Jump to content

Motorina efix


mrg

Recommended Posts

daca vrei poti sa o mulgi din rezervor prin fata pe la furtunul de retur . scoti furtunul de pe T-ul de retur ii pui alt furtun mai lung pana in canistra si pui contactul. iti va scoate cam 2,5-3 litri la o punere de contact . repeti operatia de mai multe ori pana o scoate pompa pe toata si pui alta motorina ,dupa ce o pornesti cu motorina buna iesi un pic cu ea si mergi mai in SPORT sa se curete putin si nu cred ca vei mai avea probleme . motorina asta rea pe care o scoti o lasi sa se decanteze in bidoane de 5l ca sa nu o arunci si o mai poti folosi amestecata cu alta motorina buna ,dar sa nu pui mai mult de 5l la 40 l buna .succes MRG!

 

 

am citit !! nu cred nimic , e o buna reclama comerciala! PS .nu sant fan petrom sau petrom-V ,si nici nu am actiuni la ei

 

 

Am muls-o in final prin sistemul mentionat de tine... Se pare ca al meu mecanic stia deja procedura... <_< M-a lasat cativa litri cat sa ajung la Peco... Am alimentat de 100 lei si totul pare in regula acum...

Partea ciudata este ca nu am sesizat nimic ciudat la aspectul fizic al combustibilului scos... Dar, deh, am facut-o si pe asta...

 

Multumesc mult tuturor!

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Singura data cand am avut o problema pe care am conectat-o cu benzina, a fost cand am alimentat de la AGIP.

 

De 2 ori am alimentat la AGIP E60-ul si in ambele ocazii am avut probleme, gen: mergea in suturi, pornea mai greu, tragea aiure (parca intrerupea). La fel s-a intamplat cu fostul Ford al nevestei (tot Agip).

 

Asta a fost asocierea pe care am facut-o atunci, este posibil totusi sa nu fi avut nici o legatura cu benzina si sa fi fost ceva coincidental.

 

In rest nu am avut probleme cu Rompetrol sau Petrom / OMV niciodata. Nici cu benzina nici cu motorina.

Link to comment
Share on other sites

Confirm ...am un 525dA ...in general bag motorina de la OMV ... insa.... am si un card la Rompetrol ...care il folosesc din cand in cand....acum 2 seri am alimentat de la rompetrol... si masina se comporta mai rau decat...cu motorina de la OMV...eu sunt foarte atent la zgomotul motorului la reactia in ture ... si se simte considerabil o diferenta in RAU !!

 

Motorul nu mai urca in ture asa rapid... nu pot descrie ....senzatia ...cert e ca pt a obtine acelasi demaraj trebuie sa o calc mai mult.

Link to comment
Share on other sites

eu merg de 2 ani cu motorina de la rompetrol.. aceasta efix.. poate sunt eu mai norocos dar mie nu mi-a facut nici o problema..

dar spre exemplu: cu motorina de la petrom nu trage

cu motorina OMV se aude prea tare motorul (sesizabil fata de celelalte)

 

Am incercat si lukoil dar putina si nu mi-am putut forma o parere..

Link to comment
Share on other sites

Singura data cand am avut o problema pe care am conectat-o cu benzina, a fost cand am alimentat de la AGIP.

 

De 2 ori am alimentat la AGIP E60-ul si in ambele ocazii am avut probleme, gen: mergea in suturi, pornea mai greu, tragea aiure (parca intrerupea). La fel s-a intamplat cu fostul Ford al nevestei (tot Agip).

 

Asta a fost asocierea pe care am facut-o atunci, este posibil totusi sa nu fi avut nici o legatura cu benzina si sa fi fost ceva coincidental.

 

In rest nu am avut probleme cu Rompetrol sau Petrom / OMV niciodata. Nici cu benzina nici cu motorina.

 

La Agip chiar sunt combustibili proÂşti.

Am alimentat de la staĂžia din 13 septembrie Âşi am avut exact aceleaÂşi simptome.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

articol luat de undeva de pe net. nu imi amintesc de unde. ail veam salvat in calculator.

sunt de pricipul ,,citeÂşte si dĂŁ mai departe".

personal alimentez de la MOL si OMW.

 

 

 

Fie ca este vorba de benzina sau motorina, trebuie sa avem mare grija de unde alimentam. In cisternele de la benzinarii exista multa mizerie care se decanteaza. Sorbul din cisterna se afla la baza cisternei, astfel, daca mergeti la o benzinarie uitata de lume, aveti cele mai mari sanse sa va faceti plinul cu rezidurile de pe fundul cisternei si sa va defectati grav motorul. In primul rand filtrul de combustibil se va umple cu acea zgura iar daca trece (si va spun eu ca trece) mizeria si de filtru vi se vor infunda injectoarele. Asa ca, ce sa facem ca sa evitam balciul asta? Mentalitatea “combustibilul scump e cel mai bun” functioneaza dar nu intotdeauna. In cisterna de care va povesteam putea fi benzina scumpa si de calitate, dar amestecata cu rezidurile aferente, o transforma intr-o benzina proasta, dar scumpa. Desi era comunista ne-a creat o mare greata pentru cozi, recomand benzinariile de calitate, unde sunt cozi. In acest fel, mizeria nu are timp sa se decanteze, mai ales la motorina care este mai vascoasa. Deci, stati la coada ca sa va protejati motorul. Apoi, e bine sa alimentati de la benzinariile foarte cunoscute: OMV, MOL, exclus LUKOIL, unde motorina e un fel de o prostie.. Euro 5 este mai subtire, se consuma putin mai repede, dar este mai nervoasa. De asemenea motorina euro 5 are un continut scazut de sulf; sulf-ul dupa ce este ars se depune ca o zgura pe galeriile de evacuare, implicit pe turbina, din acest motiv va recomand utilizarea motorinei euro 5. Euro 4 se consuma putin mai greu (e vorba de sute de grame la un rezervor) insa e mai bogata in sulf (oricum nu se mai rafineazĂŁ). Ănca un lucru important, cifra cetanica la motorina si cifra octanica la benzina. Acest indicator da mai multa agresivitate, mai multa putere combustibilului folosit. Iar la motorina, mai este importanta si temperatura de filtrare, adica temperatura de la care motorina devine atat de vascoasa incat nu mai trece prin filtrul de motorina.Ca sa va faceti idee asa… de ce NU LUKOIL cititi mai jos:

Petrom si OMV (intre paranteze denumirea de la OMV):

- EuroDiesel 5 (Premium Diesel): Cifra cetanica 51; Sulf 10 ppm;

Temperatura filtrare -20 Ă°C

- Top Euro 4 (Sprint Diesel): Cifra cetanica 51; Sulf 50 ppm;

Temperatura filtrare -20 Ă°C

- Top nordic diesel: Cifra cetanica 49; Sulf 50 ppm;

Temperatura filtrare -30 Ă°C

- Super Euro Diesel: Cifra cetanica 51; Sulf 10 ppm;

Temperatura filtrare -20 Ă°C

MOL:

- Tempo plus Euro Diesel: Cifra cetanica 51; Sulf 50 ppm;

Temperatura filtrare -20 Ă°C

- EVO Diesel: Cifra cetanica 51; Sulf 10 ppm;

Temperatura filtrare -30 Ă°C

Rompetrol:

- Super Euro 5: Cifra cetanica 51; Sulf 10 ppm;

Temperatura filtrare -20 Ă°C

Lukoil:

- Euro L Diesel: Cifra cetanica 51; Sulf 350 ppm;

Temperatura filtrare -20 Ă°C -

- Super Euro L Diesel: Cifra cetanica 51; Sulf 50 ppm;

Temperatura filtrare -20 Ă°C

Link to comment
Share on other sites

...are prea mult gaz in ea, asta e motorina euro, 3 , 4 , 5 , motorina normala cu ceva gaz in ea , sa iasa la densitate de euro "X".

la orice masina cu pompa d injectie care are ungerea / racirea prin fluidul d lucru se uzeaza prematur , primul simptom , porneste greu la cald...

ia bagati ulei 10% in acelasi efix si sa vedem daca se comporta la fel....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.