Jump to content

joc in pivoti!


Recommended Posts

am urcat masina pe elevator si am miscat de roti stanga-dreapta, jos-sus si am observat ca daca miscam de roata stanga -dreapta am un joc in pivot in sus si in jos nu se simte sa am joc, acum pana o sa-i schimb cam merg cu frica...sa nu cedeze sau sa se rupa unul din acei pivoti in mers..e posibil? mentionez ca in volan nu se simt trepidatii nu-mi tremura volanul...voi ce ziceti? la denivelari trancane ... Edited by georgian
Link to comment
Share on other sites

am urcat masina pe elevator si am miscat de roti stanga-dreapta, jos-sus si am observat ca daca miscam de roata stanga -dreapta am un joc in pivot in sus si in jos nu se simte sa am joc, acum pana o sa-i schimb cam merg cu frica...sa nu cedeze sau sa se rupa unul din acei pivoti in mers..e posibil? mentionez ca in volan nu se simt trepidatii nu-mi tremura volanul...voi ce ziceti? la denivelari trancane ...

 

 

de rupt nu se rup ei, numai ca trebuie sa-i schimbi

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

am urcat masina pe elevator si am miscat de roti stanga-dreapta, jos-sus si am observat ca daca miscam de roata stanga -dreapta am un joc in pivot in sus si in jos nu se simte sa am joc, acum pana o sa-i schimb cam merg cu frica...sa nu cedeze sau sa se rupa unul din acei pivoti in mers..e posibil? mentionez ca in volan nu se simt trepidatii nu-mi tremura volanul...voi ce ziceti? la denivelari trancane ...

 

 

de rupt nu se rup ei, numai ca trebuie sa-i schimbi

da..de schimbat ai schimb eu...dar acum am schimbat sabotii pe spate si un cilindru care imi curgea, furtunele de frana...si acum urmeaza pivotii ....multumesc mult pt raspuns

Link to comment
Share on other sites

Man schimba pivotii ca nu sunt scumpi,se schimba usor,sunt aia mici si rotunzi,te duci la orice service,ai intrebi mai intai daca au o presa de pivoti sa mearga treaba repede,si cei noi intra usor,sunt foarte practici,am schimbat eu la e36 daca nu era un amic mecanic sa ai mearga mintea si sa gaseasca o metoda sa ai scoata de acolo si sa ai bage pe cei noi fara sa ai deterioreze,tin sa mentionez ca nu avea presa,daca nu era el...ori trebuia schimbat bratul cu totul ori masina cu totul,pt ca la pivotii de pisica trebuie o raritate de presa.......de pivoti.
Link to comment
Share on other sites

Man schimba pivotii ca nu sunt scumpi,se schimba usor,sunt aia mici si rotunzi,te duci la orice service,ai intrebi mai intai daca au o presa de pivoti sa mearga treaba repede,si cei noi intra usor,sunt foarte practici,am schimbat eu la e36 daca nu era un amic mecanic sa ai mearga mintea si sa gaseasca o metoda sa ai scoata de acolo si sa ai bage pe cei noi fara sa ai deterioreze,tin sa mentionez ca nu avea presa,daca nu era el...ori trebuia schimbat bratul cu totul ori masina cu totul,pt ca la pivotii de pisica trebuie o raritate de presa.......de pivoti.

 

 

Ce presa speciala?..Un extractor cadru e suficient numai ca te chinui putin...n-are rost sa schimbi masina, ci numai pivotii

Link to comment
Share on other sites

Man schimba pivotii ca nu sunt scumpi,se schimba usor,sunt aia mici si rotunzi,te duci la orice service,ai intrebi mai intai daca au o presa de pivoti sa mearga treaba repede,si cei noi intra usor,sunt foarte practici,am schimbat eu la e36 daca nu era un amic mecanic sa ai mearga mintea si sa gaseasca o metoda sa ai scoata de acolo si sa ai bage pe cei noi fara sa ai deterioreze,tin sa mentionez ca nu avea presa,daca nu era el...ori trebuia schimbat bratul cu totul ori masina cu totul,pt ca la pivotii de pisica trebuie o raritate de presa.......de pivoti.

de schimbat ai schimb...dar cum am spus..trancane la denivelari,gropi...si mi-e frica sa nu cumva sa cedeze vreo unul pana ajung sa-i cumpar si sa-i schimb, chiar azi am luat o groapa mare...

Link to comment
Share on other sites

Si eu am probleme cu pivoti trag, cu ei de 2 saptamani , si maine ma pun sa ii schimb .De rupt nu cred, ca are ce sa se rupa. Dar nu merita sa te risti, avand in vedere ca la noi in tara , aproape toate drumurile sunt 'off road '. <_<

te duci in service sau ai schimbi tu?

Link to comment
Share on other sites

Indicat ar fi sa mergi la service .Daca sti vre-unul mai de doamne ajuta.

 

 

Pivoti mei ii schimb eu in curte ,mai bine dacat sa apelez la asa zisi ''mecanici '' care sa loveasca cu ciocanul in masina.Eu ma gandesc de doua ori inainte sa merg la mecanic, daca sunt reparati pe care cred, ca sunt in stare sa le fac le fac singur.Mai ales ca este plin internetul de DIY.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Indicat ar fi sa mergi la service .Daca sti vre-unul mai de doamne ajuta.

 

 

Pivoti mei ii schimb eu in curte ,mai bine dacat sa apelez la asa zisi ''mecanici '' care sa loveasca cu ciocanul in masina.Eu ma gandesc de doua ori inainte sa merg la mecanic, daca sunt reparati pe care cred, ca sunt in stare sa le fac le fac singur.Mai ales ca este plin internetul de DIY.

daca te pricepi sa-i schimbi si ai scule necesare..e ok..spor la treaba! eu ma duc in service

Link to comment
Share on other sites

Caline eu zic sa te duci la un mecanic care are presa sau sa faca o improvizatie ceva,aia la pisica se scot foarte greu,hai nu-i problema daca nu ai presa la cei vechi sa ai scoti ca dai cu ciocanul si ai rupi ca si asa nu mai sunt buni banuiesc dar ce te faci cu cei noi ca daca dai cu ciocanul i-ai terminat,deci trebuie presa sau sa faci tu o improvizatie cu un cric ceva si sa pui bratul masinii si pivotul sa ai blochezi undeva si cu cricul si cu un cilindru ''crestat''' sa ai impingi in brat,dai cu vaselina acolo si ai impingi dar....o sa te chinui treaba ta daca vrei sa faci singur, deh daca inginerii astia au vrut fitze sa se dea in spectacol sufera altii din cauza lor,dar deh...asta e,ca ar fi putut sa ai lase ca la e30 dar......trebuia un pic de spectacol,salut.
Link to comment
Share on other sites

Caline eu zic sa te duci la un mecanic care are presa sau sa faca o improvizatie ceva,aia la pisica se scot foarte greu,hai nu-i problema daca nu ai presa la cei vechi sa ai scoti ca dai cu ciocanul si ai rupi ca si asa nu mai sunt buni banuiesc dar ce te faci cu cei noi ca daca dai cu ciocanul i-ai terminat,deci trebuie presa sau sa faci tu o improvizatie cu un cric ceva si sa pui bratul masinii si pivotul sa ai blochezi undeva si cu cricul si cu un cilindru ''crestat''' sa ai impingi in brat,dai cu vaselina acolo si ai impingi dar....o sa te chinui treaba ta daca vrei sa faci singur, deh daca inginerii astia au vrut fitze sa se dea in spectacol sufera altii din cauza lor,dar deh...asta e,ca ar fi putut sa ai lase ca la e30 dar......trebuia un pic de spectacol,salut.

 

iti dai seama ce-au mai ras inginerii aia cand au citit cate fitze ce-au fost create de ei ne dau noua bataie de cap...Si unde pui cricul ala crestat sau n-am inteles eu bine....

 

Man schimba pivotii ca nu sunt scumpi,se schimba usor,sunt aia mici si rotunzi,te duci la orice service,ai intrebi mai intai daca au o presa de pivoti sa mearga treaba repede,si cei noi intra usor,sunt foarte practici,am schimbat eu la e36 daca nu era un amic mecanic sa ai mearga mintea si sa gaseasca o metoda sa ai scoata de acolo si sa ai bage pe cei noi fara sa ai deterioreze,tin sa mentionez ca nu avea presa,daca nu era el...ori trebuia schimbat bratul cu totul ori masina cu totul,pt ca la pivotii de pisica trebuie o raritate de presa.......de pivoti.

 

Aici unde era show-ul Bogdane?

Link to comment
Share on other sites

Dane,precis nu o sa aibe presa pt. pivotii de pisica ca presa aia e rara si nu o au multi mecanici,ca la urs presa pt. pivoti e universala si la e36 in cazul in care nu are presa trebuie sa improvizeze ceva ca sa poate sa ai scoata si mai ales sa ai bage pe cei noi fara sa ai deterioreze,hai ca aia vechi..poate sa ai scoata cu ciocanul si cu o dalta,deci......trebuie sa aibe un cadru dreptunchiular de fier cam 50 cm pe 30 de ex.,sa fixeze cricul,ar merge unu hidraulic de preferinta,fixeaza pivotul cel nou in brat al fixeaza in varful cricului si un cilindru crestat sa al fixexe in partea de sus a cadrului si atunci actioneaza cricul si impinge usor pivotul in brat....,cilindru crestat are rolul sa ocoleasca tabla aia firava de pe partea inferioara a pivotului,e greu de inteles dar cine a mai procedat asa intelege ce am vrut sa spun,pai deh Dane....facem asa pt. ca asa a fost conceptul,astia sunt taticii' fitzelor,le complica in draci ca sa fie spectaculosi,sincer ce mi-ar mai place de la bmw este z3 ca am inteles ca o parte din mecanica e asemanatoare ca la e30,mai simpla asa....
Link to comment
Share on other sites

Dane,precis nu o sa aibe presa pt. pivotii de pisica ca presa aia e rara si nu o au multi mecanici,ca la urs presa pt. pivoti e universala si la e36 in cazul in care nu are presa trebuie sa improvizeze ceva ca sa poate sa ai scoata si mai ales sa ai bage pe cei noi fara sa ai deterioreze,hai ca aia vechi..poate sa ai scoata cu ciocanul si cu o dalta,deci......trebuie sa aibe un cadru dreptunchiular de fier cam 50 cm pe 30 de ex.,sa fixeze cricul,ar merge unu hidraulic de preferinta,fixeaza pivotul cel nou in brat al fixeaza in varful cricului si un cilindru crestat sa al fixexe in partea de sus a cadrului si atunci actioneaza cricul si impinge usor pivotul in brat....,cilindru crestat are rolul sa ocoleasca tabla aia firava de pe partea inferioara a pivotului,e greu de inteles dar cine a mai procedat asa intelege ce am vrut sa spun,pai deh Dane....facem asa pt. ca asa a fost conceptul,astia sunt taticii' fitzelor,le complica in draci ca sa fie spectaculosi,sincer ce mi-ar mai place de la bmw este z3 ca am inteles ca o parte din mecanica e asemanatoare ca la e30,mai simpla asa....

 

e cam acelasi lucru e30 cu e36 la pivoti ma refer si nu e complicat de loc daca ai acel cadru si fara sa mai folosesti cricuri si alte chestii...cadrul ala are un surub solid in partea de sus care odata ce-i administrezi o sfanta cheie de 32 (asa am eu) si sprijini bascula in dreptul pivotului pe niste bucse special construite, si mai ales dupa ce dai cu niste zeama de wd40, iti arunca pivotii afara imediat..si d'aia s-au gandit inginerii aia sa se schimbe cu tot cu bascula pivotii de la pisica in sus ca sa nu ne mai facem probleme si sa ne stressam aiurea. Am sa fac o poza cadrului meu si o pun aici ca poate vrea cineva sa-si construiasca unul...Si da, Z3-ul are ceva asemanari cu e30 pe sub el...

Am pus poza...vezi un pivot acolo care crede-ma nu e de dacie...

off topic: ce se mai aude cu vanos-ul ala?...ai renuntat la el?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Dane,a-si vrea sa te mai intreb ceva....deci cand ma duc cu masina la un amic care sta la casa intru pe 200 de metri cu drum din asta cu pietris si nisip si de la ploaie s-au facut gropi mici dar una langa alta si cand intru cu ea nu stiu nu e carnoasa asa,nu se comporta bine si merg cu a-1-a,de ce nu se comporta ''carnoasa'' asa cum e Solenza,parca se chinuie asa....daca nu injur si blestem ziua cand am luato si cine a fabricato de nu ati spun in acele momente,sa fie oare bucsele duse?eu merg rar cu ea dar cand o iau daca nu injur si ma enervez de nu ati spun,ce sa aibe ca pivotii sunt noi,nu stiu nu se comporta ca Solenza,imi piere si pofta de condus cu e36 asta.......
Link to comment
Share on other sites

Caline eu zic sa te duci la un mecanic care are presa sau sa faca o improvizatie ceva,aia la pisica se scot foarte greu,hai nu-i problema daca nu ai presa la cei vechi sa ai scoti ca dai cu ciocanul si ai rupi ca si asa nu mai sunt buni banuiesc dar ce te faci cu cei noi ca daca dai cu ciocanul i-ai terminat,deci trebuie presa sau sa faci tu o improvizatie cu un cric ceva si sa pui bratul masinii si pivotul sa ai blochezi undeva si cu cricul si cu un cilindru ''crestat''' sa ai impingi in brat,dai cu vaselina acolo si ai impingi dar....o sa te chinui treaba ta daca vrei sa faci singur, deh daca inginerii astia au vrut fitze sa se dea in spectacol sufera altii din cauza lor,dar deh...asta e,ca ar fi putut sa ai lase ca la e30 dar......trebuia un pic de spectacol,salut.

 

 

 

Cu pivoti sa rezolvat ,i-am schimbat ieri .Dar a aparut alta problema, va uitati va rog la topicul asta de jos.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=54199

Link to comment
Share on other sites

nu e carnoasa asa,

nu stiu nu se comporta ca Solenza

imi piere si pofta de condus cu e36 asta.......

 

Pai adica cum e Solenza mai carnoasa ca e36?

Adica macelarii sau aia carora le e foame nu pot conduce BMW?

Daca in Solenza nu se aude nimic pe macadam, atunci nu e in ordine...are amortizoarele blocate si nu lucreaza...La BMW merge fiindca d'aia sunt amortizoarele acolo, sa preia socurile, sa le semnalizeze acustic soferului si sa-l avertizeze ca e pe un carosabil necorespunzator..si deci sa fie prudent. Chestia asta tine de siguranta...Eu cand troncane ceva pe jos, ma autosesizez si o las mai usor...Pe drum bun nu troncane nimic si cred ca nici la tine.

N-ai vazut bucsele cum arata? au o parte goala si una plina..din cauza asta...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Deci pe drum din asta cu gropi in nisip nu e inchegat e36 cum e Solenza,nu stiu cum sa spun,parca are un joc asa pe fata,parca se misca bratul cu totul,mie nu imi place deloc,deloc cum se comporta masina,deci cu Solenza pe acelasi drum am testato si i-am dat cu a-2-a si cu viteza pe acea portiune de drum si se comporta excelent,super,parca se muleaza pe drumul ala,e36 parca se chinuie si cu a-1-a si mers usor cu ea,eu totusi cred ca e o probleme Dane la bucse ca nu se poate inseamna ca nu e masina asta,o sa ai schimb si bucsele ca in rest i-am schimbat la mecanica fata si daca se comporta tot prost nu mai e de tinut masina ,pai ce naiba asta e masina doar sa ai platesti un impozit si asigurari.
Link to comment
Share on other sites

Deci pe drum din asta cu gropi in nisip nu e inchegat e36 cum e Solenza,nu stiu cum sa spun,parca are un joc asa pe fata,parca se misca bratul cu totul,mie nu imi place deloc,deloc cum se comporta masina,deci cu Solenza pe acelasi drum am testato si i-am dat cu a-2-a si cu viteza pe acea portiune de drum si se comporta excelent,super,parca se muleaza pe drumul ala,e36 parca se chinuie si cu a-1-a si mers usor cu ea,eu totusi cred ca e o probleme Dane la bucse ca nu se poate inseamna ca nu e masina asta,o sa ai schimb si bucsele ca in rest i-am schimbat la mecanica fata si daca se comporta tot prost nu mai e de tinut masina ,pai ce naiba asta e masina doar sa ai platesti un impozit si asigurari.

 

pai solenza e facuta Bogdane pentru astfel de drumuri pentru ca pe astea a fost proiectata si testata...pe asfalt o sa troncane fiindca asta e reversul medaliei..e36 are brat mulat fiindca are consola tripodei elastica si articulata in 3 segmente escamotabile la denivelari...

Oricum e36 e mai bun si mai slab sau chiar cvasiparalel cu solenza...la matiz, logan, ..nu ma pronunt ca nu stiu mai mult

Link to comment
Share on other sites

eu stiam daca tragi stanga dreapta de roata este de la bieleta si daca tragi n sus si jos este de la pivoti?

 

in general da

am miscat de roata stanga- dreapta si aveam joc...sus-jos nu aveam...ce sa inteleg ca nu sunt pivotii uzati? atunci de ce trancane rau la gropi? tot de la bieleta?

Link to comment
Share on other sites

Daca ai urcat masina pe elevator banuiesc ca ai fost la un service, ei ce ti-au spus?La problema ta pot fi mai multe cauze si anume la troncaneli:

-bieleta antiruliu

-bieleta directie

-amortizoare

-flansa amortizor

etc

Cel mai bine te duci la un serice si te lamuresc ei si data viitoare vrei stii si tu ce a fost si care sunt cauzele <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.