Jump to content

pt cei care au avut e21 sau stiu


Recommended Posts

sal am si eu nevoie de ajutorul vostru daca se poate. am un e21 320 1976 anu'..el initial a fost 2.0L aku are un motor 1.9L....iar de la carburatorul normal i s-a facut o modificare la carburator + calculator (nu stiu foarte bine denumirea lui) problema mea este ca au ramas o parte din firele vechi acolo prin motor...si as vrea sa le scot....iar in bord a avut o tehnica incredibila de ai pune alarma si inchidere incat a taiat unele fire de la contact, a facut modificari in instalatia interioare, si eu acuma am ramas cu multe fire nefolositoare...sau folositaore ..cine stie...., problema mea acum incepe....

1. nu mai imi merge nici un buton sau bec in bord

2. ca sa pornesc motoru tre sa pun un contact din bord (aprind farurile, dau drumu la aeroterma) dupa care am un fir de la electromotor care fac atingere la baterie si prnesc motoru....

3. dupa ce porneste motoru merge 1 min dupa care moare....sau il tin din acceleratie vreo 10 min ca sa isi revina dupa care merge fara sa mai se opreasca

4. in timp ce merge motoru....scade un pic turatia, si parca nu merge "rotund" parca merge in 3 pistoane, desi da scanteie la fiecare bujie....si knd scot fisele de la fiecare bujie nu se simte mare diferenta in schimbarea de turatie....

va rog ajutati-ma si pe mine ca ma tot chinui sa inteleg ce combinatie a mai avut in fire...si nu gasesc pe nicaieri o schma electrica pt modelu meu sau pe cineva care sa imi dea si mie o solutie buna

Link to comment
Share on other sites

carburator+calculator??????asa ceva nu am auzit.pune o poza ceva sa ne lamurim si noi.

probabil ca in momentul in care au pus alarma au vrut sa ii puna "blocaj pe pornire" si de aici firele alea taiate de la contact.incearca sa desfaci si sa cauti firele dupa culoare.alarma mai e functionala?

vezi ca din contact se alimenteaza si becurile din bord si aeroterma(in momentul in care iei contactul se taie curentul ptr mai toate anexele de la masina mai putin faruri,avarii si claxon)

faza cu muritul motorului cred ca e din soc:vezi daca pe carburator ai o flansa in care intra doua furtunase subtiri de apa.se numeste soc termic si ar trebui sa tina motorul turat pana cand se incalzeste.

cu scazutul turatiei si cu fluctuatiile vezi aprinderea sa fie in regula si vacumuri fisurate

Link to comment
Share on other sites

carburator+calculator??????asa ceva nu am auzit.pune o poza ceva sa ne lamurim si noi.

probabil ca in momentul in care au pus alarma au vrut sa ii puna "blocaj pe pornire" si de aici firele alea taiate de la contact.incearca sa desfaci si sa cauti firele dupa culoare.alarma mai e functionala?

vezi ca din contact se alimenteaza si becurile din bord si aeroterma(in momentul in care iei contactul se taie curentul ptr mai toate anexele de la masina mai putin faruri,avarii si claxon)

faza cu muritul motorului cred ca e din soc:vezi daca pe carburator ai o flansa in care intra doua furtunase subtiri de apa.se numeste soc termic si ar trebui sa tina motorul turat pana cand se incalzeste.

cu scazutul turatiei si cu fluctuatiile vezi aprinderea sa fie in regula si vacumuri fisurate

o sa pun o poza maine...iar firele de la contact sunta taiate ca multe alte fire, socul masinii este electronic, dar nu stie sa o tina turata knd e rece...ea inainte sa o bag in service mergea bine...dupa ce am scos-o nu a mai mers (in service a fost pt tinichigerie) am scos toata alarma ....si am ramas k multe fire ale masinii nelegate....taiate....precizez ca contactul este anulat...o sa fac roste de unu de dacie...momentan cat sa pot face leg intre fire...alta varianta nu am km acuma

merci pt sfat si mai astept indicatii...orice este binevent....daca e in weekend frumos :(duminica) poti trece pe la mine daca nu ai treaba

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.