Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

Salut , am si eu o nelamurire , trebuie sa ma duc sa fac raru si din cate am inteles exista posibilitatea ca baietii de la rar sa treaca norma de poluare a masini dupa nush ce criterii....

eu am un 316 compact din 95 , problema ar fi k in brief e trecut lla norma de poluare E2 ceea ce in mod normal inseamna euro2 , din cate am mai citit pe forumuri , posibil k din cauza k nu e trecut euro2 in brief ci E2 cei de la rar sa treaca k fiind euro1 .

mai ales k masina are itp reinoit la nemti in aprilie anul acesta si ar mai fi fost valabil la ei pana in 2010 si recunoscuta k euro 2,

 

Exista posibilitatea sa am vreo surpriza din partea celor de la rar cu privire la recunoasterea normei de poluare ?

Link to comment
Share on other sites

pt cei care ati facut rar-ul in alt judet decat bucuresti, in cat timp v-a venit raspunsul si cartea?

intreb deoarece am auzit ca toate raspunsurile vin de la comisia din bucuresti,

e adevarat, sau raspunsul poate fi primit pe loc, sau la maxim o zi, de la rar-ul din judetul respectiv?

e adevarat !

 

norma de poluare se stabileste odata cu numarul de omologare, pe care ti-l genereaza exclusiv RAR central (Bucuresti Grivita).

Link to comment
Share on other sites

mersi b50xxl.

 

And, in primul rand eu zic sa mergi din 2001 in sus, norma euro 3 e sigura de aici incolo, ca sa nu ai surprize la masini din 99-2000.

apoi pe brieful mare al masinii, care e documentul care atesta specificatiile din fabricatie, cum s-a mai zis aici, sa scrie euro 3.

era un tabel undeva, cu codurile exacte la fiecare euro. oricum pt euro 3 unu din coduri e "euro 3" trebuie sa fie scris exact.

pt codul motor, nu stiu. cativa posesori de e46 ar putea sa iti confirme.

Edited by increatul98
Link to comment
Share on other sites

Sal,am cumparat de curand un 318 i si pe brief scrie euro 2(nu d2 sau d3 sau alceva) ,iar pe caroserie pe tablita e 184 e1 ,iar cand am fost la rar mi-a trecut non euro ,vreau sa stiu dak se mai poate face ceva avand in vedere ca am toate actele care confirma ca e non euro.ms si astept ceva ajutor ms mult.
Link to comment
Share on other sites

daca pe brief scrie E1... era clar pentru toata lumea care a mai cumparat masini ca e non euro... is curios unde scrie euro2... pe brief, daca poti sa ne pui o poza, oricum ei se uita dupa codul ala, e1 e cam non euro... poate fi euro2..doar daca are montat ceva dupa care sa o aduca la nivel euro2.. da ptr aia.. trebuie o testare la ei daca ai chef sa dai 1000 de euro ptr asa ceva..
Link to comment
Share on other sites

azi am primit raspunsul de la Rar si nu stiu daca stiti toti povestea mea, pe scurt, am pus euro2 in germania dupa ce am luat masina, deoarece aveam suspiciuni ca nu are nici un euro. intr-adevar nu avea, conform celor spuse chiar de bmw din munchen.

m-a costat 375euro, si inca 25 schimbarea briefurilor (deci nu primul brief, ala asa ramane), acolo unde se fac nr provizorii.

 

si la rar, dupa o oarecare asteptare cu emotii, a iesit euro 2.

am asteptat raspunsul de la bucuresti o sapt dupa ce am facut dosarul la rar. el continea cam tot, inclusiv factura ca am pus euro 2.

deci au recunoscut euro 2, pt ca oricum, nu scrie nicaieri ca nu se recunoste, cred ca m-a ajutat si faptul ca noxele au iesit f bine.

 

sper sa ajute pe cineva povestea, care inca mai poate schimba ceva, ca pe mine cu siguranta m-au ajutat cele citite aici, intram mereu pe forum, sa gasesc cea mai buna solutie.

 

o intrebare pt cei care si-au inscris masinile, stiti pe unde trebuie umblat pt taxe, plata taxei de poluare, impozite etc?

 

LE: trebuie traduse briefurile sau acum se poate direct fara traducere?

Edited by increatul98
Link to comment
Share on other sites

mersi b50xxl.

 

And, in primul rand eu zic sa mergi din 2001 in sus, norma euro 3 e sigura de aici incolo, ca sa nu ai surprize la masini din 99-2000.

apoi pe brieful mare al masinii, care e documentul care atesta specificatiile din fabricatie, cum s-a mai zis aici, sa scrie euro 3.

era un tabel undeva, cu codurile exacte la fiecare euro. oricum pt euro 3 unu din coduri e "euro 3" trebuie sa fie scris exact.

pt codul motor, nu stiu. cativa posesori de e46 ar putea sa iti confirme.

cu placere !!!

 

din cate cunosc eu, si cred ca mai am ceva habar despre normele astea EURO, toate BMW-urile E46 au cel putin EURO 3 !!!

 

rog pe altii in masura sa ma contrazica sa o faca... dar cu argumente !

 

succes !

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

din cate cunosc eu, si cred ca mai am ceva habar despre normele astea EURO, toate BMW-urile E46 au cel putin EURO 3 !!!

 

rog pe altii in masura sa ma contrazica sa o faca... dar cu argumente !

 

succes !

 

nu fi asa sigur...

 

cum s-a zis mai sus, dupa 2001 e sigur...

inainte de 2001 nu se stie sigur :)

Link to comment
Share on other sites

Nu toate E46 au euro3. Tinand cont ca au intrat in productie in 98, moment in care norma euro3 nu era obligatorie. Cel mai simplu argument, am vazut o gramada de briefuri de Germania care erau euro2. Chiar am mers dupa un 320d 11/1999 care zicea vanzatorul ca e euro3, cand am ajuns acolo in brief scria clar euro2. Sunt si din anul 2000 care nu sunt euro3 pe diesel. In schimb motorizarile pe benzina pot sa iasa euro3 din 1999.
Link to comment
Share on other sites

daca pe brief scrie E1... era clar pentru toata lumea care a mai cumparat masini ca e non euro... is curios unde scrie euro2... pe brief, daca poti sa ne pui o poza, oricum ei se uita dupa codul ala, e1 e cam non euro... poate fi euro2..doar daca are montat ceva dupa care sa o aduca la nivel euro2.. da ptr aia.. trebuie o testare la ei daca ai chef sa dai 1000 de euro ptr asa ceva..

 

Draga cristi,pe brief scrie clar euro 2,deci ?astia incalca constitutia uniunii europene,cum sa o treci non euro dak pe act scrie ca e euro 2,iar ca si poluare a fost ininte cu o saptamina de RAR si de acolo ia zis ca masina indeplineste conditiile euro 2,nu mai inteleg nimik,te fac astia sa vb singur.

Link to comment
Share on other sites

am terminat si cu raru acum mai ramane sa platesc taxa de poluare si gata in sfarsit numere normale :),

nelamurirea care as mai aveao ar fi ce valoare va avea taxa de poluare, calculeaza doar dupa anul de fabricatie sau ia in considerare si luna, a mea de exemplu e fabricata in martie 1995 , ma gandesc k ar fi ok sa o includa la 13 -14 ani , :) e cineva care a platit deja taxa ?

Link to comment
Share on other sites

mai da detalii, an fabr, scrie euro2 pe brieful mare, adica cel cu specificatiile din fabricatie scos la data punerii masinii in circulatie?

s-ar putea sa mai existe o sansa, noxele trebuie refacute si incearca sa ai o copie dupa rezultate.. daca nu poti sa le faci la rar, la orice service, numai sa fie reale (unii zic ca nu conteaza noxele, dar din ce stiu eu, daca ies prost apar alte probleme).

 

din cate imi dau seama, dupa codul motor 184 e1, are euro2 pus dupa fabricatie, adica ulterior, si cam ar fi fost nevoie de acte doveditoare, dar daca noxele sunt bune, eu zic ca poti sa faci un dosar de contestatie.

adresa aceasta a fost data de un user aici pe forum, cand ai dosarul poti sa mergi personal.

 

REGISTRUL AUTO ROMAN

DEPARTAMENTUL COORDONARE BAZE DE DATE TEHNICE, POLUARE SI CONSULTANTA

Bucuresti - 010719, sector 1, Calea Grivitei nr. 391A

Tel.: 021 318.17.42 int. 251, 242

E-mail: ctpc@rarom.ro

Persoana de contact: ing. Adrian CRIT - Sef Departament

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.