Jump to content

E36 6 cilindri vs E46 4 cilindri


the_rifle

Recommended Posts

  • Replies 274
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

DA ...un rezumat se poate ?

 

 

Cei care au E36 sunt in general cocalari si manelisti, cei cu E46 sunt de la conferentiari in sus.Bineinteles exista si exceptii.

Motorul M44 este mai bun decat M43 desi un E46 318i este mai rapid decat un E36 cu M44.A se vedea avantajul lui E46.

E36 are juma de stea la crash-test, E46 are stele la greu.Iar E46 avantajat.

Cine are E46 spune ca masina este rupta din rai, cine nu are E46 nu confirma acest lucru.

E36 are o imagine proasta datorita celor care asculta manele si au lanturi+burti mari.

E46 are o imagine mai buna deoarece proprietarii nu asculta manele.

Cam atat deocamdata.

Link to comment
Share on other sites

Mai nou compari E36 318is cu 318-le?! <_< Frate,ai fost traumatizat de mic...cu castane banuiesc... Haidi pa ca deja o dai in diverse!!!

P.S: Uita-te la titlul topicului pe care chiar tu i l-ai dat ca sa vezi ce comparatie ai inceput:" E36 6 cilindri vs E46 4 cilindri"!

Link to comment
Share on other sites

Mai nou compari E36 318is cu 318-le?! <_< Frate,ai fost traumatizat de mic...cu castane banuiesc... Haidi pa ca deja o dai in diverse!!!

P.S: Uita-te la titlul topicului pe care chiar tu i l-ai dat ca sa vezi ce comparatie ai inceput:" E36 6 cilindri vs E46 4 cilindri"!

 

si daca aduc in discutie si motoarele de 4 cilindri de pe E36 unde e neajunsul ? te pierzi in detalii ?

 

Scuz-ama, dar titlul topicului nu e "E36 6 cilindri vs E46 4 cilindri, ciudatenie...."?

 

"te sc-uz"

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Scuz-ama, dar titlul topicului nu e "E36 6 cilindri vs E46 4 cilindri, ciudatenie...."?

 

"te sc-uz"

 

 

Eu zic sa te ocupi in continuare de motoarele astea, sa descoperi ceva cu adevarat interesant, dar si argumentat.

 

PS. Iar pentru ca m-ai facut conferentiar la modu' peiorativ, fara sa te prinzi de subtilitate, te-ai facut singur de cacao.

Link to comment
Share on other sites

Scuz-ama, dar titlul topicului nu e "E36 6 cilindri vs E46 4 cilindri, ciudatenie...."?

 

"te sc-uz"

 

 

 

PS. Iar pentru ca m-ai facut conferentiar la modu' peiorativ, fara sa te prinzi de subtilitate, te-ai facut singur de cacao.

 

Scuza-ma ca te-am jignit si o mai fac inca o data.... CONFERENTIARULE.... <_<

Intr-adevar m-am facut "si de cacao"... Te pup :)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Argumentatia cam lipseste, nu este clar de ce un motor e mai slab decat altu (la ce? la performante? la fiabilitate?). Se intelege doar ca daca un motor are mai multi cai, mai multe valve, mai multi cilindri, e mai bun. Oare asa e? Nu ma pricep foarte mult la motoare si d-asta intreb.

 

PS. De multe ori sunt dezamagit de forum. Intru adeseori sa ma informez, dar citesc numai prostii. De multe ori frustrarea e evidenta: care are masina mai buna, care pe care face, care merita si care nu merita fie posesor de bmw, de ce ala se crede superior... Pagini intregi... Trebuie sa faci eforturi mari ca sa filtrezi informatiile utile si mai ales userii din partea carora vin informatiile.

Good point!!! Sensul forumului este sa invatam ceva, nu sa ne certam unii cu altii! Nu trebuie sa fim rautaciosi! Fiecare si-a luat masina pe care si-a putut-o permite sau care crede el ca-l caracterizeaza mai bine! Ce-i rau in asta?! Eu, spre exemplu, iubesc sunetul motoarelor in 6 cilindri... Fiecare cu pasarica lui, nu?! Ma declar multumit de confortul si puterea lui E36 cu M50, chiar daca ultimele mele masini au fost de 5 stele! Totusi, BMW suna mai bine si imi place mai mult! Am vandut Citroen C5 din 2007 de 138CP si mi-am luat matza! Asta am vrut eu! Si nu regret nimic!

Link to comment
Share on other sites

Good point!!! Sensul forumului este sa invatam ceva, nu sa ne certam unii cu altii! Nu trebuie sa fim rautaciosi!

 

 

De acord. de pilda azi am invatzat ca motoarele de pe E46 318i au 2 supape pe cilindru iar E36 318is are 4 supape pe cilindru si 2 axe cu came ...<_< Nu ?

Putem sa recunoastem nu ? :)

 

Putem sa recunoastem ca mai multe supape pe cilindru si 2 axe cu came sunt superioare unui motor cu 2 supape pe cilindru ????

Putem sa recunoastem ca o masina mai noua e mai putin evoluata tehnic din punct de vedere al motorului cu un model mai vechi ?

 

SE PARE CA NU !!!!!

 

(Repet ! Vorbesc doar de E46 318i !!!!! )

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

pai pune cele doua masini una langa alta si ia-le la comparatie, e cel mai simplu, si atunci vezi diferentele!

hai ca treaba cu supapele am inteles-o....dar numai la atat se rezuma o masina? la supape?

..daca e asa, inseamna ca loganul ala 1.6 cu 16 valve e mai "evoluat tehnic" decat un E46, da?....vand BMW-ul si imi iau Dacie!

 

ok.....da, recunosc ca, din punct de vedere al valvelor per cilindru si implicit al celor 2 axe cu came, E36 este superior fata de E46....dar E46 are si el multe alte atuuri pe care il invit pe initiatorul topicului sa le mai studieze si daca vrea sa le recunoasca si el!

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Eu recunosc. E46 e mai sigur . De ce n-as face-o. Recunosc ca mi-as lua E46 si numai de-al draq as baga manele in el <_<.

Cat despre design zic sa nu-l discutam . E chestie de gust , de perceptie etc...

 

Cred ca s-a cam spus tot ce era de spus in rest....

Observatia cu Loganul e interesanta...

Link to comment
Share on other sites

Un e36 bine ingrijit arata la fel de bine ca un e46 ingrijit.

Daca ai de murit, poti muri si in e46 si in e36... Asta daca nu iti cumperi logan, si esti in siguranta in proportie de 101%.

Link to comment
Share on other sites

Argumentatia cam lipseste, nu este clar de ce un motor e mai slab decat altu (la ce? la performante? la fiabilitate?). Se intelege doar ca daca un motor are mai multi cai, mai multe valve, mai multi cilindri, e mai bun. Oare asa e? Nu ma pricep foarte mult la motoare si d-asta intreb.

 

PS. De multe ori sunt dezamagit de forum. Intru adeseori sa ma informez, dar citesc numai prostii. De multe ori frustrarea e evidenta: care are masina mai buna, care pe care face, care merita si care nu merita fie posesor de bmw, de ce ala se crede superior... Pagini intregi... Trebuie sa faci eforturi mari ca sa filtrezi informatiile utile si mai ales userii din partea carora vin informatiile.

Good point!!! Sensul forumului este sa invatam ceva, nu sa ne certam unii cu altii! Nu trebuie sa fim rautaciosi! Fiecare si-a luat masina pe care si-a putut-o permite sau care crede el ca-l caracterizeaza mai bine! Ce-i rau in asta?! Eu, spre exemplu, iubesc sunetul motoarelor in 6 cilindri... Fiecare cu pasarica lui, nu?! Ma declar multumit de confortul si puterea lui E36 cu M50, chiar daca ultimele mele masini au fost de 5 stele! Totusi, BMW suna mai bine si imi place mai mult! Am vandut Citroen C5 din 2007 de 138CP si mi-am luat matza! Asta am vrut eu! Si nu regret nimic!

ma bag si eu in club <_< eu am dat un e46 pentru un e36. sunt foarte multumit de masina, cat despre topicul asta fiecare crede ce vrea,asculta ce vrea, eu spre exemplu ascult rock in masina. si daca voi spuneti ca astia cu e36 sunt manelisti, cocalari, si mai stiu cum e parerea voastra personala. zicea cineva ca astia cu e46 isi pot vinde masinile si pot cumpara oricand un e36 chiar un M. vinde tu masina ta e46 si vezi ce e36 iti poti lua si sa iti ramana si bani. cat despre un M e36 cred ca mai trebuie sa pui ceva banuti.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred cĂŁ poĂži spune despre toate produsele aftermarket cĂŁ sunt proaste.

 

 

Nici nu ma intereseaza daca sunt bune sau proaste.Nu am chef sa fac incercari pe timpul si pe banii mei, mai ales cand este vorba de placute/discuri.

 

Vrei sa spui ca toate piesele cu care vine un BMW din fabrica sunt BMW?

Link to comment
Share on other sites

Super tare discutia cu aftermarketul. Daca imi permiteti am sa adaug si eu cetava vorbe:

Hai sa incepem asa: BMW face masini nu face piese. Faptul ca vezi pe o piesa schimbata de la masina ta sigla bmw pe ea nu inseamna ca a fost facuta la uzina BMW si aici pot da multe exemple: filtrele pe bmw-uri sunt MAHLE sau KNECHT tot dracu ala e, placutele de frana sunt JURID, electrica este BOSCH, si tot asa lista poate continua.... Bmw are contracte cu marii producatori de piese din lume, producatori cunoscuti de aftermarket, ca sa le livreze piese in exclusivitate stantate cu sigla BMW pe ele. Dar majoritatea componentelor de pe un bmw sunt piese aftermarket personalizate bmw, de prim montaj.

Iar asta este valabil si pentru restul autoturismelor.

 

Sunt de acord si cu colegii care au afirmat mai sus ca sa nu facem teste pe banii nostri, dar la asta ma refer ca sa nu pun ce-i mai ieftin pe piata , toate italienismele care nu tin decat pana la coltz.

 

Acum conteaza de fiecare ce opteaza pentru masina lui si in functie de buzunar.

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.