Jump to content

Da in nas


Recommended Posts

Azi, din senin, masina a inceput sa imi faca figuri. La accelerare, da in nas, isi da drumul, iar da in nas, iar trage,deci nu trage linear. Am facut plinul ca aveam benzina mai putina, gandind ca e ceva cu pompa si am mers ceva km incercand sa o turez mai mult. A avut acelasi comportament, adica a mers intrerupt, in panta nu prea tragea, chiar rateuri, iar relantiul ramanea uneori la 1200 de ture. Am scos mufa de la debitmetru, dar murea motorul si nu mai tragea deloc. Dupa mai multi km, am mai pornit, am oprit, si-a revenit brusc, deci a mers ca si inainte si asta chiar in drum spre un tester.

La testare, mi-a gasit urmatoarele erori:

70 sonda lambda

48 compresor clima

36 supapa aerisire rezervor

37 releu incalzire sonda lambda

41 debitmetru

12 traductor clapeta

Au fost resetate toate erorile si mi s-a spus sa revin dupa ce fac minim 50 de km, pt. ca e posibil ca erorile sa fi existat dinainte (cel putin mufa debitmetru a fost scoasa de mine azi), iar cauza va aparea in mod cert, prin aparitia , din nou, a unei erori corespunzatoare piesei defecte.

Dupa ce am plecat, pe drum, intreruperea a revenit, parca nu atat de evident, dar am simtit din nou.

Au fost schimbate acum 2 mii de km filtru aer + benzina, bujii, sonda lambda bosch, iar supapa de aerisire rezervor a fost schimbata cu una second. Debitmetrul a fost schimbat de fostul proprietar, masina a mers in parametri pana astazi.

Pareri?

<_<

Link to comment
Share on other sites

Azi, din senin, masina a inceput sa imi faca figuri. La accelerare, da in nas, isi da drumul, iar da in nas, iar trage,deci nu trage linear. Am facut plinul ca aveam benzina mai putina, gandind ca e ceva cu pompa si am mers ceva km incercand sa o turez mai mult. A avut acelasi comportament, adica a mers intrerupt, in panta nu prea tragea, chiar rateuri, iar relantiul ramanea uneori la 1200 de ture. Am scos mufa de la debitmetru, dar murea motorul si nu mai tragea deloc. Dupa mai multi km, am mai pornit, am oprit, si-a revenit brusc, deci a mers ca si inainte si asta chiar in drum spre un tester.

La testare, mi-a gasit urmatoarele erori:

70 sonda lambda

48 compresor clima

36 supapa aerisire rezervor

37 releu incalzire sonda lambda

41 debitmetru

12 traductor clapeta

Au fost resetate toate erorile si mi s-a spus sa revin dupa ce fac minim 50 de km, pt. ca e posibil ca erorile sa fi existat dinainte (cel putin mufa debitmetru a fost scoasa de mine azi), iar cauza va aparea in mod cert, prin aparitia , din nou, a unei erori corespunzatoare piesei defecte.

Dupa ce am plecat, pe drum, intreruperea a revenit, parca nu atat de evident, dar am simtit din nou.

Au fost schimbate acum 2 mii de km filtru aer + benzina, bujii, sonda lambda bosch, iar supapa de aerisire rezervor a fost schimbata cu una second. Debitmetrul a fost schimbat de fostul proprietar, masina a mers in parametri pana astazi.

Pareri?

<_<

aceleasi probleme ca si la mine ma punea in cap nu mai tragea problema s-a rezolvat cu alt debitmetru
Link to comment
Share on other sites

Ai incercat si tu sa scoti mufa? Cum tragea fara? Inainte de toata treaba asta, daca scoteam mufa, se accelera singura si merge normal. Acum, dupa ce am scos mufa, murea motorul instantaneu.

 

 

ai verificat fisele ? poate la schimbare bujii s-a tras aiurea de ele si s-a deteriorat una ..eu am patit faza asta ...daca ai cum urmareste seara daca fura curent ..

Link to comment
Share on other sites

fisele se verifica cel mai bine seara pt ca e intuneric ...te uiti si vezi daca exista mici scantei in zona de insertie cu bujia sau se ia o surubelnita mai lunga / ceva metalic evident cu protectie in zona mainii <_< ....si atingi in zona mentionata ,urmaresti daca apar scantei ...eventual rogi pe cineva sa accelereze ...bafta !.

Ps ..sper ca ai inteles cu explicatia asta modo grosso

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

deci asa era si la mine la debitmetru la ala dus daca luam mufa murea la ala bun daca iei mufa se tureaza concluzie:la tine e dus debitmetru asa ca sa nu o mai dam aiurea in tramvai cu presupuneri.

 

 

Cum adica doctore de BMW online ?!..ce tramvai , ce presupuneri ..MAi bine spune-i schimba ma debitmetrul daca nu e ala iti dau eu banii !.<_<

Link to comment
Share on other sites

ce model de debitmetru ai colegu cu clapeta sau fara ?ca iti trimit eu unul doar sa i faci proba platesti doar curierul ca sa i inchid gura la colegu myxage

+offtopic:colegu eu i povestesc din patite pe pielea mea si eu am fost cu masina la 3 service pana sa i-mi depisteze ce e si o iesit la mine" scurt la debitmetru" atat .dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme nu sunt expert in mecanica si nu dau cu presupusu are simptome ca la a mea si am zis ce am patit eu , daca nu esti in cunostiinta de cauza nu te baga ajuta omu nu sari la gatu la om

Link to comment
Share on other sites

Pana azi am scos mufa la debitmetru si se tura prima data, deci era ok. Deocamdata vreau sa mai fac ceva km fara sa mai deconectez nimic ca sa o pot pune din nou pe tester sa vad daca imi mai arata ceva. La o fisa sau bobina m-am gandit si eu. Oricum, multumesc de pareri!

 

ce model de debitmetru ai colegu cu clapeta sau fara ?ca iti trimit eu unul doar sa i faci proba platesti doar curierul ca sa i inchid gura la colegu myxage

+offtopic:colegu eu i povestesc din patite pe pielea mea si eu am fost cu masina la 3 service pana sa i-mi depisteze ce e si o iesit la mine" scurt la debitmetru" atat .dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme nu sunt expert in mecanica si nu dau cu presupusu are simptome ca la a mea si am zis ce am patit eu , daca nu esti in cunostiinta de cauza nu te baga ajuta omu nu sari la gatu la om

Am motor M50 2500 cmc, 24 valve, fara vanos, debitmetrul tre' sa fie ala cu 6 pini.

Link to comment
Share on other sites

Pe tester nu a mai iesit nimic azi, dar merge la fel, adica uneori merge perfect, alteori da in nas si nu trage. Am crezut ca merge bine numai la rece, dar acum a mers perfect si la cald. Urmeza sa imprumut un debitmereu , eventual sa mai fac un test in alta parte. La relanti tremura putin, uneori mai tare, alteori insesizabil. <_< :)
Link to comment
Share on other sites

Din ce am observat eu, cã am fãcut astãzi un test, ar pãrea sã fie un senzor, dar m-am gândit bine ºi nu exclud nici varianta cu debitmetrul. Se precizeazã faptul cã motorul a fost recent segmentat.

@turnerbj : sâmbãtã sunt liber, dacã vrei facem o probã cu debitmetrul meu.

Link to comment
Share on other sites

Acum am venit de la alt tester, mi-a iesit senzorul clapeta acceleratie si sonda lambda.. Erori resestate, tre sa revin, nu inteleg cu sonda, are 2 mii de km de cand am schimbat-o. Inclin sa cred ca senzorul de la clapeta e de vina, accelereaza uneori ceva de genul .../..................//.............../................................. , iar alteori merge linear, fara greseala.

@ ando: as veni sambata sa pun senzorul de clapeta de la tine si sa mai trec inca o data pe la didi la tester.

Link to comment
Share on other sites

Am masurat senzorul de la clapeta de acceleratie si este in parametri. In schimb, am zis sa mai incerc inca o data sa scot mufa de la debitmetru. Rezultatul: nu s-a mai turat cand am scos mufa si nici cand am pus-o inapoi, am incercat de cateva ori si cica e un semn ca debitmetrul e mort. Am mers fara cativa km, am oprit, am pornit, am lasat-o vreo ora, iar am mers cu ea, masina nu mai da in nas deloc cu mufa scoasa. Mai merg vreo 2 zile asa, dar cred ca asta e cauza. <_< Asadar, debitmetrul nu a fost schimbat sau a fost pus tot unul second pt. ca trebuia sa mearga cel putin 60-70 de mii de km.

Poate fi curatat cu alcool tehnic sau vreun spray?

E posibil sa fi cazut din cauza ca motorul consuma inainte ulei si dadea fum?

Edited by turnerbj
Link to comment
Share on other sites

Am masurat senzorul de la clapeta de acceleratie si este in parametri. In schimb, am zis sa mai incerc inca o data sa scot mufa de la debitmetru. Rezultatul: nu s-a mai turat cand am scos mufa si nici cand am pus-o inapoi, am incercat de cateva ori si cica e un semn ca debitmetrul e mort. Am mers fara cativa km, am oprit, am pornit, am lasat-o vreo ora, iar am mers cu ea, masina nu mai da in nas deloc cu mufa scoasa. Mai merg vreo 2 zile asa, dar cred ca asta e cauza. <_< Asadar, debitmetrul nu a fost schimbat sau a fost pus tot unul second pt. ca trebuia sa mearga cel putin 60-70 de mii de km.

Poate fi curatat cu alcool tehnic sau vreun spray?

E posibil sa fi cazut din cauza ca motorul consuma inainte ulei si dadea fum?

daca consuma ulei se poate ,si nu s-a schimbat la timp filtru aer si s-a dus.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca debitmetrul a fost schimbat cu unul second-hand.

Azi am mers tot fara mufa, apoi am pus-o la loc si a mers corect.

Oricum, am dat jos debitmetrul si l-am curatat cu spray de contacte si spirt, avea mizerie in el, s-a luat negru ca de fum pe carpa. L-am pus inapoi, am pornit, a mers putin intrerupt si si-a revenit, am venit acasa cu mufa conectata si a mers bine. Ramane sa mai testez zilele urmatoare, sa vad cum se mai manifesta.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca debitmetrul a fost schimbat cu unul second-hand.

Azi am mers tot fara mufa, apoi am pus-o la loc si a mers corect.

Oricum, am dat jos debitmetrul si l-am curatat cu spray de contacte si spirt, avea mizerie in el, s-a luat negru ca de fum pe carpa. L-am pus inapoi, am pornit, a mers putin intrerupt si si-a revenit, am venit acasa cu mufa conectata si a mers bine. Ramane sa mai testez zilele urmatoare, sa vad cum se mai manifesta.

daca l-ai dat jos ai vazut mai are litza aia mica pe el in interior asa in forma de pentagon prinsa? daca da in seamna ca inca mai e valabil.o sa vezi tu la consum daca mai merge sau nu.fara debitmetru consuma enorm.

Link to comment
Share on other sites

[

Azi am mers tot fara mufa, apoi am pus-o la loc si a mers corect.

Oricum, am dat jos debitmetrul si l-am curatat cu spray de contacte si spirt, avea mizerie in el, s-a luat negru ca de fum pe carpa.debitmetrul la M50 nu se curata,lita aia se curata singura,daca nu e defect debitmetrul mai mult ca sigur ai o bobina care face figuri.

Link to comment
Share on other sites

Lita era intacta, iar mizerie s-a luat si de pe ea. Consumul e normal.

M-am gandit si la treaba cu o bobina, dar ma gandesc la faptul ca la un motor in 6 nu poate sa fie atat de evidenta intreruperea, adica sa se puna efectiv in nas cand accelerez, daca ar fi vinovata doar o singura bobina. Oricum, nu exclud varianta asta. In afara de a le da pe rand afara ca sa vad mersul motorului fara una din ele, cum se pot testa eficient bobinele?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.