Jump to content

Recommended Posts

Deci m-am hotarat sa ii fac geometria deoarece la 160k/h aveam trepidatii in volan....si dupa geometrie a aparut o noua problema.....masina trepideaza acum intre 60 si 80 km/h ......am incercat sa o aduc la valorile initiale dar nu am mai reusit.......cand am facut geometria s-au pus in masina kilograme pe fata si pe spate deoarece asa cerea aparatul......cunoaste cineva care ar fi procedura corecta si valorile la care trebuie sa ajung cu ea?......Deoarece acel calculator nu avea valorile pentru masina mea E36 sedan 318i M43....185/65 R15....si am fost nevoit sa incerc cu valorile de la coupe cu aceleasi dimensiuni la anvelope.........ma poate lumina cineva?......
Link to comment
Share on other sites

Deci m-am hotarat sa ii fac geometria deoarece la 160k/h aveam trepidatii in volan....si dupa geometrie a aparut o noua problema.....masina trepideaza acum intre 60 si 80 km/h ......am incercat sa o aduc la valorile initiale dar nu am mai reusit.......cand am facut geometria s-au pus in masina kilograme pe fata si pe spate deoarece asa cerea aparatul......cunoaste cineva care ar fi procedura corecta si valorile la care trebuie sa ajung cu ea?......Deoarece acel calculator nu avea valorile pentru masina mea E36 sedan 318i M43....185/65 R15....si am fost nevoit sa incerc cu valorile de la coupe cu aceleasi dimensiuni la anvelope.........ma poate lumina cineva?......

 

Cauta pe cineva care sa aiba pe langa stand si valorile care le cauti pentru masina ta, eu am avut experiente neplacute cu asa zisi meseriasi aveau stand misto aparatura de ultima generatie da nu prea le nimereau, mi-au zis ca "stiu ei cum tre sa stea rotile" si dupa interventie masina mergea mai rau ca inainte.

 

Inca ceva verifica rotile sa fie echilibrate si in stare buna inainte sa faci reglaje la directie la fel busile, pivorii, bieletele.

 

Tremuratul e de la roti neechilibrate in primul rand, directia derglata iti da instabilitate, masina trage dreapta sau stanga si in timp uzeaza anvelopele dar tremurat mai putin.

Link to comment
Share on other sites

inainte de geometrie am avut aceleasi cauciucuri si jante de tabla insa mergea bine...dupa asa zisa geometrie a inceput sa faca asa...deci nu are cums a fie din altceva....ca daca era din roti facea de la inceput nu dupa geometrie......
Link to comment
Share on other sites

inainte de geometrie am avut aceleasi cauciucuri si jante de tabla insa mergea bine...dupa asa zisa geometrie a inceput sa faca asa...deci nu are cums a fie din altceva....ca daca era din roti facea de la inceput nu dupa geometrie......

 

Incearca sa mergi la Autosoft...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Azi am fost si eu sa imi fac geometria la roti, imi statea volanul usor inspre dreapta in linie dreapta si am zis sa ma duc sa corectez unghiul.Dupa ce fac geometria plec bucuros la drum si surpriza, volanul era mai tare inspre dreapta decat inainte de operatiune. Ma duc din nou la ei , ei imi arata ca e totul ok pe calculatorul lor doar ca ar fi poate o problema la masina, e posibil asa ceva?Am sa merg luni in alta parte sa o fac , sa vad ce mai zic si aia.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.