Jump to content

Sezon 2009


ionatan

Recommended Posts

Pentru noul sezon s-au efectuat o multime de modificari in regulament printre care:

 

1. pneuri slik

2. sistem de recuperare a energiei cinetice KERS

3. o noua arhitectura a elementelor aerodinamice - eleron spate si fata `

4. renuntarea la diversele apendice aero

 

Aceste solutii vizeaza reducerea costurilor de cercetare, mai ales cele legate de optimizarea aerodinamica. Prin revenirea la pneurile slik se castiga suficienta tractiune incat aspectul aerodinamic sa poata fi mult diminuat. Sistemul KERS a fost impus din dorinta de a indrepta eforturile inginerilor din F1 in realizarea unui sistem fiabil si eficient de recuperare a energiei cinetice in timpul franarii.

 

Solutiile adoptate sunt menite sa redeschida spectacolul de pe circuite. Dupa efectuarea primelor teste nu se poate afirma ca exista o echipa favorita, in zilele de teste fiecare echipa a avut piloti bine plasati si timpi destul de apropiati.

 

 

La sfarsitul lunii incepe spectacolul, mai sunt doar 17 zile.

 

Ar fi frumos sa discutam cate ceva pe marginea noilor prevederi din regulament si sa facem ceva previziuni.

 

O caricatura legata de configuratia actualelor masini F1

 

 

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

e o bataie de joc ce ajunge F1... ai uitat sa mentionezi ca turatia maxima a motoarelor va fi limitata la 18.000 rpm...din 2005 se tot estompeaza progresul tehnologic si se diminueaza semnificativ performantele monoposturilor cu pretextul sigurantei pilotilor. avand in vedere ca nu a mai murit nimeni in F1 de peste 15 ani mi se pare o prostie... pe langa asta este inlaturat aproape orice risc ... nebunia asta, riscul si frica faceau din F1 ceva atat de special ... iti dadea fiori ... mai nou a devenit doar un razboi al bugetelor si al tocilarilor cu laptopuri.

chiar aveam de gand sa merg pe la monza sau hungaroring anul asta.. dar nu cred ca mai merita avand in vedere preturile biletelor...

nu mai zic ca masinile din 2009 sunt urate cu spume <_<

Link to comment
Share on other sites

Pentru noul sezon s-au efectuat o multime de modificari in regulament printre care:

 

1. pneuri slik

2. sistem de recuperare a energiei cinetice KERS

3. o noua arhitectura a elementelor aerodinamice - eleron spate si fata `

4. renuntarea la diversele apendice aero

 

 

Ar mai fi o modificare importanta si anume ca acum un motor va fi folosit 3 curse <_<

Totusi aceste modificari au avut 2 mari motive:

1)Reducerea Costurilor

2)Apropierea performantelor intre constructori pentru spectacol

 

Sa speram ca dupa 10 ani de cand incearca sa faca ceva spectaculos prin aceste regulamente in acest an vor reusi.

Link to comment
Share on other sites

Sigur dupa ce Senna si Schumi au facut istorie pe pista e greu dar baietii care concureaza acum sunt foarte aproape unul de altul toti bine pregatiti si talentati, in ultimii ani diferentele dintre masini s-au micsorat iar accentul s-a pus pe constanta.

 

Regulamentul pt 2009 prevede ca titlul sa fie acordat celui care aduna cele mai multe GP pe locul 1 deci nu va mai fi totalul punctelor cumulate, asta datorita precedentului din sezonul abia incheiat cand Hamilton i-a suflat lui Massa titlul printr-o cursa tactica. Daca se vor infrunta din nou cu adevarat pt locul 1 pilotii vor deveni mai incisivi si se castiga la capitolul spectacol.

Link to comment
Share on other sites

Sigur dupa ce Senna si Schumi au facut istorie pe pista e greu dar baietii care concureaza acum sunt foarte aproape unul de altul toti bine pregatiti si talentati, in ultimii ani diferentele dintre masini s-au micsorat iar accentul s-a pus pe constanta.

 

Regulamentul pt 2009 prevede ca titlul sa fie acordat celui care aduna cele mai multe GP pe locul 1 deci nu va mai fi totalul punctelor cumulate, asta datorita precedentului din sezonul abia incheiat cand Hamilton i-a suflat lui Massa titlul printr-o cursa tactica. Daca se vor infrunta din nou cu adevarat pt locul 1 pilotii vor deveni mai incisivi si se castiga la capitolul spectacol.

 

Esti sigur de treaba asta, eu nu am auzit de asa ceva, ar fi destul de aberant.

Vrei sa zici ca un pilot termina 7 curse din 19 pe locul 1 si in restu curselor sa zicem ca iese in decor din vina lui si abandoneaza iar dintre ceilalti piloti nimeni nu mai are 7 victorii dar are dublu de puncte nu conteaza ala cu 7 victorii si in rest nimica castiga?(sincer nu cred asa ceva)

 

Singurul lucru la care conteaza victoriile este in cazul de egalitate de puncte atunci se iau nr victoriilor.

Link to comment
Share on other sites

Formula 1 nu mai este de mult un spectacol.

 

Speranta moare ultima, eu am urmarit in fiecare sezon cu interes, intradevar fata de anii '90(atunci eram prea copil nu stiam multe) e o diferenta enorma dar modificarile adoptate vor schimba putin fata F1, si testele din presezon de la Barcelona au fost adjudecate la timp de echipa proaspat infiintata BRAWN (da fosty echipa Honda)cu monopostul dezvoltat de ei BGP 001. Conducatorul echipei este si manager si inginer renumitul Ross Brawn inginer in cadrul echipei Ferrari el a preluat cu 1 euro echipa dupa ce anul trecut era ing la Honda.

 

Deci premisele sunt bune daca o echipa fara buget si sponsori renumiti are puterea sa gaseasca solutii incat sa bata recordul pe Circuit de Catalunya 1:18.926 un timp extrem de pretios daca tinem cont ca motorul de anu asta e limitat la turatii si este v8.

 

BMW a punctat constant la capitolul teste: Robert Kubica - BMW Sauber F1.09 - 1'20.217 - locul 6

Nick Heidfeld - BMW Sauber F1.09 - 1'20.338 - locul 8

 

Clasarea pilotilor in aceste teste nu este foarte relevanta deoarece condiitiile din cursa sunt greu de simulat, prima cursa va arata cu adevarat care echipa a gasit cele mai bune solutii tehnice in presezon.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare normal ca cel care ia cele mai multe premii de locul 1.. sa ia titlul, nu cel care ia cele mai multe locuri 2... ca prin absurd.. 1 ia de 2-3 ori locu 1 si restu numa locu 3-4.. si altu ia tot timpu locul 2... si nu e corect ca cel care nu a vazut in viata lui locu 1... sa ia titlu de campion.. e foarte ok, iei cele mai multe locuri 1 esti campion... ala care termina constant pe locu 2.. nu e campion.. e anonim.. ca termina pe 2..
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare normal ca cel care ia cele mai multe premii de locul 1.. sa ia titlul, nu cel care ia cele mai multe locuri 2... ca prin absurd.. 1 ia de 2-3 ori locu 1 si restu numa locu 3-4.. si altu ia tot timpu locul 2... si nu e corect ca cel care nu a vazut in viata lui locu 1... sa ia titlu de campion.. e foarte ok, iei cele mai multe locuri 1 esti campion... ala care termina constant pe locu 2.. nu e campion.. e anonim.. ca termina pe 2..

 

Inca nu e sigur daca aceasta solutie privind premierea cu medalii pentru locul 1, 2, 3 este adoptata pentru acest sezon dar cred ca asta e solutia potrivita pentru a favoriza depasirile. Altfel toate echipele vor incerca parcurgerea campionatului cat mai tehnic fara riscuri inutile cum spune si Cris MD.

 

Interviucu Bernie Ecclestone boss-ul Formulei 1 (copy-paste) -

 

 

Intrebari cu privire la sistemul de medalii, viitorul Campion in viziunea sa sau recentele certuri cu Luca di Montezemolo si Jackie Stewart; Ecclestone a incercat, bineinteles, sa evite unele raspunsuri directe apeland la umorul caracteristic.

 

Q: Are Felipe Massa personalitatea unui Campion Mondial?

Bernie Ecclestone: Desigur, Evident. Este un gentleman.

 

Q: Cine este favoritul dumneavoastra pentru titlu?

BE: Am sperat ca anul trecut Felipe sa faca ceva, asa ca sa speram ca va reusi in acest an. Lewis a avut ghinion cu an inainte si apoi a castigat Campionatul. Felipe a avut ghinion sezonul precedent, asa ca sper ca poate reveni.

 

Q: Cine este cel mai interesant tanar pilot?

BE: Vettel.

 

Q: De ce?

BE: Pentru ca e interesant.

 

Q: Ce parere aveti despre discutiile cu privire la Ferrari si FOTA?

BE: N-are nicio legatura cu Ferrari. Are legatura cu toate echipele. Au o intelegere. Vor exista discutii pentru viitor dar poate ca acum, cand am reusit sa reducem costurile foarte mult, vom putea sa le dam mai putini bani! N-au nevoie de atatia bani.

 

Q: Dar despre sistemul de premiere cu medalii?

BE: Uitati de cuvantul 'medalii'. Sunt de parere ca cel care castiga cele mai multe curse ar trebui sa castige Campionatul. Nu cred ca cel care este al doilea si are multe puncte ar trebui sa fie Campion Mondial, atat. Sper, sunt sigur de asta, un astfel de sistem ar face ca pilotii sa alerge pentru victorie. In sezonul trecut multi piloti s-au multumit cu pozitia a doua si n-au incercat sa castige pentru ca cele doua puncte in plus n-ar fi meritat riscul.

 

Q: Puteti impune asta pentru sezonul ce urmeaza?

BE: De echipe depinde impunerea unei astfel de reguli. S-au inscris deja in Campionat si ar fi o modificare de regulament, astfel ca e nevoie de aprobarea lor. Sper ca vor da dovada de suficienta maturitate pentru a fi de acord cu asta.

 

Q: Dar unii dintre piloti nu sunt de acord?

BE: Pentru ca nu inteleg.

 

Q: Va veti vedea cu Luca di Montezemolo cu ocazia acestei vizite in Italia?

BE: N-am nicio idee. Nu asta intentionez. Sunt aici; n-are legatura cu el.

 

Q: Si deci de ce sunteti aici?

BE: Doua lucruri, in primul rand am vrut sa vin aici pentru ca n-am mai fost niciodata; si un prieten m-a invitat - astfel ca, sincer, este un weekend in care voi cheltui putin.

 

Q: Va plac noile masini, sub noul regulament?

BE: In privinta modei trebuie sa te obisnuiesti cu noutatile. Pentru inceput, sunt multumit ca avem din nou pneuri slick, dar nu-mi plac aripile spate [care sunt] mici. Dar sa vedem daca-si fac treaba.

 

Q: Ar fi deci gresit sa privim aceasta vizita drept una diplomatica pentru a indrepta lucrurile intre dumneavoastra si Luca di Montezemolo?

BE: Nu chiar. Suntem in show-business.

 

Q: Introducerea KERS este corecta avand in vedere criza mondiala?

BE: Ei bine, n-am fost niciodata in favoarea introducerii KERS, si deci nu e bine sa ma implicati pe mine in aceasta discutie. Nu cred, indiferent ce sistem vor folosi in F1, ca va fi folosit si la masinile de strada. Oamenii nu prea stiu cat de mult va costa si pretul ar putea escalada - noi incercam sa reducem costurile.

 

Q: Care a fost reactia dumneavoastra la declaratiile recente ale lui Jackie Stewart despre cum conduceti acest sport - luati prea multi bani, echipele nu castiga suficient, critica asupra anularii curselor din America de Nord...

BE: Cand oamenii imbatranesc, de cele mai multe ori, devin putini senili. A fost afectat de asta putin prea devreme, atata tot.

 

Q: Noul Acord Concorde?

BE: Cateva echipe l-au semnat deja - nu-i nicio drama.

 

 

Un alt articol interesant cu explicatii asupra regulamentului din 2009:

 

Site-ul oficial al FIA a publicat un interviu cu Charlie Whiting, delegatul tehnic al federatiei, in care acesta incearca sa puna si mai multa lumina asupra noutatilor regulamentului tehnic pentru sezonul 2009.

 

 

Whiting vorbeste despre trei mari capitole: revizuirea aerodinamicii, introducerea pneurilor slick, sistemul KERS, motoare, regulamentul cu privire la Safety Car, testele private si folosirea tunelelor de vant. Iata care sunt principalele explicatii oferite:

 

- aerodinamica masinilor a fost restrictionata dupa indelungi cercetari [alaturi de directorii tehnici ai Renault, Ferrari si McLaren] pentru ca masinile din spate sa intampine mai putine turbulente; astfel, elementul cheie este reprezentat de partea din mijloc a aripii fata [o lungime de jumatate de metru] ce trebuie sa fie identica la toate monoposturile. Charlie Whiting spune ca s-a ajuns la definirea regulamentului ce mai implica o aripa spate mai inalta si mai ingusta, micsorarea si mutarea in spate a difuzorului sau interzicerea bargeboard-urilor si a apendicelor aerodinamice, dupa cinci sesiuni de lucru in tunelul de vant.

 

- Pneurile slick care vor fi folosite din nou incepand cu 2009 vor fi de patru compozitii, iar diferenta dintre aceste specificatii va fi una mai mare decat in 2008; si in acest an pilotii vor fi obligati sa foloseasca doua compozitii diferite pe parcursul unui Mare Premiu si, pentru spectacol, FIA a cerut Bridgestone ca diferentele dintre specificatii sa fie mai mari decat in trecut; japonezii n-au finalizat inca cele patru specificatii. S-a stabilit ca in 2008 diferenta per turul de circuit intre cele doua compozitii de pneuri impuse a fi folosite intr-o cursa era de una sau doua sutimi de secunda. Whiting spune ca, dupa parerea sa, in 2009 diferenta intre doua tipuri de pneuri va fi situata in jurul unei jumatati de secunda.

 

- Avand in vedere faptul ca nu toate echipele au ales acelasi drum pentru proiectarea KERS, Whiting este sigur ca la un moment dat una dintre idei se va dovedi a fi cea mai buna, "chiar daca in acest moment nicio echipa nu s-a diferentiat la acest capitol"; s-a discutat mult despre siguranta angajatilor echipelor si chiar a comisarilor avand in vedere masinile cu sistemul KERS montat, iar BMW au fost cei care au condus grupul special conceput pentru acest capitol in cadrul Overtaking Working Group. Exista o propunere pentru a ajuta comisarii de cursa cand acestia sunt nevoiti sa intervina la o masina ce se opreste pe pista - accident sau probleme tehnice; astfel, vor exista pe masini indicatoare [lumini] pentru statusul KERS si acestia vor sti daca interventia poate fi facuta in siguranta. Comisarii vor purta manusi de cauciuc si va exista un cod de culori pentru piese/componente.

 

- S-a renuntat la penalizarea cu 10 pozitii pe grila de start daca un pilot schimba motorul fara a respecta regula celor trei weekend-uri consecutive; acum, fiecare pilot va avea la dispozitie doar opt motoare pentru a trece prin tot sezonul si va fi penalizat atunci cand il va folosi pe al noualea. Asadar, cele opt motoare vor putea fi folosite de echipe dupa bunul plac. De asemenea, daca pana acum motorul 'de cursa' era folosit sambata si duminica, si un alt motor in antrenamentele de vineri, in cele 17 weekend-uri din 2009 monoposturile vor fi propulsate si vinerea de un motor 'de cursa'. De exemplu, un motor va fi folosit in antrenamentele de vineri pentru doua-trei-patru etape consecutive, acesta urmand sa fie inlocuit pentru sambata si/sau duminica de un altul - se pot face oricate schimbari/rocade, singura conditie fiind aceea de a nu folosi decat opt motoare.

 

- Linia boxelor nu va ma fi inchisa in 2009, insa va fi introdusa o perioada minima de timp in care un pilot poate ajunge la boxe odata ce Safety Car-ul va fi scos pe pista; se va cunoaste pozitia exacta a masinii pe circuit in momentul lansarii SC-ului, iar pilotul va vedea pe display, in secunde, perioada de timp pe care trebuie s-o respecte inainte de a intra la boxe.

 

- Limita de kilometri de teste a fost injumatatita pentru 2009 - de la 30.000 la 15.000 km - si au fost interzise testele pe parcursul sezonului; adica nu va mai exista niciun test cu sapte zile inainte de startul sezonului pana la sfarsitul anului - 31 decembrie 2009. Vor fi permise doar opt zile de teste aerodinamice pe linie dreapta - probabil opt zile pentru fiecare echipa; de asemenea, vor putea fi organizate cateva teste speciale pentru piloti tineri, cei fara superlicenta.

 

- Pana acum echipele puternice din punct de vedere financiar foloseau tunelele de vant in trei schimburi de personal, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, iar team-urile mai mici nu aveau cum sa tina pasul cu un astfel de ritm de dezvoltare; tunelul de vant va putea fi folosit de-acum doar 40 de ore pe saptamana, iar cei care vor incalca aceasta reglementare vor fi "aspru pedepsiti".

Link to comment
Share on other sites

WINTER TESTING BARCELONA 10 03 2009 PT1

 

 

Cateva filmulete interesante - se pot observa modificarile aerodinamice si noua arhitectura a masinilor de F1.

 

http://www.youtube.com/watch?v=_ebK1njx1IM...re=channel_page - apar si baietii nostri cu noul BMW - Sauber F1.09

 

http://www.youtube.com/watch?v=IIrakHN2ZAA...feature=channel

 

http://www.youtube.com/watch?v=7kAEMDcFAR4...feature=channel

 

Sunetul de pe pista este superb!!!

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

ArĂŁta mult mai miÂşto monopostul de anul trecut.

 

Personal m-as multumi daca asa "urata" cum e masina celor de la BMW sa puncteze la capitolul victorii cat mai repede. Daca castiga spectacolul de pe urma modificarilor chiar nu ar fi o problema design-ul. Dupa cum au decurs testele se pare ca s-au dus vremurile cand masinile erau foarte fiabile, s-ar putea sa asistam iar la motoare cuprinse de flacari si abandonuri pe ultimul tur.

 

Hai BMW Power!

Link to comment
Share on other sites

Australia GP, Melbourne

 

 

 

 

 

 

BMW Sauber n-au facut niciun secret din faptul ca vad 2009 drept sezonul in care vor ataca cele doua titluri si echipa se declara bine pregatita pentru startul ce va avea loc weekend-ul viitor.

 

Incepandu-si pregatirea pentru sezonul 2009 foarte devreme si fiind prima echipa care si-a testat pe circuit sistemul KERS, ca si pachetul aero de specificatie 2009, chiar daca n-au acaparat toate titlurile in perioada de pregatire, se poate spune ca BMW Sauber sunt cat se poate de bine pregatiti pentru startul in noul an competitional. Anul trecut au surprins placut in prima etapa, iar mai tarziu in sezon au reusit de asemenea si prima victorie. Team-ul lui Mario Theissen va beneficia de continuitate, stabilitate si o buna pregatire in presezon, aspecte ce nu pot fi trecute cu vederea nici macar de cei mai titrati rivali.

 

Sumar teste presezon

Robert Kubica: 5988 km

Nick Heidfeld: 6602 km

BMW Sauber: 15729 km

Locul I in clasamentul kilometrilor parcursi in perioada de pregatire

(Testele luate in calcul sunt cele din noiembrie '08 pana in martie '09)

 

Robert Kubica (2008: calificari - locul 2, final - abandon [accident]): "Astept cu cea mai mare nerabdare Marele Premiu al Australiei. Sunt fericit ca in sfarsit va incepe sezonul si vor inceta speculatiile din presezon. Va fi foarte interesant de vazut cat de competitive sunt intr-adevar echipele. Imi plac circuitele stradale, astfel ca Albert Park este unul dintre favoritele mele. Trebuie sa fii foarte precis. Si asta pe intregul circuit; trebuie sa ramai pe linia curata. Dar in acest an precizia va fi cu atat mai importanta pentru primul viraj de dupa start, unde vom avea prima lupta pentru pozitie cu aripri fata de specificatie 2009, mai mari. Sunt sigur ca va fi o cursa interesanta. In plus, Melbourne este un oras foarte frumos si oamenii creaza o atmosfera cu adevarat speciala pentru noi toti cei din Formula 1."

 

Nick Heidfeld (2008: calificari - locul 5, final - locul 2): "Astept cu foarte mare nerabdare startul sezonului in Australia. De aceasta data sunt extrem de curios cum se compara echipele si pilotii. E vremea ca speculatiile sa se opreasca; de-acum inainte numai faptele vor conta. S-au schimbat multe lucruri de anul trecut, iar asta inseamna multe intrebari fara raspuns inca: cum vor afecta aripile reglabile si KERS-ul cursele? Ce se va intampla la start, cand vom fi roata-la-roata cu aripi fata mai late pentru prima data? Depasirile vor fi cu adevarat mai usor de facut, asa cum testele facute ne-au lasat sa credem?"

 

"Testele din iarna trecuta n-au decurs atat de bine pentru noi si am surprins pe toata lumea cu performantele noastre in Australia. In aceasta iarna testele au mers destul de bine si sper ca aceasta impresie sa fie confirmata la Melbourne. A trebuit sa facem fata unor conditii meteo dificile si sunt de asemenea curios sa vad ce se va intampla pe Albert Park din acest punct de vedere, caci vremea poate fi foarte tomnatica in locul destinatiei mele favorite din martie."

 

Mario Theissen: "Anul trecut Nick a reusit locul al doilea pentru noi in prima cursa a sezonului, si speram ca si acum sa avem un start bun de sezon pe Albert Park. Mergem in directia potrivita cu BMW Sauber-ul F1.09; ambii piloti si inginerii au oferit un feedback pozitiv pe parcusul sezonului. In plus, Nick si Robert au facut simulari complete de cursa fara a intampina probleme tehnice. In ceea ce priveste KERS-ul, sistemul nostru va fi pregatit de cursa in Melbourne. Am rulat in mod regulat cu KERS-ul pe masini in teste si rezultatele au fost foarte bune. Acum nu mai trebuie decat sa cantarim plusurile si minusurile sistemului. Aspectul pozitiv este acela ca pilotii vor avea un plus de 82 CP pe durata a 6.6 secunde per tur. Totusi, sistemul adauga la greutatea totala a masinii si acest lucru influenteaza distributia greutatii si uzura pneurilor. Vom lua decizii in acest sens atat in functie de circuit, cat si un functie de pilot."

Link to comment
Share on other sites

Trece timpu repede si sigur, din vacanta dintre cele 2 sezoane ne-au mai ramas 4 zile pana la cursa si doar 2 pana la inceperea primelor antrenamente.

 

Pentru 2009 modificarile din regulament sunt urmatoarele:

 

- KERS

- slik-uri

- aripi fata late si reglabile din cockpit

- aripi spate inguste si inalte

- fara apendice aero

- 8 motoare per sezon (motoare ce trebuie sa ajunga pe parcursul a 17 etape, cate un motor la 2 curse)

- fara teste in sezon

- se pastreaza sistemul de punctare

- se va cunoaste nivelul de comustibil al fiecarei masini dupa calificare (prin cantarirea masinilor)

- sporirea numarului de aparitii media al pilotilor si inginerilor (pentru cresterea rating-ului)

 

Speram sa fie un an atractiv unde motoarele BMW sa isi arate cu adevarat fiabilitatea si performanta de care sunt capabile, iar baietii sa piloteze inteligent.

Link to comment
Share on other sites

FIA a revenit la modalitatea de acordare a titlului de campion . Castiga pilotul cu cele mai multe puncte , nu cu cele mai multe victorii

 

Da precizasem deja asta vre-o 2 posturi mai sus "se pastreaza sistemul de punctare' - e bine si asa, daca ai obs. in calificari deja s-au schimbat multe de la un sezon la altul, daca se schimba si sistemul de punctare probabil ca multi ar fi ramas in ceata.

Link to comment
Share on other sites

Importanta e situatia in sine, cei puternici in F1 sunt slabi zilele astea si foarte vulnerabili, monoposturile motorizate de echipele concurente sunt in frunte Brawn foloseste motoare Mercedes, Wiliams are motoare Toyota, Red Bull-Renault - Toyota, Mercedes si Renault ocupa locuri nu tocmai onorabile. Maine e o zi mare, astept sa vedem la lucru masinile pe toata durata cursei.
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum s-a scris pe aici ..adevarat multe modificari ...si nu tocmai pe placul tuturor DAR ...uite ca avem parte de rasturnari de situatie si implicit spectacol. Astept cu nerabdare cursa de maine ..sper sa fie una istorica :bashwall: ..nu mai conteaza cum arata masina ...important e sa-si faca treaba bine si sa aduca BMW pe locul 1 !!! maine sunt sanse mari de podium ....asa ca, sa le tinem pumnii maine incepand cu ora 9 AM la TVR1 :)

 

Ah si era sa uit poate printre toate schimbarile din 2009 se regaseste si disparitia lui Dan Alexandrescu din postul de comentator <_< ..ar fi o mare realizare a TVR !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.