Jump to content

.... ca a doua masina


the_rifle

Recommended Posts

AVETI GRIJA CU ASTEA NON EURO

 

caci de la anu ,dacia 1310 nu va mai avea voie sa circule fara un catalizator aditional adaugat la evacuare si omologat la rar...cost undeva la 2500euro... <_<

 

Ar ĂŽnsemna dispariĂžia a 95% dintre 1300 Âşi 1310...

 

ParcĂŁ nu-mi vine a crede..

Link to comment
Share on other sites

AVETI GRIJA CU ASTEA NON EURO

 

caci de la anu ,dacia 1310 nu va mai avea voie sa circule fara un catalizator aditional adaugat la evacuare si omologat la rar...cost undeva la 2500euro... <_<

 

Ar ĂŽnsemna dispariţia a 95% dintre 1300 şi 1310...

 

Parcă nu-mi vine a crede..

 

 

N-ar fi rau.... Cu toate ca nu mai sunt chiar atat de multe.... (1300-1310)

Disparitia ar fi de 100% ca nimeni n-ar da 2-2500 de euro pt catalizatorul ala...

 

-un urs ca sa il aduci cum trebuie te costa minim 3000 euro-la mine au fost vopsit ,radiator ,furtune ,termostat ,pompa de apa noi,cuzinetii schimbati+distributie schimbata,masina vopsita toata+kit M tech 1,diferential autoblocant,interior recaro,amortizoare fata+spate+arcuri,toata articulatia fata.Asteapta-te ca in fiecare luna sa arunci niste bani in masina.Ca si senzatii sau feeling este peste E46 din punctul meu de vedere.

 

 

 

Avantajul este ca in acel moment voi avea motorul cutia si toate anexele de pe E36-le pe care-l am acum....

E30-ul nu tin mortzish sa arate extraordinar de bine...

Sa aibe articulatii si amortizoare schimbate, blocant raport 4,1 dou ascaune si volan sport si AIA E.... Jumulit tot interiorul jante de tabla pe 14 si hai la joaca...

 

Si daca in timp ii trag o vopsea foarte bine, daca nu , merge si nevopsit... si poate niste jante... ma rog si tot imi vine sa adaug si evacuare si admisie si turbo si biturbo etc etc etc.... :) Dar sa nu exageram...

amortizoare arcuri 2 scaune si volan jumulit interiorul si ATAT....

 

O sa-i pun amortizoare si arcuri FK - chiar daca sunt proaste 200 de euro

2 scaune FK 300 de euro

1 volan FK 50 de euro

 

550 plus manopera de schimbat motorul 400 = aproape 1000 + masina inmatriculata 500 de euro.....

 

1500.... si gata. SI cand mai am bani mai iau un blocant si o vopsesc...

 

Jmecheria este ca daca nu dau toti banii odata si o fac in timp nu o sa simt 3000 bagati in masina dar daca e sa cumpar acum un urs brici cu 3000..... nu-mi permit...

 

Sa ma vad eu cu E30-ul trecut pe numele meu intai...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

AVETI GRIJA CU ASTEA NON EURO

 

caci de la anu ,dacia 1310 nu va mai avea voie sa circule fara un catalizator aditional adaugat la evacuare si omologat la rar...cost undeva la 2500euro... <_<

 

Ar ĂŽnsemna dispariĂžia a 95% dintre 1300 Âşi 1310...

 

ParcĂŁ nu-mi vine a crede..

 

 

N-ar fi rau.... Cu toate ca nu mai sunt chiar atat de multe.... (1300-1310)

Disparitia ar fi de 100% ca nimeni n-ar da 2-2500 de euro pt catalizatorul ala...

 

-un urs ca sa il aduci cum trebuie te costa minim 3000 euro-la mine au fost vopsit ,radiator ,furtune ,termostat ,pompa de apa noi,cuzinetii schimbati+distributie schimbata,masina vopsita toata+kit M tech 1,diferential autoblocant,interior recaro,amortizoare fata+spate+arcuri,toata articulatia fata.Asteapta-te ca in fiecare luna sa arunci niste bani in masina.Ca si senzatii sau feeling este peste E46 din punctul meu de vedere.

 

 

 

Avantajul este ca in acel moment voi avea motorul cutia si toate anexele de pe E36-le pe care-l am acum....

E30-ul nu tin mortzish sa arate extraordinar de bine...

Sa aibe articulatii si amortizoare schimbate, blocant raport 4,1 dou ascaune si volan sport si AIA E.... Jumulit tot interiorul jante de tabla pe 14 si hai la joaca...

 

Si daca in timp ii trag o vopsea foarte bine, daca nu , merge si nevopsit... si poate niste jante... ma rog si tot imi vine sa adaug si evacuare si admisie si turbo si biturbo etc etc etc.... :bashwall: Dar sa nu exageram...

amortizoare arcuri 2 scaune si volan jumulit interiorul si ATAT....

 

O sa-i pun amortizoare si arcuri FK - chiar daca sunt proaste 200 de euro

2 scaune FK 300 de euro

1 volan FK 50 de euro

 

550 plus manopera de schimbat motorul 400 = aproape 1000 + masina inmatriculata 500 de euro.....

 

1500.... si gata. SI cand mai am bani mai iau un blocant si o vopsesc...

 

Jmecheria este ca daca nu dau toti banii odata si o fac in timp nu o sa simt 3000 bagati in masina dar daca e sa cumpar acum un urs brici cu 3000..... nu-mi permit...

 

Sa ma vad eu cu E30-ul trecut pe numele meu intai...

cum crezi ca arata tabla la un urs de cateva sute de euro? :)

faci cum vrei dar crede-ma e o gaura neagra cand vine vorba de intretinere,daca ti neaparat sa iei unul totusi verifica cat poti de bine lonjeroanele si oalele de la amortizor.Oricum majoritatea ursilor au fost pocniti in fata.Altfel 2,5 24 valve e motor foarte ok pentru caroseria asta.

Link to comment
Share on other sites

s-a notat. merci de sfaturi <_<

Tablaria chiar ma intereseaza sa fie ok . sa nu ma trezesc ca rup masina la propriu la primul drift....

Cum se verifica oala de la amortizor ? E suficienta o inspectie "ochiometrica" ?

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.