Jump to content

Nu trage masina


Recommended Posts

Am o problema cu 318d din 2002.Masina nu mai trage cum trebuie,si consuma mult.Am dus-o la reprezentanta si de 3 zile se chinuie la ea,nu stiu ce are.Au inlocuit debitmetru ,electrovalvele,au pus alta coloana de esapament,turbina e noua pe masina,intercooleru nu are scapari,pe diagnoza da totu bine dar tot nu trage!!! <_< Motoru merge rotund,nu bate nimik la el,porneste sfert,dar nu trage cum trebuie si consuma si mult!!!Ei spun ca s-ar putea sa fie injectia!!!Mi se pare ciudat sa fie injectia avand in vedere ca masina porneste bine si la rece si la cald,iar pe tester da valori bune,nu e sarita de la punct.A mai patit cineva asa ceva??Sa fie din softu masinii?? :)
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce poate sa aiba masina ta !!! <_<

Dar asta imi place in ROMANIA...incept toti sa inlocuiasca diferite piese...pana functioneaza mai bine masina !!!

O sa mai primesti si acum pe forum inca 4-5 variante de piese duse !!!

 

Have fun

 

P.S. Filtrul de aer si filtrul epurator le-ai schimbat ? Filtrul de motorina ? Doar de curiozitate intreb. Nu spun ca astea sunt de vina...

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

1. a tras vreodata mai bine? filtrele sunt schimbate? epuratorul l-ai schimbat? ambreiaju cum e?

eu nu ma pricep dar cam asta am invatat si eu de pe forum <_<, plus ca am tot un 318d.

De consumat cat zici ca ia??

 

PS: am postat in acelasi timp cu Jacobs, nu eram "papagal" :)

Edited by Mika D
Link to comment
Share on other sites

La rece trage mai rau decat la cald!!Am schimbat toate filtrele inclusiv cel de epurare!!!La rece trage mai rau si am observat dar am inteles ca e normal,la rece sta putin turata masina,dupa ce se incalzeste sta in 800 de rotatii,dar cred ca e normal asta!!Nu stiu ce sa mai zic.......catalizatoru nu e de vina,debitmetru la fel ca l-am scos si am mers fara el si merge mai rau.......Sa fie de la injectoare ???Sau de la pompa de injectie,sa nu bage cum trebe motorina in injectoare??Si am observat ca la 50 la ora in treapta a 3-a imi sta consumu instant dupa 6 ceea ce e mult,zic eu!
Link to comment
Share on other sites

Si a mea are aceeasi simptome dar eu nu am schimbat filtrele de 14 mii km si tb sa curat si erg-ul si vad dupa aia. Sper sa fie de la filtre. La mine scade turatie repede cand vreau sa schimb vitezele si trage mai greu. Eu banuiesc ca ar fi de la filtru de aer si egr-ul putin infundat. Sa nu fie si la tine de la filtru de aer poate nu a fost bine montat
Link to comment
Share on other sites

S-a pus totu nou pe ea,elecrtovalve,debitmetru si tot asa!!!Mi-au spus acum cei de la reprezentanta ca e din cauza injectiei!!Imi este greu sa cred ca nu trage cum trebe si consuma mult din cauza injectiei,masina porneste bine si se aude bine!!Injectia se poate repara??Unde se repara si cat costa reparatia??Cum se comporta o masina cu pompa de injectie dusa??
Link to comment
Share on other sites

S-a pus totu nou pe ea,elecrtovalve,debitmetru si tot asa!!!Mi-au spus acum cei de la reprezentanta ca e din cauza injectiei!!Imi este greu sa cred ca nu trage cum trebe si consuma mult din cauza injectiei,masina porneste bine si se aude bine!!Injectia se poate repara??Unde se repara si cat costa reparatia??Cum se comporta o masina cu pompa de injectie dusa??

pompa rotativa cand se duce nu mai porneste la cald(uzura la capul hidraulic),drept urmare pompa nu cred sa aiba ceva,si o injectie nu cade asa deodata(scoate fum negru in sarcina-aici sunt implicate si injectoarele-sau/si porneste greu-pompa-).Este bine sa verifici tur retur la combustibil(conductele sa faca circuitul perfect-sa nu fie vrouna indoita mai uita-te si la sita de la sorb-scoate pompa din rezervor si verifica.

ps:cea mai mare uzura la pompa de injectie apare cand ramai fara motorina+probleme la partea electrica.

Link to comment
Share on other sites

Am o problema cu 318d din 2002.Masina nu mai trage cum trebuie,si consuma mult.Am dus-o la reprezentanta si de 3 zile se chinuie la ea,nu stiu ce are.Au inlocuit debitmetru ,electrovalvele,au pus alta coloana de esapament,turbina e noua pe masina,intercooleru nu are scapari,pe diagnoza da totu bine dar tot nu trage!!! <_< Motoru merge rotund,nu bate nimik la el,porneste sfert,dar nu trage cum trebuie si consuma si mult!!!Ei spun ca s-ar putea sa fie injectia!!!Mi se pare ciudat sa fie injectia avand in vedere ca masina porneste bine si la rece si la cald,iar pe tester da valori bune,nu e sarita de la punct.A mai patit cineva asa ceva??Sa fie din softu masinii?? :)

 

AR FI PSIBIL SA FIE SENZORUL DE TEMPERATURA COMBUSTIBIL! ACEEASI PRBLEMA O AM SI EU DAR NIMENI NU IMI POAT SPUNE UNDE E ACEL SENZOR!

Link to comment
Share on other sites

O sa le sugerez celor de la reprezentanta sa se uite si la pompa de motorina din rezervor sau la acel senzor de temperatura!!!Oricum cei de la reprezentanta din Timisoara sunt derutati rau de tot,sta masina de o saptamana la ei si nu reusesc s-o faca!!!Daca nici ei nu stiu s-o faca la cine sa te mai duci??Am uitat sa precizez,masina ajunge greu la 140 km si mai mult de 160 nu am reusit sa-i dau ,iar la 160 am ajuns pe o distanta mare de drum intins!!Afara mananc 8,9 litri la suta!
Link to comment
Share on other sites

O sa le sugerez celor de la reprezentanta sa se uite si la pompa de motorina din rezervor sau la acel senzor de temperatura!!!Oricum cei de la reprezentanta din Timisoara sunt derutati rau de tot,sta masina de o saptamana la ei si nu reusesc s-o faca!!!Daca nici ei nu stiu s-o faca la cine sa te mai duci??Am uitat sa precizez,masina ajunge greu la 140 km si mai mult de 160 nu am reusit sa-i dau ,iar la 160 am ajuns pe o distanta mare de drum intins!!Afara mananc 8,9 litri la suta!

 

 

si eu tot la reprezentanta am fost si nu au vazut nimic pe tester! dar dupa aceea am gasit pe cineva care a lucrat la reprezentanta si in 15 minute mi-a zis care e problema! dar marea probleme e ca nimeni nu stie unde e acel senzor si nici de unde se poate cumpara! <_< ! iti doresc bafta!

Link to comment
Share on other sites

Pai si unde e senzoru ala pana la urma?Ce rol are senzoru ala??

 

 

pai asta nu stiu nici eu de 3 zile tot umblu pe la reprezentante si sun in toate partile si nu am gasit decat presupuneri! dar cel mai sigur dintre toate e ca se afla in sistemul electri de control al pompei de injectie! oricum saptamana viitoare am vb cu un specialist in bmw si a spus ca o sa se uite el in detaliu la motor si la pompa de injectie!oricum rolul lui este de a asigura combustibilului temperatura necesara pt momentul injectiei in capul pistonului,daca el nu functioneaza si da eroare alimentarea cu combustibil este limitata de computerul de bord la minim>>>>putere 0 <_< ! !daca aflu mai mult te anunt! bafta!

Link to comment
Share on other sites

M-au sunat aia de la bmw,se pare ca sunt duse injectoarele <_< .Injectoarele au diuze?? pot schimba numa diuzele???Oricum ale mele am inteles ca's mai iftine ca nu sunt cu electronica in ele nu sunt pentru common rail!!!Cam cat e un injector din ala??
Link to comment
Share on other sites

M-au sunat aia de la bmw,se pare ca sunt duse injectoarele <_< .Injectoarele au diuze?? pot schimba numa diuzele???Oricum ale mele am inteles ca's mai iftine ca nu sunt cu electronica in ele nu sunt pentru common rail!!!Cam cat e un injector din ala??

 

si de data asta sunt siguri ?

Link to comment
Share on other sites

Injectoarele se repara la Sinaia la reprezentanta Bosch / Delphi. Am reparat acolo zeci(!) si merg perfect. 0728076229 - sa-ti dau relatia pentru treaba asta.

 

M47 nu are sensor de temperatura combustibil. Singurul care are oarecare legatura cu asta este senzorul de temperatura de pe chiulasa.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Injectoarele se repara la Sinaia la reprezentanta Bosch / Delphi. Am reparat acolo zeci(!) si merg perfect. 0728076229 - sa-ti dau relatia pentru treaba asta.

 

M47 nu are sensor de temperatura combustibil. Singurul care are oarecare legatura cu asta este senzorul de temperatura de pe chiulasa.

 

Corect alex.locatie beton si o recomand si eu tuturor ...poate fi folositor si altor colegi...beton! <_<

Link to comment
Share on other sites

Da!!Au pus alte injectoare si masina merge!!!Dati-mi ceva sugestii cum sa fac cu injectoarele,de unde sa iau,sa incerc sa le fac pe astea,sa schimb diuzele??!!!Ei zic ca toata cele 4 sunt duse,imi e cam greu sa cred asta,avand in vedere ca motoru merge rotund ,nu scoate fum si porneste bine!!!
Link to comment
Share on other sites

Da!!Au pus alte injectoare si masina merge!!!Dati-mi ceva sugestii cum sa fac cu injectoarele,de unde sa iau,sa incerc sa le fac pe astea,sa schimb diuzele??!!!Ei zic ca toata cele 4 sunt duse,imi e cam greu sa cred asta,avand in vedere ca motoru merge rotund ,nu scoate fum si porneste bine!!!

 

Foloseste numarul de la alex si le faci pe cele care le ai tu...toata increderea!

Link to comment
Share on other sites

N-am vazut ultimele mesaje care mi le-ati scris ,o sa sun la aia de la Bosch!!Cat costa reparatia la toate patru si cat timp dureaza,daca ma duc acolo le fac pe loc??Treaba cu reparatu e o chestie buna,adika o sa ma tzina ceva timp,ma refer sa nu pice iar dupa cateva luni???!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.