Jump to content

Impact la 260km/h...


Nony

Recommended Posts

Acuma toata lumea ii impresionata ca audi-ul a mers cu 263km/h,ala daca atinge 240 ma inscriu la teologie <_<

 

dar de ce nu poate? ca nu e 530d?

 

enjoy:

si mai gasesti inca minim 20 de filmulete pe aceeasi tema care spun acelasi lucru.

Sau daca vrei ... iti fac o demonstratie live cand vin in tara ... :) si daca te tine sa stai in dreapta .. o facem tot pe portiunea respectiva de drum...

Adevarul e ca ..daca e aia care cred eu ca e .. nu prea avea cum sa ia 260 acolo .. cum am mai spus ... e soseaua atat de proasta incat zbori de pe ea ... asta ca sa nu imi mai aduc aminte de gurile de canal astupate pe stil bucurestean...

Edited by bknight73
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

THX-1 nu ai citit postul meu si al lui touring boy cu atentie.

sigur ca nu are cum sa ajunga la viteze de 250 km/h pe portiunea aia de drum unde s-a imtamplat accidentul.

ai eu spuneam acelasi lucru.

totusi, touring boy spunea ca 3.0tdi nu poate ajunge la 260 pe kilometraj. asta era problema lui de fapt. el de fapt mergand pana la afirma ca masina aia nici nu poate ajunge la 240 km/h iar eu am pus un link unde se vede ca ajunge la 260 (pe ceas). atentie, ceea ce indica acul kilometrajului(260km/h) nu inseamna ca este si real tinand cont de eroarea vitezometrului. real la 260 pe ceas or fi aia 247 declarati de constructor.

 

Nony, voi ati transformat topicul in asa ceva.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

THX-1 nu ai citit postul meu si al lui touring boy cu atentie.

sigur ca nu are cum sa ajunga la viteze de 250 km/h pe portiunea aia de drum unde s-a imtamplat accidentul.

ai eu spuneam acelasi lucru.

totusi, touring boy spunea ca 3.0tdi nu poate ajunge la 260 pe kilometraj. asta era problema lui de fapt. el de fapt mergand pana la afirma ca masina aia nici nu poate ajunge la 240 km/h iar eu am pus un link unde se vede ca ajunge la 260 (pe ceas). atentie, ceea ce indica acul kilometrajului(260km/h) nu inseamna ca este si real tinand cont de eroarea vitezometrului. real la 260 pe ceas or fi aia 247 declarati de constructor.

 

Nony, voi ati transformat topicul in asa ceva.

Cred ca ma confunzi...eu sunt initiatorul topicului asta, n-am mai postat pana acum....

Link to comment
Share on other sites

THX-1 nu ai citit postul meu si al lui touring boy cu atentie.

sigur ca nu are cum sa ajunga la viteze de 250 km/h pe portiunea aia de drum unde s-a imtamplat accidentul.

ai eu spuneam acelasi lucru.

totusi, touring boy spunea ca 3.0tdi nu poate ajunge la 260 pe kilometraj. asta era problema lui de fapt. el de fapt mergand pana la afirma ca masina aia nici nu poate ajunge la 240 km/h iar eu am pus un link unde se vede ca ajunge la 260 (pe ceas). atentie, ceea ce indica acul kilometrajului(260km/h) nu inseamna ca este si real tinand cont de eroarea vitezometrului. real la 260 pe ceas or fi aia 247 declarati de constructor.

 

Nony, voi ati transformat topicul in asa ceva.

Eu va sfatuiesc totusi sa mergeti pe "portiunea aia de drum" si apoi sa va dati cu parerea.....inca o data repet este o portiune de 3km de la rond pana la jandarmi si este aproape ca in palma....nu mai pun la socoteala restul pana la pod la centura ca deja sunt 8 km ... <_<

Link to comment
Share on other sites

Deci sa clarificam,nu e chiar nici o groapa,logic ar avea unde sa prinda.daca se deplaseaza din 13 sept,la trecerea de nivel cale de tram deja ar fi putut avea -100,la capat la 96 undeva la 140- la biditrans 180-si pana la unitate ma este loc destul,deci loc ar fi,treaba asta e eliminata,dar trebuie conditiile perfecte,sa nu fie masini.
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

ma gandesc, AUDI, poate a pierdut aderenta si a fost "prins" ca sa zic asa cu rotile in aer si acceleratia in podea, astfel viteza pe instrumentul de bord putea creste foarte mult si foarte repede...asta inainte de impact/prabusire/etc.

 

imi dau si eu cu parerea...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

parerea mea ! nu a putut merge cu 260 acolo . argumente : toate masinile germane sant limitate la 250km/h , la aceea viteza nu mai ramanea absolut nimic din masina si 3 nu mai traia soferul sau cine mai era acolo. poate unii dintre noi nu realizeaza ce inseamna 260 /ora
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
si a mea e limitata la 250, dar poate fi scoasa limitarea si 2. probabil ca unii stim ce inseamna 260 la ora dar cred ca nimeni nu stie /sau vrea sa afle ce inseamna sa faci accident la viteza aia.
Link to comment
Share on other sites

http://www.metacafe.com/watch/510378/a_rea..._professionals/

 

100km/h, ce e drept e ca sunt masini vechi, dar totusi nici pt una noua la 260 nu ar fi mai usor

Fiecare masina are 100 la ora, vectorii de viteza se insumeaza, este fizica elementara...a ca si cum fiecare masina loveste un obiect fix la 200km/h...

Link to comment
Share on other sites

Voi care sunteti din bucuresti va contraziceti intre voi, de parca nu stiti deloc portiunea aia de drum, unu zice ca e plin de gropi si nu ai cum merge tare, altu zice ca e ca in palma si e realista viteza....

Care e pana la urma adevarul?

Probabil ca nu am inteles unde s-a petrecut exact accidentul ..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.