Jump to content

Problema schimbat semeringuri supape E46


Recommended Posts

Am o discutie cu un prieten care are un E46 320 cu motor 2.2 170 de cai din 2002....si care vrea sa schimbe semeringurile de supape!!!

Din cate am inteles daca se demonteaza chiulasa e riscul foarte mare sa iasa cu tot cu filetele din bloc de la prezoane!!!...ceea ce este o mare problema.

Cei de la Bavaria Filaret i-au spus ca la 80% din motoare cand se desface chiulasa se strica filetele.Este cineva pe aici care si-a schimbat semeringurile de supape si s-a lovit de problema asta?

Link to comment
Share on other sites

Filetele pot fi refĂŁcute, nu este chiar o problemĂŁ majorĂŁ pentru un mecanic bun.

 

Se poate reface filetul in blocul motor si dupa aia sa se puna inapoi chiulasa?

Se poate...dar mecanicii si de la Filaret si de la Baneasa spun ca nu mai tine cum trebuie filetul refacut.

Link to comment
Share on other sites

Filetele pot fi refĂŁcute, nu este chiar o problemĂŁ majorĂŁ pentru un mecanic bun.

 

Se poate reface filetul in blocul motor si dupa aia sa se puna inapoi chiulasa?

Se poate...dar mecanicii si de la Filaret si de la Baneasa spun ca nu mai tine cum trebuie filetul refacut.

 

La M54 exista problema ca filetul sa se strice la strangerea chiulasei, mai ales daca motorul a fost incins.

La desfacere nu am auzit, dar tot ce se poate sa apara si acolo probleme.

Daca s-a stricat filetul in bloc iti trebuie alt motor, alt bloc.

 

Chestia aia ca un mecanic bun iti face filetul si dupa aia se poate monta la loc chiulasa este o aberatie.

Nu se mai poate folosi acel bloc motor.

Edited by Bavaria
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cu alte cuvinte motoarele M54 sunt cam...... de unica folosinta?

 

adica daca prajesti o garnitura de chiulasa risti sa schimbi ....tot motorul ? <_<

 

Nu, nici vorba.

Daca insa motorul a fost supraincalzit este foarte posibil ca blocul sa nu mai reziste la strangere.

In definitiv daca becul de la apa este pe rosu si se circula cu masina asa, aia e...

Link to comment
Share on other sites

Chestia aia ca un mecanic bun iti face filetul si dupa aia se poate monta la loc chiulasa este o aberatie.

Nu se mai poate folosi acel bloc motor.

 

Vrei sĂŁ spui cĂŁ este imposibil sĂŁ refaci filetul?

 

Hai sa discutam concret.Spune exact la ce te gandesti, cum se procedeaza?

Link to comment
Share on other sites

Din câte ºtiu, un filet se reface cu un tarod.

 

Materialul din care este fĂŁcut blocul nu rezistĂŁ la aÂşa ceva?

 

Este vorba de o problemã des Întâlnitã?

 

 

Pai nu se poate asa.Daca folosesti un tarod inseamna ca maresti gaura respectiva.Suruburile de la chiulasa sunt speciale, nu se pot monta altele modificate ( nici nu se pot refolosi deoarece se deformeaza permanent dupa strangere).Singura solutie ar fi repararea cu heli-coil, pentru a pastra dimensiunea initiala.Asa ceva nu rezista la strangerea unui surub de la chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ca sa refaci filetul la aceeasi dimensiune si sa tina la strangerea chiuloasei e cam imposibil.....sa-l faci mai mare ar insemna sa largesti si gaurile din _chiulasa_ , sa cauti alte suruburi/prezoane......revenind la problema : de ce sa schimbe semeringurile de la supape ? Cine i-a recomandat ? A mai cerut o alta parere ? Si eu era cat pe ce sa ma apuc insa am mai cercetat si am descoperit ca pierdeam ulei pe la carcasa filtrului de ulei, am schimbat-o , plus o valva tot acolo inauntru si gata....nu mai lipseste de loc ulei........Asta daca problema e "consumul" de ulei....
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Din cate citesc aici unii sunt convinsi ca pe lume exista doar o dimensiune de surub/prezoane...

 

Pai daca se strica filetul se da gaura mai mare si se pune surub mai gros. Care e problema ?

Cand blocul se uzeaza de pilda , se alezeaza si se pun segmenti pt cota 1 sau 2...

 

Nu inteleg de ce sa nu se puna surub mai gros.

(Dupa postarea asta ma astept ca urmatoarele posturi sa fie extrem de aberante de genul " daca inginerii bmw au pus un surub de o anumita dimensiune de ce crezi tu ca se poate pune suruburi mai groase ? Ce ? Adica noi toti suntem prosti si numai tu esti destept " ... am mai patit-o to asa zilele trecute... Ciudate reactii ! )

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Din cate citesc aici unii sunt convinsi ca pe lume exista doar o dimensiune de surub/prezoane...

 

Pai daca se strica filetul se da gaura mai mare si se pune surub mai gros. Care e problema ?

Cand blocul se uzeaza de pilda , se alezeaza si se pun segmenti pt cota 1 sau 2...

 

Nu inteleg de ce sa nu se puna surub mai gros.

(Dupa postarea asta ma astept ca urmatoarele posturi sa fie extrem de aberante de genul " daca inginerii bmw au pus un surub de o anumita dimensiune de ce crezi tu ca se poate pune suruburi mai groase ? Ce ? Adica noi toti suntem prosti si numai tu esti destept " ... am mai patit-o to asa zilele trecute... Ciudate reactii ! )

 

Iti pun eu o intrebare, nu stiu cat de aberanta este...

De unde cumperi un surub mai gros?De unde cumperi un surub care sa se potriveasca la noile dimensiuni, sa aiba exact lungimea care trebuie si cel mai important, sa reziste la solicitarile necesare.

 

Si da, revenind la ce ai spus, cei care au conceput acel motor, suruburile respective, cuplurile de strangere,...sunt ingineri.

Tu ce pregatire ai in domeniul asta, in afara de faptul ca toti romanii se pricep la femei, masini si fotbal?

Din cauza asta se plang multi ca BMW-urile sunt proaste.Pe de o parte este adevarat, pe de alta parte orice BMW reparat prin tot felul de improvizatii intra in categoria "BMW masina nefiabila", in loc sa intre in categoria cazane.

Doar parerea mea.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Mda... Daca e s-o luam cu pregatirea tu probabil ca ai invatzat de motoarele de BMW printre hamburgerii de la Mc...

 

De unde iau un prezon mai gros ? De la Bavaria ? Pe producator ? Iti pare logic ? Ma tem ca nu...

Adica pot lua segmenti de BMW Japonezi , garnituri metalice pt turbo etc etc si nu pot lua nishte partzaite de suruburi tratate ?

 

Ai o logica BETOOOOON.

Si ca sa-ti raspund pe deplin.... DA ! Intrebarea a fost aberanta si este exact tipul de reactie pe care-l anticipam.

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca te-ai ofticat. Pe viitor poate nu mai incepi discutia cu " Da' ce pregatire ai in materie de motoare... " ca n-ai vreo facultate politehnica la baza...

 

Inca un amanunt... Tu crezi ca un motor decomprimat ramane cu prezoanele stock "proiectate de inginerii de la Bavaria " si va reziste la cateva sute de cai in plus ?

Te inseli amarnic.

 

Vezi cum te-a luat gura pe dinainte ? Data viitoare gandeste inainte sa scrii o tampenie ! ( si ingamfat si cu mare emfaza )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.