am cu cine, cu tot respectu`...plus ca nu stiu daca discutam la "rubrica" potrivita :twoup:

 

GPS-ul tau ...depinde pe unde o iau :) Ca poate daca o iei pe Valcea...Targu Jiu...sunt 350...360 km...

Cauta in orice asta de distante rutiere...si-o sa vezi, daca nici eu nu stiu care-i distanta Buc-Sev...ce sa mai zic :)

 

Iti spun eu ca am facut 220 km intr-o ora si 53 min...si-ti pot demonstra oricand vrei tu...pariu pe ce vrei tu :(

E problema ta ce performante ai reusit tu sau nu...facem un pariu intr-o zi, te tine ? Pe mine da, ma tine, oricand, cu oricine, pe cat vrea sau pe ce vrea persoana respectiva.

 

Nu-s deloc zeu...nici pilot...si repet, ce-am facut eu nu-i asa imposibil...e ceva cu putin peste medie...

 

Si ca sa nu mai fie nevoie ...lamuresc din nou cele cateva importante aspecte....

 

1. stiu c-am fost nebun/inconstient...dati cu pietre daca voi n-ati fost niciodata :(

2. M-urile si S-urile clar ca stau mult mai bine pe curbe decat 320d-urile...dar la fel de mult conteaza si cine conduce aceste masini...

3. atat am facut si atat fac oricand...duminica...pe zi ...intre 150 si 165 minute...maxim...adica 2,5 ore...2 ore si 45 de min max...sunt gata sa pariez oricand...pe orice...cu oricine...daca tot nu ma credeti, eu fac acte la notar pe masina mea si-apoi mergem si incercam ...mai e cineva care-si pune masina la bataie...convins fiind ca n-aveam cum sa fac atat sau ca n-am cum sa fac atat? Ca eu sunt convins ca atat am facut...si ca atat as face cam oricand in conditii normale :D

 

Nu stiu daca mai e ceva de adaugat...chiar daca mai e...nu mai adaug aici...repet, ca nu cred ca-i locul potrivit si deja ne-am lungit...daca vrea cineva, faceti un alt topic...dati-mi link-ul si discutam acolo...eu nu fac nimic ca n-am de ce sa ma chinui sa demonstrez ceva cuiva, deja ma seaca discutia :D

Bafta si numai bine :D

 

 

Reveniti la subiectul topicului, 320 i sau d.

 

Scuze, am vazut dupa ce ai postat (scriam in timp ce tu postasei deja)...gata...eu nu mai zic nimic :punk:

Link to comment
Share on other sites

scuze de off topic.

pentru aurel: nu mai vorbi mĂŁi colegule de e30 2.5i, cĂŁ nu cred cĂŁ Âştii despre ce vorbeÂşti. sunt eu dispus sĂŁ facem o "comparaĂžie" cu eventualul tĂŁu e46 320d de 110kw.

Pentru Bogdan.M-Cu ce-a mai mare placere accept o cursa cu 325 tau cu plecare din treapta a-2.Cred ca o sa ramai uimit cum au mai ramas si altii cu ursane.Am mai spus-o si o repet-mult zgomot de toba.

Link to comment
Share on other sites

Pentru Bogdan.M-Cu ce-a mai mare placere accept o cursa cu 325 tau cu plecare din treapta a-2.Cred ca o sa ramai uimit cum au mai ramas si altii cu ursane.Am mai spus-o si o repet-mult zgomot de toba.

 

 

de ce cu plecare din a 2a? el poate sa plece dintr-a 1a daca poate (depinde de la ce viteza plecati). si i-am mai scris si lui marius, sau nu mai stiu la care user, o comparatie corecta e intre 2 masini de aceeasi generatie.

Link to comment
Share on other sites

dar de ce cu plecare din tr a2a ?

 

oricum nici 325-ul nu ofera cine stie ce senzatie,sunt multe masini rapide daca iesi nopatea la semafor

 

in fond,degeaba ajunge la 100km/h cu a2a,cu cat ai rapoartele mai lungi cu atat ai demarajul mai slab

 

da mie mi-ai scris,asa este corect ar fi cu masini de ac generatie,insa el m-a provocat si eu i-am raspuns si mai corect ar fi fost daca el ar fi avut cutie manuala

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

eu recunosc cã m-am Þepuit cu maºina, nu ºtiu dacã din vina exploatãrii proaste a celui (celor) din urma mea, cât mai mult a nefiabilitãÞii maºinii În sine. am bãgat cam 12.000 lei În ea În jumãtate de an (cu excepÞia celor 2000lei bãgaÞi În jante ºi anvelope) restul au fost doar reparaÞii ºi iar reparaÞii.

am vrut motorinã pentru consum ºi cuplu. frati-miu are un Renault Megane 1.6 benzinã ºi Îi consumã 12-13 În oraº, ceva de speriat ºi e puturoasã rãu. pânã ºi SupeRNova dinaintea bmw-ului fugea mai tare ca maºina lui frati-miu. ºi de-asta am fugit de benzinã.

@Kocs la mine nu cred cã este problema injectoarelor, pentru cã dacã las contactul pus aprox 30 sec ºi pompa bagã ceva, dupã ce pun iar contactul erorile dispar ºi porneºte de parcã nimic nu s-ar fi Întâmplat. ºi asta o face doar dimineaÞa sau la o pornire cu motorul rece.

cred cã e ceva pe la pompã, nu ºtiu ce sã zic, o sã mã duc cât de curând cu ea la tester.

 

in alt topic ai specificat ca a fost resoftata si probabil si acest aspect si-a spus cuvantul in toata treaba.

Link to comment
Share on other sites

De fapt,ti se pare.Conteaza foarte mult diferenta de cai putere la drum lung.Cum spuneai si tu,depasiri,iesiri din curbe,etc.Altfel faci o depasire cu 300 cp si altfel cu 163 cp.La fel si cu iesitul din curbe.Sa nu mai zic de intervalul de timp in care fiecare ajunge laviteza maxima.Mai bine le tii pt tine,n-ai sa faci tu cu 320d-ul ce face ala cu S500,sau unul cu 535d ori M3.

Stau si ma intreb pt ce naiba majoritatea viseaza la M3 cand un 320d ii face fata.

 

Conteaza diferenta de cai...dar nu foarte mult...degeaba ai 300 de cai daca nu stii sa-i folosesti...degeaba depasesti mai repede...daca dupa aia pe curbe mergi incet...indiferent cati cai ai avea...

 

N-am cum sa fac cu 320d-ul ce-ar face un sofer la fel de prost ca si mine cu un S500...clar...si/sau cu un 535d ...cu-atat mai putin daca ar fi vorba de un M3...dar cand la volanul acelui S500 era unul care ma tinea in loc pe curbe...atunci e alta treaba...ma rog, exagerez cu tinutul pe loc in curbe...dar oricum eram in spatele lui...

 

Orice masina ai avea...oricati cai ai avea...pana la urma conteaza cum conduce cel de la volan...nu doar cai sau masina...

 

iti dai seama ce sofer prost era si ala,te tinea in curbe

 

acu pe bune cu cat ai mers ca sa scoti vit medie de 140,cat in localitati,cat in orase,cat afara ?

 

mai, viteze dinastea mai mari se pot scoate.

eu cu 318d e90/ 122hp am facut 1h20 pe ruta bucuresti - braila (de la intrarea pe autostrada pana la intrarea in braila). mers noaptea la ora 1, toata autostrada cu pedala la fund - adica vreo 210km/h viteza reala, apoi 186.4km/h viteza medie pe GPS intre drajna si slobozia si mai departe spre braila mers 150 - 160 prin sate si 190 prin afara, mai putin pe o portiune de vreo 20 km intre slobozia si iazu, unde e drumul f prost (nu am sarit de 120 pe acolo).

si toate astea au fost posibile pe vremea cand nu erau radarele noi in functiune si aveam bel 995, iar drumul a fost pustiu si mergeam pe mijlocul soselei.

acum nu as mai face asa ceva chiar daca as intalni conditii similare.

 

am uitat sa spun ca tot drumul are vreo 210km daca nu ma insel. si viteza medie a iesit 157km/h. eram singur in masina si motorina evo, dar nu cred ca asta conteaza. iar in situatia mea singurul lucru care m-a ajutat a fost pustietatea. in sate nu era nimeni pe strada, toti dormeau.

ziua nu ai cum sa scoti 140km/h viteza medie nici cu m3`ul cred.

Link to comment
Share on other sites

De fapt,ti se pare.Conteaza foarte mult diferenta de cai putere la drum lung.Cum spuneai si tu,depasiri,iesiri din curbe,etc.Altfel faci o depasire cu 300 cp si altfel cu 163 cp.La fel si cu iesitul din curbe.Sa nu mai zic de intervalul de timp in care fiecare ajunge laviteza maxima.Mai bine le tii pt tine,n-ai sa faci tu cu 320d-ul ce face ala cu S500,sau unul cu 535d ori M3.

Stau si ma intreb pt ce naiba majoritatea viseaza la M3 cand un 320d ii face fata.

 

Conteaza diferenta de cai...dar nu foarte mult...degeaba ai 300 de cai daca nu stii sa-i folosesti...degeaba depasesti mai repede...daca dupa aia pe curbe mergi incet...indiferent cati cai ai avea...

 

N-am cum sa fac cu 320d-ul ce-ar face un sofer la fel de prost ca si mine cu un S500...clar...si/sau cu un 535d ...cu-atat mai putin daca ar fi vorba de un M3...dar cand la volanul acelui S500 era unul care ma tinea in loc pe curbe...atunci e alta treaba...ma rog, exagerez cu tinutul pe loc in curbe...dar oricum eram in spatele lui...

 

Orice masina ai avea...oricati cai ai avea...pana la urma conteaza cum conduce cel de la volan...nu doar cai sau masina...

 

iti dai seama ce sofer prost era si ala,te tinea in curbe

 

acu pe bune cu cat ai mers ca sa scoti vit medie de 140,cat in localitati,cat in orase,cat afara ?

 

mai, viteze dinastea mai mari se pot scoate.

eu cu 318d e90/ 122hp am facut 1h20 pe ruta bucuresti - braila (de la intrarea pe autostrada pana la intrarea in braila). mers noaptea la ora 1, toata autostrada cu pedala la fund - adica vreo 210km/h viteza reala, apoi 186.4km/h viteza medie pe GPS intre drajna si slobozia si mai departe spre braila mers 150 - 160 prin sate si 190 prin afara, mai putin pe o portiune de vreo 20 km intre slobozia si iazu, unde e drumul f prost (nu am sarit de 120 pe acolo).

si toate astea au fost posibile pe vremea cand nu erau radarele noi in functiune si aveam bel 995, iar drumul a fost pustiu si mergeam pe mijlocul soselei.

acum nu as mai face asa ceva chiar daca as intalni conditii similare.

 

am uitat sa spun ca tot drumul are vreo 210km daca nu ma insel. si viteza medie a iesit 157km/h. eram singur in masina si motorina evo, dar nu cred ca asta conteaza. iar in situatia mea singurul lucru care m-a ajutat a fost pustietatea. in sate nu era nimeni pe strada, toti dormeau.

ziua nu ai cum sa scoti 140km/h viteza medie nici cu m3`ul cred.

 

Cred ca tu...ca si altii...ori nu stiti sa cititi...ori nu vedeti unde sa cititi...ori nu puteti sa intelegeti...ori nu stiu ce sa mai cred...

Am spus si-mi pare rau ca trebuie sa repet...autostrada a fost facuta la 180 - 200 km/h...adica 110 km se scad din ecuatie...

Mai raman 220 km facut intr-o ora si 53 min...2 ore sa punem...de unde rezulta o viteza medie de 110 km/h ... si nu de 140 km/h...

 

110 km/h la ora ...viteza medie...nu exagerat...tinand cont ca-n localitatile din Dolj am mers cam cu 120 km/h ...limita fiind de 70 km/h...iar in afara...cam cu 160 - 180 km/h ...adica 120 + 160 sa zicem = 280 / 2 ...ar veni 140 km/h...dar nu a fost atat...pentru ca au fost portiuni de drum unde am incetinit mult...orase unde s-a mers fff incet...etc etc...

 

Iar 220km facuti in 2 ore...rezulta viteza medie de 110 km/h ...nu de 140 km/h cum tot ziceti...si nu-nteleg ce e e asa greu de priceput ...

 

P.S. Imi cer scuze pentru off topic...

Link to comment
Share on other sites

6. “câtĂŁ dreptate poĂži sĂŁ ai... eu mi-am cumpĂŁrat de 7 luni un E90 320d Âşi mi-a fĂŁcut o grĂŁmadĂŁ de probleme. cea mai gravĂŁ a fost schimbarea turbinei acum 2 sĂŁptĂŁmâni (cea veche era ĂŽn stare criticĂŁ) Âşi acum ĂŽmi face probleme cu pornirea. imi apar pe navigaĂžie trei erori: DSC Failure!, Run Flat Indicator Failure! Âşi Fuel Pump!. dacĂŁ ĂŽi dau cheie ĂŽn momentul de afiÂşare al erorilor ĂŽnvârte ĂŽn gol, nu se alimenteazĂŁ. bĂŁnuiesc pompa de motorinĂŁ, ori senzor ceva ori modulul pompei de motorinĂŁ. Sper sĂŁ fie ori senzor ori modulul de comandĂŁ cĂŁ dacĂŁ e pompa de ĂŽnaltĂŁ presiune e cam scumpĂŁ, 8-900 euro aprox.

la viitorul BMW cred cĂŁ o sĂŁ optez pentru benzinar, deÂşi fac mai mult de 40.000km/an.”

 

Eu nu stiu de unde ai luat tu aceasta masina…si cum dracu atata ghinion cu ea…imi pare rau.

Parerea mea e ca e ca si cu calculatoarele…majoritatea sunt bune….dar poti sa ai si un mare ghinion… Fosta mea masina (E46) avea 170 000 km cand am luat-o si pana la 200 000 (cat a a avut cand a intrat ala-n mine si mi-a facut-o praf) n-am avut absolute nicio problema cu ea…si n-am schimbat decat uleiul, placutele…consumabile…si ceva mai deosebit…am schimbat bratele de pe fata…si bieletele…dar nicio problema la motor…etc…

Actuala masina avea 107 000 km cand am luat-o si are 154 000 acum…deci aproape 50 000 km pe RO si am schimbat doar uleiul, lichidul de frana recent, doua burdufuri pe spate ca asa am vrut eu, curelele amandoua…pentru siguranta mea…nu ca ar fi fost neaparat nevoie acum…si doua bielete de pe fata…nicio alta problema pana acum…si sa-mi ajute bunul Dumnezeu sa nu fie nici de acum inainte 

 

 

 

8. “eu recunosc cĂŁ m-am Ăžepuit cu maÂşina, nu Âştiu dacĂŁ din vina exploatĂŁrii proaste a celui (celor) din urma mea, cât mai mult a nefiabilitĂŁĂžii maÂşinii ĂŽn sine”

 

Nu pot sa spun ca ma bucur ca recunosti…ca n-am nicio bucurie ca ai tu probleme…mai degraba te apreciez pentru ca recunosti…dar te asigur ca ai probleme din pricina exploatarii celui/celor din urma ta…si a numarului de km probabil…si nu din cauza de nefiabilitate a masinii…

Din nou…imi pare sincer rau ca ai atatea probleme cu masina…sau ca ai avut…

S-au terminat problemele, acum functioneaza perfect masina. Doar ca ma gandesc cu groaza ca se apropie km-ii cand trebuie sa schimb filtrul de particule :twoup:

DDE-ul nu stiu care a fost treaba cu el de s-a stricat.

Turbina e schimbata de vreo 40.000km cu una noua.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.