Jump to content

volanta e46


Recommended Posts

salut tuturor

am o mica dilema. discul de ambreiaj e dus la fel si placa de presiune, iar mecanicul care le-a desfacut imi spune ca volanta e ok si nu ar trebui schimbata doar setul de ambreiaj. un alt mecanic ma sfatuieste sa schimb totusi si volanta deoarece e mai sanatos asa, in caz contrar s-ar putea sa am surprize neplacute.

cei de la bmw imi spun la fel

va rog daca cumva are cineva a avut o experienta similara sa ma ajute cu un sfat sau din contra voi intra mai rau in ceata.

multumesc.

ps

totusi setul de ambreiaj il fac rost la 250 euro iar volanta la 580 euro daca cumva stie cineva un pret mai bun <_<

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa schimbi kitu decat si daca observi nereguli atunci sa te mai gandesti si la volanta. mie imi trepideaza la rau la plecare si trebuie sa schimb si volanta...dar daca tu nu ai probleme de genu asta, schimba doar kitu. (parerea mea de nespecialist <_< )
Link to comment
Share on other sites

de unde esti tu asa de sigur ca tb sa schimbi volanta, doar ca tremura la plecare, ai fost la un mecanic si ti-a spus sa schimbi volanta sau au citi pe forum si te-ai gandit sa schimbi volanta ca tremura la plecarea dupa loc. De ce spun asta ca eram si eu cat pe ce sa schimb volanta asa prin auzite.Problema era de la topa de esapamanet era ceva rupt de acolo si trpida rau la plecare.Asa ca inante de a incepe sa schimbi mai bine dai 50-100 ron si economisesti 3000 ron cat este o volanta noua.Si in legatura cu ce spun cei de la Ab este si normal sa iti spuna ca tb schimbat si volanta cand schimbi ambreajul ca sa se umple si ei de bani.Daca ar fi sa ne luam de ce raspunsuri primim ar trebui sa schimbam totul.
Link to comment
Share on other sites

salut tuturor

am o mica dilema. discul de ambreiaj e dus la fel si placa de presiune, iar mecanicul care le-a desfacut imi spune ca volanta e ok si nu ar trebui schimbata doar setul de ambreiaj. un alt mecanic ma sfatuieste sa schimb totusi si volanta deoarece e mai sanatos asa, in caz contrar s-ar putea sa am surprize neplacute.

cei de la bmw imi spun la fel

va rog daca cumva are cineva a avut o experienta similara sa ma ajute cu un sfat sau din contra voi intra mai rau in ceata.

multumesc.

ps

totusi setul de ambreiaj il fac rost la 250 euro iar volanta la 580 euro daca cumva stie cineva un pret mai bun <_<

 

SchimbĂŁ kit-ul de ambreiaj.

Vezi cum se comportĂŁ maÂşina cu kit-ul nou de ambreiaj, nu schimba piese pe ghicite.

Link to comment
Share on other sites

salut tuturor

am o mica dilema. discul de ambreiaj e dus la fel si placa de presiune, iar mecanicul care le-a desfacut imi spune ca volanta e ok si nu ar trebui schimbata doar setul de ambreiaj. un alt mecanic ma sfatuieste sa schimb totusi si volanta deoarece e mai sanatos asa, in caz contrar s-ar putea sa am surprize neplacute.

cei de la bmw imi spun la fel

va rog daca cumva are cineva a avut o experienta similara sa ma ajute cu un sfat sau din contra voi intra mai rau in ceata.

multumesc.

ps

totusi setul de ambreiaj il fac rost la 250 euro iar volanta la 580 euro daca cumva stie cineva un pret mai bun <_<

 

SchimbĂŁ kit-ul de ambreiaj.

Vezi cum se comportĂŁ maÂşina cu kit-ul nou de ambreiaj, nu schimba piese pe ghicite.

 

De ce e mai sanatos sa schimbi si volanta? Kitt-ul e suficient in cazul descris de tine.

Link to comment
Share on other sites

volanta fiind cu centru dublu de greutate daca mergi mult cu discul uzat o strica si da plecarea cu tremurat de pe loc. e una din simptome cand pica volanta, chiar daca ai schimbat disc placa rulment. io zic sa le pui asa fara volanta ca si mie mi au ciripit baieti idei cu volante si merge masina de rupe de atunci am inca 50.000 km si nu am treaba cu volanta
Link to comment
Share on other sites

volanta fiind cu centru dublu de greutate daca mergi mult cu discul uzat o strica si da plecarea cu tremurat de pe loc.

 

Cum sunt distribuite centrele alea 2 de greutate si cum este locul lor geometric influentat de uzura discului?

Trepidatiile la plecare au mai multe cauze si e un topic pe tema asta.

La demontare se poate aprecia daca volanta e afectata, asa ca in cazul nostru asa cum a zis si Ciupanezu, este suficient Kit ambreiaj

Link to comment
Share on other sites

2 centre de greutate sau 2 poli opusi care determina ca motorul la oprire sa ramana intr un anumit punct. ma refer la momentul motor al pistoanelor in cilindru. si eu am zis doar ca e nevoie de kit insa am vrut sa i zic ceva de volanta. si daca volanta e afectata, nemaifiind centrele de greutate exact unde sunt localizate din fabricatie, poti strica in timp motorul afecteaza si pornirea, forteaza arborele motor si il poate rupe. pt ca fiind centrii decalati motorul mai da peste cap o data sau jumatate/sfert de cursa in sens de mers si apoi inapoi. nu sunt fizician dar am in cap ce fenomen se intampla. poate nu gasesc cele mai potrivite explicatii dar in mintea mea stiu ce spun.
Link to comment
Share on other sites

de unde esti tu asa de sigur ca tb sa schimbi volanta, doar ca tremura la plecare, ai fost la un mecanic si ti-a spus sa schimbi volanta sau au citi pe forum si te-ai gandit sa schimbi volanta ca tremura la plecarea dupa loc. De ce spun asta ca eram si eu cat pe ce sa schimb volanta asa prin auzite.Problema era de la topa de esapamanet era ceva rupt de acolo si trpida rau la plecare.Asa ca inante de a incepe sa schimbi mai bine dai 50-100 ron si economisesti 3000 ron cat este o volanta noua.Si in legatura cu ce spun cei de la Ab este si normal sa iti spuna ca tb schimbat si volanta cand schimbi ambreajul ca sa se umple si ei de bani.Daca ar fi sa ne luam de ce raspunsuri primim ar trebui sa schimbam totul.

 

mi-au spus 2 mecanici acelasi lucru, iar eu o sa o schimb la un al treilea (cred ca am gasit serviciul corect finally (thx to Ciupanezu). avand in vedere ca nu ma prea pricep nu stau sa cumpar piese pe ghicite sau ca zice x, y de pe forum. forumul e bun pt "comunicare", dar raspunsurile si rezolvarile tot din service vin (de obicei), parerea mea.

o zi buna si bine ai venit pe forum

Link to comment
Share on other sites

2 centre de greutate sau 2 poli opusi care determina ca motorul la oprire sa ramana intr un anumit punct. ma refer la momentul motor al pistoanelor in cilindru. si eu am zis doar ca e nevoie de kit insa am vrut sa i zic ceva de volanta. si daca volanta e afectata, nemaifiind centrele de greutate exact unde sunt localizate din fabricatie, poti strica in timp motorul afecteaza si pornirea, forteaza arborele motor si il poate rupe. pt ca fiind centrii decalati motorul mai da peste cap o data sau jumatate/sfert de cursa in sens de mers si apoi inapoi. nu sunt fizician dar am in cap ce fenomen se intampla. poate nu gasesc cele mai potrivite explicatii dar in mintea mea stiu ce spun.

 

 

...si deci lipsa materialului ca urmare a uzurii determina dezechilibrarea cu toate consecintele descrise....acum am inteles <_< . si deci sa schimbe volanta preventiv?

Link to comment
Share on other sites

ce masina ai si ce motor?! daca e 320d diesel ,oricunde, in orice program zice la kit ambreiaj, "verificati volanta cu masa dubla, daca necesita inlocuire "... <_<

 

 

asa ca nu sunt chiar vorbe in vant...la alte masini nu specifica...la

Link to comment
Share on other sites

ce masina ai si ce motor?! daca e 320d diesel ,oricunde, in orice program zice la kit ambreiaj, "verificati volanta cu masa dubla, daca necesita inlocuire "... <_<

 

 

asa ca nu sunt chiar vorbe in vant...la alte masini nu specifica...la

 

 

Acum vad ca e diesel...da se verifica cu atentie volanta..corect..

Link to comment
Share on other sites

2 centre de greutate sau 2 poli opusi care determina ca motorul la oprire sa ramana intr un anumit punct. ma refer la momentul motor al pistoanelor in cilindru. si eu am zis doar ca e nevoie de kit insa am vrut sa i zic ceva de volanta. si daca volanta e afectata, nemaifiind centrele de greutate exact unde sunt localizate din fabricatie, poti strica in timp motorul afecteaza si pornirea, forteaza arborele motor si il poate rupe. pt ca fiind centrii decalati motorul mai da peste cap o data sau jumatate/sfert de cursa in sens de mers si apoi inapoi. nu sunt fizician dar am in cap ce fenomen se intampla. poate nu gasesc cele mai potrivite explicatii dar in mintea mea stiu ce spun.

 

 

...si deci lipsa materialului ca urmare a uzurii determina dezechilibrarea cu toate consecintele descrise....acum am inteles <_< . si deci sa schimbe volanta preventiv?

 

am zis eu sa schimbe volanta? am spus ce ar putea insemna o volanta f uzata. a lui cu siguranta nu e, dar daca ar fi astea se pot intampla dupa logica mea, care este doar a mea, nu neaparat si logica buna. daca tu cauti nod in papura si te dai meserias da nu ai fost niciodata in stare sa strangi un surub e doar problema ta. repet sa inteleaga toata lumea. nu schimba volanta decat daca e vizibil f uzata, e deajuns kit ambreiaj. intelegeti bine, nu intelegeti nu mai intrati in astfel de polemici.

Link to comment
Share on other sites

exact , ai perfecta dreptate si nu vad de ce esti asa agresiv...eu am vazut intru-un tarziu ca e diesel cum dealtfel e scris mai sus, si acum e ok. excat asa cum zici...verificarea vizuala e importanta si numai apoi decizi schimbarea volantei. Ce nu e corect?...

Ai o logica foarte buna si e ok din ce vad eu, la putina experienta pe care se pare ca o afisezi prin atitudine, ai dat o solutie pertinenta si asta spune ca nu esti strain de mecanica.

Chestia impertinenta cu suruburile eu zici sa o pastrezi pentru tine personal, fiindca remarcile nu fac obiectul topicului la care participi.

Eu unul asa as face daca sa presupunem stau bine si cu finantele...preventiv, volanta as schimba-o ca tot e desfacut ambreiajul.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

ai fost ironic iar eu recalcitrant. imi cer scuze. nu sunt mecanic dar imi plac fiarele. lucrez intr o banca dar sunt pasionat de masini si repar singur aproape orice daca am cheile necesare.

pana la urma sa repare omu masina si sa fie cat mai ieftin pt el, nu conteaza ce pareri si ipoteze emitem noi

Link to comment
Share on other sites

ai fost ironic iar eu recalcitrant. imi cer scuze. nu sunt mecanic dar imi plac fiarele. lucrez intr o banca dar sunt pasionat de masini si repar singur aproape orice daca am cheile necesare.

pana la urma sa repare omu masina si sa fie cat mai ieftin pt el, nu conteaza ce pareri si ipoteze emitem noi

 

exact, multumesc de fair play-ul aratat. Ai PM

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Salutare.

 

AM citit in acest topic foarte mult despre volanta si KIT ambreiaj.

Va rog daca ati putea sa ma ajutati cu ceva sfat. Am fost la un service care mi-a spus ca ar trebuii sa schimb volanta si KIT-ul de ambreiaj.

Simptomele masinii sunt:

- trepidatie la relantii (putin mai mare decat la alta masina din gama E46)

- vibratie si sunet ciudat (aproape metalic) in momentul in care apas ambreiajul pana la jumate dupa care pe restul cursei nu se mai aude si nu mai vibreaza.

- in momentuk in care opresc contactul, masina cateodata se scutura.

- am fost si la un tester si am avut eroare de sonda lambda si releu bujii(cred ca astea nu sunt relevante cu simptomele de mai sus).

 

Credeti ca e ok sa schimb volanta si Kit-ul de abreiaj?

 

As vrea sa rezolv toate acestea pana de 15 iunie deoarece ar trebuii sa plec cu familia in concediu undeva spre sfarsitul lunii.

 

P.S. Un service bun in TM imi poate recomanda si mie cineva?

 

Model E46 Touring

260000 Km

320D 150CP

Edited by Qubikxxl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.