Jump to content

vreau sa schimb vw bora pe bmw 318i


Mau004

Recommended Posts

@Mau004, pana una alta uite vezi aici difertite informatii despre modelul asta:

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=74503

 

bmw 318ci

118cai ,8 valve , 180nm , 0-100km 10.4s , top speed 206km/h

 

bora 1.9tdi

100cai , 8valve , 240nm , 0-100km 14.0s, top speed 184km/h

 

p.s. mama cat pierde bora la 0-100 apoape 4 secunde...

 

bora 1.9tdi pd 100cp 0-100 12,1s top speed 188km/h

 

P.S-Eu unul nu as face schimbul,""nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard"" Daca masina ta e intr-o stare buna nu o da pe altceva doar de dragul de a avea bmw.Fa-i o resoftare la a ta(vreo 130cp) si ai o masina mai puternica decat 318i si cu consum mic. <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cam suspect e volanul ala... capac airbag nou dar volanul e praf <_< vezi sa nu fi fost lovita.

 

lovita a fost sigur ..conteaza daca e facuta bine sau e doar vopsit leopardul ..Cat despre dotari , e la minim dar asta e ..Nici bora nu e vreo steluta . Teoretic ala poate vrea schimb pt ca poate scapa mai usor de diesel ..Un coupe cu motorasul ala nu se vinde deloc ..Cine vrea coupe neaparat stiti ce cauta ...

 

E bine sa faci un test totusi ! Cineva sa-l invete sa faca testul instrumentelor , nu am timp sa caut link

Link to comment
Share on other sites

Eu am 318ci si sunt foarte multumit. Un pic consumul cam mare cand te ia valul, dar ok. Nici eu nu am dotari extraordinare, dar imi ajung, depinde si cum ai fost obisnuit. Am trecut de pe 1310 pe masinuta de acum, nu duc lipsa de scaune incalzite sau comnzi pe volan, trapa sau mai stiu eu alte alea :bashwall:.

 

Dupa parerea mea a fost lovita masina aia. Vopseaua zici ca-i noua <_< A mea nu mai prea luceste asa si e din 2001. Plus ca mai e si capacul volanului :)

Edited by Balanganel
Link to comment
Share on other sites

DECI sa intzeleg ca s-ar merita schimbul...???cu tot ca e din 2000... si cat ar conuma un asemenea BMW..??? urban , extraurban si mixt ... ??? care ar fi durata de viata la motor .. are 170000 km nu stiu daca sunt reali ... masina a fost rulata in italia si e in romania de 1 an si ceva ...!!! nu am poze cu ea dar incerc sa fac rost

consumul la 318 i este in jur de 8%mixt iar in legatura cu ambreajul esre mult mai scump volanta este problemasi costa in jur de 400 500 eeu l am schimbat dar am model 318 d 2005si ma costat tot ambreajul n1000e

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca s-a mai vorbit despre asta dar intamplator am descoperit ca daca tii cheia in pozitia 1 si apesi de 2-3 ori pe butonasul de la bord din stanga se aprind toate becurile din bord si toate acele se duc la maxim .

care o fii rolul acestui test ? stie cineva ?

Link to comment
Share on other sites

mersi frumos pt informatia cuonsumului... cine imi explica cum se face testul instrumentelor si ce ar fi ...??? habar nu am ...!!!

 

Instructions to access the hidden OBC functions:

1. Hold Trip Reset while turning ignition key to on position

2. OBC should show "Test"

3. Use Trip Reset to select function 19.0 that unlocks all the features

3. Wait for display to show "Off"

4. Depress Trip Reset for 1/4 second and release it

5. With no delay press Trip Reset several times to select one of the following function s

 

BMW E46 On-Board Computer (OBC) Hidden Codes

nr example description

1 Car Engine and cluster data

1.0 46nnn Chassis nr/VIN serial number (last 5 digits)

1.1 4nnn K-number

1.2 690236 Cluster Part #

1.3 045210 Coding (04)/diagnosis (52)/bus index (10)

1.4 1200 Week (12)/year of manufacture (2000)

1.5 09_160 Hardware (09) and software # (16.0) of cluster

1.6 Not used

1.7 04__44 CAN-version (04) KI-revision index (44)

2 (test) Cluster System Test - Activates the gauge drivers,

indicators and LEDs to confirm function

 

 

 

te duci la 2.0 direct si cand apesi ai sa vezi ca se aprind toate alea ..verifici sa mearga becul de check engine ..ulei si airbag ..repeti de cateva ori test ...daca nu se aprind becurile la cele mentionate ..II spui dinainte ca-l bati <_< daca nu se aprind becurile si incearca prosteala ~!

Link to comment
Share on other sites

mersi frumos pt informatia cuonsumului... cine imi explica cum se face testul instrumentelor si ce ar fi ...??? habar nu am ...!!!

 

Instructions to access the hidden OBC functions:

1. Hold Trip Reset while turning ignition key to on position

2. OBC should show "Test"

3. Use Trip Reset to select function 19.0 that unlocks all the features

3. Wait for display to show "Off"

4. Depress Trip Reset for 1/4 second and release it

5. With no delay press Trip Reset several times to select one of the following function s

 

BMW E46 On-Board Computer (OBC) Hidden Codes

nr example description

1 Car Engine and cluster data

1.0 46nnn Chassis nr/VIN serial number (last 5 digits)

1.1 4nnn K-number

1.2 690236 Cluster Part #

1.3 045210 Coding (04)/diagnosis (52)/bus index (10)

1.4 1200 Week (12)/year of manufacture (2000)

1.5 09_160 Hardware (09) and software # (16.0) of cluster

1.6 Not used

1.7 04__44 CAN-version (04) KI-revision index (44)

2 (test) Cluster System Test - Activates the gauge drivers,

indicators and LEDs to confirm function

 

 

 

te duci la 2.0 direct si cand apesi ai sa vezi ca se aprind toate alea ..verifici sa mearga becul de check engine ..ulei si airbag ..repeti de cateva ori test ...daca nu se aprind becurile la cele mentionate ..II spui dinainte ca-l bati <_< daca nu se aprind becurile si incearca prosteala ~!

 

 

Si vanzatorul sa fie un malac de 2/2 150 kg =))

Link to comment
Share on other sites

Ce conteaza ca a fost lovit e46-le daca acum arata bine masina, cum altii vand pe forum masini pe bucati.. dar vopsite frumos si nu aveti nimic impotriva... ma gandesc ca nici cu masina asta nu aveti nimic... Pana la urma conteaza sa dea bine la ochi

Daca a fost lovita conteaza in primul rand k respectivul vanzator incearca sa`l prosteasca ...asa cum i`a zis de ambreiaj putea sa`i zica si aspectul asta ( in cazul in care a fost lovita - ceea ce e 100% dupa parerea mea ) si dupa cum bine stim romanu` e cel mai bun vanzator ...eu personal as casca BINE ochii daca as cumpara un autoturism de la un roman pe care nu`l cunosc ...

Link to comment
Share on other sites

Depinde si cat de tare a fost botita... Daca nu a fost grav, nu vad ce problema sa fie.

 

e cam obosita masina are peste 270.000 de km nu prea se merita schimbul, e prosteala pe fata sau teapa!

bafta,

La 270.000 km obosita? Dar cele care ajung la 400.000 ?

Depinde cum a fost ingrijita .

Link to comment
Share on other sites

Depinde si cat de tare a fost botita... Daca nu a fost grav, nu vad ce problema sa fie.

 

e cam obosita masina are peste 270.000 de km nu prea se merita schimbul, e prosteala pe fata sau teapa!

bafta,

La 270.000 km obosita? Dar cele care ajung la 400.000 ?

Depinde cum a fost ingrijita .

 

Ma refer la cum este ingrijita bineinteles oricum la o testare mai amanuntita precis apar si alte defecte,

gusturile nu se discuta in general,dar sa faci schimb cu o masina care a fost si lovita, km sigur nu sunt reali si alte defecte deja iti dai teapa singur in buget.........

Link to comment
Share on other sites

Depinde si cat de tare a fost botita... Daca nu a fost grav, nu vad ce problema sa fie.

 

e cam obosita masina are peste 270.000 de km nu prea se merita schimbul, e prosteala pe fata sau teapa!

bafta,

La 270.000 km obosita? Dar cele care ajung la 400.000 ?

Depinde cum a fost ingrijita .

 

La 270.000km orice masina e obosita!Fie ea si tanc!

Link to comment
Share on other sites

baitzi mersi frumos pentru pareri.. o sa tzin cont si o sa incerc sa vand bora sa ma duc in Germania sa imi iau unu de akolo... pozele cu bora mea daca mai intereseaza deocamdata nu le gasesc ... poate reusesc sa mai fac altele ... daca e careva interesat o sa pun... mersii... DECi nu iau BMW-u MULTUMESC...!!!
Link to comment
Share on other sites

Daca merge bine masina ta nu te complica.Iti dau un sfat Go Germany si al doilea sfat Go Germany <_< sa mai zic a treia oara.Acum pot sa se supere cei care au Bmw de peste 5-6 ani ....dar mie cel putin nu mi se pare o idee prea buna sa iei un Bmw atat de vechi avand in vedere costurile de intretinere.Ia ceva mai nou si mai lejer de intretinut.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.