Jump to content

e60 530D model 231cp dupa 2005 cutie manuala


costinlogin

Recommended Posts

Salut,

 

Eu am un E60 525d 2005 cutie steptronic.

Sa stii ca aceasta masina nu este destinata mersului in special in orase aglomerate sau pe distante scurte.

E60 este o limuzina de 4,85 m care pentru orase aglomerate nu e prea comoda mai ales la parcari.

Mai ales fiind diesel si avand filtru de particule o sa ai numai probleme cu infundarea acelui filtru deoarece nu reuseste sa se regenereze (sa se curete) pe distantele scurte.

Nu inteleg pentru ce ai nevoie de 231cp pentru oras pentru ca nu reusesti cred nici 10% din capacitatiile ei reale sa le folosesti si mai ales vei avea un consum super mare (de la 15% in sus).

Cutia de viteze automata este o alegere foarte buna pentru orase aglomerate.

Eu la 525d am o medie la consum de 10-11%, numai in oras ajunge si la 13% si mi se pare destul de mult.

 

Salut :unsure:

 

Nu cred ca te-ai uitat la semnatura mea si nici nu cred c-ai observat in ce "oras" locuiesc altfel ti-ai fi dat seama ca nu marimea masinii sau consumul ei in oras ma sperie pe mine ci cat de greu sau usor vor fi struniti cei 231cp cu ajutorul unei cutii de viteze manuale :) Masina am nevoie sa fie mare deoarece am o famile destul de numeroasa, va fi folosita si in oras si la drumuri lungi, concedii etc. Va fi singura masina din familie eu neavand nevoie sa ma deplasez zilnic cu ea deoarece am 5 min de mers pe jos pana la munca :blink: deci o s-o foloseasca preponderent sotia in cursul saptamanii. Eu sunt cel care o conduce in week-end-uri si de asta vreau sa fie cat mai "fun to drive". Consumul de care imi vb tu de 10% il am eu la cea actuala in oras :bashwall: iar consumul unui 530d cu motor de 231cp e egal cu cel al tau cel putin pe hartie din datele date de producator ...si nu cred ca e gresit :blink: Initial si eu am vrut 525d cu manuala dar daca in acelasi consum poti avea cu aproape 50cp si 100nm cuplu in plus de ce sa nu merg pe varianta mai puternica ?:wub:

 

Faza e ca pe zi ce trece va fi din ce in ce mai greu s-o vand pe actuala din cauza "crizei" <_<

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Ma intereseaza si pe mine parerile celor care au avut/condus masina din titlu mai mult timp si in special in orase aglomerate sau pe distante scurte. In principiu vreau sa achizitionez una dar neaparat cu cutie manuala. Dupa cum stiti modelul are 500nm cuplu ...destul de mult pt. o manuala. Am condus cativa km una cu 218cp si 500nm si mai mult de a3-a nu am avut cum sa merg prin oras cu ea. Ce ma intereseaza de asemenea este impactul cuplului asupra cutiei de viteze manuale, ce implicatii are asupra ambreiajului si asupra turbinei tinand cont de aglomeratia urbana. Initial optam pt. un 525d de 177cp si 400nm cuplu dar dupa ce-am vazut motorul asta de 3000cc de 231cp scos in 2005 am "innebunit" <_< . Stiu o sa-mi spuneti sa iau automata si-am terminat problemele dar nu prea ma incanta. Astept pareri desi nu cred sa fie prea multe motorizari de genul asta aici pe forum cu manuala. Multumesc.

 

Salut,

 

Eu am un E60 525d 2005 cutie steptronic.

Sa stii ca aceasta masina nu este destinata mersului in special in orase aglomerate sau pe distante scurte.

E60 este o limuzina de 4,85 m care pentru orase aglomerate nu e prea comoda mai ales la parcari.

Mai ales fiind diesel si avand filtru de particule o sa ai numai probleme cu infundarea acelui filtru deoarece nu reuseste sa se regenereze (sa se curete) pe distantele scurte.

Nu inteleg pentru ce ai nevoie de 231cp pentru oras pentru ca nu reusesti cred nici 10% din capacitatiile ei reale sa le folosesti si mai ales vei avea un consum super mare (de la 15% in sus).

Cutia de viteze automata este o alegere foarte buna pentru orase aglomerate.

Eu la 525d am o medie la consum de 10-11%, numai in oras ajunge si la 13% si mi se pare destul de mult.

 

Salut,

 

Sa stii ca m-am uitat in semnatura din ce oras esti dar dupa cum ai zis tu mai sus "orase aglomerate sau pe distante scurte". Cuvantul "orase" este la plurar, nu? deci? Poate circuli si prin alte orase (Bucuresti de exemplu).Ca masina de familie e altceva, ptr concedii s.a.m.d., dar nu este facuta pentru circulatie prepoderenta in oras (ti-am zis cu filtru de particule).Crede-ma lucrez in domenii si am vazut destule.

Totusi e cred ca consumul e destul de mare fiind si un diesel.Aceasta e parerea mea.La varianta cu facelift te-ai uitat? Ca au lucrat baietii la consum, chiar daca au crescut puterea consumul a scazut foarte mult.

Tu ai cerut o parere, nu? Eu posed asa ceva si ti-am spus ce parere am.

Si eu mai detin o a 2-a masina (Audi) cu care si eu stau de cateva luni cu ea ca dupa cum ai zis si tu"criza" si de moca nu o dau.

In incheiere iti spun ca masina de familie mai bine i-ati AUDI (A6 3.0TDI Quattro).

De curiozitate ce masina deti acum?

Link to comment
Share on other sites

cam greu cu balansul!

am patit-o cand nu aveam cauciucurile de iarna.

dar am lasat in D si pleaca singura extrem de usor , nu rupe asa repede ca manuala aderenta.

 

Merge să faci şi balans, trebuie să apeşi fin pedala de acceleraţie.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

<_< faci misto de mine cu Audi sau ce ? Daca eu sunt fan BMW tu crezi ca ma dau in vant dupa Audi :bashwall:)) ? Eu din ce stiu filtrul asta de particule la BMW nu se regenereaza ...se schimba la 200 mii km ...gresesc ? Masina actuala e trecuta in semnatura ..e un e39 520D din 2002 Touring!!! acum intelegi de ce nu-mi fac probleme referitor la marimea masinii ? :) Apreciez opinia ta ...nu ti-am reprosat nimic. Cand vb de orase mai mari ma refer la un Iasi, Suceava, Piatra Neamt 1-2 ori pe luna ...cam astea ...Bucurestiul maxim 1-2 ori pe an si atunci mai mlt in tranzit. Masina va face zilnic cam 20-25 km in oras ...oras insemnand 2 strazi principale si cateva stradute printre blocuri :unsure:

 

Varianta facelift cade ...imi depaseste bugetul si n-as vrea s-o iau chiar cheala. Uita-te un pic la spec. si-o sa vezi ca si la variata asta de motorizare aparuta in 2005 de 231cp consumul e la fel cu cel de la 525d 177cp

Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

Eu din ce stiu filtrul asta de particule la BMW nu se regenereaza ...se schimba la 200 mii km ...gresesc ?

 

Exact aÂşa este.

 

A i sa ramai uimit dar tot auzisem de asa zisa curatare regenerare si nu credeam ca se face, doar se schimba la 200.000 , dar am intrebat un mecanic de la filaret g----e, si cica se regenereaza .

Link to comment
Share on other sites

Eu din ce stiu filtrul asta de particule la BMW nu se regenereaza ...se schimba la 200 mii km ...gresesc ?

 

Exact aÂşa este.

 

A i sa ramai uimit dar tot auzisem de asa zisa curatare regenerare si nu credeam ca se face, doar se schimba la 200.000 , dar am intrebat un mecanic de la filaret g----e, si cica se regenereaza .

 

 

E o posibilitate si sa se regenereze ca altfel n-ar tine pana la 200 mii km .... si iarasi e pozibil ca in traficul si in conditiile din Ro sa se duca mai repede de 200 mii km <_<

Link to comment
Share on other sites

Mie imi arata deja ca trebuie sa il schimb in 190.000km in loc de 200.000km si asta din cauza ca in ultimul timp am umblat numai prin oras.Deci cred ca depinde foarte mult si pe unde circuli.

 

asa cred si eu , cand merg mai mult in bucuresti are zgomotul ala infundat , da o fuga la filaret in srv si vb cu careva de pe acolo, nu de la birou!

 

edit: acum am vazut ca nu esti din bucuresti!

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

A i sa ramai uimit dar tot auzisem de asa zisa curatare regenerare si nu credeam ca se face, doar se schimba la 200.000 , dar am intrebat un mecanic de la filaret g----e, si cica se regenereaza .

 

Am auzit Âşi eu de regenerare dar nu funcĂžioneazĂŁ ĂŽntotdeuna.

Link to comment
Share on other sites

A i sa ramai uimit dar tot auzisem de asa zisa curatare regenerare si nu credeam ca se face, doar se schimba la 200.000 , dar am intrebat un mecanic de la filaret g----e, si cica se regenereaza .

 

Am auzit Âşi eu de regenerare dar nu funcĂžioneazĂŁ ĂŽntotdeuna.

 

indicat este sa se faca noaptea pt a nu se intrerupe procesul!

Link to comment
Share on other sites

filtru de particule se autocurata periodic... dar la 200.000 tb schimbat.

 

referitor la topic.. eu am 530d de 218cp manual.

 

consumul e mai mic decat la o automata, poti sa schimbi la cate rpm vrei tu, o idee mai performanta decat automata iar cu ambreajul nu am avut pb de 1an jumatate de cand am masina.

 

cea automata e mai usor de condus.... acum tu stii ce cauti, dar daca o conduce sotia mai bine ii iei automata.

Link to comment
Share on other sites

nu conteaza puterea... la fel este in aglomeratie si cu o masina puternica si cu una mai slaba... aceeasi nervi <_<

 

iarta-ma eram cam somnoros aseara ...am vrut sa spun cuplul ala de 500nm poate deveni destul de suparator in aglomeratie si cu o manuala nu ? Trebuie s-o cam tii din ambreiaj destul de mult nu ?

Link to comment
Share on other sites

nu am condus-o pentru ca am condus manuala ... eu raman pe automata .. sunt mai comod si pentru ce-mi trebuie mie e perfecta automata ...

 

dar pot sa iti zic ca ne-am dat un pic azi ... si trage un pic mai bine manuala ... asa mi s-a parut !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.