Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

@increatul98: in postul #103 spuneai ca RAR face cum vrea muschii lor cu acordarea normelor de poluare...

 

Asta cred si acum, si e posibil, la fel cum dau non-euro la o gramada de masini, sa dea si euro2 la o masina din 90, desi sunt multe neconcordante in ceea ce fac. De exemplu, la schadstoffarm E2, ei dau euro 2, cand nemtii au clar codificarea asta pentru euro1. De accea cred ca nu mai exista euro1 la noi, au sarit peste el, dar cu greselile de rigoare.

 

Caz concret, am adus acum multi ani o masina, pe cand era obligatoriu euro 2, si normal ca am crezut ca schadstoffarm E2 e euro2. Din pacate n-a fost, si am avut probleme. Ce vreau sa subliniez e ca mi-au spus sa merg inapoi in Germania sa ii pun euro2.

Ce-ar mai fi de zis...

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa te dezamagesc , insa criteriile de la RAR sunt confuze , la unele mashini se ia dupa cod motor / catalizator / sonda lambda , la altele doar dupa cod motor si anul de fabricatie .

 

In normele germane codul SCAHDSTOFFARM E2 - 0414 este EURO 1 insa .... bafta bafta sa iasa EURO 2 ai 60 % sanse sa iasa EURO 2 .

Te rugam sa ne tii la curent cu ce norma a iesit mashina din RAR .

Bafta

Masina este inca in Germania. Nu am cumparat-o dar vreau sa ma asigur ca voi primi norma EURO2.Codul motor nu il stiu.

Exista o posibilitate de a afla daca se incadreaza la normele de poluare EURO2 inafara de consultanta RAR?

A mea a iesit Euro 2 (E36 316i compact 11/1994),motor 164e2,dupa normele lor stiam ca e euro1 da la noi a iesit E2,cod motor E36 com 316i 1.6 M43 ECE 19940900 L M.

 

Dar in Brief iti era scris e2 sau euro2. V-as fi recunoscator daca ati atasa o fotografie cu cu locul unde se afla placuta cu codul motor! :twoup:

In brief era E2 si stiam ca e euro1 dar a iesit euro2

Link to comment
Share on other sites

Guest gorapetru
Nu vreau sa te dezamagesc , insa criteriile de la RAR sunt confuze , la unele mashini se ia dupa cod motor / catalizator / sonda lambda , la altele doar dupa cod motor si anul de fabricatie .

 

In normele germane codul SCAHDSTOFFARM E2 - 0414 este EURO 1 insa .... bafta bafta sa iasa EURO 2 ai 60 % sanse sa iasa EURO 2 .

Te rugam sa ne tii la curent cu ce norma a iesit mashina din RAR .

Bafta

Masina este inca in Germania. Nu am cumparat-o dar vreau sa ma asigur ca voi primi norma EURO2.Codul motor nu il stiu.

Exista o posibilitate de a afla daca se incadreaza la normele de poluare EURO2 inafara de consultanta RAR?

A mea a iesit Euro 2 (E36 316i compact 11/1994),motor 164e2,dupa normele lor stiam ca e euro1 da la noi a iesit E2,cod motor E36 com 316i 1.6 M43 ECE 19940900 L M.

 

Dar in Brief iti era scris e2 sau euro2. V-as fi recunoscator daca ati atasa o fotografie cu cu locul unde se afla placuta cu codul motor! :twoup:

In brief era E2 si stiam ca e euro1 dar a iesit euro2

 

In urma informartiilor culese de pe net, si cu ajutorul vostru (forumistilor de la bmwclub) trag o concluzie!

Tip model E36 cu tip motor M43 rezulta intotdeauna cod motor 164E2 daca masina este produsa intre 1993 si 1999.

Daca codul motor E36 Lim 316i M43 atunci probabilitatea de a fi incadrata masina la normele de poluare EURO2 sunt 90%.

 

Asta doar daca conform spuselor forumistilor ca codul motor 164E2 = EURO2

 

Daca cineva crede altceva va rog sa postati un reply sa va spuneti parerea

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa te dezamagesc , insa criteriile de la RAR sunt confuze , la unele mashini se ia dupa cod motor / catalizator / sonda lambda , la altele doar dupa cod motor si anul de fabricatie .

Criteriile la RAR nu sunt confuze, lumea e confuza. Ii auzi pe unii cu E36 din '91 spunand ca la RAR se dau norme dupa ureche ...

Baza de date aflata la dispozitia RAR - serviciul CTPC e una si aceeasi !

Link to comment
Share on other sites

b50xxl

 

 

 

concluzia: RAR nu face ceva ca asa vrea muschii lui, ci tocmai pentru ca asa este obligat de cele transmise de fabricanti, pentru toate marcile de masini, nu doar BMW... intelegeti odata ca nu e loc de eroare si nimeni nu face ce ii trece prin cap!

 

nu le iau apararea celor de la RAR (nu sunt nici pe departe niste sfinti), ci doar vreau sa se inteleaga odata ca nu de ei depinde acordarea unei norme de poluare chimica EURO...

 

 

 

Tin sa te contrazic, ca eu exact asta am patit - a facut RAR ce a vrut muschii lui !!! Inginerul de la RAR Cluj mi-a spus clar ca nu-l intereseaza ce scrie in BRIEF ( Euro 1) si ca toate masinile fabricate inainte de 1993 sunt NON-EURO, fara sa tina cont ca motorul e pe injectie, are catalizator si sonda LAMBDA. Tocmai ca nu se ia in considerare ce date da fabricantul daca are peste 15 ani. Daca vrei iti scanez nota de la RAR.

 

serios ? ti-a scris inginerul asta pe nota?

 

 

@increatul98: in postul #103 spuneai ca RAR face cum vrea muschii lor cu acordarea normelor de poluare...

 

Asta cred si acum, si e posibil, la fel cum dau non-euro la o gramada de masini, sa dea si euro2 la o masina din 90, desi sunt multe neconcordante in ceea ce fac. De exemplu, la schadstoffarm E2, ei dau euro 2, cand nemtii au clar codificarea asta pentru euro1. De accea cred ca nu mai exista euro1 la noi, au sarit peste el, dar cu greselile de rigoare.

 

Caz concret, am adus acum multi ani o masina, pe cand era obligatoriu euro 2, si normal ca am crezut ca schadstoffarm E2 e euro2. Din pacate n-a fost, si am avut probleme. Ce vreau sa subliniez e ca mi-au spus sa merg inapoi in Germania sa ii pun euro2.

Ce-ar mai fi de zis...

 

constat inca o data ca am scris degeaba sau ca nu m-ati inteles:

 

RAR nu tine cont exclusiv de documentele pe care i le prezinti la acordarea normei de poluare, cu exceptia Certificatului de Conformitate ECE...

 

pot spune inginerii ce vor ei, daca numarul de omologare generat de RAR Bucuresti (retineti: numai de aici se poate face asta!) corespunde cu echiparea de fabrica pentru o anumita norma de poluare EURO, asa ramane !

si nimeni nu mai are ce face... din pacate!

 

mai ramane varianta testului dinamic de performanta, dar "e bani multi" si nici macar nu ai garantia ca iti ies valorile de referinta pentru un nivel de poluare redus...

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea,m-am hotarat sa platasc taxa de poluare chiar daca rar-ul a scos-o non-euro,ce vreau sa va intreb...vreau sa tin masina mai mult de 2 ani,este posibil ca in 2011 sa numai pot circula fiinca este non euro? :twoup: :twoup: :D :D :D Edited by mihai_leu320
Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea,m-am hotarat sa platasc taxa de poluare chiar daca rar-ul a scos-o non-euro,ce vreau sa va intreb...vreau sa tin masina mai mult de 2 ani,este posibil ca in 2011 sa numai pot circula fiinca este non euro? :twoup: :twoup: :D :D :D

nu vor exista astfel de restrictii la circulatia cu masini noneuro, ci la inmatricularea lor...

gandtiti-va ce lobby puternic fac marii fabricanti de a fi impuse cat mai multe limitari pentru introducerea in circulatie a masinilor mai vechi de 20 ani...

pentru ei, orice masina veche inmatriculata, reprezinta o masina noua nevanduta!

Link to comment
Share on other sites

http://www.astazi.ro/gotostire.php?url=htt...F1686%3B3121951

eu cred ca e vrajeala... campanie electorala... :twoup:

e pe bune !!!

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=40268

 

asa ca lungiti-o cat mai mult cu numere rosii, provizorii, si nu mai platiti nicio taxa.

:twoup:

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

@B50XXL: ziceai ca nu am sanse?:twoup:

 

Azi mi-a venit raspunsul la cererea de consultanta. Caz similar cu cel al lui papadie.

 

318 is

03.1993

cod motor 184 S1

EURO 2

 

Mentionez ca si in brieful de germania aveam trecut EURO 2 si masina avea tuv valabil.

ma refeream strict la sansele de a schimba ceva...

si nu la faptul ca nu iti va iesi masina EURO2, pt ca am mai postat si in alte cazuri pt motoare ca al tau si am spus clar norma de poluare...

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.