Jump to content

Zgomote ciudate!


Ciprian_IS

Recommended Posts

Azi pe la pranz cand am pornit masina la vre`o 5 minute in timp ce se incalzea motorul , eu imi curatam bancheta din spate si am auzit cum ceva parca ar fi crapat sau ar fi sarit de la locul sau . M-am dus repede in fata m-am uita sa vad daca mi-a aparut ceva la bord si nu era nimic . Pentru siguranta am oprit motorul si cand sa-l repornesc cheia nu ami revenit pe pozitia de decuplare dupa ce motorul a repornit. Am zis ca poate nu am simtit eu cheia insa acel zgomot nu disparuse . Am mai facut de cateva ori aceeasi chestie si cheia tot asa se comporta . Mi-a aparut totusi si ceva legat de un senzor dar nu am apucat sa citesc despre ce senzor era vorba. In cele din urma am plecat la drum. Pe drum se comport frumos insa cand trebuie sa opresc si sa bag maneta de pe D pe P in pozita de parcare se aude in cutie sau pe disc cum zgarie ceva. Initial m-am gadit ca poate de la atata apa cat e pe strazi dar dupa ce am mers mai bine de 50 de km si cand am ajuns iar acasa aceleasi zgomote si chiar si in timpul mersului uneori in viraje se uaze ca un fel de tablita care parca ar tinge pe undeva . ma gandesc ca e camasa de la rulmentul de presiune si cum masina cand se inclina in viraje in acelasi timp si cutia este mai putin etansa eventual si din cauza vreunui suport. Intrebarea ar fi cam urmatoarea. Sa fie rulmetul pe duca sau ambreajul ?

Daca este careva care a patito sau careva care se pricepe la cum am descris ce am patit da-ti o stire ca sunt interesat.

Modelul de care vorbesc e un 525i e34 "88 cutie automata.

Link to comment
Share on other sites

Sa fie rulmetul pe duca sau ambreajul ?

Modelul de care vorbesc e un 525i e34 "88 cutie automata.

74849[/snapback]

 

La cutia automata nu ai nici ambreiaj, nici rulment de presiune, deci alta e cauza zgomotului.

Link to comment
Share on other sites

La cutia automata nu ai nici ambreiaj, nici rulment de presiune, deci alta e cauza zgomotului.

74855[/snapback]

 

 

Orice ar fi oricum zgomotul e clar de acolo ca se simte pana si pe maneta cand tin mana . Si cum am spus cand schimb de pe "D" pe "P" sau pe "N" ma zgaraie pe creier. Nu stiu ce e inauntru acolo disc ambreaj , placa presiune rulment ceva totusi este acolo. Cutia nu are cum sa fie pe duca pt ca numai ce am schimbat uleiurile de peste tot.

Link to comment
Share on other sites

Cutia nu are cum sa fie pe duca pt ca numai ce am schimbat uleiurile de peste tot.

74857[/snapback]

 

Ai sa razi (sau sa plangi), dar la automatele vechi si cam neintretzinute, daca ai schimbat uleiul, ai sfeclit-o! Paradoxal, dar asha e. Cauta pe net, si o sa vezi foarte multe experientze de genul asta.

Link to comment
Share on other sites

Ai sa razi (sau sa plangi), dar la automatele vechi si cam neintretzinute, daca ai schimbat uleiul, ai sfeclit-o! Paradoxal, dar asha e. Cauta pe net, si o sa vezi foarte multe experientze de genul asta.

74928[/snapback]

 

 

Okay frate am inteles partea asta , dar te intreb de ce tocmai dupa 2000 de km dupa ce am schimbat uleiul a inceput sa faca asta ? Si zgomotul nu e in cutie e pe undeva intre motor si cutie. Eu totusi ma gandesc ca un disc de ambreaj totusi exista nu cum spunea cineva mai sus pe aici pe forum. Acum ma intreb daca era discul pe duca nu mai tragea masina insa de tras trage de schimbat usor dintr`o pozitie in alta merge imi intra pe toate secventele P,R,N,D,3,2,1 dar cand dau sa o aduc din pozitia D in N sau P scoate un zgomot asemanator plcutelor de frana uzate care rod pe dicul de frana.

O alta intrebare daca se dovedeste a fi discul si/sau rulmentul de pe placa de presiune caci cu siguranta exista si asa ceva, cat costa acestea daca a facut careva aceasta lucrare.

Nota. Cand am schimbat uleiul din cutie nu mai erau decat 800-900 grame, deci cam jumatate deacat in mod normal.

Orice sfat idee imi prind bine inainte de a trece iar pe la service. Pentru ca deja -am observat pe baieti ca se invata sa lucreze cu BMW-uri ca ne cred mari barosani daca avem asemenea masini insa ei uita ca suntem romani la fel ca si ei. Insa ei au pretentia sa fie vazuti ca mari mecani chiar daca lucreaza si in filiale BMW insa din punctul meu de vedere tot romani sunt si ei.. poate chiar neseriosi unii din ei. (asta ca off topic).

O zi buna tuturor !

Link to comment
Share on other sites

O alta intrebare daca se dovedeste a fi discul si/sau rulmentul de pe placa de presiune caci cu siguranta exista si asa ceva, cat costa acestea daca a facut careva aceasta lucrare.

74953[/snapback]

 

 

Si eu sant curios de preturile acestea. Or fi mai scumpe ca la manuala ? Sau macar cat costa rulmentul de presiune si discul... :blink:

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Cutia automata intr-adevar nu are ca si cea manuala rulment si disc de ambreiaj clasic. Are si ea discuri de ambreiaj, chiar mai multe, dar inauntru cutiei si e cu totul alta problema.

74962[/snapback]

 

Decat sa ajungi sa schimbi piese prin cutia automata mai bine cumperi una second-hand in stare de functionare. Este si mai sigur si mai ieftin cred.

Link to comment
Share on other sites

Decat sa ajungi sa schimbi piese prin cutia automata mai bine cumperi una second-hand in stare de functionare. Este si mai sigur si mai ieftin cred.

74964[/snapback]

Asta cu conditia ca acea cutie SH (seven-hands :) ) sa nu fie la fel cu cutia lui :)

Sau treci pe manuala :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Fratilor s-a rezolvat problema. Daca va amintiti eu ziceam ca imediat ce bagam cheia in contact aceasta nu mai decupla si imi ramanea blocat electomotorul. Am fost la nea` mecanucul autorizat si nici pe departe nu era vorba de cutie sau discuri de ambreaj.

Datorita contactului care imi ramanea cuplat acesta in sarcina decupla automat cand ma aflam cu maneta pe D (drive) sau pe R ... insa atunci cand eram pe N sau P incepea sa huruie. Acel zgomot era rpdus de bobina si toate draciile ce sunt in electromotor , si riscam sa il stric si pe acesta. Acum pana imi va veni un set complet de butuce de yala si contact merg pe tigannie cu un fir care dupa ce am pornit motorul imi anulez electromotorul.

Am fost lamurit si in privinta discurilor de ambreaj. Ele exista dar nu ca pe cutiile manuale. Exista si is numite asa zise discuri umede. Presiunea se face altfel fata de modele manuale sau clasice si nu exista rulment de presiune.

Informativ pentru cei ce vor avea probleme e bine de mers prima data la service-uri autorizate iar pentru schimbarea de yale cat si contact atat partile mecanice cat si cele electrice va ajunge cam la 16-18 milioane. Eu am dat comanda doar de contact atat partea mecanica cat si cea electrica si ma ajunge undeva in jurul a 8-9 milioane.

Am sa va tin la curent si cu restul ce urmeaza din chestia asta.

O zi buna la toata lumea!

Link to comment
Share on other sites

mia mia dat quote de 500 euro sa imi schimbe toate ialele si sa imi dea chei noi (E36)

 

problema nu e din contact, e din electromotor. Ramane blocat din cauza la cata sare e pe drum etc sa dus in el si a ramas fara lubricant. Eu zic sa te uitzi la ala primadata inainte sa dai bani pe ce cred ca nu tziar trebui

Link to comment
Share on other sites

mia mia dat quote de 500 euro sa imi schimbe toate ialele si sa imi dea chei noi (E36)

 

problema nu e din contact, e din electromotor. Ramane blocat din cauza la cata sare e pe drum etc sa dus in el si a ramas fara lubricant. Eu zic sa te uitzi la ala primadata inainte sa dai bani pe ce cred ca nu tziar trebui

75731[/snapback]

 

 

Yep asta si era , problema am rezolvato cu usurinta si nu am schimbat nici un contact insa din cauza ca am mers mult pe blocajul ala mi s-a dus bendixul si am avut o bila sau stift in contact care a sarit de la locul sau altceva nu stiu ce sa zic prea multe ca aiai explica in termenii lor si mai bine nu ar mai faceo ca is secretosi tare. Acum am descoperit ca am probleme si cu pompa de benzina mai nou :blink: si cand am dato jos nu va mai zic ca imi este rusine, sau defapt de ce sa imifie rusine cand nu ai cum sa verifici chiar totul cand cumperi o masina si mai ales care merge bine, uite asa ca acum dupa ce mi-au dat pompa de benzina afara am trait sa vad ca ala sau unu din cei ce au fost proprietari ca sunt vre`o 4 in cartea masinii , unu din ei a facut in asa fel o ajustare si a pus pompa de benzina de audi. VIVA :) ca uite ca nu a tinut prea mult mai ales ca pun numai benzina de 99+ fara plumb si merg cam tot timpul cu plinul si daca cei ce au mers inainte or mai fi mers si pe fundul rezervorului ea nu prea a avut o viata buna. Acum am sa pun o pompa din catalog si sper sa isi revina si sa nu mai am de bagat bani in masina ca luna asta am record la bagat banuti in ea :) 2450 euro fara spagi :)

O zi buna tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.