Jump to content

garnitura _chiulasa_ e36


PhantomRo

Recommended Posts

de ceva timp pierd apa si nu imi dau seama pe unde. este posibil sa se fi dus garnitura de _chiulasa_? pe esapament apare putina apa dar nu pot sa imi dau seama daca e condens sau antigel...

uleiul este curat si nici nu a crescut nivelul

este cineva care a schimbat garnitura la un e36 316i m43b16?

cat ar costa piesele/manopera?

 

ms mult

Edited by PhantomRo
Link to comment
Share on other sites

uitete sa vezi daca face presiune in furtune atunci cand o pornesti si o turezi putin daca face presiune in furtunele de la radiator inseamna ca ori e dusa garnitura oir cum a fost la mine ai fisura in _chiulasa_ de asta iti da condens pe toba

dar verifica presiunea in furtune apoi vezi ce si cum

bafta

Link to comment
Share on other sites

uitete sa vezi daca face presiune in furtune atunci cand o pornesti si o turezi putin daca face presiune in furtunele de la radiator inseamna ca ori e dusa garnitura oir cum a fost la mine ai fisura in _chiulasa_ de asta iti da condens pe toba

dar verifica presiunea in furtune apoi vezi ce si cum

bafta

 

 

<_<

 

pe tine cat te'a costat schimbatul garniturii piese + manopera

ms

 

 

garnitura vreo 300-400 ( depinde de preferinte )

termostat - depinde, pana in 100

ulei - cati litri intra in motorul tau

antigel + apa distilata

manorepa ....? :) depinde unde te duci

 

 

eu am trecut prin asa ceva si m-a costat vreo 300 .

Link to comment
Share on other sites

Ce inseamna ca pierzi apa ?

O pierzi pe toata, sau un pic, cam de un deget sau doua ? Caldura iti baga ?

 

Daca iti baga caldura si pierzi apa cam de un deget sau doua intr-un interval de cateva zile, nu cred sa ai vreo problema. S-a mai discutat problema asta, si unii pierd mai mult, altii mai putin, altii zic ca deloc.

Iar pe teava de esapament, probabil ca se formeaza condens.

A mea pierde, cam doua degete, apa!

Faza misto e, ca nu pierde mai mult. Pur si simplu nu vrea sa stea radiatorul cu apa pana la semn!

Pana pierde alea doua degete de apa, dureaza vreo 2 luni.

 

Daca pierzi toata apa din radiator si nu baga nici caldura, atunci ai o problema!

 

Sfatul meu: daca totusi vrei sa desfaci motorul, cumpara si furtunele de apa din spatele motorului, chiar daca nu e nevoie. Sunt sigur ca sunt coapte, si te mai scapa de un stres pe viitor (e un loc greu accesibil). Furtunele din fata, le poti schimba si mai tarziu. Termostatul daca e bun, nu e nevoie sa-l schimbi.

Daca ai A/C verifica robinetele alea hidraulice, si vezi daca sunt ude (verifica dupa ce ai mers cu masina).

Link to comment
Share on other sites

da este normal sa fac presiune in furtune dar nu este normal ca imediat ce pornesti mashina sa faca presiune deci ill pipai cu mana iar daca in momentul in care o accelerezi se umfla furtunele nui bine

apoi cat ma costa pe mine

eu avand un motor m42 am cumparat garniturile pe set

set inferior si set superior care toate m-au costa 880 ron

apoi rectificat si sudat chiulasa plus alezar scaun supapa 500 ron

manopera mecanic 500 ron

asta avand in vedere ca eu am schimbat tot ce inseamna ganitura in motor

daca tu iei numai garnitura de chiulasa iesi mult mai ieftin

bafta

Link to comment
Share on other sites

pierd "2 degete" la vreo 100km de mers in oras. la drum lung nu prea pierde. caldura baga. am fost azi la un alt mecanic si mi-a spus ca ar putea sa fie pompa de apa, ca sa vada mai bine trebuie sa spal motorul (masina o tin parcata pe o strada foarte circulata si se umple de praf instant, iar motorul e facut varza). sper sa reusesc maine sa spal motorul si sa ajung la el
Link to comment
Share on other sites

Da te-ai uitatpoate pierzi apa pe la furtune.Uite doua locuri unde ampatit eu si erau cam ascunse-odata pierdem pe la un conector in spatele motorului se observa greu nu ai acces de loc,si acuma imi pierde putin pe la un conector in bord la radiatorul de caldura si imi picura putin pe mocheta...tot asa completez 0,5l antigel la 300-400km.Verifica poate n-are nici o treaba garnitura.
Link to comment
Share on other sites

am fost la un alt mecani si mi-a spus ca e ok _chiulasa_

alta intrebare ca sa vad daca sunt eu defect sau masina?

apa in vasul de expansiune cand este motorul rece nu trebuie sa stea pana la linia pe care scrie cold? sau acolot trebuie sa stea cand motorul este pornit (cald)

Link to comment
Share on other sites

Cand motorul este rece, apa trebuie sa stea pana la semnul ala, da ! Daca nu este, completeaza !

Defapt, aia e limita pana la care trebuie completat cu apa, daca se depaseste liniuta, la cald se face presiune prea mare si e posibil sa se sparga vasul de expansiune sau radiatorul sau vreun furtun !

 

Din ce ai spus tu, nu prea ai probleme mari care sa necesite desfacerea motorul.

Completeaza pana la semn, verifica dupa 100 km, apoi (fara sa completezi daca e doar un deget sau doua lipsa) verifica dupa alti 100 km si vezi daca a scazut si mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Scoate tu termostatul tau, si mergi cu masina asa si o sa vezi.

 

Nu mai da sfaturi aiurea, nu are voie sa mearga fara termostat. Am scris de multe ori pe forum de ce, iti las placerea de a cauta singur.

Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ce inseamna ca pierzi apa ?

O pierzi pe toata, sau un pic, cam de un deget sau doua ? Caldura iti baga ?

 

Daca iti baga caldura si pierzi apa cam de un deget sau doua intr-un interval de cateva zile, nu cred sa ai vreo problema. S-a mai discutat problema asta, si unii pierd mai mult, altii mai putin, altii zic ca deloc.

Iar pe teava de esapament, probabil ca se formeaza condens.

A mea pierde, cam doua degete, apa!

Faza misto e, ca nu pierde mai mult. Pur si simplu nu vrea sa stea radiatorul cu apa pana la semn!

Pana pierde alea doua degete de apa, dureaza vreo 2 luni.

 

Daca pierzi toata apa din radiator si nu baga nici caldura, atunci ai o problema!

 

Sfatul meu: daca totusi vrei sa desfaci motorul, cumpara si furtunele de apa din spatele motorului, chiar daca nu e nevoie. Sunt sigur ca sunt coapte, si te mai scapa de un stres pe viitor (e un loc greu accesibil). Furtunele din fata, le poti schimba si mai tarziu. Termostatul daca e bun, nu e nevoie sa-l schimbi.

Daca ai A/C verifica robinetele alea hidraulice, si vezi daca sunt ude (verifica dupa ce ai mers cu masina).

hmm nu stiu daca te ajuta ce iti spun eu, dar se pare k am avut si eu aceeasi problema la pisica mea, faza care e, a fost iarna nu era pproblema cu supraincalzitul, dar acuma cum a dat caldura am vazut si partea a 2-a, la fel si mie imi pierdea apa in timp, uneori mai repede uneori mai incet, faza care e , si am aflat-o si eu acuma pe f multi bani, deci mie mi--a fost schimbata garnitura de _chiulasa_ de catre un "mare"meserias, tipu nu mi-a rectificat _chiulasa_, si mi-a pus garnitura, numa el stie cum (manopera a costat 600 de lei), faza e k nu a trecut nici un an si o patesc, deodata incepe sa mi se incalzeasca apa,, am zis nu are cum un an de zile si iara mi se duce _chiulasa_, am facut eu o deducere mai "mecanicaneasca"ca sa zic asa si am zis una din 3, pompa, termostat, vascocupla, le-am cumparat pe toate, le-am schimbat (eu singur...pt prima oara si ma minunez ce bine e gandita masina incat si un amator le poate schimba) si constat k nu e asta, o duc in ultima instatna la mecanic si ce vede el, cum garnitura nu a fost pusa bine, ea cu timpul s-a deformat ssi pierdea apa, la fel cum iti pierde si tie, dupa care rezultatul a fost sa imi ajunga si apa in ulei, acuma masina e la reparat poimaine e gata...deci sfatul meu e sa fi foarte atent ca te paste o schimbare de garnitura...si mai un sfat ai grija la ce "mester" o duci. bafta <_<

 

 

de ce sa schimbi termostatul? nu are nici o leg cu garnitura de _chiulasa_.

 

 

Scoate tu termostatul tau, si mergi cu masina asa si o sa vezi.

Termostatul se mai strica si el, ce sa-i faci, asta e .

scz ca intervin dar poate dau o solutie buna :) si eu mi-am desfacut termostatul nu e asa mare bataie de cap, dar daca tot te chinui sa il dai jos inainte sa pui altu nou, baga-l frate in apa fiarta vezi daca se deschide si daca da nu mai da banii pe altu nou, el la 92 de grade se dechide

Link to comment
Share on other sites

si eu am o problema similara si as vrea sa verific garnitura de _chiulasa_ dar spune-mi si mie in ce sens se rectifica _chiulasa_ pt ca am vb cu cineva si nu stiu daca are scule sa faca aceasta ,,rectificare"

pai daca nu are strung nu are cum sa-ti faca rectificare de chiulasa

sa o faci cap -coada ai implica rectificare supape; scaune supape...

Link to comment
Share on other sites

dar nu e normal sa se faca condens pe toba de esapament si sa curga cateva picaturi de apa? ca mie mi s-a intamplat asta la toate masinile pe care le-am avut si am intrebat mai multi mecanici si au zis ca e normal si nu e nici un defect...

eu stiu ca atunci cand e garnitura arsa sau fisurata iti fierbe apa si iti baga ulei in vasul de expansiune si se pune funingine pe vas

Link to comment
Share on other sites

pai daca nu are strung nu are cum sa-ti faca rectificare de chiulasa

 

Strungul nu e masina unealta care sa asigure rectificarea unei chiulase, fie ea si de BMW. Masina de rectificat orizontala in/ fara coordonate cu/fara prindere magnetica, insa da.

 

eu stiu ca atunci cand e garnitura arsa sau fisurata iti fierbe apa si iti baga ulei in vasul de expansiune si se pune funingine pe vas

corect plus ca se intampla si invers: ca apa sa migreze in baia de ulei si sa gasesti acolo o adevarata "maioneza"..

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

da, dar invers e mai greu sa iti dai seama, poti sa vezi doar ca e crescut nivelul la ulei si sa te uiti pe joja daca uleiul e "apacios" .. la vasul de expansiune e mai la indemana sa te uiti :)

plus ca stiu multi "soferi" care n-au verificat nivelul uleiului cu lunile <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.