Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

M42 (184S1) mi se pare ca e noneuro ...

 

nu mai raspunde cu mi se pare...citeste mai sus si o sa vezi ca au fost persoane cu 318is E36 la rar si au iesit euro2 si mai explica ca o iesit eruo 2 ca are noxele inregula....

@blade: nu conteaza modelul caroseriei, ci codul motor !

iar eu am zis acel mi se pare, pt ca nu eram sigur... stiam ca e mare confuzie intre 184S1 (care e euro2) si 184E1 (care e noneuro)...

ce ti se pare asa de criminal in asta ?

 

BMW 318is din '92 - '99 are doua motorizari: M42 si M44, co codurile motor 184S1 (motor de 1,8) sau 194S1 (motor de 1,9).

interpretarea codului motor e foarte simpla... la M42 184S1 rezulta motorul de 1,8l , 4 cil , 4 supape/cil

 

18 (capacitatea cilindrica)__ 4 (nr cilindri)

 

Alte date pentru curiosi :

184E1=noneuro

206S1=noneuro

206S2=euro2

256S1=noneuro

256S2=euro2

164E1=noneuro

164E2=euro2

 

in rest, bafta maxima la pisicute !

Link to comment
Share on other sites

M42 (184S1) mi se pare ca e noneuro ...

 

nu mai raspunde cu mi se pare...citeste mai sus si o sa vezi ca au fost persoane cu 318is E36 la rar si au iesit euro2 si mai explica ca o iesit eruo 2 ca are noxele inregula....

@blade: nu conteaza modelul caroseriei, ci codul motor !

iar eu am zis acel mi se pare, pt ca nu eram sigur... stiam ca e mare confuzie intre 184S1 (care e euro2) si 184E1 (care e noneuro)...

ce ti se pare asa de criminal in asta ?

 

BMW 318is din '92 - '99 are doua motorizari: M42 si M44, co codurile motor 184S1 (motor de 1,8) sau 194S1 (motor de 1,9).

interpretarea codului motor e foarte simpla... la M42 184S1 rezulta motorul de 1,8l , 4 cil , 4 supape/cil

 

18 (capacitatea cilindrica)__ 4 (nr cilindri)

 

Alte date pentru curiosi :

184E1=noneuro

206S1=noneuro

206S2=euro2

256S1=noneuro

256S2=euro2

164E1=noneuro

164E2=euro2

 

in rest, bafta maxima la pisicute !

 

nu te tura asha tare ca nu am zis-o pe un ton sau ma rog propozitie ,fraza mai apasata,am zis doar ca e aiurea sa zici ca mi se pare cand nu stii sigur....noi asteptam ceva concret....pe 28 luna asta am raru si vin sa va zic ce im izic astia la bimaru` meu E36 318is 1993/6 cod motor 184S1 si o sa scriu aici da sigur am euro 2 ca asta e codu si noxele mi-au iesit de euro 2...intelegi?

 

asha ca relaxeaza-te ca nu suntem aici s ane certam ci doar sa ne informa sigur nu cu mi se pare.

 

eu nu m-am suparat am zis o opinie si asta e...

Link to comment
Share on other sites

vorba asta cu turatia imi apartine, dar vad ca o folosesti si tu :)

 

acum ca lucrurile sunt clare, nu e loc de suparare pe un forum... ci de discutie !

 

noi sa fim sanatosi si masinile noastre!

 

bafta maxima !

 

PS: totusi, am zis "mi se pare" ca sa nu dau o prostie drept certitudine :)

Link to comment
Share on other sites

vorba asta cu turatia imi apartine, dar vad ca o folosesti si tu :)

 

acum ca lucrurile sunt clare, nu e loc de suparare pe un forum... ci de discutie !

 

noi sa fim sanatosi si masinile noastre!

 

bafta maxima !

 

PS: totusi, am zis "mi se pare" ca sa nu dau o prostie drept certitudine :)

 

ma bucur ca ne putem intelege si ca esti de acord sa punem chestii concrete pe forum ca sa ne folosim toti de ele

 

si ca o paranteza treaba cu turatia o folosesc de cand ma stiu si daca vrei pot sa te invat s ialte expresii :))))))

 

@ B-50-XXL

 

da am si eu un 318 is si nu imi pare rau deloc ca l-am luat si pana mor tot bmw o sa am :) chiar daca nu are 200 cp ai unei Skode RS sau Ford ST sau Golf GTI e un BMW si oricati cai ar avea e o distractie sa conduci asha ceva !!!

 

 

Respect !

Link to comment
Share on other sites

M42 (184S1) mi se pare ca e noneuro ...

 

nu mai raspunde cu mi se pare...citeste mai sus si o sa vezi ca au fost persoane cu 318is E36 la rar si au iesit euro2 si mai explica ca o iesit eruo 2 ca are noxele inregula....

 

 

 

Noxele nu au nici o traba cu euro1,2 sau noneuro...daca iti ies noxele naspa TE RESPINGE, te trimite sa-ti rezolvi problema ( daca dai spaga 50 ron se rezolva)... ceea ce conteaza e codul de la motor

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...9294&st=180 cititi aici!

Link to comment
Share on other sites

eu am fost acum 4 zile la RAR cu un BMW 320i fabr. 08/1994 (inmatriculat 01/1995) cu motor M52 cod 206S3 si a iesit fara probleme, fara nici o interventie Euro2. Urez bafta si celorlalti care vor ajunge la RAR in viitorul apropiat :)
Link to comment
Share on other sites

scuze daca nu am postat unde trebuie dar am o intrebare: daca cumpar un ursulet de dincolo..din cate stiu e noneuro...si ininte de inmatriculare ii pun un motor de pisica, care din cate am vazut iese euro 2 la norma de poluare, lar accepta RAR-ul? dupa seria motorului care din cate stiu e de pisica pot afla daca e euro 2 sau nu sau anul fabricatiei?
Link to comment
Share on other sites

salut, nu am mai facut consultanta, dar masina am cumparat-o :), un 316 din 1994, 164E2 codul matorului. acum sper sa fie euro2. consultanta nu am mai facut-o pt ca orice norma iti iese la consulanta iese si la RAR-ul final, si nu poti depune contestatie.

E36 316i 07/94 164E2 - EURO2

 

salutare tuturor sunt nou pe forum si sunt nou si in lumea posesorilor de bmw-uri.

am o problema urgenta..... doresc sa cumpar un 318i din 12/91 limousine. problema e urmatoarea:

cel care o vinde zice k masina e euro1, dar eu tare ma tem sa nu fie non-euro. in loc sa platesc

630euro taxa, as da 1900 euro total aiurea.

E36 318i 12/91 184E1 - NON EURO

Aceeasi masina cu acelasi cod daca era din 12/92 iesea Euro 1

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea din experienta acumulata , E2 / E3 la urma codurilor motor la benzinare // an fabricatie minim 07/1994 la RAR - EURO2 . Nu am interesul sa vb prostii , am vazut nnnn cartzi iesite si mashini inmatriculate de mine ca intermediar acte auto // inmatriculari pe firma mea - xxxxxxxxxx , care asa au fost .

 

TAMPENIE ROMANEASCA : se iau dupa ce au inmatriculat anterior : daca in trecut - anul trecut de ex RAR-ul a dat la o mashina EURO 2 fiind din 92 poti sa obtzii si u si eu EURO 2 la aceeasi mashina - acelashi an , DAR CU CONDITZIA SA INDEPLINESTI CRITERIILE STABILITE DE ACEA MASHINA // sonde catalizatori etc etc etc .

 

TAMPENIE ROMANEASCA -- passat-uri 35i // intermediare - DIESEL // din 93 - au euro 2 // no comment !!! :)

Edited by b50xxl
reclama neautorizata
Link to comment
Share on other sites

salut, azi am facut targul pentru un 318 is foarte frumoasa masina din 27 09 1993, intrata in tara ieri, frumoasa si cu destul de multe dotari,

imi spuneti si mie daca pot exista probleme cu euro 1 sau 2 , proprietarul , vanzatorul, ma asigurat ca nu sunt probleme, de altfel el trebuie sa se ocupe de tot, pe miercuri imi aduce masina cu civ de la rar, ar putea sa faca el ceva interventii pentru a obtine E2????????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.