Jump to content

probleme e34


dmt

Recommended Posts

Salut,

 

Tocmai mi-am cumparat un e34 525i din 92 (motorul m50b25 200.000 km) si deja am ceva probleme cu ea :blink:. Inainte sa cumpar masina, am fost la service, aia mi-au spus ca e in stare buna, printre probleme fiind toba un pic fisurata pe la jumatate, un catalizator care zornaie si un pic de fum, in rest masina e impecabila si se vede ca a fost super bine intretinuta.

 

Am luat-o o tura pe bucuresti-pitesti si pe la km 70, dupa ce am mers cu 160-200 km/h (asta pe unde nu erau gropi), opresc si descopar ca la relanti motorul se auzea ca un diesel si avea mici variatii la relanti. Temperatura a stat tot timpul la un milimetru dupa liniutza de la jumatate, deci nu cred ca sunt probleme aici. La cate ture ar trebui sa stea la relanti ? (la mine indica in jur de 600-700). In masina nu se simtea absolut nimic, mergea foarte bine. Cand am ajuns in bucuresti parea sa nu mai fie nici o problema. De la ce poate sa fie ?

 

Inca ceva, se poate curatza sau ceva de genul catalizatorul acela, ca face destul de urat.

Link to comment
Share on other sites

Relantiul era ok, apa era ok, zumzetul ala ar trebui sa fie ok numai daca e foarte slab. Daca tacane tare ca dieselul, e problema, probabil tachetii hidraulici.

 

Catalizatorul e terminat, ceramica din el e dusa. Trebuie sa il schimbi.

Link to comment
Share on other sites

un catalizator e pe la 20 mil,si sincer nu stiu daca chiar renteaza sa-l schimbi,mai ales ca altii scot catalizatorul pt ceva putere :blink:

iar tachetii tai sunt hidraulici deci nu cam ai ce sa reglezi la ei,poate si axul cu came sa fie devina si sa bata tachetii.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsuri.

 

OK, clar nu se pune problema unui catalizator nou (eu stiam de vreo 12 milioane, dar oricum e mult).

Dar nu se poate cumva scoate din el bucatile care s-au desprins ?

Pot sa am probleme din cauza lui daca mai merg asa ?

Cam cat costa unul second-hand ?

 

Inca ceva ... masina asta nu are euro 2? Cand am platit rovinieta cei de la Rompetrol mi-au spus ca e non-euro.

Link to comment
Share on other sites

Inca ceva ... masina asta nu are euro 2? Cand am platit rovinieta cei de la Rompetrol mi-au spus ca e non-euro.

76036[/snapback]

Si de ce nu te-ai certat cu ei? Trebuia sa mergi la o posta...desi nici aia nu sunt specialisti, nici macar cunoscatori...simpli vanzatori de abtipilduri..iau preturile in functie de anul masinii (asa mi-au lasat impresia mie cand am platit rovigneta mea pt E28, 518i, 1987 :) )

Poate stiau ca ai catalitica sparta si de aia te-au taxat asa :) cu non-euro :blink:

Link to comment
Share on other sites

Legat de rovineta, probabil nu ti-au trecut aia de la rar in carte, si deci in talon, un cod care specifica ce euro e masina. Te costa 600k modificarea la rar, in carte, si apoi poti sa-ti iei rovineta mai ieftina :blink:. Si eu am fost in aceeasi situatie ca tine.

 

Legat de variatia de relanti, asta e o problema o gramada de posibile cauze, de la un filtru de aer imbicsit (varianta cea mai ieftina, pina la uzura motor mare, ceea ce nu cred ca e cazul), insa nu trebuie sa te ingrijorezi, pt ca un la motor la 200k km e cam greu sa nu aiba intreruperi de relanti... Eu de exemplu am schimbat filtre, bujii, injectoare, debitmetru, si tot aveam mici variatii, adica stai la semafor, acu nu se misca, dar simti in scaun cind are o variatie de relanti, la asta ma refer, nu la variatii de sute de ture.

 

Masinile astea sunt deosebit de bune, cele mai dese probleme sunt cu debitmetrul si cu caseta de directie (de obicei joc mare, sau bat cind treci peste sine de cale ferata, de exemplu), si cu zecile de mii de ture pe care le dau unii proprietari, oricind au chef :)

 

S-o stapinesti sanatos, si vezi ca e un post al lui wlf, "ghidul cumparatorului de E34", de asemnea www.e34.de e un site deosebit.

 

Si nu uita ca e34 nu e doar masina de jmenari / recuperatori / shaormari :)) ci poate fi o limuzina deosibit de eleganta si puternica, daca ai grija de ea, cu care nu iti e rusine sa stea linga suratele mai noi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Multumesc mult pentru raspunsuri.

 

OK, clar nu se pune problema unui catalizator nou (eu stiam de vreo 12 milioane, dar oricum e mult).

Dar nu se poate cumva scoate din el bucatile care s-au desprins ?

Pot sa am probleme din cauza lui daca mai merg asa ?

Cam cat costa unul second-hand ?

 

Inca ceva ... masina asta nu are euro 2? Cand am platit rovinieta cei de la Rompetrol mi-au spus ca e non-euro.

76036[/snapback]

SIGUR E EURO 2 !!!

Link to comment
Share on other sites

Ganditiva ca nu il deranjeaza prea mult poate sa-l anuleze la cat costta nu renteaza singura problema este la itp care oricum trbuie sa dai spaga ca nu treci asa ca catalizatorul nu te deranjeaza daca il anulezi si in probleme legate de mecanica te pot ajuta daca vrei.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ganditiva ca nu il deranjeaza prea mult poate sa-l anuleze la cat costta nu renteaza singura problema este la itp care oricum trbuie sa dai spaga ca nu treci asa ca catalizatorul nu te deranjeaza daca il anulezi si in probleme legate de mecanica te pot ajuta daca vrei.

78479[/snapback]

 

nu crezi ca ar trebui sa iti pui problema sondei lamda daca vrei sa ii anulezi catalizatorul. lasind la o parte analiza gazelor de evacuare cind e sa te duci la itp.

am avut o problema asemanatoare cu un e 34 din '92 si la o diagnosticare mi s-a spus ca sonda si catalizatorul da semne de oboseala. de mentionat ca era ceva aleatoriu la mine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.