Jump to content

problema bec aprin in bord


Recommended Posts

Salut am o problema cu un martor aprins in bord,astazi venind spre casa am remarcat un bec aprins in bord de forma unui motor de culoare galbena in stanga jos a bordului.

Stie cineva de ce s-a aprins? Masina merge impecabil chiar si cu el aprins. ce imi puteti recomanda? a mai avut cineva problema asta? va rog sa imi spuneti daca se mai poate circula cu masina in starea asta. astept ajutor si raspunsuri despre problema si nu de genul :trebuie mers la tester stiu asta maine am programare. Tot astazi am schimbat si filtrul de aer eu personal nu la cineva care se pricepe,s-ar putea si din cauza asta? Multumesc mult.

post-22583-1237307593_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haideti fratiilor va rog cu un raspuns sau o parere,sincer mi-e si frica sa aflu ce imi spun astia de la service maine caci prin telefon mi-au spus ca sunt probleme cu motorul

dar eu le-am spus ca masina merge bine cu toate ca s-a aprins becul in bord. postati ceva va rog. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

ca masina ai?

 

teoretic: debitmetru, sonda lambda, sau alte electronice de la motor (de ex. valva PCV)

 

cand i-ai schimbat filtrul de aer, nu cumva i-ai scos senzorul MassAirFlow ?

 

ori benzina naspa...

 

incearca sa pui 101 de la Rompetrol... daca nu se stinge nici asa, atunci mergi la tester...

 

oricum, citeste si ce au mai postat altii

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...44&hl=check

Link to comment
Share on other sites

XXL masina e un e 46 din 2001. Am schimbat filtrul de aer un pic mai brutal pt ca nu ma prea pricep,l-am schimbat eu pt ca omul care s-a ocupat de masina de cand o am si pana in prezent a devenit cam lacom si asta m-a determinat sa il schim eu since nu stiu ce am facut dar dupa vreo 2 ore de la chimbul filtrului de aer mi s-a aprins acel martor.
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la service si mi-au pus masina pe tester,eroarea este urmatoarea: CHECK, FUEL SUPPLY SYSTEM. Baiatul care s-a ocupat de masina mi-a spus mai multe sa shimb filtrul de benzina cu toate ca l-am schimbat acu 3-4 luni sau sonda lamda ori debitmetrul, dar debitmetrul l-a scos el si mi-a spus ca e decalibrat si ca nu functioneaza pana la 5 v cum ar trebui ci doar pana la 3,5v , asta ca asta dar mi-a spus ca sonda lamda ar trebui sa funcioneze de la 0,2v pana la 1,0v si mi-a aratat ca functioneaza doar de la 0,98 pana la 1,1. Vreau un sfat ce ar trebui sa schimb sonda sau debitmetrul? maine schimb filtrul de benzina. are cineva vreo idee ce ar putea fii? Multumesc.

 

 

Apropo dupa ce mi-a sters eroarea mi sa stins becul si dupa ce am mers vreo 25 km s-a reaprins, ba acum mi se aude si un fasait slab dar nu din masina ci doar afara,iar de sambata masina nu imi mai trage ca inainte. oare ce ar putea avea caci nu mai suport de ieri ma tot intreb oare ce naiba s-ar fi putut intampla asa dintr-o data,va rog spuneti-mi ce sa fac?

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu are nimeni nici o idee despre aceasta problema?

Va rog ajutati-ma ce ar trebui sa schimb. Maine as vrea sa si schimb piesa stricata,ma doare sufletul sa vad cum se invart mecanicii pe langa masina mea fara sa stie ce sa schimbe.Nu ma prea dau pe mine banii afara din casa sa pot schimba si debitmetrul si sonda in acelasi timp.Maine am sa schimb filtrul de benzina si daca se mai aprinde becul vad ca nu am ce sa fac trebuie sa fac un efort financiar si sa schimb cele 2 piese.mi-e si frica sa mai circul cu masina in starea asta ca sa nu mai stric si alte chestii.

Link to comment
Share on other sites

roaga-te sa se stinga dupa ce schimbi filtrul desi nu cred . Aici o sa primesti doar pareri/sfaturi nicidecum raspunsuri avizate , si e bine ca nici tu sa nu te iei prea mult dupa pareri ... Eu zic sa mai incerci la un service
Link to comment
Share on other sites

pai la test ti-a dat niste erori, da? s-au resetat erorile respective iar becul s-a reaprins dupa un timp! ei, un tester serios, dupa resetarea erorilor te recheama sa faci un test dupa vreo 2-3 zile de la stergerea erorilor pentru a vedea ce erori au reaparut! Iar erorile care au reaparut dupa resetarea initiala(si au dus la reaprinderea martorului) te trimit de obicei la piesele in cauza! Cel care imi face testarile mie, asa procedeaza si mi se pare cel mai ok! ....si bineinteles platesc doar prima testare la care se face si resetarea(daca e cazul)....n-o s-o mai platesc nici pe aia, ca-mi iau INPA <_<
Link to comment
Share on other sites

ca-mi iau INPA <_<

 

Chiar daca e INPA totul tine de interpretarea erorilor ...de ex nici la BMW nu stiu sa-ti spuna 100% ce sa schimbi ..e un traseu pe care-l urmeaza toti , corelat cu experienta lor dar de obicei iti spun poate fi asta sau nu ! De f multe ori sunt sa zicem 5 cauze posibile ..ideea e in ce ordine faci schimbarile ..Poate ai norocul si o nimeresti cu a 2-a piesa ...sau cu a 5-a ..

Link to comment
Share on other sites

ca masina ai?

 

teoretic: debitmetru, sonda lambda, sau alte electronice de la motor (de ex. valva PCV)

 

cand i-ai schimbat filtrul de aer, nu cumva i-ai scos senzorul MassAirFlow ?

 

ori benzina naspa...

 

incearca sa pui 101 de la Rompetrol... daca nu se stinge nici asa, atunci mergi la tester...

 

oricum, citeste si ce au mai postat altii

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...44&hl=check

 

Cu ce afecteaza daca a scos MAF sensor-ul?...posibil sa fi uitat asa? daca a scos debitmetrul din ansamblul initial, este posibil sa nu fi etansat bine intre cotul de cauciuc si corpul de acceleratie. daca neetansarea era intre debitmetru si filtru, asta nu are nimic de-a face cu check engine-ul din bord.

Alta cauza ar fi la scoaterea "brutala" descrisa sa se fi fisurat carcasa debitmetrului (pot posta eu o poza in sensul asta) sau cotul de cauciuc.

1. Asigura-te ca debitmetrul e etansat bine (in special la imbinarea cu cotul de cauciuc inspre corpul de acceleratie)

2. Starea cotului de cauciuc...aparent poate arata perfect, asa ca trebuie sa-l examinezi f. atent.

3. Verifica carcasa debitmetrului sa nu se fi fisurat la brutalizarea descrisa (in zona de racordare cu suportul unde e prins senzorul cu cele 2 suruburi).

4. Cand ai tras de filtrul de aer, vezi sa nu fi afectat unul din furtunasele ce vin la canistra de purjare (e legata de carcasafiltrului, inspre spatele lui)

Daca toate sunt bune pana aici, schimba filtrul de benzina si verifica bujiile, iar apoi sonda lambda.

Eu unul nu cred ca prin scoaterea debitmetrului de la locul lui si remontare sa-l fi afectat ca si component (asta daca nu ai avut probeme inainte).

Valva PCV fasaie mai lung sau chiar continuu cand e defecta (normal e in jur de 2 sec. la oprirea motorului), si poate fi deasemeni furtunul care pleaca de la ea fisurat..trebuie verificat.

Daca ai pus benzina mai proasta, poate fi si asta o problema, numai ca becul nu se va stinge singur daca o vei schimba..

verifica ce am zis eu mai sus (daca vrei) si mai posteaza..

Link to comment
Share on other sites

Salut tocmai am venit iarasi de la tester dupa ce am reschimbat filtrul de benzina(deci sa intelegeti eu singur am schimbat filtrul de aer si nu este nimic rau sau sa fi stricat ceva...,cand am fos ieri la tester mi s-a spus sa schimb filtrul de benzina si bijiile cu toate ca aceste piese au fost schimbate acum 3-4 luni.) si dupa ce am schimbat astazi filtrul de benzina surpriza masina a inceput sa traga un pic mai bine. Am fost astazi iar la un tester si eroarea era aceeasi:"CHECK,FUEL SUPPLY SYSTEM" mi-a sters iarasi eroarea si nu s-a mai aprins becul pana cand am ajuns acasa adica 40 km. Ieri dupa ce am ajuns acasa am primit un telefon si a trebuit sa plec cand i-am dat drumul becul a ramas aprins. Sper ca astazi cand am sa plec de acasa iar sper sa nu mai ramana aprins becul si sper sa fi fost doar filtrul de benzina de vina. Daca se reaprinde nu am ce sa fac.Oricum am sa revin cu noutati.
Link to comment
Share on other sites

Acum atasez o poza cu biletul primit de la tester. Cine stie despre aceasta eroare este rugat foarte frumos sa posteze ceva.

 

Denis 125 sincer mi s-a intamplat si mie aceasta treaba ca la tine sa moara motorul la relanti dar la mine sa dovedit a fi o piesa(nu stiu sincer cum se numeste)dar cici nu primea destula tensiune motorul,dupa ce am schimbat piesa circa 250ron a mes perfect nu a mai murit motorul la relanti.

post-22583-1237473520_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

DanS spune-mi si mie te rog de la supapa pcv se poate aprinde Check engine, daca da zi si mie cum se manifesta am inteles ca printr-un fasait? Adevarul ca se aude un zgomot ciudat apropiat fasaitului dar mecanicul mi-a spus ca e se aude de la cureaua alternatorului.Mersi mult mai astept asemenea sugestii.
Link to comment
Share on other sites

Maine ma duc la un tester. Dar poate sa fie de la benzina, eu bag doar carera 95 de la omv sau petrom? Ce as putea baga mai buna de atat? Mersi pt sfaturi si sper sa fie doar atat.

 

Eu mai degraba as baga o benzina "simpla" de 98 (rompetrol 98, agip 98) decat una "sofisticata" de 95 (carrera). Daca bagi petrom 99+, carrera 100 sau alto 101, cu atat mai bine <_<

 

Eu folosesc numai petrom 99+. E foarte buna, si are si un pret bun. Si, oricum, daca bag de 95 imi consuma mai mult, deci pan la urma scot mai multi bani din buzunar (chiar daca benzina e mai ieftina).

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

DanS spune-mi si mie te rog de la supapa pcv se poate aprinde Check engine, daca da zi si mie cum se manifesta am inteles ca printr-un fasait? Adevarul ca se aude un zgomot ciudat apropiat fasaitului dar mecanicul mi-a spus ca e se aude de la cureaua alternatorului.Mersi mult mai astept asemenea sugestii.

 

(Depinde de conditii ca PCV sa aprinda lampa...de multe ori numai in cazul furtunului deteriorat)PCV se afla in spatele motorului sub carcasa filtrului de polen si cand se deterioreaza, la oprirea motorului fasaie prelung (mai mult decat 2...max 3 sec cat e normal) iar uneori in timpul functionarii motorul are fluctuatii. Se poate intampla ca valva sa fie buna iar furtunul care o leaga de capacul chiulasei sa fie crapat. Trebuie verificate amandoua componentele daca suspectezi ceva acolo.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

 

Eroarea P0170(Fuel trimm bank1 - adica compozitie amestec aleator disproportionata...adica nu intotdeauna constanta ) se refera la Aer fals in admisie, sonda lambda, canistra de purjare, pompa de benzina/ injectoare

La tine daca nu trage aer fals pe undeva (ti-am scris mai sus), iar canistra de purjare e in ordine cu toate furtunele la locul lor, eu sunt aproape sigur ca de la sonda lambda (din fata cat-ului) ti se trage supararea

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Salut fratiilor aceeasi problema dau sa plec pe la ora 20 din fata blocului,dau chie si nu s-a mai aprins check engine-ul,ajung la destinatie,dupa 2 ore dau sa plec iar se aprinde becul si imi oscila turatia la relanti pana tremura toata masina,am zis sa dau o tura o acceleram si o scoteam din viteza aceeasi treaba oscila turatia pana cand tremura masina, deja nu mai pot ma obsedeaza si ma omoara acest bec,nu stiu ce sa schimb sonda lamda sau debitmetrul sau...? Daca nu sa v-a stinge acest bec cred ca am sa inebunes. DanS mai da-ti o parere man vad ca te ai cu motoarele. Mersi.
Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc numai petrom 99+. E foarte buna, si are si un pret bun. Si, oricum, daca bag de 95 imi consuma mai mult, deci pan la urma scot mai multi bani din buzunar (chiar daca benzina e mai ieftina).

 

ConsumĂŁ mai mult cu 95 dar Âşi merge mai puĂžin rotund.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.