Jump to content

Ulei BMW 5W-30 contrafacut?


ionatan

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai dragi colegi daca mai nou e asa de incerta originea uleiului din comert ce trebuie sa facem?, la fiecare schimb de ulei fugim in germany sa ne luam ulei?

Hm naspa de tot situatia, daca stai sa te gandesti ca si hainele de firma se fac in romania si se pune eticheta de origine straina pe ele, atunci e de asteptat si faza cu uleiul sa fie imbuteliat/(produs?) la timisoara si sa fie etichetat made in germany.

problema se pune in felul urmator:uleiul la propriu vine din europa in butoaie de 208L,adus cu tir sau tren la fabrica, aici vine "DOREL" desface butoiul scoate o mare cantitate de ulei din butoi ,pune aditiv conform retetei si ca sa completeze pana la semn mai toarna si el cateva sticle de "RO3" ca de e cel mai ieftin!!aici apare problema . traim in romanica si nu avem garantia ca DOrel respecta reteta data de producator si nu mai sustrage si el niste ulei .ca de e calitate pura la prima mana ,si dupa ce face ? iti compromite tot uleiul !dupa aceea baietii il trec la bidon de 4 l si il vand la magazine , asta face linia de imbuteliere din romania .

acum unii din noi se duc la magazin si vad pe raft castrol il cumpara si zic ""MOAMA CE ULEI " mi -am luat !!si ??? concluzia o tragetii singuri . eu cel putin castrol din romanica nu bag in masina , cu uleiul de la AB pe care scrie BMW poate e altfel , cel putin nu se imbuteliaza la noi!

Link to comment
Share on other sites

Scuze de OFFTOPIC . In legatura cu uleiul BMW made in germany. Am facut schimbul in toamna si cand il mai verific ... gasesc pe joja spuma. E manjita joja putin in partea de jos. E normal sa spumeze. E primul schimb care il fac eu de cand am luat masina. Inainte cred ca a avut altceva. Neamtul scrisese Shell 0w40. Din cauza schimbarii uleiului imi spumeaza? Ce e recomandat la urm schimb?
Link to comment
Share on other sites

4 pagini si nimeni nu zice ca ar fi vazut ulei contrafacut. deci probabil nu exista asa ceva

 

daca stati sa va ganditi bine e destul de dificil sa falsifici un litru de ulei care sa-l vinzi cu 20 ron ca sa merite (mai mult nu poti sa ceri ca altfel si-ar lua lumea original, si mai sunt si distribuitorii care isi pun si ei ceva si ei la randu lor trebuie sa aiba si ei preturi bune). e total nerentabil pentru "producatorii" de ocazie.

 

se stie in toate economiile din lume: cel mai nerentabil lucru de transportat e apa. deci daca s-ar contraface uleiul probabil asta s-ar inampla in undeva in asia iar ca sa aduci in europa si sa vinzi un litru pe 20 ron depaseste costurile. si coca cola si lipton si orice bautura se transporta ca praf si se amesteca cu apa in tara unde se vinde. nu vad cum s-ar face asta la ulei.

 

credeti ce vreti

Link to comment
Share on other sites

daca stati sa va ganditi bine e destul de dificil sa falsifici un litru de ulei care sa-l vinzi cu 20 ron ca sa merite (

 

 

Exista uleiuri reciclate, se curata, se filtreaza, se mai adauga ceva aditivi si gata.Un litru costa in jurul a 99 de centi, daca se vinde drept Castrol sintetic cu 6$, iese ceva profit.

Pe langa asta, se poate cumpara o cantitate foarte mare de ulei inferior, se schimba etichetele si gata Castrolul sintetic.

Nu mi se pare chiar asa filozofie.

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate aici

 

dar e greu sa il faci sa arate ca originalu. si nu ma refer doar la continut ci si la ambalaj. daca stau sa ma gandesc bine nu imi suna a ceva profitabil, mai mult a gainarie.

 

raman la parerea mea .. daca esti in domeniul contrafacerii nu cred ca merita sa faci ulei de masina. mai ales de bmw .. mai bine faci castrol ca se pune la mai multe marci.

 

si unde e piata de desfacere? cateva magazine de piese auto? oare toti sunt dispusi sa riste sa vanda asa ceva?

 

ma bine faci vin si vodca ca toata trage la masea.

Link to comment
Share on other sites

faza cu schimbatul fitrului de aer odata cu uleiul n am inteles-o.....

Un schimb de ulei il faci la aproximativ 10.000km sau mai mult(desi nu sunt personal de acord cu asta).

Filtrul de aer eu il schimb la 5.000km mult mai devreme decat uleiul,avand in vedere praful din capitala.Degeaba ai in motor ulei original

daca filtru de aer e imbacsit de praf,dauneaza mai mult motorului asa.Gandeste-te ca particulele fine le trage pe admisie in motor.

TOATA LUMEA crede ca daca foloseste ulei original face bine motorului si poate sa-l forjeze cat si cum vrea.Fratilor nu uitati de filtrul de aer si mai ales de cel de ulei,care dupa parerea mea e mai important decat uleiul.De ce?V-ati uitat vreodata pe eticheta unui filtru de ulei???Stiti pana la cati microni filtreaza particulele???Eh,acele particule nefiltrate se "plimba" prin tot motorul(impreuna cu uleiul care e original <_< ) si se freaca de cilindri,camasi,biele,arbore etc.Concluzia o trageti singuri.Uzura motorului e mai mare decat va imaginati!Dar folosim ulei original...

Link to comment
Share on other sites

4 pagini si nimeni nu zice ca ar fi vazut ulei contrafacut. deci probabil nu exista asa ceva

 

daca stati sa va ganditi bine e destul de dificil sa falsifici un litru de ulei care sa-l vinzi cu 20 ron ca sa merite (mai mult nu poti sa ceri ca altfel si-ar lua lumea original, si mai sunt si distribuitorii care isi pun si ei ceva si ei la randu lor trebuie sa aiba si ei preturi bune). e total nerentabil pentru "producatorii" de ocazie.

 

se stie in toate economiile din lume: cel mai nerentabil lucru de transportat e apa. deci daca s-ar contraface uleiul probabil asta s-ar inampla in undeva in asia iar ca sa aduci in europa si sa vinzi un litru pe 20 ron depaseste costurile. si coca cola si lipton si orice bautura se transporta ca praf si se amesteca cu apa in tara unde se vinde. nu vad cum s-ar face asta la ulei.

 

credeti ce vreti

 

Iata piata cu uleiuri

contrafacute <_<

de Evenimentul Zilei

MarĂži, 14 iunie 2005, 0:00

 

 

 

 

 

 

 

Producatorii de uleiuri de motor din Romania se pling ca jumatate din lubrifiantii de pe piata sint contrafacuti sau de calitate inferioara. Prin urmare, consumatorii risca sa se afle ca motorul masinii se supraincalzeste si ca trebuie sa apeleze la service. Cauza: una scrie pe ambalajul bidonului de ulei si altul e continutul.

 

„Cea mai raspindita forma de contrafacere nu este aceea realizata prin substituirea produsului original cu unul contrafacut, ci prin comercializarea unuia cu proprietati neconforme privind calitatea.

 

In orice caz, cel mai mare interes in protejarea produselor nu il au autoritatile, ci chiar marii producatori de pe piata, care nu pot accepta aparitia unui produs de o calitate indoielnica sub marca proprie", a declarat ieri, intr-o conferinta de presa, presedintele patronatului din industria lubrefiantilor Lubrichem, Daniel Condratov.

 

Situatia este cu atit mai ciudata cu cit, de patru ani, in Romania exista un sistem de timbrare a sticlelor cu ulei de motor. Ca si in cazul tigarilor sau bauturilor alcoolice, pe fiecare bidon se lipeste un abtibild, din care ar trebui sa reiasa faptul ca produsul este autentic.

 

Doar ca, spre deosebire de tigari sau bauturi, timbrul de pe bidoanele de ulei nu este securizat cu holograme ori benzi argintii. Este un mic abtibild albastru, pe care scrie RAR (Registrul Auto Roman), iar pe fundal se afla litera R.

 

Mai mult, tiparirea si distribuirea timbrelor la producatori sau importatori nu o face Imprimeria Nationala - ca in cazul tigarilor sau alcoolului - ci o firma privata, Vesta, omologata de RAR. Timbrele sint aplicate oriunde pe bidon, fapt ce nu garanteaza ca n-a fost schimbat continutul.

 

Potrivit estimarilor patronatului din industria uleiurilor de motor, din cele 180 de milioane de tone care se consuma anual in Romania, doar 40% sint timbrate.

NU disperati,traiti in Romania...ca si mine :)

Link to comment
Share on other sites

mie mi se pare o prostie sa schimbi la 5000,daca faci 50k pe an,tre sa schimbi filtrul de 10 ori,e penibil,adica o data pe luna.eu mi am luat masina la 52k avea 2 revizii,una la 25 si una spre sf.la nemti se poate merge 25k cu un filtrtu,la noi dosr 5000.
Link to comment
Share on other sites

Iata piata cu uleiuri

contrafacute <_<

de Evenimentul Zilei

MarĂži, 14 iunie 2005, 0:00

 

„Cea mai raspindita forma de contrafacere nu este aceea realizata prin substituirea produsului original cu unul contrafacut, ci prin comercializarea unuia cu proprietati neconforme privind calitatea.

Link to comment
Share on other sites

mie mi se pare o prostie sa schimbi la 5000,daca faci 50k pe an,tre sa schimbi filtrul de 10 ori,e penibil,adica o data pe luna.eu mi am luat masina la 52k avea 2 revizii,una la 25 si una spre sf.la nemti se poate merge 25k cu un filtrtu,la noi dosr 5000.

uzura unui motor insemna frecare.

atat timp cat particulele sunt trase pe admisie(chiar daca folosesti MANN) si intra in motor,oare aia nu e frecare? :)

nu ai alta solutie decat sa-l schimbi la timp.

atat timp cat filtrul de ulei nu filtreza tot,particulele nu se freaca?

asta o poti rezolva cu magneticfilter BOSCH,dar nu ai auzit banuiesc. <_<

Link to comment
Share on other sites

nu,si nu stiu cati din posesorii de bmw de pe forum folosesc,ca sa nu mai vb de cei care nu au nici o treba cu internetul si o intretin ca pe o masina oarecare.

Nici eu nu am folosit pana acum,dar nu e tarziu...

Cu cat mergi mai mult in oras cu atat se micsoreaza si viata filtrelor,a uleiului,etc

Asa ca degeaba folosesti ulei mama lui daca nu tii cont si de restul.

Am postat mai devreme articolul cu pirateria uleiului din minunata tara in care traim,sper ca nu am demoralizat pe nimeni.

Link to comment
Share on other sites

nu,si nu stiu cati din posesorii de bmw de pe forum folosesc,ca sa nu mai vb de cei care nu au nici o treba cu internetul si o intretin ca pe o masina oarecare.

Nici eu nu am folosit pana acum,dar nu e tarziu...

Cu cat mergi mai mult in oras cu atat se micsoreaza si viata filtrelor,a uleiului,etc

Asa ca degeaba folosesti ulei mama lui daca nu tii cont si de restul.

Am postat mai devreme articolul cu pirateria uleiului din minunata tara in care traim,sper ca nu am demoralizat pe nimeni.

 

Ce demoralizare?Era lucru stiut. :bashwall:

 

Iata piata cu uleiuri

contrafacute <_<

de Evenimentul Zilei

MarĂži, 14 iunie 2005, 0:00

 

„Cea mai raspindita forma de contrafacere nu este aceea realizata prin substituirea produsului original cu unul contrafacut, ci prin comercializarea unuia cu proprietati neconforme privind calitatea.

 

 

Pai si cu ce te incalzeste asta?In loc sa pui in motor Catrol 5w30 pui Castrol 15w50 la pret de sintetic.Ai dreptate, e tot Castrol. :)

Link to comment
Share on other sites

nu,si nu stiu cati din posesorii de bmw de pe forum folosesc,ca sa nu mai vb de cei care nu au nici o treba cu internetul si o intretin ca pe o masina oarecare.

Nici eu nu am folosit pana acum,dar nu e tarziu...

Cu cat mergi mai mult in oras cu atat se micsoreaza si viata filtrelor,a uleiului,etc

Asa ca degeaba folosesti ulei mama lui daca nu tii cont si de restul.

Am postat mai devreme articolul cu pirateria uleiului din minunata tara in care traim,sper ca nu am demoralizat pe nimeni.

 

Ce demoralizare?Era lucru stiut. :bashwall:

 

Iata piata cu uleiuri

contrafacute <_<

de Evenimentul Zilei

MarĂži, 14 iunie 2005, 0:00

 

„Cea mai raspindita forma de contrafacere nu este aceea realizata prin substituirea produsului original cu unul contrafacut, ci prin comercializarea unuia cu proprietati neconforme privind calitatea.

 

 

Pai si cu ce te incalzeste asta?In loc sa pui in motor Catrol 5w30 pui Castrol 15w50 la pret de sintetic.Ai dreptate, e tot Castrol. :)

Cum scrie si in articol e posibil sa achizitionam ulei contrafacut cu proprietati neconforme,ceea ce nu e bine pt motoarele noastre.Un lucru este clar, exista facaturi pe piata!Cum arata aceste facaturi???Probabil la fel,,altfel nu s-ar vinde!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Pai dragi colegi daca mai nou e asa de incerta originea uleiului din comert ce trebuie sa facem?, la fiecare schimb de ulei fugim in germany sa ne luam ulei?

Hm naspa de tot situatia, daca stai sa te gandesti ca si hainele de firma se fac in romania si se pune eticheta de origine straina pe ele, atunci e de asteptat si faza cu uleiul sa fie imbuteliat/(produs?) la timisoara si sa fie etichetat made in germany.

problema se pune in felul urmator:uleiul la propriu vine din europa in butoaie de 208L,adus cu tir sau tren la fabrica, aici vine "DOREL" desface butoiul scoate o mare cantitate de ulei din butoi ,pune aditiv conform retetei si ca sa completeze pana la semn mai toarna si el cateva sticle de "RO3" ca de e cel mai ieftin!!aici apare problema . traim in romanica si nu avem garantia ca DOrel respecta reteta data de producator si nu mai sustrage si el niste ulei .ca de e calitate pura la prima mana ,si dupa ce face ? iti compromite tot uleiul !dupa aceea baietii il trec la bidon de 4 l si il vand la magazine , asta face linia de imbuteliere din romania .

acum unii din noi se duc la magazin si vad pe raft castrol il cumpara si zic ""MOAMA CE ULEI " mi -am luat !!si ??? concluzia o tragetii singuri . eu cel putin castrol din romanica nu bag in masina , cu uleiul de la AB pe care scrie BMW poate e altfel , cel putin nu se imbuteliaza la noi!

Cum dam de Dorel?

Edited by Infamous
Link to comment
Share on other sites

un motor care a ajuns la 193k km, este recomandat duralube sau echivalent ?

 

E o intreaga discutie despre asta aici

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...amp;hl=duralube

Dar concluzia e simpla, cam toate astea sunt abureli de marketing care chiar pot dauna motorului de fapt, iar in cel mai bun caz nu au nici un efect.

Nu pune duralube sau alte prostii, foloseste un ulei bun de o firma mai cunoscuta si schimba-l la timp.

Link to comment
Share on other sites

un motor care a ajuns la 193k km, este recomandat duralube sau echivalent ?

 

E o intreaga discutie despre asta aici

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...amp;hl=duralube

Dar concluzia e simpla, cam toate astea sunt abureli de marketing care chiar pot dauna motorului de fapt, iar in cel mai bun caz nu au nici un efect.

Nu pune duralube sau alte prostii, foloseste un ulei bun de o firma mai cunoscuta si schimba-l la timp.

 

De ex la mine dupa ce il resetez imi arata 30.000 de km pana la urmatoarul schimb de ulei. Asta inseamna, teoretic, ca daca folosesc ulei BMW, ar trebui sa-l schimb la 30.000. De ce l-as schimba mai repede? Si cat de mai repede sa fie la timp?

Link to comment
Share on other sites

depinde de motor si regimul de exploatare. Eu unul nu as tine 30k km un ulei in motor nici sa fie descantat de papa de la roma. Postase cineva un link de la un service specializat pe BMW din state, care arata un BMW rulat in State cu schimb de ulei facut la 30k numai la reprezentanta, ziceai ca a fost turnata smoala in el. Era pe undeva pe forum totlaun topic legat de uleiuri dar nu il gasesc acum.

O posibila explicatie ar fi ca in vest si in state, cand cumperi masina noua din clasa premium, de multe ori poti negocia ca schimburile sa intre in garantia masinii, sau asa e oferta din start. Asa ca au tot interesul sa il faca mai rar. Probabil ca dupa ceva ani cand o sa pice motoarele pe capete o sa se razgandeasca si o sa recomande sa se faca mai des, cum au facut si cu cutiile steptronic cu ulei "lifetime" care de fapt mai nou se schimba la 60k km dupa ce au picat o groaza.

Eu unul in Romania nu as tine sub nici o forma un ulei mai mult de 15000 de km, fie el si full sintetic si triplu long life ...

Un schimb de ulei nu e asa de scump totusi si daca ai de gand sa tii masina mai mult merita sa il schimbi mai des mai ales la regim de exploatare in Ro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.