Jump to content

problema bec aprin in bord


Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Depinde.

Bujiile NGK sunt garantate 90 000 km.

Mda... Va trebui sa fac sapaturi, sa vad ce iese la iveala... De mers, merge rotund si porneste usor... Eu stiu ce sa mai zic?

 

Lambda <_<

Nu de mult am intalnit o problema asemanatoare...cat-ul fusese eliminat (gaurit...distrus...habar n-am cum ca nu am intrat in detalii...) O fi posibil?

Link to comment
Share on other sites

si eu inclin sa cred ca este lambda... Cat despre cat, cred ca se poate elimina fara probleme la masinile cu o singura sonda lambda! La cele cu doua ar fi mai problematic, pentru ca ar putea sa apara unele erori... Ideea ar fi sa pacalesti cumva senzorii ca sa nu ai nicio problema...

 

Fratiilor m-am hotarat, ma duc la Timisoara la un test de motor, acolo cica imi iasa cam tot ce este in neregula cu masina. Am sa va tin la curent dupa ce ma intorc.

Asa am inteles si eu, ca ar avea la Timisoara un tester performant care iti da exact eroarea, fara a mai lasa loc de interpretari! Bafta <_<

Link to comment
Share on other sites

Da gata mi-am facut programare la timisoara, abia pe vineri m-a putut primi baiatul, oricum mi-a zis prin telefon ca o sa imi descopere sigur problema masinii. Abia astept sa merg si sa imi treca obsesia check enginu-lui. Revin vineri cu noutati.
Link to comment
Share on other sites

eroare 171 este o problema des intalnita (check fuel supply sistem).... eu nu i-am dat de cap <_<

te rog sa postezi rezultatul dupa testarea de vineri , cam aceeleas probleme le am si eu cu masina si am schimbat valva pcv+furtun, valva disa, filtru benzina, debitmetru(1 nou, 1 sh ), filtru aer, sonda lambda si cateva furtune...

toate la filaret mai putin debitmetrul care a fost luat dupa forum.

 

in plan de viitor vreau sa schimb: bujiile, debitmetru (cumpar de la reprezentanta chiar daca este mai scump) si ambreiajul (asta il am luat deja)

 

succes :)

Edited by S A R P E
Link to comment
Share on other sites

Sharpe eu zic sa iti cumperi un debitmetru nou nout si sa il montezi la un service mai bun. Eu astazi am ajuns de la Timisoara si dupa cum spuneam am eroarea 171 si acel om care mi-a facut testul de motor mi-a dat verdictul dupa aproape 40min: trebuie sa iti schimbi debitmetrul 90%, dar asta nu este in totalitate problema ar putea fi si pompa de benzina, mi-a montat un debitmetru nou si m-a pus sa fac 50 km masina a inceput sa mearga mai bine dupa ce am ajuns iar la service toata masina imi functiona in parametri normali, dupa ce mi-a montat iar debitmetrul meu pt ca nu am avut bani suficienti la mine ca sa il cumpar pe cel nou mi s-a aprins iar becul, deci prin urmare imi trebuie un debitmetru nou. Luna asta cand am sa imi primesc salarul sper sa imi iau un debitmetru, daca nu se va reaprinde becul voi posta din nou si iti voi spune ca asta este problema intr-adevar.
Link to comment
Share on other sites

Salut

Si eu am problema asta cu check engine la un e46 318i din 1999 si nu mai stiu cum sa-i dau de capat. I-mi vine sa-i dau foc!!!!!!!!!!!

Eu am schimbat bujiile, filtrul de benzina, bobinele!?(cutia din care ies fisele la bujii) si am curatat cu ultrasunete injectoarele, am mai curatat valva de relanti si corpul de acceleratie. Am facut si un test la pompa de benzina si are presiunea de 2.5-2.8 in loc de 3. Teste de motor am facut o gramada si imi aparea missfire. toate testele au confirmat ca debitmetru si sondele functioneaza bine.

La mine check engine se aprindea doar daca o tineam in sarcina o perioada la peste 4000 de turatii, iar dupa ce opream si porneam motorul disparea. Acum o saptamana sau doua am curatat injectoarele si dupa aceea masina s-a comportat foarte bine, chiar la turatii de 5-6000 si check engine nu a mai aparut. Astazi a parut iar, aveam viteza mare si acum nu se mai stinge deloc (nu am apucat sa fac test sa vad ce eroare are acum). Nu mai stiu ce sa fac cu ea!

Link to comment
Share on other sites

Sharpe eu zic sa iti cumperi un debitmetru nou nout si sa il montezi la un service mai bun. Eu astazi am ajuns de la Timisoara si dupa cum spuneam am eroarea 171 si acel om care mi-a facut testul de motor mi-a dat verdictul dupa aproape 40min: trebuie sa iti schimbi debitmetrul 90%, dar asta nu este in totalitate problema ar putea fi si pompa de benzina, mi-a montat un debitmetru nou si m-a pus sa fac 50 km masina a inceput sa mearga mai bine dupa ce am ajuns iar la service toata masina imi functiona in parametri normali, dupa ce mi-a montat iar debitmetrul meu pt ca nu am avut bani suficienti la mine ca sa il cumpar pe cel nou mi s-a aprins iar becul, deci prin urmare imi trebuie un debitmetru nou. Luna asta cand am sa imi primesc salarul sper sa imi iau un debitmetru, daca nu se va reaprinde becul voi posta din nou si iti voi spune ca asta este problema intr-adevar.

posibil sa fie de vina si pompa de benzina ...

am luat 2 debitmetre noi (1 bosch si 1 remco ) de la dorin75 ambele... cu amandoua mi s-a aprind martorul dupa ~30km, urmatorul pas : debitmetru original cu facutra /certificat de la reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

Nu cunosc foarte bine problema ta, dar stiu ca daca stergi o eroare, apoi schimbi piesa care CREZI ca provoca eroarea, si daca apoi eroarea tot apare (dupa 30-50 km) inseamna ca nu piesa aia e de vina. Inca o data, doar o parere.
Link to comment
Share on other sites

Nu cunosc foarte bine problema ta, dar stiu ca daca stergi o eroare, apoi schimbi piesa care CREZI ca provoca eroarea, si daca apoi eroarea tot apare (dupa 30-50 km) inseamna ca nu piesa aia e de vina. Inca o data, doar o parere.

 

daca piesa nu este buna sau noua ce crezi ca se intampla ?

 

le:chriss ala este consumul tau la 318 i ? (11.5 %) la fel il am si eu si imi faceam griji ca este mare . <_<

Edited by S A R P E
Link to comment
Share on other sites

Pai, ala e consumul de cateva luni, de cand m-am inregistrat pe site-ul ala. Nu am fost prea mult in afara orasului de atunci. In general sta pe la maxim 12 in oras ca nu prea merg in aglomeratie. In afara e cam 6.5 - 7 daca merg pe DN (70/110 km/h) si 8.5 - 9.5 daca-i dau blana. Deci dupa ce mai fac cateva iesiri vara asta o sa mai scada consumul general (sper <_< ) Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Mai fratiilor iar am probleme, inca nu am apucat sa schimb debitmetrul din motive financiare, dar problema este urmatoarea:astazi dupa ce am ajuns acasa am fost nevoit sa ma intorc la servici iar cand am dat chie masina mi-a pornit mai greu ceea ce nu s-a intamplat niciodata, dupa ce am vrut sa plec de la servici iar am dat cheie si tot asa de greu a pornit ba chiar s-a subturat foarte tare dupa care si-a revenit pana am incepus sa rulez cu ea, in timp ce rulam masina la puncul mort se subtura foarte tare si nici nu imi tragea in sarcina doar foarte greu. Oare ce naiba are de data asta caci nu mai pot, faza cu debitmetrul schimbat pentru check engin-ul aprins am inteles-o dar pe asta cu pornitul greu si subturatul si cu trasul greu in sarcina chiar ca nu mai inteleg de la ce o fii. Ma ajuta cineva, va rog? Apropo se aude un fasait dar eu cred ca este de la cureaua ce invarte alternatorul. V rog sfaturi.
Link to comment
Share on other sites

Mai fratiilor iar am probleme, inca nu am apucat sa schimb debitmetrul din motive financiare, dar problema este urmatoarea:astazi dupa ce am ajuns acasa am fost nevoit sa ma intorc la servici iar cand am dat chie masina mi-a pornit mai greu ceea ce nu s-a intamplat niciodata, dupa ce am vrut sa plec de la servici iar am dat cheie si tot asa de greu a pornit ba chiar s-a subturat foarte tare dupa care si-a revenit pana am incepus sa rulez cu ea, in timp ce rulam masina la puncul mort se subtura foarte tare si nici nu imi tragea in sarcina doar foarte greu. Oare ce naiba are de data asta caci nu mai pot, faza cu debitmetrul schimbat pentru check engin-ul aprins am inteles-o dar pe asta cu pornitul greu si subturatul si cu trasul greu in sarcina chiar ca nu mai inteleg de la ce o fii. Ma ajuta cineva, va rog? Apropo se aude un fasait dar eu cred ca este de la cureaua ce invarte alternatorul. V rog sfaturi.

 

sau valva PCV mai precis...ma bag si eu ca musca-n ca__T fara sa intreb...ce motorizare?

 

Acum am vazut....merg pe PCV sau furtunul aferent

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Dane mersi de sfat dar daca te gandesti la fasait e de la cureaua ce invarte alternatorul muti mi-au spus asta si sincer su stiu de ce ar fasai cureaua. Oricum mersi de sfat maine am sa verific si acea valva cu furtunul aferent si avand in vedere ce te pricepi as vrea sa imi spui daca nu cumva e si de la pompa de benzina?
Link to comment
Share on other sites

Dane mersi de sfat dar daca te gandesti la fasait e de la cureaua ce invarte alternatorul muti mi-au spus asta si sincer su stiu de ce ar fasai cureaua. Oricum mersi de sfat maine am sa verific si acea valva cu furtunul aferent si avand in vedere ce te pricepi as vrea sa imi spui daca nu cumva e si de la pompa de benzina?

 

 

Fasaitul curelei poate sa apara din patinare pe un obiect care normal ar trebui sa fie antrenat si nu e (intinzator blocat sau partial blocat..presupunere :) .....si sa nu mergem mai departe ca ne alarmam degeaba avand in vedere pe unde mai trece ea <_< ), sau descentrare si frecare pe marginile rolelor, si chiar slabita..dar asta o vezi usor. Eu am zis de valva fiindca asta fasaie si cam da simptomele alea. In rest lipsa de putere si pornirea greoaie pot fi cauzate bineinteles de alimentare. Ia-o cu ce e mai usor, adica filtrul si apoi treci la pompa..La asta masoara presiunea si iti dai seama imediat daca e de acolo. Oricum, PCV-ul bolnav il stabilesti repede fiindca sti unde e localizat si de acolo trebuie sa se auda, asta in cazul in care e de acolo. Furtunul ala vezi ca nu trebuie sa fie moale in functionare si oricum daca e spart, fasaie si ala plus ca trage aer fals.

Link to comment
Share on other sites

Mersi Dane pentru sfat, filtrul de benzina este schmbat de 1 saptamana iar presiunea cand accelerez masina mi-a spus un mecanic care o verifica, ca nu e prea stralucita dar asta s-a a intamplat acum vreo 2 saptamani, deci nici nu stiu ce sa imi schimb debitmetrul sau pompa de benzina. Daca ai vreo idee cam ce sa schimb dintre astea 2 (din motive financiare) ti-as fi recunoscator. Mersi mult.
Link to comment
Share on other sites

Mersi Dane pentru sfat, filtrul de benzina este schmbat de 1 saptamana iar presiunea cand accelerez masina mi-a spus un mecanic care o verifica, ca nu e prea stralucita dar asta s-a a intamplat acum vreo 2 saptamani, deci nici nu stiu ce sa imi schimb debitmetrul sau pompa de benzina. Daca ai vreo idee cam ce sa schimb dintre astea 2 (din motive financiare) ti-as fi recunoscator. Mersi mult.

 

Greu de zis Bogdane. Normal acum ar trebui sa verifici iar presiunea in alimentare. Daca si acum cu filtrul nou ai presiune scazuta, e clar ca ai ceva probleme la pompa. Sincer, e greu de presupus...

O intrebare, cum stai cu EVAP-ul (Chestia aia mica prinsa de carcasa filtrului de aer...tacane daca o asculti la ralanti....Are 2 furtune si un conector electric deasupra...) Ma gandesc ca tu tragand brutal de carcasa filtrului, sa nu fi stricat ceva pe la furtunele alea (mai ales ca unul e din ceva polietilena si e cam dur,,,s-o fi crapat) Verifica vizual si acolo..Asta cam da P0170 si P0171 cu aprinderea check-ului..se numeste canistra de purjare

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.