Jump to content

schimb ulei


E.O

Recommended Posts

beculetele alea din bord nu se aprind pt ca ar fi un senzor de calitate al uleiului; e in fct de nr de km parcursi si mai ales de cantitatea de carburant consumata;la 30000km am vazut frecvent schimbat uleiul dar la 50000km la automobile nu am vazut;teroretic se poate si la 100000:))
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

beculetele alea din bord nu se aprind pt ca ar fi un senzor de calitate al uleiului; e in fct de nr de km parcursi si mai ales de cantitatea de carburant consumata;la 30000km am vazut frecvent schimbat uleiul dar la 50000km la automobile nu am vazut;teroretic se poate si la 100000:))

nu prea ai vazut pentru ca stai mai mult prin vacanta asa cu ai in sennatura:)

in Ge multe masini au schimbul de ulei facut la 50000km

 

mai mult cand am cumparat vectra in cartea service originala erau trecute mai multe varieante de intretinere printre care si cea de 50000km schimb ulei

ce zici a scris constructorul doar asa sa se afle in treaba?

Edited by ggigiro
Link to comment
Share on other sites

beculetele alea din bord nu se aprind pt ca ar fi un senzor de calitate al uleiului; e in fct de nr de km parcursi si mai ales de cantitatea de carburant consumata;la 30000km am vazut frecvent schimbat uleiul dar la 50000km la automobile nu am vazut;teroretic se poate si la 100000:))

 

Nu discutam de mecanismul si logaritmul prin care acel senzor ajunge sa se aprinda ! <_<

La un E36-E39 sau E46 nonFL stiu ca intervalul de schimb era mai mic. De atunci uleiurile au evoluat. Aliajele din care sunt facute pistoanele-camasile-rotile dintate-etc sunt muuuuult mai rezistente.

E39 a intrat pe plansetele de proiectare prin 1994. E46 cam prin 1995. De 15 ani a evoluat stiinta si tehnica :) Cu toate ca unii compara pe un anumit TOPIC un E36 din 1991 cu un E46 din 2004.

Cu ce mai seamana intre ele cutiile automate din 1995 cu cele din 2009 ???

Link to comment
Share on other sites

SCRIE UNDEVA CA DIN CAUZA ULEIULUI S-A STRICAT CUTIA ?????????????????????

Pai cand se ''sparge'' un pinion, sau o roata, sau mai stiu eu ce din cutie...atunci este din cauza unui DEFECT de fabricatie sau din cauza materialului din care este facuta piesa !!!

 

Vreau si EU sa vad ca scrie undeva ''uleiul din cutia automata la BMW E90 se schimba la X km'' semnat **** BMW

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca masina va merge la fel cu acelasi filtru de aer chiar si la 20.000 km ?

Sa fim seriosi.

 

ESTE VORBA DESPRE ''SCHIMB ULEI'' ~!!!~ multumim :)

 

1. Un filtru de aer nu are senzori si martori luminosi in bord care se aprind in functie de cat de imbacsit / murdar este !!!

2. Un filtru de aer poti sa il schimbi si la 500km ! Daca il scoti si este plin de ulei si praf...il arunci si pui altul nou.

 

P.S. citeste primul post

 

ma refeream la urmatorul post, dar te prinzi cam greu.

si inca ceva pentru specialisti, am un prieten proprietar de firma taximetre in Buc. sub 15000km nu schimba la nici o masina uleiul +filtre inclusiv aer si merg de naiba le iau

si daca nici alea nu sunt masini exploatate... cati dintre noi isi exploateaza la fel masina??? <_<

 

 

SCRIE UNDEVA CA DIN CAUZA ULEIULUI S-A STRICAT CUTIA ?????????????????????

Citeste regulamentul, parca nu e ok daca scrii cu litere mari.

Link to comment
Share on other sites

@ pyu

QUOTE iti spune ceva ? sau fiecare raspunde ce vrea si noi trebuie sa ghicim la cine se refera ???

 

Filtrul de aer nu are rolul de a obtura intrarea aerului <_< Are alt rol. Asa ca...si la 1.000km si la 10.000 km dupa ultimul schimb de filtru ... masina functioneaza la fel. Nu inseamna ca daca el se umple cu ulei nu trebuie inlocuit !!! Dar daca are doar praf si frunze ... pur si simplu il cureti si il pui la loc. Daca te uiti in cartea de service a masinii...o sa vezi intervalele de schimb si la filtrul de aer si la cel de ulei si la cel de combustibil.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai adun si eu un post :)

 

In conditii ideale...nu se schimba ! <_< In conditii normale se verifica la fiecare schimb de ulei si se schimba cand este imbacsit.

 

P.S. ai citit ce ''operatii' se executa la Inspection I si Inspection II ??? ma refer la E46

Link to comment
Share on other sites

Jacobs ce ai tu impotriva oamenilor care schimba uleiul mai des decat eset recomandat de esti asa de inversunat? Dar impotriva celor care au avut dacie? Tu nu ai avut sau esti prea tanar sa fi avut?

 

Cred ca este clar ca daca schimbi uleiul mai des nu dauneaza masinii. Esti cumva de la organizatia "Salvati Padurea"?

Link to comment
Share on other sites

da ! plang zilnic cand ma gandesc unde ajunge uleiul schimbat <_<

 

Doar imi exprim si eu parerea vis-a-vis de expertii care, fara dovezi si explicatii, sunt mai EXPERTI decat inginerii de la BMW.

 

Daca oilservice = 22.000km, expertii spun ''NUUUuU trebuie schimbat la 12.000km''

Daca BMW are Inspection I si II si impun anumite verificari si schimburi la fiecare din ele...EXPERTII spun altceva :)

 

Tu cat mai ai pana la Inspection ???

Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai adun si eu un post :)

 

In conditii ideale...nu se schimba ! <_< In conditii normale se verifica la fiecare schimb de ulei si se schimba cand este imbacsit.

 

P.S. ai citit ce ''operatii' se executa la Inspection I si Inspection II ??? ma refer la E46

Nu cred ca are rost sa ma chinui sa-ti explic ce am vrut sa zic, pentru ca oricum nu poti intelege, pentru ca te depaseste cu mult subiectul.

Link to comment
Share on other sites

la atatea argumente solide trebuie sa iti dau dreptate !!! :bashwall:

 

daca filtrul este curat dupa 20.000 km arunca-l si pune altul doar fiindca e NOU <_<

in locul tau as chema in instanta BMW. le-as cere sa imi trimita cate 4 filtre de aer pe luna :) sa le schimbi in spatele blocului.

Link to comment
Share on other sites

Jacobs ce ai tu impotriva oamenilor care schimba uleiul mai des decat eset recomandat de esti asa de inversunat? Dar impotriva celor care au avut dacie? Tu nu ai avut sau esti prea tanar sa fi avut?

 

Cred ca este clar ca daca schimbi uleiul mai des nu dauneaza masinii. Esti cumva de la organizatia "Salvati Padurea"?

 

 

 

 

<_< :) :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Tu cat mai ai pana la Inspection ???

 

Eu ar trebui sa-l schimb cand imi dispar 5 liniute verzi, pana acum mi-a disparut doar una. Am sa-l schimb cand imi dispar numai 3 pentru ca tin la masina si vreau s-o pastrez in stare cat mai buna. Poate e o risipa inutila de bani, cine stie, considera-l un moft asa cum si eu consider moft sa speli masina la 2 zile.

 

In plus de asta am schimbat uleiul in diferential (chiar daca BMW nu recomanda) si in curand il voi schimba si in cutie. <_<

Link to comment
Share on other sites

ati vazut ca sunt 5 pagini scrise si ati sarit ? :)

primul post l-ati citit ?

puteti sa raspundeti on-topic ? <_<)))))

 

...in rest inteleg ca ''traiti in Romania [aveti BMW] si asta [TREBUIE] va ocupa tot timpul''

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Daca uleiul este negru si contine span...nu este din cauza uleiului. Daca il schimbi, in 2000 km o sa fie la fel. Nu din cauza uleiului se defecteaza anumite piese !!!

Dintii rotilor dintate se ciocnesc in acelesi conditii si in primul minut de functionare al motorului si dupa 200.000 km !!!

Ganditi-va la masinile [nu neaparat BMW] cumparate de voi din Germania. Ei fac peste 30.000km pe an. NIMENI nu merge sa schimbe uleiuri si filtre fara sa fie nevoie. Au carte de service si respecta intervalele stabilite de producator precum si indicatiile martorilor luminosi si/sau indicatiilor din bord [OILSERVICE, Inspection, etc]

 

La cutia automata daca ceva nu se angreneaza corect...poti sa schimbi uleiul din 5 in 5 km. O SA SE STRICE ORICUM CUTIA !!! Daca nu are defect de fabricatie, cutia automata folosita corect o sa tina cat tine si masina.

 

Nu am spus ca schimbul de ulei la 10.000km afecteaza motorul. Asa ca nu mai sariti pe mine <_<

Doar NU CRED ca daca BMW spune ca uleiul TREBUIE sa il schimb la 25.000km sau 30.000km sa nu ii cred !

 

Daca uleiul este de la BMW, si dupa reset apare ''OILSERVICE 22.000km'' eu respect ce spun acei INGINERI.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

cristimm

Probanil te refereai la nr. de km. nu la ani.

 

Sunt atatea E36 care fac 20 de ani...si functioneaza bine. Nu mai spun de alti producatori...

In vest nu este mentalitatea din Romania. Masina este un mijloc de transport. Aici se face sex cu masina...in Romania se face dragoste <_<

Majoritatea au cate 2 masini. Mai rasfoiesc carte de service si/sau se mai uita pe cartonase la cati km trebuie sa mearga in service.

Apare OILSERVICE...lasi masina, iar cand o scoti platesti tot ce este necesar.

Apare Inspection II sau II, lasi masina si platesti chiar si 1300 euro, fiindca a fost necesar sa schimbe si sonda Lambda si curele si alte piese.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.