Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

da sa ii fac in nass pa iei si taxa lor...o venit guvernanti nio si fac imnpresii aatea trebe calcatzi cu masinile care nu sunt inmatriculate in romania...mai alea de acei oameni care nu isi pot permite sa si le inmatriculezeacuma...pe tericeanu parca il vad strivit de un m5 e39 a carei taxe depaseste 10000 de euro traznasca in masca lor de pe fatza...loviar cacarea in tranvai de smecheri peste nopte...mult respect tuturor...JOS TAXA!!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
De curind un prieten mi-a adus un 318is E 36 coupe. fabrictie septembrie 91 inmatriculat prima data in iunie 92. O alta cunostinta a mers cu ea la rar si identificare.Toate bune insa problema a aparut in momentul in care a trebuit stabilita norma de poluare.In actele masini e euro2 insa conform testelor facute se incadreaza la euro3.Din cite am inteles actele masini au fost trimise la Bucuresti si voi primi raspunsul miine in legatura cu norma de poluare in care a fost incadrata masina.

Ati mai auzit de vre-un caz similar? care este factorul decisiv in stabilirea normei de poluare?

 

 

Multumesc.

eu am un 318is din 92 serie motor 184s1 si e noneuro. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Iasa non euro dar un prieten a schimbat sonda lamda la un 316 i e36 fabrica91 cu una de solenza din 2002 si a iesit euro 2

 

Imposibil.

 

Norma de poluare depinde de codul motorului, RAR-ul are o bazĂŁ de date.

DacĂŁ la ei ĂŽn baza de date motorul este non-euro, nu prea vĂŁd cum ai putea face ca sĂŁ iasĂŁ Euro 2.

Singura soluĂžie legalĂŁ ar fi fost sĂŁ facĂŁ un test dinamic care costĂŁ 2100 Ron.

 

Aia cu schimbarea sondei lambda cu una de la Solenza este o poveste..

Poate a dat ÂşpagĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

da stiu foarte bine ca se ia dupa motor si dupa tehnica masinii din anul respectiv .....cu spaga nu merge ca si eu am inmatriculat un glof 4 fabricat 05-2000 si mia iesit euro 2 si am dat la tovarasii de la rar ceva acolo da nu mo ajutat cu nimica am platit inmatricularea 5700 ron si un prieten tot golf 4 fabricat 11-2000 a iesit euro 4 va vine sa credeti? mie nu
Link to comment
Share on other sites

:)) iti arat factura ca doara io am platito cu mana mea si am facut o copie inainte sa depun dosaru ca am bagar sa dau in judecata o sa o trag la scaner maine si am sa postez sa vezi :bashwall: masina din anul 2000 iasa euro 2 masina a stat un an in parcare ca atunci cand am aduso pt euro 2 era 3000 euro taxa dar am stat un am si am dat 57 de mil cu toate taxele <_<
Link to comment
Share on other sites

asa ma gandeam si eu , omu carel vinde zice euro 3 - precizez cai neinmatriculat.

 

Mai asteapta si alte pareri,dar parerea mea sa nu iti pui 100% baza intr-un forum,si chiar daca teoretic este euro 3 cu rar-ul nostru nu te pui,au fost multe cazuri de incorectitudini..mai bine da-i o fuga cu ea pana la rar si vezi exact ce spun baietii inainte sa dai banii pe ea <_<

 

Edit Sau : http://www.rarom.ro/cs-uploads/21_anexaf.pdf

Edited by Chris.55
Link to comment
Share on other sites

tre sa scrie in brief d4

Am carte italia,este inca inmatriculata in italia si vreau sa o inmatriculez in Romania si nu stiam ce euro este. Pe talon scrie ca respecta norma 96/20CE-96/69CE, iar la o cautare pe google la aceasta sigla imi apare Euro 2. Sunt comfuz si nu stiu ce sa cred. Magandeam ca poate a inscris cineva de curand una identica si asa pot afla ce euro este.

 

 

 

 

 

TUTTE LE SIGLE PER RICONOSCERE SUBITO SE L’AUTO E’

EURO 1 – EURO 2 – EURO 3 – EURO 4

 

 

EURO 1 · 93/59 CEE con catalizzatore

 

EURO 2 · 96/69 CE

 

· 96/20-95/54 93/116-96/69-96/36

 

· 96/20-95/54 93/116-96/69-95/56-96/37

 

· 96/20-95/54 93/116-96/69-95/56-96/37-96/38

 

· 96/20-95/54 93/116-96/69-95/56-96/36-96/37-96/38

 

· 92/97/CEE-94/12 CEE-93/116 CE

 

· 92/97 CEE-94/12 CEE

 

· 96/20 CE-96/44 CE

 

· 96/20 CE-96/1 CE

 

· 96/20 CE-94/12 CEE

 

· 92/97 CE-96/69 CE

 

· 92/97/CE-96/69 CE-93/116 CE

 

· 96/20 CE-91/542 CEE PUNTO 6.2.1-B

 

· 96/20 CE-94/12/CEE-93/116 CE

 

· 96/20 CE-95/54 CE-94/12 CEE-93/116 CE

 

· 96/20 CE-96/69 CE-93/116 CE

 

· 96/20 CE-96/69 CE-95/54 CE-93/116 CE

 

· 92/97 CEE-94/12/CE-95/54CE-93/116 CE

 

· CE 96/20-93/116-96/69-95/56

 

· 1999/102/CE RIF.96/69/CE

 

· 98/77 CE

 

· CE 96/20-95/54-93/116-94/12-96/36-96/38

 

· 96/20 CE-95/54 CE-96/69 CE-95/56 CE

 

EURO 3 · 98/77/CE RIF.98/69/CE

 

· 1999/102/CE RIF.98/69/CE

 

· 92/97/CE-98/69 CE

 

· 98/69 CE

 

EURO 4 · 98/69 CE-B

 

· 1999/102/CE RIF. 98/69/CE-B

 

 

 

 

 

 

(Pubblicato su " IN GIRO " 1-2005)

Link to comment
Share on other sites

Daca e motorul de 105 KW - COD 256T1 sau T1-L - e 100 % EURO 2 .

 

Daca e motorul de 120 KW - COD 256D1 -- L - e 100 % EURO 3 .

 

Am cartile ro in fata cand tastez acest mesaj , dar sincer nu cred ca ai sanse sa ai motorul de 120 KW , eventual pus ulterior , mentionat in acte etc etc .

 

EURO 2 iese masina ta , garantat 100 % . Scumpa taxa , dar asta e ... e masina ta , buna rea scumpa sau ieftina e masina ta .

 

Bafta .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.