Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

salutare tuturor sunt nou pe forum si sunt nou si in lumea posesorilor de bmw-uri.

 

am o problema urgenta..... doresc sa cumpar un 318i din 12/91 limousine. problema e urmatoarea:

cel care o vinde zice k masina e euro1, dar eu tare ma tem sa nu fie non-euro. in loc sa platesc

630euro taxa, as da 1900 euro total aiurea.

 

spuneti'mi va rog ce sa fac. masina are un pret bun, avand in vedere varsta si starea ei.

nu as vrea sa renunt la ea.

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

mersi. inseamna ca am dat de belea... asta este... imi voi lua un 316 sau 318 de dupa 92 sa fiu sigur ca nu e non-euro

 

Nici asa nu merge.

 

318is-urile din '93 ies in general Euro 2 insa nu intotdeauna.

Mergi cu seria de caroserie la RAR inainte de a achizitiona masina.

 

Am o cunostiinta cu 316 din '95 care a iesit Non Euro la RAR deci nu conteaza doar anul.

Link to comment
Share on other sites

Guest gorapetru
mersi. inseamna ca am dat de belea... asta este... imi voi lua un 316 sau 318 de dupa 92 sa fiu sigur ca nu e non-euro

 

 

depinde de avans.daca ai dat doar 100euro sau eu stiu....mai bine ii pierzi decat sa iti cumperi o masina care are non euro si sa platesti pe urma 1000si ceva de euro. BMW 316 are montat motor euro 2 din 93 luna 07. asa ca mare atentie tuturor celor care vor sa isi ia. documentati-va pe forum si veti vedea o gramada de informatii utile. mai bine cascati ochii decat sa cadeti in plasa. spor tuturor !!!!

 

apropos ...si eu cred ca masina e noneuro .... in cel mai bun caz euro 1

 

mai buna o bere... nu prea mananc dulce... :twoup:

 

 

cand treci pe la ZALAU - JUD SALAJ da un telefon .....ma simt dator :twoup:

Link to comment
Share on other sites

mersi. inseamna ca am dat de belea... asta este... imi voi lua un 316 sau 318 de dupa 92 sa fiu sigur ca nu e non-euro

 

Am o cunostiinta cu 316 din '95 care a iesit Non Euro la RAR deci nu conteaza doar anul.

pai nu conteaza!!!

 

poate fi si din 2008, daca acel COD MOTOR il incadreaza la normele de poluare chimica inferioare, e kaput !

 

cea mai inteleapta tranzactie e cea facuta cu nota de constatare RAR deja existenta, in care este trecuta negru pe alb norma de poluare !

 

sau cu certificatul de conformitate ECE...

 

adio neplaceri de ambele parti, fie ca esti vanzator, fie ca esti cumparator!

Link to comment
Share on other sites

norma germana " 30 D3 " ce euro o sa mi dea?? vreau sa mi i au un 318 din 98 (modelul dupa pisica)

Mai concret ??? Despre e46 probabil e vorba , nu ? Ce motor ? Ca un fapt divers pot sa va spun ca BMW e singurul producator auto care incepand cu 1998 ( nu stiu exact luna ) a introdus euro 3.

Link to comment
Share on other sites

.... un 318 din 98 (modelul dupa pisica)........

e clar, e vb de E46...

 

norma D3 este un altfel de norma (fiscala, de impozitare), nu de poluare chimica...

 

 

da...e46... si stiu ca D3 e norma lor(dupa care ei platesc taxele)..dar stiam ca are ceva legatura cu "euro .." la noi.Nu as vrea sa il cumpar si sa platesc o diferenta de 1000 de euro la inmatriculare.cum pot sa ma asigur ce euro are? ms :twoup:

Link to comment
Share on other sites

.... un 318 din 98 (modelul dupa pisica)........

e clar, e vb de E46...

 

norma D3 este un altfel de norma (fiscala, de impozitare), nu de poluare chimica...

 

 

da...e46... si stiu ca D3 e norma lor(dupa care ei platesc taxele)..dar stiam ca are ceva legatura cu "euro .." la noi.Nu as vrea sa il cumpar si sa platesc o diferenta de 1000 de euro la inmatriculare.cum pot sa ma asigur ce euro are? ms :twoup:

Dupa codul motorului.....trebuie sa fie 194E1 pentru a fi euro3. E pe motor , mai greu de ajuns la el si mai e pe un sticker in dreapta cum deschizi capota motorului..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am plecat in Germania dupa un BMW 316 ... si m-am intors cu un 518 din 95 :) ... acum sper sa se ia taxa ca sa nu dau statului 653 de euro .. daca nu asta e trebuie platita ... acum trebuie sa ma interesez cum fac cu numerele rosii in RO ca pe cele de Germania nu le pot tine decat pana vineri :lol: si sambata trebuie sa ma duc la un botez in Craiova ... deci am nev de masina + ca pana rezolv la RAR ce fac ... nu mai circul cu ea ;)

 

PS codul este 18 4 e2 .. daca am citi si eu prin forum .. am tinut cont de asta .. asa ca multumesc tuturor de au postat aici .... au fost de foarte mare ajutor in alegere.

Link to comment
Share on other sites

din pacate asa am auzit si eu, ca au prea mult de dat inapoi oamenilor care au platit deja taxa, si nu o s-o scoata..

oricum eu inca sper, in campania electorala.. :)

 

lysanu pune o poza cu masina, sa o vedem.

pt nr rosii: http://invatacum.blogspot.com/2008/06/cum-...rii-numere.html

 

am fost azi pentru numerele rosii ... maine o rezolv ... am platit toate taxele ... maine ma duc sa mi le iau ... poze inca nu i-am facut ... dar promit ca o sa le fac si postez ;)

Link to comment
Share on other sites

De curind un prieten mi-a adus un 318is E 36 coupe. fabrictie septembrie 91 inmatriculat prima data in iunie 92. O alta cunostinta a mers cu ea la rar si identificare.Toate bune insa problema a aparut in momentul in care a trebuit stabilita norma de poluare.In actele masini e euro2 insa conform testelor facute se incadreaza la euro3.Din cite am inteles actele masini au fost trimise la Bucuresti si voi primi raspunsul miine in legatura cu norma de poluare in care a fost incadrata masina.

Ati mai auzit de vre-un caz similar? care este factorul decisiv in stabilirea normei de poluare?

 

 

Multumesc.

 

 

erai norocos in cazul asta majoritatea care s-au dus la rar cu certificate de inmatriculare nemtesti pe care scria e2 sau euro 2 le-a scos masinile euro 1 :) si au platit taxa pentru euro 1 .Am si eu un coleg care si-a luat un golf de prin 92 pe certificatul de inmatriculare scria clar e2 si cei de la rar ( traim in romania) i l-au scos euro 1 ;)) soarta

Link to comment
Share on other sites

Ok ...

Am trecut de RAR.

BMW 316i din 10. 1993 serie motor 164 E1 in acte de germania schtadossssssssfffaaarm E2 este EURO 1. (dupa baza de date RAR).

ingineru a zis ca dupa noxe ar fi NON EURO ...dar nu conteaza noxele....

Deci poate ajuta pe cineva informatia!

Link to comment
Share on other sites

Ok ...

Am trecut de RAR.

BMW 316i din 10. 1993 serie motor 164 E1 in acte de germania schtadossssssssfffaaarm E2 este EURO 1. (dupa baza de date RAR).

ingineru a zis ca dupa noxe ar fi NON EURO ...dar nu conteaza noxele....

Deci poate ajuta pe cineva informatia!

dupa a 8-a 92 e euro 1,te asigur....:) eu am alta problema mi-au scos-o noneuro am un 316 sin 8-91'si de la bmw mi-au dat acte oficiale ca e euro 1.le-am trimis la bucuresti si astest un raspuns desi in carte deocamdata e noneuro si e 1300 taxa:((

Link to comment
Share on other sites

bmw 520i, fabricatie 11.1991, prima inmatriculare 07.1992, motor tip 206S2, 1991 cmc, a iesit EURO2. Aveti grija cand face testul de noxe sa iasa EURO2, ca altfel va treziti ca va da EURO1 sau NONEURO. In brief la mine nu scria nimic la norma de poluare, ma asteptam sa iasa NONEURO. Ca informatie sigura: RAR-ul tine cont numai de ce scrie in brief sau alte documente recunoscute oficial sau de tipul de motor si (posibil) de anul de fabricatie al masinii. Ce Schussel Numer are pe talon sau ce catalizator... nu conteaza pentru stabilirea normei EURO. Bafta si la restul.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.