Jump to content

new m3


dadogus

Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ce vrei sa stii despre asa zisul noul M3 azi am condus unul?

164621[/snapback]

 

 

Ce fain!!! Pai. pentru inceput, diferenta fata de vechiul M3? Ce are nou? Este un motor V8? Cum sunt reprizele de acceleratie si cum e soundul motorului? Cum se manifesta la viraje? :blink: :) :) :)

 

S.a.m.d

 

Si spune si impresia ta personala, merita?????

Link to comment
Share on other sites

Nimic din ce ati vazut pana acum in reviste sau spy shots nu este varianta finala, doar silly photoshop si teste cu M3 camuflat. Nici macar release date nu s-a stabilit...se pare candva in toamna 2007...dar nimic oficial.

Se intreba careva de turbo ? Nici poveste.

Link to comment
Share on other sites

Deci in mare as pute da si detalii 100% dar cum nu se prea stie nu vreau sa fiu eu primul.Masina e de fapt un E-92 coupe caroseria care am condus-o e modificata ca cel precedent si mai usoara se stie de ce.Motorul e un V8 de 406 Cp care de fapt este derivat din motorul cunoscut de F1 din 2005 cred eu e acelasi ca la M5,M6 dar nu in V10 ci mai mic.Costructia o sa dea multa bataie de cap mecanicilor si cei ce trebuie sa faca ceva la masina caci totul e asa de inghesuit incat e vad negru dar nu era altfel loc.Interiorul e apoximativ la fel ca la 335i coupe dar sigur ca Combi e altul iar pana si luminile sunt de M3.Cei de la sound au lucrat mult si bine se aude bine iar cele doua tobe sunt imense daca se strica ceva ai treaba nu gluma.Performantele sunt bune nu pot sa dau detalii mai multe.Oricum inchide la 250km/H iar ca sa deschizi masina iti trebuie un permis B1 si o asigurare speciala care costa ceva dar la cat costa masina ceva mai mult ca vechiul cu 10-15%.Multe din electronica se gasesc si in E-92 si sunt cu totul altele decat in vechiul M3 care mie personal mi se pare nu numai complect depasit dar ca o cutie de sardele,oricum noul M3 are ceva suflet dar daca motorul ca ajunge la un Porsche sau un Audi sta inca in stele.As putea sa dau detalii mai multe dar ajunge oricum momentan ies pe porta uzinei tot mai multe si in vara vom icepe si cu SOP si masina va putea fii si comandata in septembrie se pote cumpara sau vede plus probe,oricum cum se mai dezvolta ramane de vazut si daca va avea si aripi sa zboare ramane de vazut eu oricum am vazut in viata multe masini rapide si bune,si pot sa zic un lucru sigur ajunge si un 335i pote modificat pui emblema de M pe el si zboara la fel dar la un pret mult mai mic.
Link to comment
Share on other sites

Deci in mare as pute da si detalii 100% dar cum nu se prea stie nu vreau sa fiu eu primul.Masina e de fapt un E-92 coupe caroseria care am condus-o e modificata ca cel precedent si mai usoara se stie de ce.Motorul e un V8 de 406 Cp care de fapt este derivat din motorul cunoscut de F1 din 2005 cred eu e acelasi ca la M5,M6 dar nu in V10 ci mai mic.Costructia o sa dea multa bataie de cap mecanicilor si cei ce trebuie sa faca ceva la masina caci totul e asa de inghesuit incat e vad negru dar nu era altfel loc.Interiorul e apoximativ la fel ca la 335i coupe dar sigur ca Combi e altul iar pana si luminile sunt de M3.Cei de la sound au lucrat mult si bine se aude bine iar cele doua tobe sunt imense daca se strica ceva ai treaba nu gluma.Performantele sunt bune nu pot sa dau detalii mai multe.Oricum inchide la 250km/H iar ca sa deschizi masina iti trebuie un permis B1 si o asigurare speciala care costa ceva dar la cat costa masina ceva mai mult ca vechiul cu 10-15%.Multe din electronica se gasesc si in E-92 si sunt cu totul altele decat in vechiul M3 care mie personal mi se pare nu numai complect depasit dar ca o cutie de sardele,oricum noul M3 are ceva suflet dar daca motorul ca ajunge la un Porsche sau un Audi sta inca in stele.As putea sa dau detalii mai multe dar ajunge oricum momentan ies pe porta uzinei tot mai multe si in vara vom icepe si cu SOP si masina va putea fii si comandata in septembrie se pote cumpara sau vede plus probe,oricum cum se mai dezvolta ramane de vazut si daca va avea si aripi sa zboare ramane de vazut eu oricum am vazut in viata multe masini rapide si bune,si pot sa zic un lucru sigur ajunge si un 335i pote modificat pui emblema de M pe el si zboara la fel dar la un pret mult mai mic.

165193[/snapback]

 

Interesant, dar nu va avea turbo, nu?

Link to comment
Share on other sites

Nu este TURBO ne intelegem bine? Orice motor care trece in faza de serie are un cod deci si cel din M3 si numai poate fii schimbat in asa scurt timp o masina se planifica cu 4-5 ani inainte de a aparea la inceput M3 nu aveam caroserii numai 4 usi si foloseam motoate 330i mai tarziu 335i si caroseria de coupe iar acum are tot e original.Deci eu pot sa zic ca am condus primul M3 inainte se serie.
Link to comment
Share on other sites

Deci in mare as pute da si detalii 100% dar cum nu se prea stie nu vreau sa fiu eu primul.Masina e de fapt un E-92 coupe caroseria care am condus-o e modificata ca cel precedent si mai usoara se stie de ce.Motorul e un V8 de 406 Cp care de fapt este derivat din motorul cunoscut de F1 din 2005 cred eu e acelasi ca la M5,M6 dar nu in V10 ci mai mic.Costructia o sa dea multa bataie de cap mecanicilor si cei ce trebuie sa faca ceva la masina caci totul e asa de inghesuit incat e vad negru dar nu era altfel loc.Interiorul e apoximativ la fel ca la 335i coupe dar sigur ca Combi e altul iar pana si luminile sunt de M3.Cei de la sound au lucrat mult si bine se aude bine iar cele doua tobe sunt imense daca se strica ceva ai treaba nu gluma.Performantele sunt bune nu pot sa dau detalii mai multe.Oricum inchide la 250km/H iar ca sa deschizi masina iti trebuie un permis B1 si o asigurare speciala care costa ceva dar la cat costa masina ceva mai mult ca vechiul cu 10-15%.Multe din electronica se gasesc si in E-92 si sunt cu totul altele decat in vechiul M3 care mie personal mi se pare nu numai complect depasit dar ca o cutie de sardele,oricum noul M3 are ceva suflet dar daca motorul ca ajunge la un Porsche sau un Audi sta inca in stele.As putea sa dau detalii mai multe dar ajunge oricum momentan ies pe porta uzinei tot mai multe si in vara vom icepe si cu SOP si masina va putea fii si comandata in septembrie se pote cumpara sau vede plus probe,oricum cum se mai dezvolta ramane de vazut si daca va avea si aripi sa zboare ramane de vazut eu oricum am vazut in viata multe masini rapide si bune,si pot sa zic un lucru sigur ajunge si un 335i pote modificat pui emblema de M pe el si zboara la fel dar la un pret mult mai mic.

165193[/snapback]

 

In anumite privinte e corect ceea ce ai afirmat, dar in anumite privinte nu sunt de acord cu tine. As numi doua dintre ele : daca zici ca motorul intrerupe alimentarea cu benzina la 250 km/h, nu inteleg de ce ar trebui un permis special sa upload un aftermarket software in ECU-ul masinii ( ex: dinanbmw )?! E masina ta in cele din urma, o strici cand si cum ai tu chef. In alta ordine de idei un 335i n-o sa fie un M niciodata. Diferentele dintre cele doua masini incep de la suspensie, transmisie, motor, ca sa nu mai spun de statura insasi a masinii in toate conditiile in care o incerci. Credema, diferenta de bani undeva se explica.

Si in ultimul rand...treaba cu "pui emblema de M pe el" este de neconceput !! Eventual imprumuti piese de la un M...upgrade-uiesti o suspensie cu una de M sau un schimbator de viteza iluminat...dar niciodata nu pui o emblema de la un M pe o alta masina. Doar parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Da,masina e a ta si faci ce vrei cat nu circuli pe drumuri publice si nu trebuie asigurata asta e intrebarea.Aici in Germania ai RCA la cel putin 50 milione Euro daca nu 100,si problema este daca se intampla ceva ce faci? Asigurarea plateste numai in anumite conditii si una ar fii limitatorul de viteza daca deschizi trebuie si o alta asigurare si ea cere si un alt permis f f simplu nu traim din pacate cu totii in Ro.Iar cu constructia masinii stiu si eu de ce costa mai mult caci cunosc fiecare surub din ea caci astea e meseria unui constructor de masini nu sa se dea cu parerea pe forumuri.Sau cumva suntem colegi?
Link to comment
Share on other sites

Da,masina e a ta si faci ce vrei cat nu circuli pe drumuri publice si nu trebuie asigurata asta e intrebarea.Aici in Germania ai RCA la cel putin 50 milione Euro daca nu 100,si problema este daca se intampla ceva ce faci? Asigurarea plateste numai in anumite conditii si una ar fii limitatorul de viteza daca deschizi trebuie si o alta asigurare si ea cere si un alt permis f f simplu nu traim din pacate cu totii in Ro.Iar cu constructia masinii stiu si eu de ce costa mai mult caci cunosc fiecare surub din ea caci astea e meseria unui constructor de masini nu sa se dea cu parerea pe forumuri.Sau cumva suntem colegi?

165691[/snapback]

 

Cu siguranta NU suntem colegi si NU mi-am dat cu parerea ci am AFIRMAT. Sincer nu cunosc foarte multe despre legile din germania in ceea ce priveste modificarile acceptate la masini, dar imi cam vine greu de crezut ca vreo companie de asigurari sa ceara detalii despre viteza maxima a vreuneia. Iar daca tot ai de gand sa elimini guvernatorul de viteza, ma gandesc c-o faci cu cap, si nu te apuci tu sa pui cheia de 13 pe motor. Firmele de tuning care pot sa faca treaba asta au de cele mai multe ori certificate care atesta faptul ca software-ul care este uploaded in computerul de bord al masinii intruneste toate standardele guvernamentale a tarii respective, spunand asta ma refer la emisiile de gaze si de fiabilitate, iar de cele mai multe ori acest fel de modicicare nu exclude cerificatul de garantie al vehicolului. Si nu uita ca pentru a putea face asa ceva este nevoie si de aparate pe masura care sa faca toate reglajele motorului, astfel ca toti senzorii sa recunoasca noul program din computer. Orice firma de tuning poate sa puna un turbo pe un Golf II, dar asta nu inseamna ca el va trece TUV-ul din punct de vedere al emisiilor de gaze (doar un exemplu). Iar pentru a face acelasi lucru cu un OBD 2 este cu totul alta poveste.

Inca odata, nu-mi dau cu parerea, ci afirm niste treburi de care sunt 100% convins ca sunt adevarate. Sunt documentat, crede-ma.

Nu pun la indoiala calitatile tale de mecanic auto, sau specialist auto...probabil ca cunosti extrem de multe despre BMW, dar te rog nu le pune nici tu la indoiala pe ale mele. O zi maxima sa ai !

Adminii sa ma scuze ca m-am abatut de la topicul thread-ului.

 

Cateva link-uri care pot spune mai bine despre ce am palavragit eu :

http://en.wikipedia.org/wiki/Dinan_Cars

http://dinanbmw.com/

Edited by cervi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.