Jump to content

E34 525 TDS


ally_49

Recommended Posts

Asta e masina mea, un 525 Tds din 94', automatic, cu toate dotarile (de la vremea ei :) ) mai putin trapa.

Am cumparat-o din Germania anul trecut in vara; cost de achizitie 3000 euro + 1700 inmatriculare. Alte cheltuieli: _chiulasa_-300 euro (am avut fisura intre supape <_< ), jentile 800 euro si kit xenon 350 euro.

Masina acum este ok, au mai fost mici probleme, care nici nu merita mentionate (parte electrica, furtune coapte.....). Un ultim lucru pe care as vrea sa-l modific, este sa renunt la suspensia sport, in favoarea unei suspensii stock (dar momentan nu stiu cat m-ar costa treaba asta).

 

Astept sugestii si pareri cu placere!

post-12794-1236598487_thumb.jpg

post-12794-1236598505_thumb.jpg

post-12794-1236598531_thumb.jpg

post-12794-1236598554_thumb.jpg

post-12794-1236598578_thumb.jpg

post-12794-1236599510_thumb.jpg

post-12794-1236599525_thumb.jpg

post-12794-1236599555_thumb.jpg

post-12794-1236599581_thumb.jpg

post-12794-1236599613_thumb.jpg

post-12794-1236599669_thumb.jpg

Edited by ally_49
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dotata "ursoaica" insa cam sobra , e o parere personala , poate schimbi ceva la interior pentru a o mai deschide un pic privirii . Chiulasa e o problema la toate , se vede dupa radiator si pompa ca a fost modificata , insa felicitari pentru webasto , rara optiune si foarte utila in stationare sau mersul in coloana pe drumurile patriei.

 

Un sfat personal te-as ruga sa-mi permiti : evita spalarea motorului cu jeturi de spuma si apa , nu spun sa nu o intretii , dar nu exagera cu apa prin compartimentul motor .

 

Calatorii placute !!! "Ursoaica" e masina adevarata - pe bune !!!

Link to comment
Share on other sites

Dotata "ursoaica" insa cam sobra , e o parere personala , poate schimbi ceva la interior pentru a o mai deschide un pic privirii . Chiulasa e o problema la toate , se vede dupa radiator si pompa ca a fost modificata , insa felicitari pentru webasto , rara optiune si foarte utila in stationare sau mersul in coloana pe drumurile patriei.

 

Un sfat personal te-as ruga sa-mi permiti : evita spalarea motorului cu jeturi de spuma si apa , nu spun sa nu o intretii , dar nu exagera cu apa prin compartimentul motor .

 

Calatorii placute !!! "Ursoaica" e masina adevarata - pe bune !!!

 

Multumesc pentru sfaturi si pentru urari. La motor nu am spalat-o niciodata, dupa cum bine vezi e un praf peacolo.... La interior m-am gandtit eu la ceva, dar nu stiu cat de bine ar merge. Schimbarea colorii pielii din negru in crem, asta incluzand fetele de usi, dar bordul daca ar ramane negru nu stiu cat de bine s-ar vedea....si sa-l retapitez.....+ ca prima investie pe care o voi face vor fii suspensiile, sunt mult prea incomode.

Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic, frumoasa baba. Intr-adevar, parca prea "intunecata", jante negre, stopuri negre. Vad ca nici elicea de la vascocupla nu mai e originala TDS, cred ca e de la o benzinara. Admisia rosie nu prea se leaga la culoare.

Ciudat cu acel Webasto, nu am stiut ca a existat ca optiune.

Suspensia e asa dura?

Eu cred ca ar veni bine cu piele crem, fara sa tapitezi si bordul, sa-l lasi negru. O va face sa para si mai spatioasa in interior. Am vazut cateva si arata bine. Dupa mintea mea, eu as schimba si stopurile cu unele cu LED dar sa arate ca originalul, nu intunecate sau fumurii. Si niste Angel Eyes-uri pe galben.

Dar ma rog, ia-le ca pareri personale.

Ce sa zic, sa o stapanesti sanatos. Cum se misca cu automata?

Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic, frumoasa baba. Intr-adevar, parca prea "intunecata", jante negre, stopuri negre. Vad ca nici elicea de la vascocupla nu mai e originala TDS, cred ca e de la o benzinara. Admisia rosie nu prea se leaga la culoare.

Ciudat cu acel Webasto, nu am stiut ca a existat ca optiune.

Suspensia e asa dura?

Eu cred ca ar veni bine cu piele crem, fara sa tapitezi si bordul, sa-l lasi negru. O va face sa para si mai spatioasa in interior. Am vazut cateva si arata bine. Dupa mintea mea, eu as schimba si stopurile cu unele cu LED dar sa arate ca originalul, nu intunecate sau fumurii. Si niste Angel Eyes-uri pe galben.

Dar ma rog, ia-le ca pareri personale.

Ce sa zic, sa o stapanesti sanatos. Cum se misca cu automata?

 

multumesc pt pareri, s-o luam in ordine:D

elicea e de la un urs parca, cand mi-a crapat _chiulasa_ prima data nu mi-am dat seama, nu stiam ce are de se incinge motorul, dupa care am vaz ca vascul nu mai functiona; l-am trecut pe direct si am zis ca-l tin o perioada asa pana cumpar altul, intr timp am aflat adevrata problema (_chiulasa_); am schimbat-o, am luat doar vasco cupla noua si am prefereat ventilatorul asta ca avea paletiii mai mari si nu e un material asa dur (casant) cum e cel de E34. Chestia cu rosu pe la admisie si capacu de la filtru de aer nici mie nu-mi place dar asa am luat-o si parca n-as sta s-o cojesc acuma, oricum u prea se vede, nu merg cu capota desfacuta :unsure:. Webasto la fel era de cand am luat-o, dar din pacate nu stiu sa-l folesesc....intr-un timp ma gandeam ca nu e functional dar am obs ca unitatea e calda si cand motoru e oprit, fara sa umblu in prealabil la el, deci sunt 2 var, ori nu merge, ori nu ma pricep eu, orice ar fii cauza, e mare pacat, am inteles ca e foarte util, mai ales la diesel iarna.

Voi ziceti ca e prea inchisa si eu ma gandeam sa-i pun si o folie pe geamuri :))....

suspensia da, chiar o conider o prioritate, inainte de tapitat, stopuri sau alte chestii, pentru ca la ce gropi avem in buc....nu e neeaparat vb de confort acum, e vb de unele socuri pe care le primeste caroseria, socuri care in mod normal ar afecta doar articulatiile masinii, nu structura ei de rezistenta....asta e pararea mea cel putin, si clar asta nu e masina sport :blink:...deci suspensiilea astea nu au un rol prea mare

Si in legatura cu cutia, daca o raportezi la o automata de pe un passat , audi din 2000 sau mai recent (astea sunt modele de automate cu care am mai mers) are schimbarile putin mai lente, dar tiam zis, daca nu vrei sa alergi cu ea, si ai un mers cat de cat normal isi face treaba in agomeratia din oras.....si desigur exista si programul ala "sport" =)) care nu schimba cu mult situatia.....doar ca schimba la peste 3000 de ture si numai cand iei piciorul de pe acceleratie....dar sincer parerea mea e ca acest program nu prea isi are rostu pe masina....nu faci decat s-o omori :wub: (repet, asta e parerea mea)

 

Frumoasa, dar jantele alea... imi dau impresia de Camila cu maini de Cimpanzeu... <_<

 

asta din cauza ca sunt jante de M3 si asta e un 5? :wub:

 

Foarte frumoasĂŁ maÂşina! :bashwall:

 

Ar fi miÂşto sĂŁ pui o grilĂŁ standard, nu aratĂŁ prea bine neagrĂŁ.

 

S-o stãpâneºti sãnãtos!

 

multumesc pentru urare, si tu la fel, chiar sunt curios cum mai arata masina ta, am vaz ca a suferit foarte multe modificari dealungul vremii :blink:...

Link to comment
Share on other sites

Ce e ciudat la Webasto, m-am uitat prin carte si ar fi trebuit sa ai computerul mare, care sa-ti permita sa programezi unitatea. ori tu il ai pe ala mic, cu ceas, data si temperatura.

Suspensia sport nici eu nu o halesc. Daca e pusa la punct suspensia standard isi face treaba foarte bine. Daca suspensia ta e sport si e completa e imposibil sa nu gasesti un doritor care sa faca schimb cu tine.

Cu vascocupla bine ai facut ca forteaza axul pompei de apa. Si eu am mers 6luni cu una masluita cu niste silicon dar am luat alta SH buna si am montat-o pt ca statea mai mult cuplata pe direct. In vara ba bate gandul sa-i pun electroventilator cu termocupla si sa renunt la vascocuplaj.

Link to comment
Share on other sites

Ce e ciudat la Webasto, m-am uitat prin carte si ar fi trebuit sa ai computerul mare, care sa-ti permita sa programezi unitatea. ori tu il ai pe ala mic, cu ceas, data si temperatura.

Suspensia sport nici eu nu o halesc. Daca e pusa la punct suspensia standard isi face treaba foarte bine. Daca suspensia ta e sport si e completa e imposibil sa nu gasesti un doritor care sa faca schimb cu tine.

Cu vascocupla bine ai facut ca forteaza axul pompei de apa. Si eu am mers 6luni cu una masluita cu niste silicon dar am luat alta SH buna si am montat-o pt ca statea mai mult cuplata pe direct. In vara ba bate gandul sa-i pun electroventilator cu termocupla si sa renunt la vascocuplaj.

E buna ideea cu renuntatul la vascocupla, am vazut ca se duc foarte repede, dar si cu electrovntilatorul am inteles ca se poate bloca si merge cu motoru oprit pana se duce bateria :).

La webasto am unitatea aia mica cu ceas si cateva butoane :unsure:....se vede ceva si in poza, in spatele butoanelor pt geamuri....da nu stiu s-o folosesc <_<

Suspenisa e completa, telescoape si arcuri Koni, reglabile dar manual....din capul telescopului....dar nu am auzit pe nimeni care sa fie dispus la un schimb, le-as da si schimb pe schimb daca sunt ok cele standard :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Nu are de ce sa se blocheze, ai luat contactul general se taie curentul. Pui o termocupla dedicata la iesirea din motor, dupa termostat, in 2 trepte. Alimentarea de la general. Cum inca nu m-am prins care e termocupla la TDS, m-am gandit la varianta de a o pune la iesire din termostat.

La primavara vara imi fac si eu modificarea. Nu am gasit pe la noi inca un kit cu termocupla, care sa porneasca la o viteza presetata de mine, in 2 trepte. am vazut prin Anglia asa ceva, la masinile de curse si offroad. Mai trebuie gasit un electroventilator de la o alta masina care sa se potriveasca pe difuzorul de la radiator. Daca nu gasesc sau nu merge potrivit il fixez direct pe radiator si renunt la difuzor.

Da sfoara in tara pe la topicul de vanzari, imposibil sa nu gasesti pe cineva care sa faca schimb. Mai ales Koni si mai ales ca e si reglabila. Ar trebui sa ceri si bani in plus pt asta! <_<

Link to comment
Share on other sites

Nu are de ce sa se blocheze, ai luat contactul general se taie curentul. Pui o termocupla dedicata la iesirea din motor, dupa termostat, in 2 trepte. Alimentarea de la general. Cum inca nu m-am prins care e termocupla la TDS, m-am gandit la varianta de a o pune la iesire din termostat.

La primavara vara imi fac si eu modificarea. Nu am gasit pe la noi inca un kit cu termocupla, care sa porneasca la o viteza presetata de mine, in 2 trepte. am vazut prin Anglia asa ceva, la masinile de curse si offroad. Mai trebuie gasit un electroventilator de la o alta masina care sa se potriveasca pe difuzorul de la radiator. Daca nu gasesc sau nu merge potrivit il fixez direct pe radiator si renunt la difuzor.

Da sfoara in tara pe la topicul de vanzari, imposibil sa nu gasesti pe cineva care sa faca schimb. Mai ales Koni si mai ales ca e si reglabila. Ar trebui sa ceri si bani in plus pt asta! <_<

 

 

la ce dureri de spate provoaca suspensiile astea ar treb sa-i dau bani si de internare la spital :)

Termocupla (daca e asa pe modelu asta) e undeva un fata.....nu stiu cum sa zic, cam sub numarul de inmatriculare, stiu ca ai acces la ea prin aerisirea radiatorului de pe bara, desfaci grilajul ala, si tre sa ai mana subtire ca sa incapa acolo :bashwall:.....si dai de ea; la faza cu blocatu eu am patit asa in prima sapt de cand am luat-o.....eram la mare si in aglomaeratia aia din mamaia probabil a pornit un electroventilator ceva, nu stiu si cand am oprit motorul ala nu s-a mai oprit....si a mers pana mi s-a dus bateria.........pana la urma cum e? tds-ul are si vascocuplaj si electroventilator, ca nu prea inteleg?

Edited by ally_49
Link to comment
Share on other sites

Piesa de care spui tu am senzatia ca e rezistenta de pe electroventilatorul de AC, care regleaza treptele de viteza ale ventilatorului si nu termocupla. Ai vascocuplajul care se afla pe axul pompei de apa care banuiesc ca stii cum functioneaza si mai ai electroventilatorul de AC care are rol de racire a radiatorului de AC. Ala porneste odata cu AC-ul si in functie de presiunea din presostat se mai opreste mai porneste, etc. Pe langa asta, in caz de supraincalzire a motorului ar trebui ca acel electroventilator sa porneasca pe treapta 2 ca sa ajute la racire. Il gasesti in carte ca auxiliary cooling fun sau ceva de genul asta. Pe langa functia pe care o are la AC, daca temperatura ajunge la 91gr porneste oricum pe treapta 1, chiar daca presostatul nu da comanda la acel electroventilator sa plece. Daca ajunge la 99gr pleaca pe treapta 2. Ce nu m-am prins eu pe acolo e unde este acel temperature switch (termocupla), care comanda treptele de viteza ale acelui electroventilator. Pentru ca pe net nu exista manuale de TDS nu am gasit aceasta informatie. La benzinare l-am vazut, e pe corpul radiatorului de apa, insa la TDS nu exista. Am dat cu mana mea jos toata fata, cu radiatoare, furtune, bara, electroventilator. Singura piesa care ar putea sa faca chestia asta ar fi piesa din poza atasata, insa buba e ca acea piesa nu e atasata de radiator, ci de difuzorul de la radiator deci nu ar trebui sa aiba legatura cu temperatura apei. Insa nici nu am gasit informatie despre ce reprezinta respectiva piesa.

Daca ti-a ramas blocat electroventilatorul, posibil sa fi ramas cuplat unul din cele 2 relee din cutia de la motor. Cele mai mari relee de acolo, 2 la fel, sunt pentru acele trepte de viteza ale electroventilatorului. Insa nu ar fi trebuit sa continue sa functioneze daca ii luai contactul.

Link to comment
Share on other sites

Piesa de care spui tu am senzatia ca e rezistenta de pe electroventilatorul de AC, care regleaza treptele de viteza ale ventilatorului si nu termocupla. Ai vascocuplajul care se afla pe axul pompei de apa care banuiesc ca stii cum functioneaza si mai ai electroventilatorul de AC care are rol de racire a radiatorului de AC. Ala porneste odata cu AC-ul si in functie de presiunea din presostat se mai opreste mai porneste, etc. Pe langa asta, in caz de supraincalzire a motorului ar trebui ca acel electroventilator sa porneasca pe treapta 2 ca sa ajute la racire. Il gasesti in carte ca auxiliary cooling fun sau ceva de genul asta. Pe langa functia pe care o are la AC, daca temperatura ajunge la 91gr porneste oricum pe treapta 1, chiar daca presostatul nu da comanda la acel electroventilator sa plece. Daca ajunge la 99gr pleaca pe treapta 2. Ce nu m-am prins eu pe acolo e unde este acel temperature switch (termocupla), care comanda treptele de viteza ale acelui electroventilator. Pentru ca pe net nu exista manuale de TDS nu am gasit aceasta informatie. La benzinare l-am vazut, e pe corpul radiatorului de apa, insa la TDS nu exista. Am dat cu mana mea jos toata fata, cu radiatoare, furtune, bara, electroventilator. Singura piesa care ar putea sa faca chestia asta ar fi piesa din poza atasata, insa buba e ca acea piesa nu e atasata de radiator, ci de difuzorul de la radiator deci nu ar trebui sa aiba legatura cu temperatura apei. Insa nici nu am gasit informatie despre ce reprezinta respectiva piesa.

Daca ti-a ramas blocat electroventilatorul, posibil sa fi ramas cuplat unul din cele 2 relee din cutia de la motor. Cele mai mari relee de acolo, 2 la fel, sunt pentru acele trepte de viteza ale electroventilatorului. Insa nu ar fi trebuit sa continue sa functioneze daca ii luai contactul.

 

s-ar putea sa ai dreptate cu termocupla....mie asa mi-a zis un mecanic de dacie <_< atunci la mare, pe care nu-l cunosteam, dar era singurul din eforie cu redresor si apelasem la el. Mi-a zis cand ajung acasa sa-i cumpar o termocupla ca a mea cica se blocase; deci nu sunt sigur ca aia e termocupla....asa mi-a zis si mie ala, daca minte el mint si eu :); piesa aia pe care ai arata-o tu, sincer nu stiu ce e cu , la mine nu tin minte s-o fii vazut....

Eu din ce am mai citit, auzit, discutat....la TDS sistemul de racire foloseste odata vascocupla de la ventilator, care la caldura prin dilatarea nustiu cararor piese face ventilatorul sa sufle mai cu putere, si cand se ajunge aproape de 100 gr (parca) ar porni si un electroventilator....repet, asa am auzit, nu stun convins...pentru ca mie nu mi-a mai pornit niciodata electroventialtorul ala....cu toate ca schimbasem termocupla aia (a costat 25 lei).....

Link to comment
Share on other sites

Vascocupla are in interior nu stiu ce gel siliconic care-si schimba vascozitatea in functie de temperatura. Cand creste temperatura, probabil se dilata si angreneaza elicea. Era o solutie des intalnita pe vremea aia, exista si la MB si la Ford sub diverse forme (unele sunt cu bimetal). Vascocupla e principalul mijloc de ventilare a radiatorului de apa. El este dublat de acel electroventilator care se afla pe partea cealalta a radiatorului de apa care e prins de radiatorul de AC. Cum lucreaza el am povestit deja mai sus.

Buba e ca acel electroventilator se cam busheste. Nu sunt primul patit, nu vreau sa fac o regula insa am auzit mai multe persoane patitnd asta. La mine unul din magnetii din jurul rotorului s-a dezlipit, a intrat in rotor si a blocat electroventilatorul. Dar s-a mai intamplat si sa rugineasca pe acolo axul si sa se intepeneasca. Cred ca iarna e predispus la blocare, pt ca aerul e rece si ajutat si de vascocuplaj nu creste temperatura peste 91gr. Plus ca iarna de obicei nu folosim AC-ul si combinat si cu faptul ca nu e nevoie sa porneasca pt suplimentarea racirii acel electroventilator se poate strica. Nu stiu daca e coroborat cu blocarea electroventilatorului dar pe acolo se mai arde si acea rezistenta care se afla pe buza ventilatorului si care are rol de reglaj al treptei de viteza. Daca e arsa, trebuie schimbata pt ca vei avea impresia ca nu merge electroventilatorul insa el de fapt nu merge pe treapta 1 si daca motorul e in mintile lui nu va porni treapta 2 pt ca nu se incinge atat de tare motorul.

Eu as verifica ca atunci cand dau drumul la AC si aud cupland compresorul sa urmaresc daca electroventilatorul pleaca si el pe treapta 1. Asa ar trebui. Daca nu, inseamna ca e bushit. Iarna nu e problema, dar vara masina nu se va raci suficient si se va incinge. Pe langa asta nici AC-ul nu va mai merge ca lumea pt ca nu este racit bine radiatorul de AC. e destul de simplu de dat jos: masca, bara fata si ai ajuns la el. El e prins in 3 surubele. Il scoti imediat afara. Daca rezistenta e bushita iei de la orice tinichigiu o rezistenta de pe un electroventilator aruncat, indiferent de marca. Rezistenta e aceeasi, doar forma e alta.

Ion Creanga scrie pe mine... <_<

Link to comment
Share on other sites

Vino si tu, te rog, la intalnirea de sambata, sau daca nu poti, poate ne vedem prin bucuresti, c-as vrea s-arunc un ochi pe la motorul tau :)

pot sa ajung sambata la 14 la acedemia militara nu?

De ce zici ca vrei sa arucni un ochi, ti se pare cv neinregula :bashwall:?

 

Vascocupla are in interior nu stiu ce gel siliconic care-si schimba vascozitatea in functie de temperatura. Cand creste temperatura, probabil se dilata si angreneaza elicea. Era o solutie des intalnita pe vremea aia, exista si la MB si la Ford sub diverse forme (unele sunt cu bimetal). Vascocupla e principalul mijloc de ventilare a radiatorului de apa. El este dublat de acel electroventilator care se afla pe partea cealalta a radiatorului de apa care e prins de radiatorul de AC. Cum lucreaza el am povestit deja mai sus.

Buba e ca acel electroventilator se cam busheste. Nu sunt primul patit, nu vreau sa fac o regula insa am auzit mai multe persoane patitnd asta. La mine unul din magnetii din jurul rotorului s-a dezlipit, a intrat in rotor si a blocat electroventilatorul. Dar s-a mai intamplat si sa rugineasca pe acolo axul si sa se intepeneasca. Cred ca iarna e predispus la blocare, pt ca aerul e rece si ajutat si de vascocuplaj nu creste temperatura peste 91gr. Plus ca iarna de obicei nu folosim AC-ul si combinat si cu faptul ca nu e nevoie sa porneasca pt suplimentarea racirii acel electroventilator se poate strica. Nu stiu daca e coroborat cu blocarea electroventilatorului dar pe acolo se mai arde si acea rezistenta care se afla pe buza ventilatorului si care are rol de reglaj al treptei de viteza. Daca e arsa, trebuie schimbata pt ca vei avea impresia ca nu merge electroventilatorul insa el de fapt nu merge pe treapta 1 si daca motorul e in mintile lui nu va porni treapta 2 pt ca nu se incinge atat de tare motorul.

Eu as verifica ca atunci cand dau drumul la AC si aud cupland compresorul sa urmaresc daca electroventilatorul pleaca si el pe treapta 1. Asa ar trebui. Daca nu, inseamna ca e bushit. Iarna nu e problema, dar vara masina nu se va raci suficient si se va incinge. Pe langa asta nici AC-ul nu va mai merge ca lumea pt ca nu este racit bine radiatorul de AC. e destul de simplu de dat jos: masca, bara fata si ai ajuns la el. El e prins in 3 surubele. Il scoti imediat afara. Daca rezistenta e bushita iei de la orice tinichigiu o rezistenta de pe un electroventilator aruncat, indiferent de marca. Rezistenta e aceeasi, doar forma e alta.

Ion Creanga scrie pe mine... <_<

 

cam asa ceva stiam si eu...dar tu ai explicat mult mai elaborat....citind ce ai spus tu, tin sa cred ca am electrovetilatorul bushit, ma rog, rezistenta bushita

Link to comment
Share on other sites

@Ally: da, sambata la ora 14 la academia militara <_<

 

Eu cred ca vrea sa-si puna si el un motor diesel si vrea sa vada daca incape. :bashwall:

 

Cam asa ceva :blink:

 

As fi venit la intalniri mai de mult dar credeam ca doar membrii cotizanti au dreptul asta :)

Banuisesc ca ai un motor de 2000 cm (am citit in semnatura :unsure:), pararea mea e ca nu ar trebui sa-ti schimbi motorul, nu vad avantajele, consumul banuiesc ca e cam la fel.....puterea e aceiasi....daca nu ma insel tu chiar ai 150 de cp, eu am vreo 143....plus ca e zgomotos motoru....nu se compara cu benzina :blink:...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.