Jump to content

Aceeasi problema cu relantiul!


Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Exact asta era ideea! Multumesc mult! Deocamdata vad ca nu mai face figuri... Probabil a auzit de mecanic si s-a speriat :) Cel de la care am luat-o si-a luat E46, iar pe asta a tinu-o ceva timp pe bara... Dupa ce voi schimba absolut totul la ea, sper sa prinda viata <_< Daca nu, te caut!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut. Am, si eu un E36 318i din 93. Si eu am probleme cu relantiul. Nu sunt mecanic de meserie si chiar nu stiu ce sa ii fac. <_< Un tip mi-a spus ca sunt de vina furtunele si ca din cauza aia trage aer fals. Am verificat furtunele si nu erau sparte doar ca au iesit foarte usor. Am citit pe forum ca e posibil sa fie debitmetrul si sa scot mufa cand face figuri relatiul. Am scos mufa si a facut si mai urat. Cineva care a avut o problema asemanatoare a schimbat benzina si a bagat de 98 si zice ca a rezolvat problema. Am incercat si eu dar fara succes. Nu am reusit sa pun un tester pe ea inca dar astept sa imi vina testerul si am sa fac si asta . pan atunci va rog care ma puteti ajuta sa imi spuneti unde gasesc sonda aia lambda sa ii scot mufa sa verific daca mai face si unde e valva aia pcv si cum arata ? Am observat ca face tot mai urat cu cat e bai rece afara. Iar cand face asa ... opresc si repornesc motorul si se rezolva pentru o perioada problema. Daca ma puteti ajuta chiar si pe messenger id-ul meu este tm99asr va multumesc anticipat tuturor Cu respect ...
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am, si eu un E36 318i din 93. Si eu am probleme cu relantiul. Nu sunt mecanic de meserie si chiar nu stiu ce sa ii fac. <_< Un tip mi-a spus ca sunt de vina furtunele si ca din cauza aia trage aer fals. Am verificat furtunele si nu erau sparte doar ca au iesit foarte usor. Am citit pe forum ca e posibil sa fie debitmetrul si sa scot mufa cand face figuri relatiul. Am scos mufa si a facut si mai urat. Cineva care a avut o problema asemanatoare a schimbat benzina si a bagat de 98 si zice ca a rezolvat problema. Am incercat si eu dar fara succes. Nu am reusit sa pun un tester pe ea inca dar astept sa imi vina testerul si am sa fac si asta . pan atunci va rog care ma puteti ajuta sa imi spuneti unde gasesc sonda aia lambda sa ii scot mufa sa verific daca mai face si unde e valva aia pcv si cum arata ? Am observat ca face tot mai urat cu cat e bai rece afara. Iar cand face asa ... opresc si repornesc motorul si se rezolva pentru o perioada problema. Daca ma puteti ajuta chiar si pe messenger id-ul meu este tm99asr va multumesc anticipat tuturor Cu respect ...

 

chestia cu conectorul scos nu e concludenta...cu atat mai mult la sonda lambda...pentru PCV vezi ca e un DIY la sectiunea dedicata DIY..

Mergi la tester ca din ghicite nu rezolvi nimic

Link to comment
Share on other sites

este un mister chestia asta cu oscilatul relantiului nici un meseiasi nu pote sa spuna sigur din ce cauza face asa toti o iau pe bajbaite ca este aia ca cealalta si pe testar nu da nici o eroare.............. eu le-am incercat pe toate si tot oscileaza ,i-mi vine sa ii dau foc... Edited by florin_2285
Link to comment
Share on other sites

Unii au noroc ... se aprinde Check Engine si atunci arata si pe tester am inteles care e problema. La mine nu arata nici o eroare .... numai ca oscileaza relantiul de vb ta ... imi vine sa ii dau foc. Am incercat multe chestii dar fara succes. Mai ramane sa descopar unde e valva aia pcv sa vad si acolo si nu stiu sonda lambda ... si daca nu ultima solutie e sa punem motoare de dacie pe ele .... <_<
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt unul dintre norocosi! Si mie imi oscila ralantiul cand am luat masina, dar dupa ce i-am schimbat toate filtrele, uleiul si bujiile nu a mai facut asa! Merge ceas! Bujiile erau un pic obosite, am pus NGK cu doi electrozi, iar din filtrul de benzina curgea o chestie maronie cand l-am scos... pamant!!! Acum nu mai oscileaza deloc...
Link to comment
Share on other sites

Unii au noroc ... se aprinde Check Engine si atunci arata si pe tester am inteles care e problema. La mine nu arata nici o eroare .... numai ca oscileaza relantiul de vb ta ... imi vine sa ii dau foc. Am incercat multe chestii dar fara succes. Mai ramane sa descopar unde e valva aia pcv sa vad si acolo si nu stiu sonda lambda ... si daca nu ultima solutie e sa punem motoare de dacie pe ele .... <_<

 

Remus, vezi aici

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Azi am avut putin mai mult timp la dispozitie si am zis sa incerc o chestie noua pe care mi-a spus-o un bun amic care a patit la fel cu relantiul. Daca trage aer fals pe la busonul pe unde se baga uleiul face relantiul urat ca dracu. Din pacate la mine nu e de acolo. Deasemenea am decis sa demontez piesa 8 din desen (ce o fi si aia) in speranta ca e de acolo problema deoarece am remarcat faptul ca daca ii scot mufa se stabilizeaza relantiul si motorul merge frumos doar ca se aude un tiuit cand il accelerez. Ei bine eu sper ca este valva pcv aceasta piesa. Ce am descoperit este ca era foartemurdara in interior cu ceva negru ce seamana cu funigina si ca in pozitia inchis ramane putin loc intre limba aia din el si peretele unde inchidesi nu stiu daca e normal. Am curatat-o cat de bine am putut dupa care nu am mai sesizat sa faca urat dar era deja tarziu si nu am mai avut timp sa verific amanuntit. Rog pe cei care vor sa faca un pustiu de bine sa imi spuna si mie ce drac e piesa aia pe care am demontat-o valva PCV sau regulatorul de relanti sau amandoua sunt aelasi lucru ? si daca e normal sa stea asa deschisa sau trebuie sa inchida de tot ... Va multumesc anticipat

post-23953-1241921124_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Ei bine eu sper ca este valva pcv aceasta piesa. Ce am descoperit este ca era foartemurdara in interior cu ceva negru ce seamana cu funigina si ca in pozitia inchis ramane putin loc intre limba aia din el si peretele unde inchidesi nu stiu daca e normal. Am curatat-o cat de bine am putut dupa care nu am mai sesizat sa faca urat

 

E normal sa ramana acel loc. Cum se manifesta dupa ce ai curatat acolo?

Link to comment
Share on other sites

Ei bine eu sper ca este valva pcv aceasta piesa. Ce am descoperit este ca era foartemurdara in interior cu ceva negru ce seamana cu funigina si ca in pozitia inchis ramane putin loc intre limba aia din el si peretele unde inchidesi nu stiu daca e normal. Am curatat-o cat de bine am putut dupa care nu am mai sesizat sa faca urat

 

E normal sa ramana acel loc. Cum se manifesta dupa ce ai curatat acolo?

 

Am remarcat ca dupa ce am curatat acolo dupa ce opresc motorul se aude un tacanit cand inchide. nu l-am mai auzit pana acum. ce am mai remarcat ca motorul are din nou putere. Eu lipsa de putere am banuit ca e de la carburant. Acum nu stiu daca este o coincidenta sau are legatura dar asta am remarcat eu. Problema relantiului inca exista. As ruga pe cei care vor sa ma ajute si pe mine sa imi explice ca la omul prost unde gasesc eu valva aia pcv la un E36 318i 118 cp din 11/1992. Astazi am depistat ceva ce este posibil sa fie sursa problemelor mele dar nu vreau sa ma fac de ras pana nu incerc. daca merge am sa revin sa bat toba .... pana atunci .... VA ROG ca la prost unde este valva aia pcv si cum arata

 

Va multumesc anticipat

 

P.S am citit amanuntit topicul cu schimbatul valvei PCV de la sectiunea DIY da e vb de alt tip de masina. Azi m-am uitat ca rama la bordura pe acolo si nu am vazut nimic sa semene cu ce am vazut acolo <_<

Link to comment
Share on other sites

Am gasit eu un furtun care imi parea spart. am spus ca nu ma laud pana nu ma lamuresc. este vb de furtunul de la valva de vacuum. (furtunul 11 din imaginea 1) Ei bine cand scoteam acel furtun mergea masina frumos DAR specifica ca nu era in moemntele cand oscila relantiul doar crestea putin turatia si parca mergea mai rotund. nu stiu asa mi s-a parut. astazi am repetat experimentlu cand oscila relantiul Nu era de acolo. mi-am indreptat atentia spre piesa 1 din poza 2 deoarece am crezut ac e valva pcv ... am remarcat ca inchide si deschide des. am desfacut-o dar pare k

inchide deschide ... ulterior m-am ami luminat ac e vb de nu stiu ec valva care baga aer in rezervor sau asa ceva ...

Zilele astea m-am decis sa caut sa inlocuiesc sonda lambda dar nu inainte de a o pune pe un tester la un tip care repara BMW de cativa ani. Ce nu stu eu este ... daca scot mufa de la sonda si este defecta se rezolva oscilatia ? si daa estesondadefecta nu ar trebui sa se simta miros de benzina la evacuare si sa consume mult ?

post-23953-1242212244_thumb.png

post-23953-1242212254_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

la fel si la mine.... si nici eu nu-i dau de cap, o sa incep cu valva PCV si furtunele ei, regulatorul de ralanti l-am curatat, clapeta de acceleratie am curatat-o, bujii noi NGK iridium, filtre toate noi... pe tester nu zice nimic, de consumat consuma normal.... dar nu-i plac anumite benzine!

singura mea teama e sa nu fie vreun injector care pisha cum nu trebuie....

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.