Jump to content

bmw 5 break M packet =>very nice


22.VYC

Recommended Posts

Mai oameni buni, hai sa o luam altfel. Masina asta, de noua a costat undeva in jur de 60.000 euro. Un 530dA standard era 40.000 euro. Adaugat pielea, pachetul de memorii pentru scaun, oglinzi, volan, navigatia, tunerul TV, trapa, pachetul M, oglinzile heliomate, si mai stiu eu ce alte dotari are....Poate chiar sa sara de 60.000.

 

As vrea sa il vad si eu pe nemtul ala asa de prost incat sa dea masina in stare fff buna(scrie ca a fost tinuta in garaj) la numai 180.000 km, la pret de 6000 euro. :) Adik la un pret de 10 ori mai mic fata de pretul de noua, dupa doar 6 ani de exploatare......

Poate ma duc si eu la el sa iau un x6 la pret de 10-15k euro... <_<

 

 

Oricat ar fi scazut preturile la masini, o masina ca asta in stare buna, dar buna, fara 12-13 mii euro nu o da nici un neamt. Nici macar samsarii nu dau o masina buna in banii astia.

Edited by denti_marius
Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni, hai sa o luam altfel. Masina asta, de noua a costat undeva in jur de 60.000 euro. Un 530dA standard era 40.000 euro. Adaugat pielea, pachetul de memorii pentru scaun, oglinzi, volan, navigatia, tunerul TV, trapa, pachetul M, oglinzile heliomate, si mai stiu eu ce alte dotari are....Poate chiar sa sara de 60.000.

 

As vrea sa il vad si eu pe nemtul ala asa de prost incat sa dea masina in stare fff buna(scrie ca a fost tinuta in garaj) la numai 180.000 km, la pret de 6000 euro. :) Adik la un pret de 10 ori mai mic fata de pretul de noua, dupa doar 6 ani de exploatare......

Poate ma duc si eu la el sa iau un x6 la pret de 10-15k euro... <_<

 

 

Oricat ar fi scazut preturile la masini, o masina ca asta in stare buna, dar buna, fara 12-13 mii euro nu o da nici un neamt. Nici macar samsarii nu dau o masina buna in banii astia.

 

Pentru ca masina aia sa ajunga 6000 la vanzare, trebuie sa fi fost cumparata cu aproximativ 4000 Euro. 700 Euro drum + numere + motorina + rahaturi. Restul profit probabil. Sau hai, sa fiu generos, 4500 Euro.

Ce masina-i aia la 4500?

Chiar de este luata fara TVA prin metodele de fraudare, tot insemna 4500 + TVA = aproximativ 5400 Euro.

Dorinta de imbogatire a romanului este mai puternica decat orice remuscare.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca face banii astia.. au scazut preturile enorm la masini... sunt e60 cu 12 13 mii o gramada pe autovit!deci un e39 cat naiba sa mai coste? problema e ca nu mai are lumea bani si stau cu masinile la vanzare degeaba.... ca tot nu se cumpara
Link to comment
Share on other sites

daca e verificata innainte de cumparare la sange ....si nu are nik ..de ce sa nu merite...doar apoi o sa op puna la punkt si o sa ruleze asa cum vrea respectivu...altzii cumpara masini mai noi si se duc piese in mai putin de un an...la masini tot timpul e risc sa se duca ceva piese...e normal......zic eu
Link to comment
Share on other sites

M-a sunat un prieten din Vitan, care vrea sa vand un 525. Saptamana trecuta s-a vandut un 530 pe 13000 Euro. Acuma masina era din nou in targ cu noul proprietar la 12600 =)) =)) =))

Cumparati, cumparati, ca-i criza si au scazut rau preturile =))

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca masina aia sa ajunga 6000 la vanzare, trebuie sa fi fost cumparata cu aproximativ 4000 Euro. 700 Euro drum + numere + motorina + rahaturi. Restul profit probabil. Sau hai, sa fiu generos, 4500 Euro.

Ce masina-i aia la 4500?

Chiar de este luata fara TVA prin metodele de fraudare, tot insemna 4500 + TVA = aproximativ 5400 Euro.

Dorinta de imbogatire a romanului este mai puternica decat orice remuscare.

 

Cu toate acestea, poÞi fi sigur cã foarte mulÞi au impresia cã atât valoreazã un E39 În acest moment.

Ce mai conteazĂŁ starea tehnicĂŁ, faptul cĂŁ probabil a fost daunĂŁ totalĂŁ, etc. ?

 

PreĂžul corect al unui E39 dotat Âşi ĂŽntreĂžinut ĂŽncepe la 9000 € Âşi ajunge la 12 - 13 000.

Link to comment
Share on other sites

UN E60 la 12-13mii este acelasi lucru cu E39 la 6mii, nu mai compara atat, cum a zis si cineva mai sus nu-ti vinde nimeni masina buna pe gratis, daca e buna pe criza asta de ce sa o vinzi in bani putini mai bine o tii pentru tine, ma refer la nemti nu la samsarii nostri, care aduc orice mai putin masini.
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca masina aia sa ajunga 6000 la vanzare, trebuie sa fi fost cumparata cu aproximativ 4000 Euro. 700 Euro drum + numere + motorina + rahaturi. Restul profit probabil. Sau hai, sa fiu generos, 4500 Euro.

Ce masina-i aia la 4500?

Chiar de este luata fara TVA prin metodele de fraudare, tot insemna 4500 + TVA = aproximativ 5400 Euro.

Dorinta de imbogatire a romanului este mai puternica decat orice remuscare.

 

Cu toate acestea, poţi fi sigur că foarte mulţi au impresia că atât valorează un E39 ĂŽn acest moment.

Ce mai contează starea tehnică, faptul că probabil a fost daună totală, etc. ?

 

Preţul corect al unui E39 dotat şi ĂŽntreţinut ĂŽncepe la 9000 € şi ajunge la 12 - 13 000.

 

 

N-ai de unde sa stii lucrul asta pana nu verifici/vorbesti cu persoana in cauza.

Avand in vedere cat e taxa de inmatriculare (aprox. 5500 euro) pentru ea in momentul de fata nici cu 4000 de euro nu o va vinde prea curand.

Edited by BManiakW
Link to comment
Share on other sites

..pânã nu vezi maºina, nu poÞi spune cã a fost daunã totalã, ca a fost ruptã etc.....din poze imi pare cã aratã ok, privind liniile caroseriei ºi ale barelor, respectiv potrivirea acestora....asta e preÞul ACUM la un e39.....la banii ãºtia ÎÞi rãmâne o rezervã pentru a mai schimba din eventuale piese ce or sã mai pice....
Link to comment
Share on other sites

Preturile au scazut mult si in Germania. Chiar daca nu updateaza neaparat pe mobile. Se negociaza mult mai mult la pret. Era normal sa scada zdravan pentru ca si pretul la masini noi a scazut mult.

In al doilea rand cum nu se mai cumpara masinin noi nici sh nu se mai vand cum se vindeau, mai ales da cand cu noua taxa. Am impresia ca in periaoda de varf a vechii taxe, cand era mica, 1/3 din exporturile SH din Germania se faceau in Romania. Nu bag mana in foc dar paca asa am auzit la biz bazar. Cu noua taxa au fost aproape 0, sa vedem ce se intampla acum.

Pretul nu e problema numai de cat face, ci si de piata. Daca nu exista cerere iar masinile nu se misca, mai lasi din pret.

Eu urmaresc piata de langa mine... si vad masini de mai bine de 6 luni nemiscate, cea ce e destul de mult deja. Vor fi fortati sa mai lase sau o sa ramana cu ele in brate.

Link to comment
Share on other sites

N-ai de unde sa stii lucrul asta pana nu verifici/vorbesti cu persoana in cauza.

Avand in vedere cat e taxa de inmatriculare (aprox. 5500 euro) pentru ea in momentul de fata nici cu 4000 de euro nu o va vinde prea curand.

 

MaÂşina are foarte multe dotĂŁri Âşi aratĂŁ impecabil.

 

Crezi cĂŁ a costat doar 5000 ĂŽn Germania Âşi acum face Âşi el un profit de 1000 €?

 

SĂŁ fim serioÂşi..

 

PiaĂža auto de la noi este ĂŽngheĂžatĂŁ, este prematur sĂŁ vorbim despre preĂžul pieĂžii pentru anumite maÂşini din moment ce nu se vinde nimic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.