Jump to content

E36 6 cilindri vs E46 4 cilindri


the_rifle

Recommended Posts

Cam asa e cu randamentul: 105 sau 118 cai din 1895 cmc nu e chiar performanta <_<

Insa cuplul e mai mare la e46 316 decat la e36 318.

Motoarele de pe e46 sunt M43TU, si cred ca au o capacitate cilindrica mai mare ca sa poata sa faca fata greutatii mai mari a masinii.

 

Dar 316 si 318 au cate 2 supape pe cilindru pe amandoua masinile, asa ca de ce e E36 superior tehnic?

cum naiba de a facut BMW un asa motor ?! 105 CP din 1,9 L ,in perioada anilor 2000 ... sa fie datorita restrictiilor normelor de poluare? nu cred , ca nici macar nu e E 4 ... e o poveste asemanatoare cu acel 325e din anii 80-90 ... ma intreb asta pentru ca mi s-a oferit ocazia sa trec si eu la un E46- 316-2000 si are acest motor ... tipul cere 6000E pe ea si vrea pisica mea si ceva bani, nu multi... sincer , cred ca e net inferior ca performante E36-ului meu de acum (320coupe-'95) dar tentatia e mare...

 

 

 

 

ps: am vazut ca se dezbate doar povestea legata de un anumit tip motor, dar cred si intrebarea mea se incadreaza cat de cat temei topicului

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 274
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai inseamna ca ai probleme de exprimare. Titlul este "E36 versus E46".

 

@Bavaria: Da, exista o legatura. In E36 mori mai repede.

 

priveste partea buna a lucrurilor . Mori intr-o masina cu mai multe supape

Doamne fereste! Fiecare moare cand ii vine randul! Poti sa mori si intr-o masina cu 12 airbaguri la fel de frumos! <_<

Link to comment
Share on other sites

Cam asa e cu randamentul: 105 sau 118 cai din 1895 cmc nu e chiar performanta <_<

Insa cuplul e mai mare la e46 316 decat la e36 318.

Motoarele de pe e46 sunt M43TU, si cred ca au o capacitate cilindrica mai mare ca sa poata sa faca fata greutatii mai mari a masinii.

 

Dar 316 si 318 au cate 2 supape pe cilindru pe amandoua masinile, asa ca de ce e E36 superior tehnic?

cum naiba de a facut BMW un asa motor ?! 105 CP din 1,9 L ,in perioada anilor 2000 ... sa fie datorita restrictiilor normelor de poluare? nu cred , ca nici macar nu e E 4 ... e o poveste asemanatoare cu acel 325e din anii 80-90 ... ma intreb asta pentru ca mi s-a oferit ocazia sa trec si eu la un E46- 316-2000 si are acest motor ... tipul cere 6000E pe ea si vrea pisica mea si ceva bani, nu multi... sincer , cred ca e net inferior ca performante E36-ului meu de acum (320coupe-'95) dar tentatia e mare...

 

 

 

 

ps: am vazut ca se dezbate doar povestea legata de un anumit tip motor, dar cred si intrebarea mea se incadreaza cat de cat temei topicului

 

Depinde ce vrei de la masina, eu am avut e46 316 si l-am dat si am luat un e36 320. E46 e putin mai mare, la confort are un +, dar sa nu te astepti la cine stie ce performante adica ca o masina de oras e ok. In afara ajunge destulde greu la 160-170 km /h si nu te astepta sa iti consume cu mult mai putin decat un 2.0 poate cu 2 litri cel mult.

Link to comment
Share on other sites

Cel putin se spune ca M3 E36 are cea mai buna manevrabilitate din toate timpurile...

 

Foarte puĂžin probabil.

 

Bineinteles, nu vorbesc de un E46 cu placute aftermarket,

 

Ai folosit vreodatĂŁ plĂŁcuĂže aftermarket Âşi Ăži s-au pĂŁrut foarte slabe?

Link to comment
Share on other sites

... pe cand E46 318 are DOAR M43 (motor produs incepand din 1992....) cu 2 supape pe cilindru ( toate !!!! incluzand coupe-ul !!!! )..... In ignoranta lor multi useri de E46 au senzatia ca n-au 'cazane' si ca au mari motoare destepte "cu tehnologie mai noua".....

 

 

Man, cred ca nu ti-ai facut bine temele inainte de a deschide acest topic, no offence... <_<

1. E46, 318 NU are DOAR M43 ca si motor.

Motorul M43TUB19 (la care probabil te referi) a fost fabricat intre 1998 si 2001 si a echipat 318-le. Avea un volum de 1895 cmc, cu 118 CP (87 kW), 8 valve si atingea suta in 10.4 secunde.

M43 a fost sucesorul lui M40. Primul M43 pus pe un E46 318i, a fost M43B19, incepand din 1998 si a fost cel mai "mare" motor M43. A echipat intre 1998 si 2001 318i-ul si 318ci-ul. Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M43

 

2. Incepand cu anul 2002 si pana in 2003, modelele 318i/ci/ti au fost echipate cu motorul N42B20. Acesta este un motor de 1995 cmc, 143CP (105kW), 16 valve si atinge suta in 9.3 secunde. Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E46#2002

 

3. Din anul 2004 si pana in 2007, 318Ci-ul a fost echipat cu motorul N46B20. Motor tot de 1995 cmc, dar de 150 CP (110kW), tot cu 16 valve, si atingand suta in 9.2 secunde. Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E46#2002

 

Deci intre primul motor care a echipat E46-ele 318i, M43B19 si motorul N42B20, este o MARE diferenta.

Iar motorul N42B18, care a echipat intre 2001 si 2003 316i/ti-ul E46, in anul 2001 a castigat titlul la categoria " International Engine of the Year".

 

Nu s-a vrut a fi o lectie, dar nici nu m-am putut abtine cand am vazut ca se emit tot felul de idei care nu au o acoperire macar.... documentaristica :)

Edited by Catzus
Link to comment
Share on other sites

Cel putin se spune ca M3 E36 are cea mai buna manevrabilitate din toate timpurile...

 

Foarte puĂžin probabil.

 

Bineinteles, nu vorbesc de un E46 cu placute aftermarket,

 

Ai folosit vreodatĂŁ plĂŁcuĂže aftermarket Âşi Ăži s-au pĂŁrut foarte slabe?

 

Nu am folosit placute aftermarket.De ce as folosi cand se gasesc placutele recomandate de producatorul masinii?

Nu trebuie sa folosesc pentru a imi da seama ca sunt de foarte proasta calitate.Am condus insa masini cu placute aftermarket, am prieteni care au folosit placute aftermarket si se plangeau tot timpul de ele.

Link to comment
Share on other sites

matizul e de 2 ori mai sigur ...

duby iati matiz si hai sa ne ciocnim frontal sa vedem care iese prin parbriz eu zic ca iti bag motoru meu cu 6 cilindrii in cabina <_< glumesc, ii destul de slab E36 in caz de accident da aia nu inseamna ca il vand sa imi iau Volvo ca ii mai sigur

Link to comment
Share on other sites

Vorbeam de E46 318 nu 316...

 

 

http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumbe

 

Aici scrie ca E46 318 este echipat DOAR cu motoare in 2 supape....

ok. Nu conteaza.... deja ma plictiseste subiectul.... Pt cine vrea sa creada ca E46 318 e mai ok pe motorizare decat un E36 325 de exemplu n-are decat....( e o simpla coincidenta ca am motorul de 2.5 pe E36... nu asta am vrut sa subliniez...)

 

Daca vorbim de motoare in 4 cilindri cred cu convingere ca motorul de E36 318 IS NU SE COMPARA cu cel de E46 318i care-mi pare o infectie de motor...

 

Daca ma insel, gresala mea. Sper sa nu se ofenseze nimeni ca-mi exprim liber parerile despre E46...

 

Am iesit de pe topicul asta....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Bineinteles, nu vorbesc de un E46 cu placute aftermarket, cu nu stiu ce jante penibile, aftermarket, care are 90% din piese aftermarket sau de la donatii.

 

 

Oare ce sa aleg dintre niste componente stock Bilstein fabricate in Romania si niste aftermarket-uri fabricate in Germania ? (sa zicem swag sau mayle... )

 

 

Grea intrebare nu ?

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

pacat ca te contrazic datele tehnice <_<

 

0-100 km/h

cuplu

viteza maxima

 

toate ii sunt favorabile e46 318i in defavoarea e36 318is

 

Nu trebuie sa te superi . Ai spus ca scopul topicului e sa iti pui lumea in cap :)

Link to comment
Share on other sites

Bineinteles, nu vorbesc de un E46 cu placute aftermarket, cu nu stiu ce jante penibile, aftermarket, care are 90% din piese aftermarket sau de la donatii.

 

 

Oare ce sa aleg dintre niste componente stock Bilstein fabricate in Romania si niste aftermarket-uri fabricate in Germania ? (sa zicem swag sau mayle... )

 

 

Grea intrebare nu ?

 

Deloc.Pentru mine ar fi simplu, le-as alege pe cele originale.Nu ma intereseaza unde sunt facute.Putine piese mai sunt facute in Germania.

Link to comment
Share on other sites

Te inteleg, dar testul pe e36 a fost facut pe o masina cu NUMAI 1 airbag, fara airbag la pasager, fara airbaguri laterale in usi....

De aceea, a iesit prost.

Dai click din lista aia pe bmw 1997, pe pisica, si vezi de ce are scoru slab, il are ca nu are decat un airbag masina testata de ei....

Link to comment
Share on other sites

Te inteleg, dar testul pe e36 a fost facut pe o masina cu NUMAI 1 airbag, fara airbag la pasager, fara airbaguri laterale in usi....

De aceea, a iesit prost.

Dai click din lista aia pe bmw 1997, pe pisica, si vezi de ce are scoru slab, il are ca nu are decat un airbag masina testata de ei....

 

cu 1 airbag cu 10 tot mi se pare incredibil ca matizul care abia poate sa fie numita masina are mai multe stele (dublu)

Link to comment
Share on other sites

Te inteleg, dar testul pe e36 a fost facut pe o masina cu NUMAI 1 airbag, fara airbag la pasager, fara airbaguri laterale in usi....

De aceea, a iesit prost.

Dai click din lista aia pe bmw 1997, pe pisica, si vezi de ce are scoru slab, il are ca nu are decat un airbag masina testata de ei....

 

cu 1 airbag cu 10 tot mi se pare incredibil ca matizul care abia poate sa fie numita masina are mai multe stele (dublu)

 

Matizul este piesa de masina dupa parerea mea.Banuiesc ca atunci cand au facut test-crashul era si clima pornita.

Se observa o oarecare reducere a puterii motorului in acel moment, deci banuiesc ca viteza de impact a fost mai redusa si de aici si stelele castigatoare.Dar este doar o supozitie.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.