Jump to content

DIY: Instalare volan MFL


.Bogdan

Recommended Posts

in sfarsit am comenzile functionale <_< :) :bashwall:

faza e ca firele le legasem bine, dar dupa cum am mai spus am cumparat comenzi de e46 si nu sunt functionale pe e39,

iar cand le-am testat pe cele de e39 nu funtiona pilotul, din nou incompatibilitate deoarece erau de pe un e39 din `98.

azi mi-am achizitionat un set de comenzi de pe un e39 din 2002 si... surpriza... am comenzi functionale in totalitate (inclusiv pilotul)

 

multumesc mult userilor de pe acest forum si am sa postez si eu un tutorial pentru e39 la DIY in curand

:unsure:

Link to comment
Share on other sites

salut!azi am montat si eu un volan sport cu comenzi,eu aveam in 4 spite fara comenzi...am cumparat kitul de cabluri si azi m-am apucat de montat,dupa ce am legat toate firele si am montat volanul am realizat ca imi mai trebuie o mufa cu 4 pini care vine la comenzi si pe coloana volanului...aceasta mufa nu era in kitul de cabluri luat de la AB,intrebarea mea este,trebuia sa am si mufa aceasta in kitul cumparat sau aceasta mufa se cumpara separat???
Link to comment
Share on other sites

la un e46 318 din 1999/2000 cu volan in 3 spite....vreau sa pun unul tot in 3 spite dar avand comenzi si tempomat;

volanul transferat provine tot de la un e46 330d din 2000 ...ambele masini sunt modelul non-facelift!

 

la mine in bord am vazut ca undeva in colt este semnul de la tempomat; deci mi-ar trebui decat volanul plus cablaraia...care o iau tot d p masina donatoare ?!?!

 

probleme de incompatibilitate?!

cu air-bag dualstage? dar amandoua sunt non-facelift

post-25328-1244801155_thumb.jpg

Edited by ingerul_danutz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@B72EGR: diferenta intre airbagurile smart (dualstage) si cele simple (singlestage) e ca primele se deschid progresiv, in functie de forta impactului...

 

un airbag bun tehnic se va deschide oricum, in fond e vorba de un circuit electric cu un senzor care va detona o capsa pirotehnica... atat !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
din cate vad eu este calculatorul de motor de la 20d 150 cp, in mufa cu 58 de pini la pinul 37.

 

si la 316i face-lift din 2004 unde? acolo este problema :lol:

 

 

 

 

Nu am inteles ceva.

Masina avea inainte pilot automat?

Sau dupa ce i-am pus volan a mers sa pui si pilot?

 

da, se poate!

 

 

Doar prin montarea unui volan cu comenzile pentru pilot si cablurile respective? :)

Link to comment
Share on other sites

Recent am instalat comenzile. Cele pentru radio merg insa nu functioneaza pilotul automat. Stie cineva la ce pin trebuie conectat cablul A6 la 318i, 2004, motor N46?

Am rezolvat, cablul cu pinul A6 se sectioneaza unindu-se cu A8, a.i. A7 se conecteza la pinul 4 al mufei cu 58 pini.

 

 

 

Se mai ofera careva sa dea o mana de ajutor la montarea comenzilor pe un volan sport de E46 in Bucuresti? :)

Ia legatura cu Robert (B-69-tau).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.