Jump to content

schimb tacheti


Recommended Posts

salut

 

vreau sa imi schimb tacheti de la masina si am si eu ceva nelamuriri

 

ce alceva mai trebuie schimbat daca tot ma apuc , intelesem ceva de garnituri la vonos , dar nu stiu care sunt si ce alceva mai trebuie schimbat

trebuie schimbate si restul chestilor care sunt pe valve?

e ok daca folosesc tacheti aftermarket , ma gandeam la ina , am intes ca ei ii fac pe cei originali , sau mahle , cei oem sunt destul de scumpi -100 de lei bucata la ab <_<

si cam cat de complicat e

 

ms

Link to comment
Share on other sites

salut

 

vreau sa imi schimb tacheti de la masina si am si eu ceva nelamuriri

 

ce alceva mai trebuie schimbat daca tot ma apuc , intelesem ceva de garnituri la vonos , dar nu stiu care sunt si ce alceva mai trebuie schimbat

trebuie schimbate si restul chestilor care sunt pe valve?

e ok daca folosesc tacheti aftermarket , ma gandeam la ina , am intes ca ei ii fac pe cei originali , sau mahle , cei oem sunt destul de scumpi -100 de lei bucata la ab <_<

si cam cat de complicat e

 

ms

 

pretu la tacheti la grozadan e undeva in jurul sumei de 40 de lei..

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa-i schimb chiar acum , dar am zis inainte sa ma interesez mai mult despre cum se face si ce mai implica aceasta operatiune

si inca o intrebare ,cand am motorul rece de tot si pornesc masina , se aude timp de 5-10 secunde un zgomot metalic ,(in interiorul masini nu se aude) poate sa fie tot de la tacheti sau e normal

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa-i schimb chiar acum , dar am zis inainte sa ma interesez mai mult despre cum se face si ce mai implica aceasta operatiune

si inca o intrebare ,cand am motorul rece de tot si pornesc masina , se aude timp de 5-10 secunde un zgomot metalic ,(in interiorul masini nu se aude) poate sa fie tot de la tacheti sau e normal

 

90%de la tacheti pana se amorseaza ....5sec e aproape normal daca masina a stat mai mult timp nepornita si uleiul are ceva timp de cand a fost schimbat, de la 10 sec incolo deja trebuie sa te gandesti la tachetii care bat si sa ii schimbi

ce ulei ai in masina ?

Link to comment
Share on other sites

bmw 5w-30 ll4 , uleiul are cam 5000 de km de la schimb

incerca un 5w-40 sau un10w60 dar asta daca bat tachetii tot timpul ,daca nu vezi care varianta e ptr tine cea cu max 5sec aproape normal sua cea cu peste 10sec schimba tachetii care bat sau chiar toti

Link to comment
Share on other sites

incerca un 5w-40 sau un10w60 dar asta daca bat tachetii tot timpul ,daca nu vezi care varianta e ptr tine cea cu max 5sec aproape normal sua cea cu peste 10sec schimba tachetii care bat sau chiar toti

 

Nu este o soluĂžie viabilĂŁ.

Mai bine ĂŽi schimbĂŁ, mĂŁcar Âştie cĂŁ scapĂŁ complet de problemĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca ma bag in topicul omului dar e pe subiect...

 

Cand schimbi tachetii e recomandat sa-i schimbi pe toti?-eu asa as zice ca e normal

Am vazut pe aici pe forum pe unii care ziceau ca au schimbat 1-2 care bateau...e ok? (daca da cum iti dai seama exact care dintre ei sunt dereglati)

Ce ziceti?

Daca poti schimba 1-2 ar fi mult mai ieftin decat sa schimbi 12 sau 24... <_< .

Parerea mea neavizata ar fi ca trebuie schimbati cel putin cate 12 pentru ca au uzura si lucreaza intr-un anume fel. Daca schimbi 1-2 nu vor lucra la fel...

 

Metabondul nu merita incercat macar? Poate poate ajuta... stiu masini (bmw) la care nu le-au mai batut tachetii dupa ce au bagat metabond (bine... au facut cam 400-500 km pana s-a depus "nu stiu ce" dar a ajutat...) Eu sunt cam sceptic ... dar chiar am vazut/auzit cu ochii mei...

Edited by mihai845
Link to comment
Share on other sites

posibil si asta si alte multe...

cel mai bine este sa te duci la un mecanic/ service cu mecanici buni (care sa aiba experienta in astfel de masini si nici sa nu te jupoaie) si sa iti faca o constatare profesionista.

Pot sa bata tachetii si aia sa iti zica ca ai nu stiu ce la vanos..iti ia banii pt vanos si de fapt schimba 2 tacheti s.a.m.d...

Se intampla des lucrurile astea prin serviceurile din Ro

Link to comment
Share on other sites

nu mi-e frica ca o sa ma tapeasca cei de la service , mi-e frica sa nu ma tapesc eu sa schimb ceva ce e bun

problema e ca la acest tremurat am mai multe posibilitati si nu prea stiu ce sa schimb

-tacheti

-garnituri vanos

-vacum

-pompa secundara de aer ( daca e butila , apare pe tester???)

-alceva

Link to comment
Share on other sites

Masina nu da vreun cod de eroare?garniturile vanos nu strica sa le schimbi daca ai peste 100 mii km,probabil ca prin vara o sa le schimb si eu:)

posibil sa fie un tachet care sa amorseze mai greu si de acolo bataia,am patit-o si eu dupa ce am lasat masina nepornita mai mult timp(o saptamana) 0w40 am acum in ea

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.