Jump to content

sonda lambda bmw e46 compact


florin212

Recommended Posts

am schimbat in septembrie amndoua sonde si dupa 6 luni iar mi sa aprins senzorul de avarie motor iar cand am fost la tester imi apare defect in incalzire sonda lambda banc 1 si dupa ce ii da stergere memorie de erori vreo 2 sapt nu mai am nici o problema merge totu perfect apoi mi se aprinde iar.A fost urcata si pe rampa si au fost studiate toate legaturile si contactele si sant in regula ,data trecuta cand am avut probleme cu sonda chiar daca stergeam erorile se aprinde imediat becu de avarie motor...acum e tot sonda sau ar putea sa fie alta cauza?sonda care am schimbato a fost noua si e Bosch ..se poate strica asa repede in doar 6 sase luni?
Link to comment
Share on other sites

Ce tester ai folosit?

 

VerificĂŁ Âşi celelalte motive pentru care s-ar putea aprinde check engine.

 

Bujii, fiÂşe, aer fals, bobine, debitmetru, etc.

pai eu sant din bc si aici nu avem rprezentanta asa ca am fost la un sevice cat de cat dotat aveau tester parca de la bosch...dar nu mi-a putut identifica motoru far echivoc sa pot vedea valorile reale care ar trebui sa le am...iar eroarea care o dadea era sonda lambda banc 1 semnal neplauzibil

Link to comment
Share on other sites

Ce tester ai folosit?

 

VerificĂŁ Âşi celelalte motive pentru care s-ar putea aprinde check engine.

 

Bujii, fiÂşe, aer fals, bobine, debitmetru, etc.

pai eu sant din bc si aici nu avem rprezentanta asa ca am fost la un sevice cat de cat dotat aveau tester parca de la bosch...dar nu mi-a putut identifica motoru far echivoc sa pot vedea valorile reale care ar trebui sa le am...iar eroarea care o dadea era sonda lambda banc 1 semnal neplauzibil

 

sa verifice contactul la mufa de la sonda (baga un spray de contacte), iar daca nu faci nimic , trebuie inlocuita.

Link to comment
Share on other sites

Ce tester ai folosit?

 

VerificĂŁ Âşi celelalte motive pentru care s-ar putea aprinde check engine.

 

Bujii, fiÂşe, aer fals, bobine, debitmetru, etc.

pai eu sant din bc si aici nu avem rprezentanta asa ca am fost la un sevice cat de cat dotat aveau tester parca de la bosch...dar nu mi-a putut identifica motoru far echivoc sa pot vedea valorile reale care ar trebui sa le am...iar eroarea care o dadea era sonda lambda banc 1 semnal neplauzibil

 

sa verifice contactul la mufa de la sonda (baga un spray de contacte), iar daca nu faci nimic , trebuie inlocuita.

dar ar fi posibil sa se strice sonda din cauza catalizatorului?

 

pai ori incalzirea ori sonda?eu am eroare heating circuit voltage to high dar nu am check engine -parca tot pt bancul 1

 

HO2S Heater Circuit High Voltage Bank 1 Sensor 2 asta e eroarea la mine mai exact

nu am avut problema asta la mine ultima data cand am fost pe tester mi-a dat semnal neplauzibil sonda lambda banc1 asa ca nici eu nu mai stiu ce sa spun

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.