Jump to content

problema bec aprin in bord


Recommended Posts

eu sincer cred ca este debitmetrul....cel putin la mine asa a fost cand am avut eroarea P0171. ca sa fii sigur de asta du-te sterge eroarea si pe urma scoate mufa de la debitmetru si vezi daca se mai aprinde. daca se aprinde si cu mufa scoasa inseamna ca sigur nu e debitmetrul. in alta ordine de idei ti se pare ca, consuma mai mult? sau daca ies afara cand motorul e pornit ti se pare ca miroase puternica a benzina? daca da, e posibil sa fie si sonda lambda dusa. insa din cate stiu daca este ea trebuie sa iti spuna pe ce bank e (adica 1 sau 2, respectiv inainte sau dupa catalizator, pe tester). cel mai probabil e debitmetru. poti cumpara doar senzorul ca sa iesi mai ieftin.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eroarea P0170(Fuel trimm bank1 - adica compozitie amestec aleator disproportionata...adica nu intotdeauna constanta ) se refera la Aer fals in admisie, sonda lambda, canistra de purjare, pompa de benzina/ injectoare

La tine daca nu trage aer fals pe undeva (ti-am scris mai sus), iar canistra de purjare e in ordine cu toate furtunele la locul lor, eu sunt aproape sigur ca de la sonda lambda (din fata cat-ului) ti se trage supararea

 

 

eu sincer cred ca este debitmetrul....cel putin la mine asa a fost cand am avut eroarea P0171. ca sa fii sigur de asta du-te sterge eroarea si pe urma scoate mufa de la debitmetru si vezi daca se mai aprinde. daca se aprinde si cu mufa scoasa inseamna ca sigur nu e debitmetrul. in alta ordine de idei ti se pare ca, consuma mai mult? sau daca ies afara cand motorul e pornit ti se pare ca miroase puternica a benzina? daca da, e posibil sa fie si sonda lambda dusa. insa din cate stiu daca este ea trebuie sa iti spuna pe ce bank e (adica 1 sau 2, respectiv inainte sau dupa catalizator, pe tester). cel mai probabil e debitmetru. poti cumpara doar senzorul ca sa iesi mai ieftin.

 

Este sonda lambda....bank 1 ca e P0170 cum a spus si el la inceput

Verifica racordul ala gros de cauciuc care este intre debitmetru si corpul de acceleratie sa nu fie fisurat si sa fie etansat bine, apoi schimba sonda lambda din fata catalizatorului...asa cum ziceam de fapt si mai sus. Asigura-te s ca busonul de la rezervor si cel de la capacul chiulasei (pe unde pui ulei) sunt fixate bine....

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

DanS auzi ai un nr de tel sa te sun si sa imi explic mai pe larg problema asta? Am vorbit azi cu un tip care isi dezmembreaza un e46 fab 2000 model 316i si as vrea sa intreb daca se potrivesc sondele lamda si debitmetrul de pe modelul asta pe masina mea care este un e46 fab 2001 model 318i sa ii spun sa m-i le trimita?
Link to comment
Share on other sites

DanS auzi ai un nr de tel sa te sun si sa imi explic mai pe larg problema asta? Am vorbit azi cu un tip care isi dezmembreaza un e46 fab 2000 model 316i si as vrea sa intreb daca se potrivesc sondele lamda si debitmetrul de pe modelul asta pe masina mea care este un e46 fab 2001 model 318i sa ii spun sa m-i le trimita?

 

 

Debitmetrul ar cam merge, sondele sh in nici un caz

Link to comment
Share on other sites

Am fost acum la un magazin cu piese auto si mi-au spus ca sondele si debitmerul au serii diferite oare ce sa fac?

 

Tu spui datele masinii tale si ei iti dau piesele potrivite. Fa o proba cu un alt debitmetru daca ai ocazia ...de la alta masina care merge bine...

Link to comment
Share on other sites

faza cu schimbatul debitmetrului dupa o masina pe alta nu prea merge ... in cele mai multe cazuri un debitmetru functioneaza perfect pe o masina si cand il pui pe alta la care banui tu ca ai probleme cu debitmetru merge si mai rau decat inainte si asta pentru ca debitmetrul trebuie resofat sau mers cu masina ~50km pentru a citii ECU noile valori.
Link to comment
Share on other sites

faza cu schimbatul debitmetrului dupa o masina pe alta nu prea merge ... in cele mai multe cazuri un debitmetru functioneaza perfect pe o masina si cand il pui pe alta la care banui tu ca ai probleme cu debitmetru merge si mai rau decat inainte si asta pentru ca debitmetrul trebuie resofat sau mers cu masina ~50km pentru a citii ECU noile valori.

 

corect, dar exista si exceptii.

Link to comment
Share on other sites

faza cu schimbatul debitmetrului dupa o masina pe alta nu prea merge ... in cele mai multe cazuri un debitmetru functioneaza perfect pe o masina si cand il pui pe alta la care banui tu ca ai probleme cu debitmetru merge si mai rau decat inainte si asta pentru ca debitmetrul trebuie resofat sau mers cu masina ~50km pentru a citii ECU noile valori.

 

Ar trebui sa functioneze imediat.Debitmetrul nu este un computer sa necesite soft.

Link to comment
Share on other sites

la mine personal dupa ce am schimbat debitmetru nou cumparat de la dorin a facut ca toti dracii, dupa ce am mers cu masina ~50-100km nu a mai avut nimic, dupa cateva ore am fost la filaret si l-au resofat sa fiu eu mai linistit .... dar cum zicea cineva mai sus nu este regula cu resofatul .
Link to comment
Share on other sites

la mine personal dupa ce am schimbat debitmetru nou cumparat de la dorin a facut ca toti dracii, dupa ce am mers cu masina ~50-100km nu a mai avut nimic, dupa cateva ore am fost la filaret si l-au resofat sa fiu eu mai linistit .... dar cum zicea cineva mai sus nu este regula cu resofatul .

 

aveai erori memorate sau in asteptare, probabil.

Asa au intitulat ei procedura asta...debitmetrul nu are soft ca sa-l rescrii...e bine ce ai facut fiindca in cazul unor erori aparute intre timp, ar fi luat baietii masuri..

Link to comment
Share on other sites

Fratiilor nasol am ajuns astazi intr-un final la service cica sa montez o sonda lamda si deageaba sonda mea cica e inca foarte buna,au folosit o sonda electronica si mi-au spus ca le indica acelasi lucru ca si sonda mea, in schimb am un amestec foarte,foarte sarac. mi-a spus mecanicul sa ma duc sa imi curat cu ultrasunete injectoarele,mi-am facut pe luni programare,daca nu e asta problema? Ce e de facut oameni buni nu mai stiu unde sa merg si ce sa fac?
Link to comment
Share on other sites

Fratiilor nasol am ajuns astazi intr-un final la service cica sa montez o sonda lamda si deageaba sonda mea cica e inca foarte buna,au folosit o sonda electronica si mi-au spus ca le indica acelasi lucru ca si sonda mea, in schimb am un amestec foarte,foarte sarac. mi-a spus mecanicul sa ma duc sa imi curat cu ultrasunete injectoarele,mi-am facut pe luni programare,daca nu e asta problema? Ce e de facut oameni buni nu mai stiu unde sa merg si ce sa fac?

 

Banuiesc ca amestecul sarac a fost diagnosticat in urma unei testari, sau nu? Cumva au folosit un analizor de gaze pentru a afirma ca amestecul tau e sarac? Am vazut un caz in care dupa introducerea sondei analizorului pe teava de esapament cum e si normal, baietii au dat verdictul: Amestec sarac! Sper ca nu e cazul si la tine.

Daca totusi s-a folosit un tester, eroarea se traducea cumva "system too lean"? Presiunea in alimentare ti-au verificat-o?...filtrul de combustibil l-ai schimbat si daca nu, de cand?

Cum arata sonda electronica si cum se foloseste ea...adica ce ai vazut tu si cu ce s-a lucrat?

Link to comment
Share on other sites

Da asa este cum spui tu DanS mi-au bagat ceva in toba de esapament din care isea un fir conectat la un mic calculator(marimea unui gameboy) din care iesea un alt fir introdus in lacul brichtei,unde pe acest calculator imi indica ceva de ganul cum ar functiona o sonda lamda si indica 1,46 v si nu sacdea sub aceasta valoare, baiatul mi-a spus ca ar fi trebuit sa indica 1,1 v maxim, de aici mi-a spus ca am un amestec foarte,foarte sarac. Treaba cu presiunea in alimentare au verificat-o punandu-mi un furtunel legat de un fel de ceas pe la motor si mi-a spus sa accelerez, dupa care mi-a spus la fel nu mi se alimenteaza bine sau nu prea am presiune ceva de ganul asta, deci in concluzie ce este?

Eu am mai vorbit cu un mecanic despre eroarea care o am eu(po170,171) si mi-a spus ceva de genu" fuel trim bank1" si eu ma intreb de ce toata lumea imi spune" fuel trim bank1 cand" eu am eroarea" check fuel supply sistem"? Stiu ca aceasta eroare "fuel trim bank1" este din cauza sondei lamda , dar eroarea mea de la ce naiba poate sa fie "check fuel supply sistem"? DanS spune ceva de bine te rog caci nu mai pot sa suport in timp ce merg acel check engine arins in bord. Vreau sa pot rezolva aceasta eroare, va rog: Ajitati-ma.

Link to comment
Share on other sites

Da asa este cum spui tu DanS mi-au bagat ceva in toba de esapament din care isea un fir conectat la un mic calculator(marimea unui gameboy) din care iesea un alt fir introdus in lacul brichtei,unde pe acest calculator imi indica ceva de ganul cum ar functiona o sonda lamda si indica 1,46 v si nu sacdea sub aceasta valoare, baiatul mi-a spus ca ar fi trebuit sa indica 1,1 v maxim, de aici mi-a spus ca am un amestec foarte,foarte sarac. Treaba cu presiunea in alimentare au verificat-o punandu-mi un furtunel legat de un fel de ceas pe la motor si mi-a spus sa accelerez, dupa care mi-a spus la fel nu mi se alimenteaza bine sau nu prea am presiune ceva de ganul asta, deci in concluzie ce este?

Eu am mai vorbit cu un mecanic despre eroarea care o am eu(po170,171) si mi-a spus ceva de genu" fuel trim bank1" si eu ma intreb de ce toata lumea imi spune" fuel trim bank1 cand" eu am eroarea" check fuel supply sistem"? Stiu ca aceasta eroare "fuel trim bank1" este din cauza sondei lamda , dar eroarea mea de la ce naiba poate sa fie "check fuel supply sistem"? DanS spune ceva de bine te rog caci nu mai pot sa suport in timp ce merg acel check engine arins in bord. Vreau sa pot rezolva aceasta eroare, va rog: Ajitati-ma.

 

<_< daca a bagat pe teava de esapament chestia aia, atunci e analizor de gaze si tu avand catalizator, probabil banuiesc ca din cauza asta a dat verdictul asta pueril cu amestecul sarac...

"Check fuel supply" inseamna verifica alimentarea cu combustibil. Posibil sa ai filtrul colmatat...schimba-l si s-ar putea sa rezolvi. De pompa nu pot sa ma pronunt dar s-ar putea sa fie si acolo ceva. P0170 si P0171 nu se refera la amestec sarac asa ca uita-le. Trebuie sa fie interpretate erorile tale care sunt gasite la scanare. Treaba asta cu analizorul nu e concludenta. Posibil sa fie si canistra de purjare defecta numai ca eu unul as incepe de la filtru..

Link to comment
Share on other sites

PoĂži ajunge Âşi ĂŽn BucureÂşti?

 

Nu pot ajunge in Bucuresti prea curand eu sunt tehnician dentar si nu prea am timp, dar cand am sa ajung la Bucuresti am sa te contactez.

 

DanS filtrul colmatat(ce inseamna?) daca se refera la filtrul de benzina a fost schimbat de 2 ori in ultima luna. Am fost astazi la alt mecanic care mi-a spus urmatoarele:masina trebuie lasata vreo 3 ore la el ca sa desfaca nu stiu ce pana ajunge la nustiu ce furtunele de pe langa nustiu ce pompa ca s-ar putea sa traga aer fals si arderea nu se face bine si din cauza asta imi spune ca am un amestec sarac, a si inca o chestie cateodata imi oscileaza turometru nasol coborand pana la 400-500 truratii si dureaza cateva minute pana se stabilizeaza. Am sa ma duc marti cu ea la acest mecanic sa vad daca este ce spune el cu aerul fals, iar daca nici asta nu e buba... am sa inebunesc cu acest bec aprins in bord. Vrog dati-va cu parerea sa il las pe acest mecanic sa in desfaca pe la motor sa vada daca nu cumva imi trage aer fals sau nu il las si ma duc iar in alta parte?

Link to comment
Share on other sites

eu sincer cred ca este debitmetrul....cel putin la mine asa a fost cand am avut eroarea P0171. ca sa fii sigur de asta du-te sterge eroarea si pe urma scoate mufa de la debitmetru si vezi daca se mai aprinde. daca se aprinde si cu mufa scoasa inseamna ca sigur nu e debitmetrul. in alta ordine de idei ti se pare ca, consuma mai mult? sau daca ies afara cand motorul e pornit ti se pare ca miroase puternica a benzina? daca da, e posibil sa fie si sonda lambda dusa. insa din cate stiu daca este ea trebuie sa iti spuna pe ce bank e (adica 1 sau 2, respectiv inainte sau dupa catalizator, pe tester). cel mai probabil e debitmetru. poti cumpara doar senzorul ca sa iesi mai ieftin.

Am si eu o problema asemanatoare: am senzatia ca ar fi consumul putin cam mare, si in plus, miroase puternic a benzina la evacuare. Intrebarea este: e posibil sa fie dusa sonda lambda si sa nu mi se aprinda niciun martor la bord? Chestia cu mirosul de benzina am pus-o pe seama motorului care e noneuro sau euro1, nu stiu exact! Dar ar mai fi si consumul si faptul ca am din cand in cand variatii ale turatiei de ralanti... Dati-mi o parere va rog! Un tester performant nu prea am in zona...

Link to comment
Share on other sites

am senzatia ca ar fi consumul putin cam mare, si in plus, miroase puternic a benzina la evacuare. Intrebarea este: e posibil sa fie dusa sonda lambda si sa nu mi se aprinda niciun martor la bord? Chestia cu mirosul de benzina am pus-o pe seama motorului care e noneuro sau euro1, nu stiu exact! Dar ar mai fi si consumul si faptul ca am din cand in cand variatii ale turatiei de ralanti...

 

Din ce an e masina ta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.